Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнениеот Japanese_fever » 13 юни 2014 06:57

Какво общо има м/уосието, след като на него двигателя му е отзад?
Въпреки, че с едни настройки на окачването няма как да не стане конкурентна и на писта, щом си има мощност. Дето се вика на Поршето и Ферарито двигателят им е също отзад.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнениеот rudolf » 16 юни 2014 20:12

ми междуосието не са и на малка кола ,коеот да предполага труден и рязък контрол...ето го поршето гт3 отново със чисто задедно разположен мотор, с повече мощ и с 10 сантима по късо междуосие.. http://blog.caranddriver.com/wp-content ... Mounts.jpg

теоритично трябва да е много по голям пумпал...а в стоков вариант дава времена близки до е-макс митсубишита, http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911_GT3

Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнениеот rudolf » 16 юни 2014 20:12

ми междуосието не са и на малка кола ,коеот да предполага труден и рязък контрол...ето го поршето гт3 отново със чисто задедно разположен мотор, с повече мощ и с 10 сантима по късо междуосие.. http://blog.caranddriver.com/wp-content ... Mounts.jpg

теоритично трябва да е много по голям пумпал...а в стоков вариант дава времена близки до е-макс митсубишита, http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911_GT3

пс.:аз самия много се изненадах в момента като му видях междуосието че е по късо и от на ае86

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнениеот Japanese_fever » 18 юни 2014 05:51

Айде пак тръгнахме да сравняваме Тойота с Порше и по-точно с кола, която струва 3-4 пъти повече от MR2.
Но този път аз започнах.
По-дългото междуосие може да пречи, но са на определени писти. На писти с дълги широки завои по-дългото междуосие помага. А това, че не била поврътлива като Пежата и Ситроените може лесно да се коригира с настройки на окачването.
Само, че аз малко се обърках. Той казва, че като тръгне задницата не може да я спре, а пък ти казваш, че с по-дългото междуосие не била поврътлива.
Кое последно? smile.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
НиКо
Мнения: 234
Регистриран: 18 сеп 2010 18:49
Репутация: 26
Местоположение: Пловдив

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнениеот НиКо » 18 юни 2014 20:15

Малко ъп по темата.
Колата е в София на настройка.
Свалям лифта на 5400 оборота ,вдигам оборотите до 9000 и започвам да пръскам 100коня нитро.
В Събота ще я меря на дино и ще ви кажа какво се случва.
Дано атмосферна успее да даде ниска 11ка.
частите за турбо проекта са на 99 процента събрани , поръчах валове от Хеед.
Другия месец ще поръчам тарелки и пружини.
Става все по интересно.
дано успея да я напомпя максимално до 13ти септември за 3тия кръг.
И дано съм си в България.
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Потребителски аватар
НиКо
Мнения: 234
Регистриран: 18 сеп 2010 18:49
Репутация: 26
Местоположение: Пловдив

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнениеот НиКо » 20 юни 2014 15:48

Малко усложнения се очертаха.
Заводския 2zz се оказа доста умен компютър.

Колата ще трябва да остане и със заводския комп и с мегата.
Хидравликата , температурата на водата и алтернатора минават през компютъра и в този ред на мисли нямало как всичко да се изглади ако не останат и двата компа. Сега колата ще бъде с два датчика за вода защото когато вържем мегата и заводския комп на един датчик те си делят темературата от него. ermm.gif w00t.gif
За тази цел ще пробия главата и ще сложа втория датчик там ,за да стане културно.

Диното се отлага за Понеделник или Вторник


За тези ,които смятат да слагат мега на този мотор в това купе ще ви улесня.

На 10тия зъб мотора е в горна мъртва точка да не се чудите.
Бубините се четат идеално , инжекторите тръгват безпроблемно.
Запалването и горивото тръгват без грешка.

Пояснение:
Соленоидите на лифта и ванусите не могат да се връзват към слота за бустконтролера управляван от мегата.
Целта на това упражнение беше да пускаме лифта и вануса от определен интервал.Тоест да започва да отваря от едни обороти и плавно да достигат пик на други.Но се оказа че трябва да има налягане над 100kpa за да може да функционира този метод.
Остава варианта от прогресивен на статичен.Тоест лифта ще си "щраква" от едни обороти в пълна сила.
Както е бил до сега , просто ще е от по-ниски обороти.


