Страница 3 от 4

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано: 07 апр 2015 19:47
от housemusic
Akima написа:Здравей,
нещо не ти идват добри идеи май...

В какво се характеризира неВървежа?

Спортно изпълнение може да наречем VVTLi двигателя,но не и 1ZZ - Без да се сърдят собствениците му.

П.С.Честито и много безаварийни км.


Здравей Акима, все още не мога да я преценя, защото не съм я обслужил, но все пак - горе-долу я усетих. Никога до сега не се бях качвал в селика, просто дизайна и ми допадаше. За мен селика безспорно е един от спортните модели на тойота, независимо от факта, че е 1150 кг (което си има както минуси - така и плюсове).Не ми допада да я карам с 3-4х1000 уборота.... за целта си имам ауди а3 1.9 тди, тази мисля да си я понатокам. Но все пак всеки си гони различни цели. Като за начало мисля да и сложа маслен и въздушен спортни филтри на КН, едни иридиеви свещи на НЖК, да видя кво ще покаже и ако не съм доволен от постигнатото, мисля да я закарам при едни пичове от Поморие да видим те кво ще ми кажат, че са ми наблизо. Благодаря за пожеланието :), а и защо идеята за сваляне на главата да е лоша ? Би трябвало да има някакъв толеранс, или съм в грешка :) ?

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано: 07 апр 2015 21:23
от Japanese_fever
housemusic написа:Като за начало мисля да и сложа маслен и въздушен спортни филтри на КН, едни иридиеви свещи на НЖК, да видя кво ще покаже ...


Това няма да се отрази на "вървежа" на колата. Пари на вятъра са, но ти си решаваш.

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано: 10 апр 2015 00:48
от Akima
housemusic написа:
Akima написа:Здравей,
нещо не ти идват добри идеи май...

В какво се характеризира неВървежа?

Спортно изпълнение може да наречем VVTLi двигателя,но не и 1ZZ - Без да се сърдят собствениците му.

П.С.Честито и много безаварийни км.


Здравей Акима, все още не мога да я преценя, защото не съм я обслужил, но все пак - горе-долу я усетих. Никога до сега не се бях качвал в селика, просто дизайна и ми допадаше. За мен селика безспорно е един от спортните модели на тойота, независимо от факта, че е 1150 кг (което си има както минуси - така и плюсове).Не ми допада да я карам с 3-4х1000 уборота.... за целта си имам ауди а3 1.9 тди, тази мисля да си я понатокам. Но все пак всеки си гони различни цели. Като за начало мисля да и сложа маслен и въздушен спортни филтри на КН, едни иридиеви свещи на НЖК, да видя кво ще покаже и ако не съм доволен от постигнатото, мисля да я закарам при едни пичове от Поморие да видим те кво ще ми кажат, че са ми наблизо. Благодаря за пожеланието :), а и защо идеята за сваляне на главата да е лоша ? Би трябвало да има някакъв толеранс, или съм в грешка :) ?


Така след като разчистихме темата да се върнем на въпроса.

КиН продуктите ще са ти от полза само,защото може да си ги почистваш и омасляваш редовно - те не подобряват производителността.
За главата няма да говорим сега - личи си,че идваш от ВАГ групата.

Иридиeви свещи сложи на Denso - Iridium Power - има продавач във форума - внася ги от USA.
На 1ZZ направи нова генерация.
Говори с НиКо - прочети и неговата тема за 2ZZ проекта.
Хубавите масла и гуми също са много важни преди да ти идват други идеи.
Колко хиляди си приготвил всъщност?Като определиш бюджет най-лесно ще те насочим към оптимален вариант.
Има и проекти за турбиниране на този мотор.
Даже и цели bolt on китове - http://www.turbokits.com/Toyota/Celica_GT/Turbo_Kits/.

Изображение

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано: 10 апр 2015 09:37
от housemusic
Izvinqvam se, za latinicata, no na tozi laptop lipsva bg fonetic hmm.gif , ta da si doidem na temata... istinata e, che si dadoh poslednite pari za kolata. Sega chakam kraq na meseca i kato se usmihna trqbva da smenq pistoviq remyk, garniturata na kapaka na dvigatelq, maslo + filtri i sveshti. Imam nqkakva generaciq, no nz kva marka e shtoto nishto ne pishe. Kazaha mi che uj bila kym 500 lv, edinstveno mi napravi vpechetlenie che otzad na buriqta ima 2 klapi za regulirane na potoka na izgorelite gazove ( v smisal kato gi zatvorq vsichko minava prez zaglushitelite na gyrneto). Osven tova vzeh 2 gumi vtora ryka 205/55/r16, pochti ne sa karani (mislq da gi sloja zadni), a za predni iskam da si vzema novi 195/50/r16. Kakvo mislish za tazi kombinaciq, shte byde li stabilna prednicata sys 195ci ? Sled kato q obsluja zadyljitelno shte mina edin elkon. Opredeleno nqma da imam pari za turbo, edva li shte moga da otdelq poveche ot 1000 lv za tuning prez idnite nqkolko meseca. Kolkoto do sveshtite, shtom kazvash che denso e po - dobriqt izbor za tozi motor, shte vzema takiva. Blagodarq za informaciqta i veseli praznici na vsichki :thumbsup:

