Proekt Supra MA61 na Punky
Proekt Supra MA61 na Punky
takaaaa, dnes shte e gotova glavata na suprata, mezjduvremenno poruchash i edin komplekt butala sus sigmenti, i drugata sedmica otivam da gi smenya i da kacha veche NOVATA glava, i pone shte znam che imam nov motor!
shte napravya snimki i shte kacha
shte napravya snimki i shte kacha
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 23 Яну 2005 18:59
- Местоположение: Sofia, Konstanz
ruzda nyama ( ima edno petunce na zadniyat kapak, rabota za 1 chas)ALTEZZA написа:mi nie za snimkite chakame . btw, ima li mnogo rabota po kolata, okachvaneto kak e, rajda ima li, interiora zapazen li e?
vutre e pochti kato nova, bil e nepushach sobstvenikut
lipsva samo kozenoto chorapche na losta za skorosti, no takova shte vzema i shte sloza, ne e problem.
poruchah veche predni i zadni amortisiori, ne sportni, a gasovi, zashtoto tazi kola shte e za dulag put i udobstvo.
glavata e sus 0.5mm shlaifana, a ot dnes veche e napuylno polirana ot men, taka che ochakvam seriozno pokachvane na moshtnostta, v poryaduka na 190kc, i sus regulator na benzina nad 200.
posle shte i smenya i auspuhnata sistema, za da disha po-dpbre.
vzel sum i i chisto nova lambda sonda, za da e korektna spryamo ECU-to.
nai-golyam problem shte sa gumite, te sa razmer 225/60 x 14, i tezi na neya sa si dobre, ama kato stane vreme za smyana, shte e zor! ili ot US ili ot UK shte se nalozi da poruchvam...
ili tryabva da ya sloza na 225/45 x 14, ot germaniya, a hich ne mi se shte, shtot shte e po-tvurda voziyata.
inache vsichko raboti, daze i kasetofona, alaramata, klimatika, abe edin kup ekstri, che i el. liuk otgore......uuuh shtyah da zabravya, i cruise contorl-a...:-P
shte pratya snimki obeshtavam, utre shte napravya snimki na glavata, dokato ne sum ya sglobil.
pozdravi,
punky
ne e nevuzmozno, loshoto e che komplekt takuv dvigatel kutiya i vsichkoostanalo, sa po 6000USD nagore!ALTEZZA написа:mi super si zvuchi kolichkata, pak kat ia vidim i na snimki ste cakame i ste ti chestitim i oste
do juri_galev: pokazal si snimka na Supra s dvigatel 2JZ-GTE, mnogo bih se radval ako Punky sloji nesto takova na negovata, no ne mislia che tova ste stane.
a edin V8 e 1500-2000USD!
no sega za sega shte karam originalniyat, toi sushto imamnogo kone za vadene, i ne e hich malomoshten! osobenno sega sled remonta shte e pushka... biggrin.gif
ima dva vida butala na 5M-GE edinya e s 8.8:1 kompresiya, drugiyat e s 9.3:1 kompresiya, moya e s 9.3 kompresiya.El Camino написа:Punky, na originalniq dwigatel mu dawat 8.8 kompresiq. Nqma li krasiwi turborazrabotki za nego i ako da, kakwo predimstwo bi imal edin 3s-gte pred nego?
5M-GE e mnogo dobur dvigatel za turbo, ima strashno zdravi vutreshnosti, i poradi fakta che e s po 2 golemi klapana na cilindur, te izdurzat mnogo po-visoki temperaturi ot po-malkite klapani pri 4 klapana na cilindur, a pri turbo, predimstvata na 4klpana na cilindur se minimalizirat!
kakvo e predimstvoto pred 3S-GTE? ami moshtnost, torque, 2.8 litra sa tova i to ot 6 cilindura, toest mnogo po balansiran dvigatel, ot vseki edin 4-i cilindrov.
specialno 5M-G-to sus razshirenie na cilindrite i butalata, do 3100kub cm, BEZ drugi promeni, skacha na 250kc! tova tryabva da ti govori za potenziala mu.
az nyama da go turbiniram, shtot sega s taya glava, i visoka kompresiya prosto nyama smisul, a naprotiv shte si go karam naturalen! hem e po lesno... po natatuka, ako izpadnat razpredelitelni valove shte mu sloza, i shte stane golyama furiya.
po princip 5MG-to s turbo mnogo lesno nadbyagva vseki edin 7M-GTE!!!
klapanite mu imat 45gradusov ugul, i sa mnogo moshtni i stabilni, a i sa s hidravlichna nastroika, toest ne se nuzdayat ot regulirane...!
ako mi ostane vreme, moze i da mina pres teb sus suprata da ti gostuvam za edna vecher, hem da ya vidish hem da ya pokarash, na kolko km si ot munhen?
pozdravi,
punky
Porazchetoh se malko za dwigatelite na Supra (ima edin gotin nemski sait) i si promenih mnenieto za tromawiq dwigatel, s koito e sega suprichkata. Za towa i te pitah kakwo te kara da mislish za 3s-gte pred nego.
Pokanata waji w pylna sila - mnogo shte se radwam da se widim! Karlsruhe e na 300km ot Munchen - po A8cata 2 chasa pyt.
Pokanata waji w pylna sila - mnogo shte se radwam da se widim! Karlsruhe e na 300km ot Munchen - po A8cata 2 chasa pyt.
turbo misli...
ta vchera poluchavam edin e-mail ot priyatel v USA, i kakvo mi podhvurlya toi, kazva abe to kolektora i turbinata na 7M-GTE direktno stava i an glavata na 5M-GE, i az podskochih! eto ti sega misul da me pritesnyava vecher predi da zaspya, osobeno kato znam che ima takuv dvigatel tuk v edna morga... posle samo sloizi edin megasquirt zaedno sus originalniyat blok, megasquirta samo da kontrolira benzina, kachvai kolektora s turbinata, edin intercooler i malko markuchi...i male, male
e shte se opitam da NE go pravya predi napulno da sum se naradval na standartniyat 5M-GE...
teya golemi klapani v glavata na 5M-GE samo za naduvane plachat... ama po-natauka
prosto misli, eeeehhh... vse mi e malko, vse tryabva da promenyam neshto ama kakvo da se pravi, takuv sum si yavno
e shte se opitam da NE go pravya predi napulno da sum se naradval na standartniyat 5M-GE...
teya golemi klapani v glavata na 5M-GE samo za naduvane plachat... ama po-natauka
prosto misli, eeeehhh... vse mi e malko, vse tryabva da promenyam neshto ama kakvo da se pravi, takuv sum si yavno
eto malko malki snimki na suorata, za sega, posle oshte! :)
izvinyavam se za slaboto im kachestvo, no samo tyah imam sega...
- Прикачени файлове
-
- rear.jpg (15.16 KiB) Преглеждано 8239 пъти
-
- interior.jpg (17.21 KiB) Преглеждано 8239 пъти
-
- front.jpg (17.65 KiB) Преглеждано 8239 пъти
-
- engine.jpg (23.3 KiB) Преглеждано 8239 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 42 госта