Страница 2 от 7

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 16 Апр 2015 02:05
от Akima
Аз говоря за ND,а не за NC.

Тепърва ще се доказват.

Джап - мен единствено боксера ме кефи много.

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 16 Апр 2015 02:31
от Japanese_fever
Еми RX-8 е с ванкелов двигател, а тук говорим за MX-5, която е с 2.0л 4 цил. Първият ъпгрейд след като си вземея МХ-5 е да си приготвиш $1000 за ново окачване (най-добре KONI+Eibach). Оригиналното окачване е като на файтон. Докато S2000 и GT86 си имат спортно окачване още от завода. smile.gif
Теб добре те кефи боксера. И мен ме кефеше, докато не разбрах за някои работи. Много е далеч от здравината на Хонда.

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 16 Апр 2015 03:35
от Japanese_fever
maldezzar написа:Хубав ти е отговора, но не се зарадвах много като гледах наскоро ревю на Тойота ГТ86 , Хонда с2000 и Мазда мх8 ,и в него какво каза единия от тест драйвърите - Хонда С2000 80 хиляди мили и нито един ремонт по двигателя, Маздата за същите километри смяна на 3 двигателя ..... bash.gif
RX-8 e с ванкелов с два ротора. Това чудо започва да дърпа над 5000, на толкова и се потегля. Обаче основният му ремонт вкл. само 3 сегмента на всеки ротор и гарнитура за блока и имсш нов двигател. Uganuga от форума отваря един и за отрицателно време го затвори с нови сегменти или там както се казва на онези пластинки в ъглите на ротора. А и да не забравяме, че RX-8 се води 1300 сс. biggrin.gif

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано на: 24 Апр 2015 21:44
от smb
andrian999999 написа:
Japanese_fever написа:Да, беше си взел последо S2000 и я караше на писта редовно и за това я продаде, защото го достраша, че много я кара на предела...
пълна глупост никога не я е карал на лимита!!! сигурно щото е имала голям въртящ момент на ниски обороти и е била непредсказуема..... laugh.gif

п.п.моля да преместите мненията в някоя друга тема
Андреан, ти да не си му меринжей на СМБ-то? Доближава се до лимита така като гледам.... :whistle:

https://www.youtube.com/watch?v=ubdVr9241YM offtopic.gif

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано на: 25 Апр 2015 06:39
от Japanese_fever
SMB, много добро каране! :thumbsup: Според мен в някои завои влизаше прекалено бързо.
Какъв беше този пикап на пистата?!? ohmy.gif wacko.gif

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано на: 03 Май 2015 23:53
от andrian999999
HarryPotter написа:
andrian999999 написа:
Japanese_fever написа:Да, беше си взел последо S2000 и я караше на писта редовно и за това я продаде, защото го достраша, че много я кара на предела...
пълна глупост никога не я е карал на лимита!!! сигурно щото е имала голям въртящ момент на ниски обороти и е била непредсказуема..... laugh.gif

п.п.моля да преместите мненията в някоя друга тема
Андреан, ти да не си му меринжей на СМБ-то? Доближава се до лимита така като гледам.... :whistle:

https://www.youtube.com/watch?v=ubdVr9241YM offtopic.gif
Аз не съм му меринджей , НО ти май си! по принцип не искам да коментирам клипчето , но на него се вижда ,че два завоя ги взима на 3-та скорост при 4000 оборота под 70км/ч което за мен е слабо представяне

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано на: 04 Май 2015 05:10
от Japanese_fever
andrian999999 написа:
Аз не съм му меринджей , НО ти май си! по принцип не искам да коментирам клипчето , но на него се вижда ,че два завоя ги взима на 3-та скорост при 4000 оборота под 70км/ч което за мен е слабо представяне
Що, ти карал ли си на тази писта, че да знаеш с колко се взимат завоите?

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано на: 05 Май 2015 00:19
от andrian999999
Japanese_fever написа:
andrian999999 написа:
Аз не съм му меринджей , НО ти май си! по принцип не искам да коментирам клипчето , но на него се вижда ,че два завоя ги взима на 3-та скорост при 4000 оборота под 70км/ч което за мен е слабо представяне
Що, ти карал ли си на тази писта, че да знаеш с колко се взимат завоите?
Джапи не съм карал на тази писта , но относно карането на писта и една маймуна да сложиш зад волана след 200- 300 пъти ще научи тези 7-8 завоя как да ги минава. за което имахме спор с колегата МХ5 където аз твърдях ,че рали пилотите по лесно се приспособяват на писта отколкото пистовите пилоти на рали, а той обратното и ми пусна клипа с Роберт Кубица. а относно СМБ-то и тези два завоя според мен оборотите са ниски за този мотор , но ти ще кажеш ти си хондаджия.

п.п. та от клипа не видях да я кара на лимита.

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Публикувано на: 05 Май 2015 03:28
от Japanese_fever
Няма значение какви са оборотите, важното е с каква скорост влиза и излиА от завоя!
Тъй каро не си карал никога на тази писта не може да кажеш от едно клипче коя е оптималната скорост. Каква е разликата, ако влиза на 3-та с 4К оборота или на 2-ра с 6К? Той си е преценил на коя предавка да влиза, но по-важното е скоростта му. От сеиренето на гумите на няколко завоя мига да ти кажа, че влизаше на оптималната скорост за тези завои, даже и малко прекалено бързо.

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 06 Май 2015 14:02
от andrian999999
ми губиш време на излизане бе Джапи, а оттам по ниска скорост на правата (трябва ли да ти обяснявам) това не е турбо мотор , я му виж въртящия момент и мошността при 4000 оборота

п.п. Джапи качи времена от тази писта (да не търся в нета) и ще видим дали я кара на лимита тази хонда

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 07 Май 2015 04:51
от smb
Андреанчо, личи си колко голям разбирач си..... според теб на обикновени гуми за улицата повече от 1.3Г в завой(без наклон) може ли? Как си мислиш на по средата на завой с 1.2-1.3Г се сменят скорости? Ти някога карал ли си кола с задно при подобни странични натоварвания? За останалите ти изказвания просто няма да коментирам.... в случая джапанката е прав колкото и странно да звучи това....

Сега, обратно по темата!

П.П. не ми отговаряй на въпросите (риторични са)

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 07 Май 2015 23:16
от andrian999999
времената на писта са показател дали колата се кара на лимита , гледаме сравнява ме.
1,3 G с обикновенни гуми ... браво може биии, (аз не го вярвам, все пак СМБ е бивш субараджия а те обичат да послъгват , но е нормално избиват леки комплекси все пак карат извънземен автоммобил по форумите , а на писта О НЕ .... посредствено време и разочарование) , но за мен подходяща е 2-ра предавка с оБикновенни гуми за тези завои, на сликове може и 3-та

п.п. лично съм виждал 2-3 субараджии да послъгват в България

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 08 Май 2015 06:54
от smb
Изображение

Темата не е за това кой колко си кара колата на лимита. Спри се вече.

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 08 Май 2015 08:05
от Akima
Като цяло разделът се казва Офтопик,но ще ви помоля да се върнете към първоначалния замисъл на разговора.
Хубаво е да се придържаме към добрия тон.

Някой кара ли вече ND - в САЩ питам?

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 08 Май 2015 17:00
от Japanese_fever
СМБ, пусни му видеото с GT86 на писта да видим форумния експерт Адриснчо, който никога не е карал на писта, какво ще каже! laugh.gif