Предполагаме ,че резултата от мегата ще е голям.

Диното ще покаже.
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнениеот Japanese_fever » 23 юни 2014 06:42

НиКо написа:Но се оказа че трябва да има налягане над 100kpa за да може да функционира този метод.
Остава варианта от прогресивен на статичен.Тоест лифта ще си "щраква" от едни обороти в пълна сила.
Както е бил до сега , просто ще е от по-ниски обороти.


Това правено ли е вече от друг и има ли резултат?
Мисълта ми е, че ако VVTL-а отвори на по-ниски обороти от обикновено и нямаш достатъчно air flow да не станe обратния ефект или ти тогава вече ще си с турбо?
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
НиКо
Мнения: 234
Регистриран: 18 сеп 2010 18:49
Репутация: 26
Местоположение: Пловдив

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнениеот НиКо » 23 юни 2014 09:51

Това ще го направим ,когато турбинирам.
Лифта ще се променя заедно с буста.
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Потребителски аватар
НиКо
Мнения: 234
Регистриран: 18 сеп 2010 18:49
Репутация: 26
Местоположение: Пловдив

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнениеот НиКо » 27 окт 2014 09:21

Проекта се промени.

Двигателя ще се слага в по-леко купе.
Купих си Lotus Elise S2 на 18 000 мили с хард топ punk.gif punk.gif punk.gif


Да ми е честит... happy.gif

Ще става страшно...Скоро много снимки blush.gif
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Потребителски аватар
andrian999999
Мнения: 1509
Регистриран: 19 мар 2009 11:51
Репутация: 2
Местоположение: София

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнениеот andrian999999 » 27 окт 2014 22:39

е за 100 кила заслужава ли си? вече нема да е тойота а хибрид
професионален мапер

Потребителски аватар
НиКо
Мнения: 234
Регистриран: 18 сеп 2010 18:49
Репутация: 26
Местоположение: Пловдив

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнениеот НиКо » 28 окт 2014 08:39

Lotus са основната и може би единствената фирма ,която продължава да разработва този двигател след Тойота до 2011 година.

Lotus Elise 111r e с 2zz двигателя 192к.с.
Lotus Elise SC е с 2zz двигател с компресор както Королата 225к.с.
Lotus Exige , който продуцира отново с компресор и нтеркулер 258 +- к.с.
Lotus Exige GT3 performance със заводската степен на сгъстяване 11.5:1 worthy.gif 366к.с.


Така ,че колата в никакъв случай няма да стане хибрид.
Главната причина да я подменя е ,че след 180 км започвам да връщам газста.Тя е неуправляема.
И килограмите са доста под 100 happy.gif
Турбината е Kinugawa TD06-25g Anti-surge 10.5T

Само да издам няколко коли на клиенти и се захващам с работата.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнениеот Japanese_fever » 02 ное 2014 11:00

Страхотна развръзка на проекта.
Поздравления!

Няма как да е хибрид, тъй като тази кола винаги си е идвала с 2ZZ-GE. Exide може да е 366 к.с., ама той е със supercharger (механичен компресор).
Ами на Елиса какъвто и двигател да му сложиш ти вече имаш една страхотна база. Вземи си К20 на Хонда по-нататък! biggrin.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

loser
Мнения: 70
Регистриран: 05 юли 2009 13:20
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнениеот loser » 02 ное 2014 19:18

А защо подяволите да слага хондов мотор? Тойота да не би да нямат?
SW20/AE86/AW11

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнениеот Japanese_fever » 03 ное 2014 02:52

Имат, но не токова добри! biggrin.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
НиКо
Мнения: 234
Регистриран: 18 сеп 2010 18:49
Репутация: 26
Местоположение: Пловдив

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнениеот НиКо » 03 ное 2014 08:26

К20 е наистина уникален мотор и аз тук няма как да отрека.

Но аз съм сектант в червата и главно харесвам Тойота заради Ямаха , така че ще си остана на 2зз.
Ако говорим за двигатели я вижте Хенеси Веном GT . 7.0 битурбо сложен в същото шаси.


Стига сме си чесали езиците.Не пускам снимки , защото от вчера се захванах да боядисвам колата.
Първо ще я боядисам и тогава ще поствам снимки от новия проект.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта