Страница 6 от 7

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 11 Яну 2016 23:57
от Japanese_fever
Да, 3S-GE мисля, че е доста добър и също така доста подценен двигател, особено BEAMS серията, но може би е вече доста стар като концепция, а и не пасва така добре на купето, както боксера. Между другото за сега не съм чувал (не, че съм се интересувал толкова) да е имало проблеми с боксера на GT86.

Има една теория на един човек от ХОнда форума, който казва, че тези двигатели, които се предлагат само в Япония са по-ненадеждни от другите, които се предлагат по цял свят. Според мен това не е вярно, основно двигателите, които се правят само за японсия пазар не се изнасят, защото не покриват нормите за емисиите, тъй като някои от тях до преди години излизаха фабрично и без катализатор.

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 27 Фев 2016 22:09
от smb
Днес времето беше супер и покарах моя FR-S за първи път, след като го зазимих ноември месец. Бях забравил колко е приятна за каране :sunny:


Изображение

Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 10 Мар 2016 00:18
от maldezzar
Чета по чужди форуми при ниски обороти загасвали колите и то предимно в Щатите и куп други проблеми. Дали са читави времето ще покаже....
На мен лично иначе като визия и интериор ми допада доста и с това задно задвижване. worthy.gif

Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 10 Мар 2016 06:18
от smb
maldezzar написа:Чета по чужди форуми при ниски обороти загасвали колите и то предимно в Щатите и куп други проблеми. Дали са читави времето ще покаже....
На мен лично иначе като визия и интериор ми допада доста и с това задно задвижване. worthy.gif
Мога да споделя малко от личен опит. Най-ранните коли имат проблеми с софтуера предимно, обаче се ъпдейтва и няма грижи. Проблема идва от това че таблицата "Transient Ignition Retard" е била с нулеви стойности за над 5000 оборота.

Едната ни кола (BRZ) е от най-първите с сериен номер 696 и е произведена през 2012, ъпдейтнахме софтуера веднага след като я взехме и не е имала проблеми. А другата кола (FR-S) е произведена през март 2013 и също не е имала абсолютно никакви проблеми.

И двете коли са виждали много зор но са карани с добри масла и ъпдейтнат софтуер. За сега няма никакви симптоми на каквито и да е проблеми.

Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 10 Мар 2016 16:34
от maldezzar
Това е най-доброто мнение , от колега дето има автомобила от чисто нов :thumbsup: :thumbsup: Много ми допада автомобила , може би защото карам така да се каже предсшественика Селика. Някой ден като паднат цените под 20 к лева ще си купя една biggrin.gif :thumbsup:
П.С. този сезон и аз ще ида да покарам на писта Серес в Гърция живи и здрави, но не с автомобила, а с мотора

Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 11 Мар 2016 01:30
от andrian999999
maldezzar написа: Това е най-доброто мнение , от колега дето има автомобила от чисто нов :thumbsup: :thumbsup: Много ми допада автомобила , може би защото карам така да се каже предсшественика Селика. Някой ден като паднат цените под 20 к лева ще си купя една biggrin.gif :thumbsup:
П.С. този сезон и аз ще ида да покарам на писта Серес в Гърция живи и здрави, но не с автомобила, а с мотора
Вземи си мр2 по 7 000 лв седят дълго на обяви , но рядко излиза някоя на 5 500лв и веднага изчезва според мен тази кола е перфектна за удоволствие и евтино шофиране.

Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 12 Мар 2016 10:54
от maldezzar
andrian999999 написа:Вземи си мр2 по 7 000 лв седят дълго на обяви , но рядко излиза някоя на 5 500лв и веднага изчезва според мен тази кола е перфектна за удоволствие и евтино шофиране.
Принципно си прав, ама аз ще чакам да паднат цените biggrin.gif Преди няколко месеца ако не бях купил мотора мислех един познат да ми прати от Швейцаря Хонда Сивик Тайп Р от 2006 нагоре, но размислих. Реших , че Селиката ме слуша и е евтина за поддръжка, и че ми се кара пак много мотор wink.gif
П.С. За мене ГТ86 е перфектен автомобил , харесва ми интериора , харесва ми визията му , харесва ми задното предаване имам ли възможност ще си купя един punk.gif

Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 20 Мар 2016 07:20
от Japanese_fever
smb написа: Ето видео от най-добрата обиколка - https://www.youtube.com/watch?v=s77nsWt0Sd0

Репортаж от българската телевизия за "ралитата" хаха - https://www.youtube.com/watch?v=6aE-fXUIkZ8
Това мнение и тази медийна изява съм я пропуснал някакси. Поздравления за доброто представяне и за интервюто на Лорда! :thumbsup:

п.п.
На СМБ-то сигурно също са му предложили интервю, но е отказал - нормално поведение за него. tooth.gif :)

Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 22 Юли 2016 00:22
от Japanese_fever
Малко четиво за свободното време:

http://blog.advanceautoparts.com/2016/0 ... content=GO

Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 25 Юли 2016 18:01
от smb
Вчера направих един autocross с FR-S, приятна е за каране колата има добър контрол като цяло но на ниски скорости е далече от прецизноста на S2000. С S2000 винаги се класирах в топ 5 за деня, а с FR-S много трудно към средата на класирането. По-мекото окачване и меките sway bars я правят малко трудна за каране на преходи между завой от една страна на друга. Другото което ми направи впечатление е колко повече се налага да въртя волана в сравнение с S2000. И аз съм една от причините за слабото предстане, даже главната причина. Не съм карал autocross последните 2-3 години и съм загубил форма малко. :whistle:

[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=IBI8UKTGcGw[/bbvideo]

Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 25 Юли 2016 18:56
от Japanese_fever
Добре, за сток състояние ли говориш?

Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 08 Сеп 2023 02:12
от Kalistrxd
Здравейте, не знам колко е активен този точно този раздел, хвърлил съм око на GT86 и чета из нета различни мнения за колата , едни казват "бавни са" други "имат проблеми с двигателя" и тн. , единственото място, което успях да намеря е тук. Търся обективно мнение за колата. Не разбирам много от механика и автомобили , карам Рав 4 и искам нещо по-спортно , спрях се на този модел защото не само че съм фен на тойота но и начина по , който изглежда колата е страшно симпатичен в предвид че е на над 10 години. Та да говоря за Toyota GT86 2.0 Boxer , (https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=tp28s9) , ще съм страшно благодарен ако някой ми помогне с решението. :thumbsup:

Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 08 Сеп 2023 09:43
от vfr800
Колата е много хубава като автомобил и поведение, но наистина е по-бавна отколкото изглежда. 0-100 е малко под 8сек.......530D е за под 7.....ако просто искаш да се наслаждаваш на колата е супер, но върви по-малко от почти всички модерни автомобили било то турбо бензин или турбо дизел.

Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 08 Сеп 2023 10:14
от WoLF
Колата върви като за 200кс, но има и много други дребни неща, които се натрупват и я правят забавна. Няма друг вариант освен да се качиш и да разбереш дали е това, което търсиш...

Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Публикувано на: 08 Сеп 2023 16:48
от vfr800
Не искам да те разочаровам , но колата се усеща много по слаба от 200кс. Мотора е атмосферен и поради тази причина до 4К оборота е точно 90 кс. Ако не ми вярваш прегледай дино графиките в интернет. Предавките са твърде дълги с цел икономия на гориво усещането между първа и втора е за мудност, заради това е и слабия резултат 0-100. Ако се премести прекъсвача една идея нагоре с едни 400 оборота при превключване от първа на втора мотора вече гони 5К оборота и нещата са една идея по-добре, но просто тази кола трябваше да бъде произведена с турбина. Дори на половин бар да я бяха оставили с малко турбо пак щеше да е примерно 220 коня, ама въртящия момент щеше да е значително повече и колата щеше да е много различна и супер приятна за каране. РАзбира се афтърмаркета вече са се погрижили по въпроса , така че няма проблем просто още едни 10ина хиляди и става прекрасен автомобил :) но отиваш в друга ценова графа , където колите са по 400 коня от завода и те така.................