Страница 5 от 16

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 13 Юни 2014 06:57
от Japanese_fever
Какво общо има м/уосието, след като на него двигателя му е отзад?
Въпреки, че с едни настройки на окачването няма как да не стане конкурентна и на писта, щом си има мощност. Дето се вика на Поршето и Ферарито двигателят им е също отзад.

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 16 Юни 2014 20:12
от rudolf
ми междуосието не са и на малка кола ,коеот да предполага труден и рязък контрол...ето го поршето гт3 отново със чисто задедно разположен мотор, с повече мощ и с 10 сантима по късо междуосие.. http://blog.caranddriver.com/wp-content ... Mounts.jpg

теоритично трябва да е много по голям пумпал...а в стоков вариант дава времена близки до е-макс митсубишита, http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911_GT3

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 16 Юни 2014 20:12
от rudolf
ми междуосието не са и на малка кола ,коеот да предполага труден и рязък контрол...ето го поршето гт3 отново със чисто задедно разположен мотор, с повече мощ и с 10 сантима по късо междуосие.. http://blog.caranddriver.com/wp-content ... Mounts.jpg

теоритично трябва да е много по голям пумпал...а в стоков вариант дава времена близки до е-макс митсубишита, http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911_GT3

пс.:аз самия много се изненадах в момента като му видях междуосието че е по късо и от на ае86

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 18 Юни 2014 05:51
от Japanese_fever
Айде пак тръгнахме да сравняваме Тойота с Порше и по-точно с кола, която струва 3-4 пъти повече от MR2.
Но този път аз започнах.
По-дългото междуосие може да пречи, но са на определени писти. На писти с дълги широки завои по-дългото междуосие помага. А това, че не била поврътлива като Пежата и Ситроените може лесно да се коригира с настройки на окачването.
Само, че аз малко се обърках. Той казва, че като тръгне задницата не може да я спре, а пък ти казваш, че с по-дългото междуосие не била поврътлива.
Кое последно? smile.gif

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 18 Юни 2014 20:15
от НиКо
Малко ъп по темата.
Колата е в София на настройка.
Свалям лифта на 5400 оборота ,вдигам оборотите до 9000 и започвам да пръскам 100коня нитро.
В Събота ще я меря на дино и ще ви кажа какво се случва.
Дано атмосферна успее да даде ниска 11ка.
частите за турбо проекта са на 99 процента събрани , поръчах валове от Хеед.
Другия месец ще поръчам тарелки и пружини.
Става все по интересно.
дано успея да я напомпя максимално до 13ти септември за 3тия кръг.
И дано съм си в България.

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 20 Юни 2014 15:48
от НиКо
Малко усложнения се очертаха.
Заводския 2zz се оказа доста умен компютър.

Колата ще трябва да остане и със заводския комп и с мегата.
Хидравликата , температурата на водата и алтернатора минават през компютъра и в този ред на мисли нямало как всичко да се изглади ако не останат и двата компа. Сега колата ще бъде с два датчика за вода защото когато вържем мегата и заводския комп на един датчик те си делят темературата от него. ermm.gif w00t.gif
За тази цел ще пробия главата и ще сложа втория датчик там ,за да стане културно.

Диното се отлага за Понеделник или Вторник


За тези ,които смятат да слагат мега на този мотор в това купе ще ви улесня.

На 10тия зъб мотора е в горна мъртва точка да не се чудите.
Бубините се четат идеално , инжекторите тръгват безпроблемно.
Запалването и горивото тръгват без грешка.

Пояснение:
Соленоидите на лифта и ванусите не могат да се връзват към слота за бустконтролера управляван от мегата.
Целта на това упражнение беше да пускаме лифта и вануса от определен интервал.Тоест да започва да отваря от едни обороти и плавно да достигат пик на други.Но се оказа че трябва да има налягане над 100kpa за да може да функционира този метод.
Остава варианта от прогресивен на статичен.Тоест лифта ще си "щраква" от едни обороти в пълна сила.
Както е бил до сега , просто ще е от по-ниски обороти.


Предполагаме ,че резултата от мегата ще е голям.

Диното ще покаже.

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 23 Юни 2014 06:42
от Japanese_fever
НиКо написа:Но се оказа че трябва да има налягане над 100kpa за да може да функционира този метод.
Остава варианта от прогресивен на статичен.Тоест лифта ще си "щраква" от едни обороти в пълна сила.
Както е бил до сега , просто ще е от по-ниски обороти.
Това правено ли е вече от друг и има ли резултат?
Мисълта ми е, че ако VVTL-а отвори на по-ниски обороти от обикновено и нямаш достатъчно air flow да не станe обратния ефект или ти тогава вече ще си с турбо?

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 23 Юни 2014 09:51
от НиКо
Това ще го направим ,когато турбинирам.
Лифта ще се променя заедно с буста.

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 27 Окт 2014 09:21
от НиКо
Проекта се промени.

Двигателя ще се слага в по-леко купе.
Купих си Lotus Elise S2 на 18 000 мили с хард топ punk.gif punk.gif punk.gif


Да ми е честит... happy.gif

Ще става страшно...Скоро много снимки blush.gif

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 27 Окт 2014 22:39
от andrian999999
е за 100 кила заслужава ли си? вече нема да е тойота а хибрид

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 28 Окт 2014 08:39
от НиКо
Lotus са основната и може би единствената фирма ,която продължава да разработва този двигател след Тойота до 2011 година.

Lotus Elise 111r e с 2zz двигателя 192к.с.
Lotus Elise SC е с 2zz двигател с компресор както Королата 225к.с.
Lotus Exige , който продуцира отново с компресор и нтеркулер 258 +- к.с.
Lotus Exige GT3 performance със заводската степен на сгъстяване 11.5:1 worthy.gif 366к.с.


Така ,че колата в никакъв случай няма да стане хибрид.
Главната причина да я подменя е ,че след 180 км започвам да връщам газста.Тя е неуправляема.
И килограмите са доста под 100 happy.gif
Турбината е Kinugawa TD06-25g Anti-surge 10.5T

Само да издам няколко коли на клиенти и се захващам с работата.

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 02 Ное 2014 11:00
от Japanese_fever
Страхотна развръзка на проекта.
Поздравления!

Няма как да е хибрид, тъй като тази кола винаги си е идвала с 2ZZ-GE. Exide може да е 366 к.с., ама той е със supercharger (механичен компресор).
Ами на Елиса какъвто и двигател да му сложиш ти вече имаш една страхотна база. Вземи си К20 на Хонда по-нататък! biggrin.gif

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 02 Ное 2014 19:18
от loser
А защо подяволите да слага хондов мотор? Тойота да не би да нямат?

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 03 Ное 2014 02:52
от Japanese_fever
Имат, но не токова добри! biggrin.gif

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Публикувано на: 03 Ное 2014 08:26
от НиКо
К20 е наистина уникален мотор и аз тук няма как да отрека.

Но аз съм сектант в червата и главно харесвам Тойота заради Ямаха , така че ще си остана на 2зз.
Ако говорим за двигатели я вижте Хенеси Веном GT . 7.0 битурбо сложен в същото шаси.


Стига сме си чесали езиците.Не пускам снимки , защото от вчера се захванах да боядисвам колата.
Първо ще я боядисам и тогава ще поствам снимки от новия проект.