Равносметка:
"Ревизия на мотора"
Интейк 5mm по-голям
Изцяло променена генерация.Старата на мр2то беше запушена и ме е спъвала безобразно много.
Термолента на цялата генерация
25 шота нитро в повече
500psi работно налягане в повече
Nx най-ново поколение разпръсквач
Широколентова ламбда сонда коригираща прецизно смесите
-2 градуса аванс на нитро.
Разлика в атмосферното налягане
Всичко това са съвкупност от леки и незначителни фактори ,които като цяло докарват крайния резултат.
100 шота нитро на лънч на първа означава ,че до сега не съм си правил такъв експеримент и наистина поне на земя се получи.
Настройваш желаните обороти и нитрото се пуска някакви милисекунди след като тръгнеш на лънч.
Тоест колата е без нитро докато е на лънч и в момента на пускането на съединителя се пуска нитрата.
Единственото лошо в случая е ,че лънча при мега 2 е статичен а при новото поколение мега е динамичен.
И по този начин не може да варираш с оборотите при лънч спрямо настилката.
Тоест: Лънча при мегата може да се настройва на определени обороти , примерно на 6200 (там той спира искрата и бензина)
Докато при мега 3 той може да бъде вариращ.Преценяш от самата настилка на колко оборота колата ще тръгва най-добре.Примерно 6700.Докарваш оборотите до желаните *6700, натискаш съединителя и даваш пълната газ , и колата остава на лънч точно там.
Именно затова следващия тунинг ще е по-новата версия на Мегаскурита ,която започва от скромната сума от 1200$
Иначе съм далеч от мисълта ,че колата е 10 секундна.
Просто ви споделям какви оптимистични резултати даде G-tech ка
В USA гледах 2zz турбо , сходна на мойте килограми ~290whp ,която даде 11.6
Старта на турбо кола от рода на Лотус е много по-зле от старта на атмосферна такава.
Сигурен съм ,че 60те фута ще са в моя полза но конете са му доста повече.