MODEDIT Akima
Има решение дори и на този проблем - http://forum.abv.bg/abv/lat2cyr.php.
Моля те да не се повтаря.


housemusic написа:Извинявам се, за латиницата, но на този лаптоп липсва бг фонетиц хмм.гиф , та да си доидем на темата... истината е, че си дадох последните пари за колата. Сега чакам края на месеца и като се усмихна трябва да сменя пистовия ремък, гарнитурата на капака на двигателя, масло + филтри и свещи. Имам някаква генерация, но нз ква марка е щото нищо не пише. Казаха ми че уй била към 500 лв, единствено ми направи впечетление че отзад на бурията има 2 клапи за регулиране на потока на изгорелите газове ( в смисал като ги затворя всичко минава през заглушителите на гърнето). Освен това взех 2 гуми втора ръка 205/55/р16, почти не са карани (мисля да ги слойа задни), а за предни искам да си взема нови 195/50/р16. Какво мислиш за тази комбинация, ще бъде ли стабилна предницата със 195ци ? След като я обслуйа задълйително ще мина един елкон. Определено няма да имам пари за турбо, едва ли ще мога да отделя повече от 1000 лв за тунинг през идните няколко месеца. Колкото до свещите, щом казваш че денсо е по - добрият избор за този мотор, ще взема такива. Благодаря за информацията и весели празници на всички

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано: 10 апр 2015 11:25
от Akima
Я попълни от кой град/село си в профила си.

Какво й има на гарнитурата?

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано: 10 апр 2015 18:20
от maldezzar
Сложих джантите и анти крилото, тия дни ще направя някоя снимка ,а пък другия месец като имам време и направя генерацията ще направя и един клип :thumbsup:

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано: 23 апр 2015 12:02
от housemusic
Akima написа:Я попълни от кой град/село си в профила си.

Какво й има на гарнитурата?

От гумена беше станала пластмасова, освен нея смених и масло+ филтри и свещи. Погледнах я на канала и се оказа, че нямам генерация. Другото което установих е, че съеденителя ми е за смяна и ми гори около 500 мл масло на 100 км. Предполагам, че е от Вложките. Явно си ме разбрал погрешно, искам да я направя 170-180 кс, не 200 + и искам да знам какви са вариантите.

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано: 23 апр 2015 15:32
от maldezzar
housemusic написа:
Akima написа:Я попълни от кой град/село си в профила си.

Какво й има на гарнитурата?

От гумена беше станала пластмасова, освен нея смених и масло+ филтри и свещи. Погледнах я на канала и се оказа, че нямам генерация. Другото което установих е, че съеденителя ми е за смяна и ми гори около 500 мл масло на 100 км. Предполагам, че е от фложките. Явно си ме разбрал погрешно, искам да я направя 170-180 кс, не 200 + и искам да знам какви са вариянтите.

500 мл. масло за 100 км са страшно много , моята чак сега го е пипнала леко , минах малко над 6 хил.
км. с новото масло 5в40 и на пръчката от максимум е отишло малко под него и по моя преценка не са повече от 100- 200 мл.

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано: 22 юни 2015 19:29
от maldezzar
Така махнах оригиналния СД ченджър , сложих друг като филма с жиците беше голям , с тази евро букса цветовете от стоковото се разминаваха тотално biggrin.gif Както и да е монтирано е , сега съм поръчал циферблат да го подменя моя , но ще дойде след 2 седмици . Поръчал съм и топка за скоростния лост чакам я да дойде всеки момент . Мился да облепя с карбоново фолио вътре от скоростния лост нагоре по дължина . Видях го на едно място и ми хареса . Генерацията и прочие остават за август не мога да взема отпуска сега . Търся стопове да ги сменя мойте. Скоро мисля да поръчам нови предни и задни дискове и накладки и съответно , тогава ще изчистя и боядисам барабаните и дисковете. Обмислям и излепването на карбоново фолио преден капак, таван , багажника и анти-крилото , но се чудя дали ще стане добре и още го обмислям . А да и скоро свещи ще взема Денсо или НЖК според зависи punk.gif
Айде поздрави пък август месец ще сложа някоя снимка или клип punk.gif А някой ако може да ме упъти от къде да взема лед крушки за таблото и за климатроника ще съм му много благодарен .
П.С. Возих се в на едно приятелче Сивика Тайп Р 2007 година . Доста приятно вървеше , НО е със спортно окачване и като слязох и се качих на Селиката ми се стори , че се возя в С-класа drunk.gif

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано: 26 сеп 2015 19:59
от maldezzar
Пичове днеска си играх да слагам лед циферблат на Тойотата. Само , че защото същия се слага върху стария циферблат и извадих стрелките да го сложа и сега идва проблема. Първо като сложих стрелките не бяха вярни , сега оборотомера работи точно , но километража по мое мнение показва 5-10 км.ч повече, а най-лошото е , че има леко накъсване на стрелките като колата се форсира, което ме дразни много . Може би новия циферблат не е плътно до стария и бута по някакъв начин стрелките и затова идва лекото накъсване...... Но стрелката на километража дето не показва 5-10 км повече нз ... Някакви идеи ?

П.С. в краен случай ще се купува нов километраж biggrin.gif biggrin.gif

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано: 27 сеп 2015 08:32
от skydiver
Възможно е да си понатиснал повече стрелките и да опират в новия , по-висок циферблат.
Относно показанието на скоростомера- ще се наложи да си поиграеш на разглобено табло,освен ако моторчето няма вътрешен ограничител за 0 км/ч.
По поръчка ли си правил циферблата или е афтърмаркет?
Качи някоя снимка на колата, нали знаеш, че :
Изображение

maldezzar написа:...че може да я направи около 167-8 коня Селиката и вървяла като 325 ца на БМВ , че и малко повече...

Къде бих могъл да видя как тази Селика върви малко повече от E36 M50B25?
Няма ирония в поста ми, чисто техническо любопитство :thumbsup:

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано: 27 сеп 2015 09:17
от maldezzar
skydiver написа:Възможно е да си понатиснал повече стрелките и да опират в новия , по-висок циферблат.
Относно показанието на скоростомера- ще се наложи да си поиграеш на разглобено табло,освен ако моторчето няма вътрешен ограничител за 0 км/ч.
По поръчка ли си правил циферблата или е афтърмаркет?
Качи някоя снимка на колата, нали знаеш, че :
Изображение

maldezzar написа:...че може да я направи около 167-8 коня Селиката и вървяла като 325 ца на БМВ , че и малко повече...

Къде бих могъл да видя как тази Селика върви малко повече от E36 M50B25?
Няма ирония в поста ми, чисто техническо любопитство :thumbsup:

Живи и здрави до 1-2 седмици и моята ще е толкова и ще направя клип. Това, което споделям го казва колега от форума. По думите на друг колега със Селика на 400 метра след замерване с на брат му Реното Клио 2.0 175 кончета с пилена глава (било малко над 180 коня) , Реното е дало по-добро време само с половин секунда. Пак казвам не съм видял , просто споделям. Направя ли моята ще отида на летището и ще направя 1-2 клипа и то ще си проличи от ускорението дали е вярно и върви, а пък тамън ще махна 17-ките скоро да сложа зимните гуми с 15-ките :thumbsup:

П.С. В интерес на истината се замислях за Е46 330-ка купе , Голф 5 ГТИ 200 к.с. или някое Леонче от по-старите 1.9 АРЛ 150-ка и да му меткам един чип, но за момента ще си карам количката, а пък най-вероятно ако по-натам преминавам към нещо то ще е Таип Р (че моята любима ГТ86 държи нереално високи цени no.gif )

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано: 27 сеп 2015 09:52
от skydiver
...имам една 1300кг Примера , може и да направим сравнение, в случай че съм успял да сменя съединителя.

Edit: ...не за друго, а да видя с колко ще съм по-бавен.
Относно изброените коли по-горе - 330ката е правилния избор, ако харесваш атмосферните двигатели.
Хонда също имат прекрасни и редки FWD модели , но там цените са дебели...
За мен идеята е да си бърз в твоя клас, а не просто да си бърз.
Против състезанията по пътищата съм.

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано: 27 сеп 2015 15:18
от maldezzar
Ето как се е получило (не съм го закачил още защото вчера стана тъмно и по всичко личеше , че пак ще се сваля) Това е ориентировачно как се е получило , а пък живи и здрави оправя ли всичко както трябва вече ще кача как свети в синьо на пуснати фарове punk.gif

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано: 27 сеп 2015 18:51
от Akima
Имаш ли резултат от днес?