Страница 11 от 16

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 08 Фев 2015 19:30
от Japanese_fever
Ихааа, ще се лети в космоса. biggrin.gif

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 09 Фев 2015 01:53
от Akima
Japanese_fever написа:Ихааа, ще се лети в космоса. biggrin.gif
За космоса не знам,но ще има доста добри времена. :thumbsup:

Нико,
продължавай в същия дух. :thumbsup:

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 11 Фев 2015 18:12
от stefo91
Браво колега! 2ZZ-GE е уникален двигател! Моята Celica е с него... :-)

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 18 Фев 2015 12:10
от НиКо
Някой може ли да ми каже как да намалям размера на снимките на Iphone 6 plus?

От телефона става ли ?


Днес пуснахме мотора.
Външните карета които купих се оказа ,че не стават на тойотовски прътове и си купих оригинални полуоски за Лотус Елийс 2zz.
за скромната сума от 500 паунда.
Обаче...
Купето на моя Елийс и този с фабричен 2зз са корено различни.
Мотора не може да влезне в коша тъй като коша на 2zz Елийс е с приблизително 30см по-дълаг и 10см по-широк.
Което нямаше как да знам.
Обаче с доста "олекотяване" го поставих.

Полуоските идват дълги.След като поставя мотора на мястото му ще ги отрежа и ще ги закарам в Радина Пловдив да им нарежат нови шлици.

Ето от къде идва разликата от 350кг между двата вариянта и 20 000лв разлика в цената
Това купе е направено само и единствено за к20 суап , защото мотора К20 е много по-компактен от 2zz

До тук колата мина 20 000лв и се надявам с още 5 000 да мога да я довърша.
В противен случай ще се окаже ,че щеше да ми излезне по-ефтино да си купя ударен 2зз Елийс.

А вие ако искате снимки ми обяснете как да си ги resize-на с тоя Iphone ,защото съм от 3 дни с него и честно да ви кажа съм като теле в зеле с него.

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 18 Фев 2015 17:42
от Akima
Браво,НиКо! :thumbsup:

Не се мъчи с телефона.
Качвай снимките с http://postimage.org/ - има опция за Resize - много по лесно идва. wink.gif

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 18 Фев 2015 19:44
от НиКо
Изображение

Изображение

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 18 Фев 2015 20:49
от Japanese_fever
Много неприятно…
Добре, че си го побрал накрая.
Какви са тези 350 кг и 20 000 лв разлика, че не разбрах?

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 18 Фев 2015 20:53
от Akima
Има два Елиза - два вида купе:
1.8 L Rover K-series/Honda/
1.8 L Toyota 2ZZ-GE

http://k20elise.com/2005-lotus-elise-ho ... engine/174

Тойотското е по-скъпо - има разлика в коша. tooth.gif

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 18 Фев 2015 21:45
от НиКо
Точно така.Ровер коша е подходящ за суап на к20 ,докато за суап на к20 в 2zz elise трябват други полуоски и други тампони на мотора.
Но това докато не се опариш като мен просто няма как да разбереш.

Относно въпроса.
елис 2zz e с 300+ кила по-тежък от ровер елиса
има абс ,климатик,серво,ел пакет,централно,усилено шаси,и още куп работи,които ровер елиса няма.
Затова е и по-скъп с 20 000лв

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 18 Фев 2015 21:50
от Japanese_fever
Интересно ми е тази информация не са ли ти я казали още в началото в Лотус форума?!?
Или ти си първият, който слага 2ZZ в шаси ровърско шаси?
Ако си първия им пиши там в Лотус форума да няма бъдещи неприятности като тези сега.

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 19 Фев 2015 00:30
от НиКо
Сигурно съм първия.
Реално ако си купиш subframe от 111r и залепиш основните държачи на фрейма за главното шаси ще се получат работите,но трябва да смениш и носачите,защото и те са различни.
В общи линий единственото еднакво между двата отзад са шенкелите.


Няма как да го знам ,защото никога не съм предполагал ,че на един и същ модел кола реално само спойлерите са еднакви.

Както и да е.Време е за спане ,а утре ще правя тампоните на мотора.

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 19 Фев 2015 00:33
от НиКо
Вгледайте се в двете задници.
Първата е Ровърската ,тоест моята а втората е оригиналната 2zz

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 19 Фев 2015 03:11
от Japanese_fever
Наистина много странно защо са толкова различни явно втората е подобрявана версия на рамата.
Гледай там да подсилиш целия кош, за да няма неприятни изненади в движение...
УСПЕХ!

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 19 Фев 2015 21:15
от Akima
Ровър коша е по на далавера в този случай - колата се прави за драг все пак.

Нико,
как реши въпроса с охлаждането на мотора?

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 24 Фев 2015 11:05
от НиКо
Всички тампони са по местата си.Стана като завдско.
Едната полуоска я направихме след като обърнахме прътовете, а другата дойде 40mm по-дълга.

Извадих пръта от полуоската , закарах го в Радина-М за да ми направят направо нов по-къс.
Удоволствието ми струва 408лв и 10 дни.
Предпочитам да направя нещо ново и здраво ,отколкото да режа на струг.
Все пак не сме скрапери и живота ни струва повече от един прът.

Днес поръчах фланец за изпускателите.
Надявам се до Петък и той да дойде ,за да мога Уйкенда да си направя генерацията.

Заводско 2zz има изпускател с вътрешен размер Ф34 а порта на главата е Ф42
Елипсата ,която е измислена с цел да завихря газовете е много голяма 4мм и от това идва този малък размер на тръбата.
Новите тръби са с диаметър Ф39 , което ще дойде идеално за нитро.
Ето снимка на задния тампон:
Изображение

Изображение