Страница 14 от 16

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 02 Апр 2015 20:08
от НиКо
Изображение

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 02 Апр 2015 23:35
от maldezzar
Малко ми изглежда като колата на батман :thumbsup:

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 03 Апр 2015 00:44
от LordDigital
Нико мислил си за сходимост каква да и сложиш за да са изтрелва по-добре?:) Сега се замислих ,че ако нема да имаш супер меки гумета требе да се замислиш на въпроса ,некои градус полужителен статичен камбер го виждам аз ама предполагам Англичаните имат цели библии изписани по техните форуми...

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 03 Апр 2015 07:05
от Japanese_fever
Некое видео как се изтрелва няма ли, ако може с/у друга кола? biggrin.gif
Значи си готов за Джап драг уийкенда. Много ще ми е интересно този 2ZZ с/у една B16A1 на Хонда, но вие сте в други класове. До какво тегло я докара, мерил ли си я? smile.gif

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 03 Апр 2015 13:34
от НиКо
Изображение

Сверки без нитро

S class coupe amg 2015g поне 50м
Mazda 3 2.3 turbo 260hp поне 50м
S class 2006 amg нямаше дръпка
Subaru 400++ уж около кола , кола и половина
Модната астра c20хе над 100м


Колата даде 3.8 от 0-100 и 11.5 по джи тек без нитро , което за мен не е реално.
Нямам гуми ,нито настройка.
Клипове утре.


Днес дойде сондата.По спиди чакам гумите и живот и здраве ще я настройвам във вторник.

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 03 Апр 2015 19:24
от Japanese_fever
Звучи доста добре. :thumbsup:
Утре ще караш ли, че не разбрах?

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 03 Апр 2015 20:17
от Akima
Japanese_fever написа:Звучи доста добре. :thumbsup:
Утре ще караш ли, че не разбрах?
Джапи,
с ненастроена кола - като без *** на сватба ми се струва работата. :whistle:

НиКо поздравления за големия напредък. :thumbsup:

П.С.Представям си какъв плач е било в БалканСтар същия ден.

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 03 Апр 2015 21:27
от Japanese_fever
Не знам като какво ти се струеа, но той вече се е дърпал, ако не разбра.

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 04 Апр 2015 02:01
от НиКо
Изображение

Изображение

Няма никъде да карам до 25ти Кондьофрей.
Във вторник ще настройваме колата и до тогава се въздържам да давам цялата газ ,защото смесите са нестабилни.
На моменти са 10ки а на моменти 13ки

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 06 Апр 2015 20:53
от НиКо
Днес настройхме колата.Това нещо не се кара.Чувството вътре е неуписуемо.
Разликата между мр2то и лотуса е от земята до небето.Джи тека превъртя.
Нитрото е 100 коня и го пръскаме на лънч контрол на пътва.
Показа 3.9 от 0-100 и 10.4 на 400м със 204км терминална.
Не знам дали има нещо общо с истината но ме е страх да я карам.

Равносметка 130кг по-лека и 57коня повече.

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 06 Апр 2015 21:43
от Japanese_fever
Браво, много добре!
10-ка на 400м си е доста сериозно постижение, даже уникално!
Ще може ли и някое видео? smile.gif

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 07 Апр 2015 00:23
от andrian999999
следя темата, но нещо съм изпуснал май нали сменяме само купето от мр2 на лотус и оттам колата стана 130кг. по лека което е ок. но май съм пропуснал от къде са дошли 57 к.с. повече?

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 07 Апр 2015 00:35
от Akima
Купе Лотус - рязане/олекотяване + NOS = 57 HP отгоре. :whistle:

НиКо,поздравления,
вече си готов за подвизи. punk.gif drunk.gif

Последно какви гуми сложи и какво направи с камбъра?

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 07 Апр 2015 02:00
от Japanese_fever
andrian999999 написа:следя темата, но нещо съм изпуснал май нали сменяме само купето от мр2 на лотус и оттам колата стана 130кг. по лека което е ок. но май съм пропуснал от къде са дошли 57 к.с. повече?
Според мен НиКо е сложил по-агресивни разп. валове, освен нитрото.

Аз не разбрах това какво значи:
Нитрото е 100 коня и го пръскаме на лънч контрол на пътва.
(освен, че пътва е първа предавка)

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 07 Апр 2015 10:33
от НиКо
Равносметка:
"Ревизия на мотора"
Интейк 5mm по-голям
Изцяло променена генерация.Старата на мр2то беше запушена и ме е спъвала безобразно много.
Термолента на цялата генерация
25 шота нитро в повече
500psi работно налягане в повече
Nx най-ново поколение разпръсквач
Широколентова ламбда сонда коригираща прецизно смесите
-2 градуса аванс на нитро.
Разлика в атмосферното налягане

Всичко това са съвкупност от леки и незначителни фактори ,които като цяло докарват крайния резултат.

100 шота нитро на лънч на първа означава ,че до сега не съм си правил такъв експеримент и наистина поне на земя се получи.
Настройваш желаните обороти и нитрото се пуска някакви милисекунди след като тръгнеш на лънч.
Тоест колата е без нитро докато е на лънч и в момента на пускането на съединителя се пуска нитрата.
Единственото лошо в случая е ,че лънча при мега 2 е статичен а при новото поколение мега е динамичен.
И по този начин не може да варираш с оборотите при лънч спрямо настилката.
Тоест: Лънча при мегата може да се настройва на определени обороти , примерно на 6200 (там той спира искрата и бензина)
Докато при мега 3 той може да бъде вариращ.Преценяш от самата настилка на колко оборота колата ще тръгва най-добре.Примерно 6700.Докарваш оборотите до желаните *6700, натискаш съединителя и даваш пълната газ , и колата остава на лънч точно там.
Именно затова следващия тунинг ще е по-новата версия на Мегаскурита ,която започва от скромната сума от 1200$ punk.gif

Иначе съм далеч от мисълта ,че колата е 10 секундна.
Просто ви споделям какви оптимистични резултати даде G-tech ка tooth.gif

В USA гледах 2zz турбо , сходна на мойте килограми ~290whp ,която даде 11.6
Старта на турбо кола от рода на Лотус е много по-зле от старта на атмосферна такава.
Сигурен съм ,че 60те фута ще са в моя полза но конете са му доста повече.