Страница 1 от 2

Toyota Carina Project 3S-GE

Публикувано на: 27 Апр 2015 22:34
от rambisimos
Здравейте, това с което ще се занимаваме с моите хора е на Тойота Карина 1.6 107кс. седан да и се присъди мотор със скоростна кутия т.н от Селика т20 3сге.
Дали си заслужава, или да си купя направо Селика ми казваха всички, ами не знам всичко е въпрос на вкус. Аз лично не харесвам много, много визията на Т20.
Плюсовете които има моята Каринка са, че е пребоядисана вече, доста стегната и 4 места, и за мен лично визията е по-хубава. От съображение за сигурност, не мисля да качвам снимки на външността на каринката, само на това което ще правим.
След като приключим с цялата работа със сигурност ще има доста части за разпродажба от Селиката. От днес започнахме утре ще кача снимки от работата ни за днес. Тези снимки сега са преди да бъде разкостена колата. :whistle: Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Публикувано на: 29 Апр 2015 18:16
от rambisimos
Това е всичко от вчера. Почти всичко е готово. Понеже остана малко, обмисляме 2 варианта за вадене на двигателя. 1ният да го вадим с тръби нагоре няколко човека, а другият да пуснем двигателя надолу и да вдигнем купето тъй като ще олекне много, след като пуснем двигателя и скоростната кутия. boxed.gif
Изображение

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Публикувано на: 03 Май 2015 00:09
от rambisimos
Днес свалихме мотора и полуоските а Карината. Утре ще се слага 3сге-то. Установихме, че част от окабеляването на Карината е много различно с това на Селиката, доста букси се различават. Та ще го преправим това на Карината и ще си остана с него. Другото което е понеже колата е със "Superstrut" или нещо "такова" беше, полуоските са по дебели и по-дълги, и няма ABS, та от 4те полуоски ще сглобим 2 и самото окачване от Селиката ще се наложи да го сложим. Най-вероятно и генерацията ще сменим. Това е засега при първа възможност ще пиша и кача снимки отново. angel.gif

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Публикувано на: 03 Май 2015 00:31
от Vokil
Колега не мисля че ще имате успех с компютъра от 1.6 да накарате 3сге да работи нормално. От купето към компютъра не отиват повече от 10 кабела който ще са с около 90% еднакви цветове.Със сервизни упътвания на двете коли буксата дори да е различна може да се пренареди и да влезе в компютъра на 3сгето така че да ползвате неговото окабеляване на двигателя и компютър.

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Публикувано на: 11 Май 2015 19:09
от rambisimos
Точно така го направихме. Почти на 100%, останаха само още 2-3 кабелчета тези дни вероятно дай боже ще го палим. Та сложихме цялото окабеляване с компютъра в кутията на карината. Има 1 проблем обаче не сме сложили задния тампон още, понеже не пасва този от селиката, а този от карината докато слагахме мотора и него не можахме да го напаснем нещо. Та въпросът ми е някой има ли представа на 3сге в карина какъв е задния тампон?

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Публикувано на: 11 Май 2015 19:10
от Akima
Дай рама на Карината.

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Публикувано на: 11 Май 2015 19:20
от rambisimos
SB153ABK00E038924 Ако намериш нещо ако може да ми пратиш и линк ppp.gif

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Публикувано на: 11 Май 2015 19:50
от Akima
rambisimos написа:SB153ABK00E038924
12371-02070 - INSULATOR, ENGINE MOUNTING, REAR

Изображение

Изображение

Изображение

:thumbsup:

На ръка ли извадихте двигателя последно? :whistle:

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Публикувано на: 11 Май 2015 22:19
от rambisimos
Айй мерси много, значи този от карината ще слагаме последно явно е същият. worthy.gif

Ами да на ръце го свалихме и сложихме и от 2те коли. Значи първо свалихме гумите и пуснахме колата на едни трупчета, за да падне възможно най-ниско. Използвахме въжета от кранове с който се вдигат палетата по складовете и една дебела железна тръба. Превързахме двигателя с въжетата и прекарахме тръбата. След това се качихме 2ма по-здрави мъжаги вътре в коша, където е двигателя и със зверска сила го вдигнахме нагоре и 4 ма човека го поеха от външната страна на купето. И по същия начин го и вкарахме, но най-големият зор беше докато го напаснем на тампоните. С 3СГЕ-то беше малко по-сложничко понеже тежеше повече, но със задружни усилия се справихме да го сложим в коша. punk.gif

Това е снимка от онзи ден, на нея е сложен само на преден и десен тампон и все още не е започнало сглобяването.
Изображение

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Публикувано на: 08 Юни 2015 23:36
от matkauton
Колеги до къде я докарахте че ми е мн интересно.

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Публикувано на: 16 Юни 2015 18:52
от rambisimos
Здравейте на всички. Първо се извинявам, че не съм писал отдавна, понеже и аз и баща ми и приятелите му работим. Работата по колата беше през ден-два и затова ставаше още по-бавно. Като цялото колата още не е готова но да каже, че сме на 80% готови. Останаха ни още малко жички да се свържат и още 2-3 проблема. Колата е в движение но има проблеми.

Днес ходихме на реглаж, оправиха предницата, но имаме проблем със задницата. Там сложихме окачването с дисковите спирачки и амортисьорите на селиката. Наложи се да направим това, понеже мерихме моста на селиката и карината и този на карината се оказа с 4 см по-дълъг и този от селиката съответно нямаше да стане. Като сглобихме вече цялата задница останахме с впечатлението, че долната страна на гумите седи на вътре. Отидохме на реглаж и там момчето ни каза, че проблемът идва от амортисьорите, въпреки че нагледно изглеждат еднакви, като ги сложихме един до друг, явно като се монтират стана друго. Човекът от реглажа тръгна да я прави по модел на Карина ГТИ и там пишеше, че задницата трябва да е на - а при нас беше във сериозен плюс. Затова сега ще трябва наново махане и слагане на старите амортисьорите от карината. Ииии също така забравих да спомена задницата идва по ниска с амортисьорите от селиката, затова ще си сложим тези от карината с подложки.

Имаме сериозен проблем с този заден тампон на двигателя. Дадохме я и на сервиз и с 2та вида тампона и на карината и на селиката и момчетата също не можаха да го сложат. Като се вкара задна и дадеш газ скоростната кутия бие зверски в моста, по същия начин и ако минеш през дупка или легнал полицай.
Та момчета ако познавате някой "специалист" моля да ми го препоръчате (София).

Спирачките. Сложихме всичко от селиката и проблемът е такъв, че като обезвъздушаваме, напомпваме спирачката всичко идва точно, до момента в който не се запали колата, тогава педалът на спирачките пропада почти до долу. Накрая се развали и помпата на спирачките, та баща ми смени гумичките от помпата на селиката и ги сложи в помпата на карината за да не купуваме нова, понеже на селиката помпата и е различно захващането. Монтирахме същото и пак същия проблем. При загасена кола педал до горе, като запали почти до долу.

Това е за сега довечера сигурно пак ще пиша. Благодаря и ще се радвам за помоща! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Публикувано на: 07 Юли 2015 05:05
от Japanese_fever
А двигателя работи ли нормално и кой компютър ползвате?
Аз мислех, че само двигателите ще размените, а то се оказа, че вие май цялата Селика искате да преместите на купето на Карината, което за мен е много странно.

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Публикувано на: 08 Юли 2015 00:06
от rambisimos
Компютъра на селиката използвахме. Искаше ни се да бъде само двигателя и скоростите, но нещата станаха по сложни от колкото изглеждат.

Така за всеки който е решил да се захваща с нещо такова, още от сега преди да е започнал искам да му кажа да НЕ ГО прави. Това беше една жестока грешка при мен, но тъй като вече няма връщане назад трябва да се довършат нещата. Но все пак ако някой е решил да направи това нещо задължително трябва да има 2те коли а не просто двигател и скоростна кутия, несъответствия са много повече отколкото съответствията. Не ми се иска да ви изброявам нещата които сме взели от селиката, защото със сигурност ще пропусна нещо.
Следните неща с които ще се сблъскате:
1.Ръждясали болтове гайки и т.н. тъй като здравите окачвания не се сменят.
2.Проблеми с маркучите на хидравликата, опира в ремъка.
3.Цялата ходова част е различна.
4.Сериозни проблеми ще имате с наместването на задния тампон. Аз лично я закарах в 2 сервиза, 1ния казаха, че нищо не могат да направат, в 2рия ми сложиха тампона на двигателя а не на скоростната кутия, защото казаха че не могат там и двигателя след това продължи да си се блъска в купето. (все още не сме решили този проблем)
5.Задния мост от селиката е с 2 см по-къс, със сигурност не се опитвайте да местите целия заден мост на Карината.
6.Проблеми с електрониката, тоест свързването на всички кабели, аз от това не разбирам, но нашия човек още не може да ги навърже като хората.
7.Задните амортесъори са по-различни от тези на карината и затова след като ги сложите, ще забележите че долния край на гумите стои навътре, на реглажа ни казаха, че трябва долният край да е леко навън. Затова ще се наложи да разпробивате горното ухо на амортесъора навътре, така че да се получи елипса.
8.Ние имахме проблеми и със спирачките които дълго време мотахме, но в крайна сметка проблемът беше от спирачната помпа. А да забравих да допълня спирачната помпа от селиката не става на карината.

Свалянето и слагането на двигателя беше най-лесното нещо, проблемът дойте от останалите неща които споменах по-горе.
Ами това се сещам в момента, напълно е възможно да пропускам някои неща, но доста неща ми минаха през ръцете за тези 2 месеца, а и още не е готово всичко.
И като извод от цялата история НЕ ГО правете. Надявам се да съм бил полезен. :thumbsup:

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Публикувано на: 01 Окт 2015 20:06
от nikolov22
Аз имах карина 2.0 и всичко си пасваше от селиката вътре ама разликата е че едната ти кола е японска другата английска и те нямат нищо общо почти.А да не говорим че се мъчиш от 1.6 да стане 2.0.Другото което е че 2.0 селиката няма нищо общо с 1.8.За твоята мисля че повечето работи пасват от 1.8 селика но окабеляването няма да пасва много

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Публикувано на: 13 Окт 2015 00:50
от rambisimos
Да от 1.8 са по идентични нещата, с 2.0 от селиката няма нищо общо окабеляването.... с него брахме най-много ядове но в крайна сметка го направихме. Единственото което остана като дефект от цялата работа е, че държи 1300 оборота и така и не можахме да намерим начин да ги свалим.... Не смуче въздух от никъде, всички датчици си работят безпроблемно, 2та варианта които остават са да е от развалена ламбда сонда или нещо което е свързано от електрониката не където трябва.... Иначе всичко останало е чук. drunk.gif