Страница 4 от 16

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 19 Май 2014 00:43
от Japanese_fever
Браво!
По принцип дължината на тръбите към турбото не трябва ли да еднаква?

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 22 Май 2014 09:03
от НиКо
Реално е много по-добре да бъдат 2x2 , но в случая нямам избор.
Местоположението на турбото трябва да бъде там.

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 23 Май 2014 13:58
от НиКо
9:1

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 23 Май 2014 17:25
от НиКо
=)

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 23 Май 2014 17:27
от НиКо
450g OEM

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 23 Май 2014 17:28
от НиКо
350g WISECO

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 23 Май 2014 18:58
от speedking
100gr. X 4 = Все едно едно бутало си го махнал :thumbsup:

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 25 Май 2014 23:39
от НиКо
http://www.youtube.com/watch?v=SiVhNaHM ... y3ztyhB7sA

Корсата е шампион за 2013г в класа си и беше атмосферна.
Сега е с огромно турбо и е брутално бърза.Адски телепорт.
Падам с 10тина метра

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 25 Май 2014 23:50
от НиКо
mellow.gif

2 старта на 900 psi. Ако бях на 1250psi щеше да покаже 11.
Всичко с времето си.

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 26 Май 2014 00:36
от andrian999999
винаги съм си мечтал да си направя една такава атмосферна мр2 . Браво нико ама ги мани тия драгчета, драга и дрифта са за смешниците, прави я да дава добри времена на Калояново. цели се във времена около 56,7..... много ще се радвам

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 26 Май 2014 09:04
от НиКо
Всеки има страст. Един рибар лови шарани ,друг акули.
Трябва да се уважава всеки тип спорт.
Колата съм я взел за драг , защото става единствено за него.
На обиколки 106ците и ВТС-и те така ще ме прескачат в завойте, и бързо ще ме откажат от тази дисциплина.
Какво остава да говорим за Евотата?

На джап-феста ще се пробвам , но просто знам възможностите на колата.
Тя е като пумпал, тръгне ли на някъде няма хващане в пътя.

В момента съм се насочил в драг клас задно , където най-доброто време е 11.2
Надявам се до последния кръг тази година да направя колата близка до тези времена в атмосферен вариянт.
А догодина се надявам да е още по-надолу след като турбинирам.
За момента чакам доста части и трябват още доста дребни но съществени и доста скъпи.

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 26 Май 2014 22:47
от НиКо

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 26 Май 2014 23:42
от andrian999999
НиКо написа:
На джап-феста ще се пробвам , но просто знам възможностите на колата.
Тя е като пумпал, тръгне ли на някъде няма хващане в пътя.
според мен бъркаш, тази кола има всички предпоставки, но и е слаб оригиналния мотор 140к.с. с 192к.с. трябва да е доста по бърза. бих ти го доказал на джап феста ама не карам чужди коли

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 31 Май 2014 23:23
от Japanese_fever
Не мога да си представя как при едно и също тегло кола с 200 коня над твоите я следваш толкова близо. Единствено го отдавам на нитрото, аз в тази сфера нищо не знам. Внимавай да не си прецакаш мотора с това нитро още преди да си сложил турбото!

Иначе преди турбото й смени окаването, че със сток окачвнае нито на драг ще е конкурентна, а още по-малко на писта. С прецизни настройкина окачването тази кола може да стане конкурентна и на писта. Само го казвам, без да те навивам.

Вземи си coil-overs KONI (yellow), това ще е много добра и оправдана не само инвестиция, но и ъп-грейд. Да не кажа задължителен!
адриан999999 написа:...бих ти го доказал на джап феста ама не карам чужди коли
Тоз' пък?!? wacko.gif

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 13 Юни 2014 01:41
от rudolf
НиКо написа: Колата съм я взел за драг , защото става единствено за него.
На обиколки 106ците и ВТС-и те така ще ме прескачат в завойте, и бързо ще ме откажат от тази дисциплина.
Какво остава да говорим за Евотата?

Тя е като пумпал, тръгне ли на някъде няма хващане в пътя.

.
междуосието ие 245,,,по дълга е от ае86...в момента най бързата обиколка на дракона за обикновен състезатзателен автомобил (не с1600 или заводско подготвяна бегачка е на миро ае86,цата 56.21 -в състезание...която е 240см междуосие. 106цата е още по къса