Аре още един Паметник на Културата!

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран: 18 окт 2004 17:04
Репутация: 24
Местоположение: Chicag0-Land

Мнениеот LordDigital » 26 юли 2005 02:31

El Camino написа:Нещо не ми се подминава тая идея, без да и е отдадено значимото (поне за мен cool.gif ). Аз поне докато карах без ауспух, усетих разлика и то голяма в мощността на високите и не ми се лишава от това чувство, често казано:).
Та мислех си за няколко варианта да се реализира това нещо - хем да е вариращо от купето, хем да е надеждно.
Последната идея беше за wastegate вентил, нещо като от турбо, който да издържа евентуално на температурите там долу. Естествено ще трябва да реагира на много по - ниски налягания, но си мисля, че може да се постигне (може би) ефект от рода на - над 4000 оборота (когато количеството на газовете е Х и съответно налягането е У) да се задейства винтила.
Нещо като регулиране от купето със жило също може да се измисли...

Сметките за АЕ86цата например (1,6 мотор, 8000 оборота макс) продухва грубо около 100 литра в секунда. Та няма ли се окаже малко малко това вентилче си мисля. Трябва да се видят някъде данни за подобни винтили - дебит, работни налягания.


Мда и аз го мислех със WasteGate valve ,само че дори и наи-грамадните такива са около 1-2 инча ,което ми се вижда малко. Освен това струват АЦКИИИ много пари ,щото са със идея да имат убиствено ниско време за реакция ,което във тоз случаи не е необходимо. Та на цената само на една WasteGate valve взех раздвдойителната тръба + електромоторче със клапа. Днеска ходих при поляка (пак пиан горкия) да ми завари Fnagles ,направих и 90 градусова тръба за да не ми духа във пода на колата и сега като затворим мотора ша видя как ша бъде:)
Изображение

El Camino

Мнениеот El Camino » 26 юли 2005 10:36

LordDigital написа:
El Camino написа:Нещо не ми се подминава тая идея, без да и е отдадено значимото (поне за мен cool.gif ). Аз поне докато карах без ауспух, усетих разлика и то голяма в мощността на високите и не ми се лишава от това чувство, често казано:).
Та мислех си за няколко варианта да се реализира това нещо - хем да е вариращо от купето, хем да е надеждно.
Последната идея беше за wastegate вентил, нещо като от турбо, който да издържа евентуално на температурите там долу. Естествено ще трябва да реагира на много по - ниски налягания, но си мисля, че може да се постигне (може би) ефект от рода на - над 4000 оборота (когато количеството на газовете е Х и съответно налягането е У) да се задейства винтила.
Нещо като регулиране от купето със жило също може да се измисли...

Сметките за АЕ86цата например (1,6 мотор, 8000 оборота макс) продухва грубо около 100 литра в секунда. Та няма ли се окаже малко малко това вентилче си мисля. Трябва да се видят някъде данни за подобни винтили - дебит, работни налягания.


Мда и аз го мислех със WasteGate valve ,само че дори и наи-грамадните такива са около 1-2 инча ,което ми се вижда малко. Освен това струват АЦКИИИ много пари ,щото са със идея да имат убиствено ниско време за реакция ,което във тоз случаи не е необходимо. Та на цената само на една WasteGate valve взех раздвдойителната тръба + електромоторче със клапа. Днеска ходих при поляка (пак пиан горкия) да ми завари Fnagles ,направих и 90 градусова тръба за да не ми духа във пода на колата и сега като затворим мотора ша видя как ша бъде:)


Без много приказки го направи biggrin.gif . Кво да кажа освен евала!:)
Интересно ми е електомоторчето няма ли да се прегрява там долу или по - точно как изглежда целия setup.
Снимки като изпадне възможност ще качиш нали? :thumbsup:


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта