Страница 12 от 16

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 24 Фев 2015 19:26
от Japanese_fever
БРАВО, много бързо действаш!
Поздравления! :thumbsup:

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 25 Фев 2015 17:09
от НиКо
Ето и новия лост за скорости.
Изображение

Изображение

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 25 Фев 2015 17:29
от НиКо
Изображение

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 27 Фев 2015 16:29
от НиКо
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 27 Фев 2015 19:13
от Japanese_fever
Браво, колата се приближава към улицата адски бързо!
Тези тръби 3"? Колко ти е доаметъра след изход. колектор?
А какъв доаметър са тръбите на самия header?

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 28 Фев 2015 20:01
от НиКо
Аз горе написах .тръбите на header-а са с диаметър 39mm , а назад съм ф63x1.5
Днес прикапах всичко.Утре остава само да ги дозаваря.
Стана доста добре :thumbsup:

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 01 Мар 2015 18:30
от НиКо
Макар и осветен мога да се похваля ,че вече колата има и адска генерация.
Изображение
how do you print screen

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 03 Мар 2015 14:02
от НиКо
Сложен и напълно закрепен.
От тук нататък чакам полуоската и от утре започвам да накичвам.
Изображение

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 04 Мар 2015 18:34
от НиКо
Изображение

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 04 Мар 2015 21:51
от Japanese_fever
Това как ли ще звучи много ми е любопитно. smile.gif Имаш ли определена дата, когато ще я палиш?
Иначе за първи път виждам такъв колектор, ама все пак то МР2 и Лотус са уникални коли.
2 и 3 цилиндър имат извивки, за да се запази дължината, нали?

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 05 Мар 2015 08:56
от НиКо
Точно така.Запазил съм еднакво разстоянието на всички рънове.
Когато колектора е дълъг бих спечелил допълнителни 2-3 кс , но при мен мястото не позволява ,защото между мотора и моста има твърде малко място и аз реших да го прекарам отгоре.

Повечето тунинг N/A проекти използват дълги колектори ,защото са по-практични.
За тези от вас ,които знаят английски.
Ако някой не разбира и не му е ясно да пише и аз ще му го обясня.
https://www.youtube.com/watch?v=EI0hT8Hw1T0


Може да ви се стори странно ,но този колектор (моя)е 4-2-1 smile.gif
Там където влизат 4те ръна има раздел във фланеца ,който разделя 1и4 с 3и2 и той продължава ~70mm след колектора по генерацията.
Това е направено и във фабричните колектори на 2zz и аз реших да го запазя като идея.

Огромен филм със жилото на дросела , скоростния механизъм , тампоните , полуоските , позицията на мотора.
Следващия ми Лотус ще бъде с K20a мотор и кутия от Civic FD2
Ако този не даде време 11+ се заканвам в думите си punk.gif

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 05 Мар 2015 21:52
от НиКо
Изображение

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 05 Мар 2015 23:46
от Japanese_fever
НиКо написа:

Може да ви се стори странно ,но този колектор (моя)е 4-2-1 smile.gif
Там където влизат 4те ръна има раздел във фланеца ,който разделя 1и4 с 3и2 и той продължава ~70mm след колектора по генерацията.
Това е направено и във фабричните колектори на 2zz и аз реших да го запазя като идея.
До къде продължава двуцевката, къде се свързват в едно?
Също ми е интересно защо не го направи 4-1 с едно гърне, т.е. без да се раздвоява накрая?

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 06 Мар 2015 00:30
от Akima
4-2-1 e по-добрият вариант. :thumbsup:

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 06 Мар 2015 05:23
от Japanese_fever
Много смело се изказваш, но и двата дизайна си имат предназначение.
Отделно, ако беше гледал видеото, което е дал НиКо щеше да видиш, че човека си държи в ръцете и обчснява за 4-1 хедъри. Вярно онези са за V8, но все пак.
Ето братушките и те го обясняват на ВАЗ 21124 -> 4-1 вади повече мощност:
https://www.youtube.com/watch?v=MVgi8KcF4lk