Страница 2 от 2

Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?

Публикувано: 21 авг 2015 00:38
от KrasIs7a
Така, след като ми изпадна една наистина добра оферта, искам да попитам няколко въпроса относно 2zz.
Swap-a е от корола ,дросела си е с жило,не е електронен.След доста четене пак не ми стана ясно,имало разлика в дросела,единият бил без круиз контрол,другият с,и се връзвало нещо допълнително което аз не разбрах.
Някой има ли идея тампоните дали пасват или има преправка?
Компютъра същия ли е като на Селиката или има разлика в пиновете и трябва да се прередят изцяло,също и есп-та и разни други системи могат ли да се елиминират за да не свети чек-а.По тази тема четох в monkeywrench ,че може да си използваш инсталацията от 1зз и да добавиш само жиците за управлението на VVL-a (което те предлагат под вид на кит)
Забравих да спомена - королата е 2004 година :)
Поздрави tongue.gif

Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?

Публикувано: 28 авг 2015 15:02
от maldezzar
KrasIs7a написа:Така, след като ми изпадна една наистина добра оферта, искам да попитам няколко въпроса относно 2zz.
Swap-a е от корола ,дросела си е с жило,не е електронен.След доста четене пак не ми стана ясно,имало разлика в дросела,единият бил без круиз контрол,другият с,и се връзвало нещо допълнително което аз не разбрах.
Някой има ли идея тампоните дали пасват или има преправка?
Компютъра същия ли е като на Селиката или има разлика в пиновете и трябва да се прередят изцяло,също и есп-та и разни други системи могат ли да се елиминират за да не свети чек-а.По тази тема четох в monkeywrench ,че може да си използваш инсталацията от 1зз и да добавиш само жиците за управлението на VVL-a (което те предлагат под вид на кит)
Забравих да спомена - королата е 2004 година :)
Поздрави tongue.gif


Колега обади се на "НиКо" от форума и ще ти отговори на всички въпроси, защото до колкото знам е правил въпросния слап десетки пъти wink.gif

Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?

Публикувано: 28 авг 2015 16:08
от skydiver
Разликата в размера на дроселите няма да окаже голяма разлика в производотелността на двигателя.
Тук говорим за турбо апликация .
При хондите слагат по-голям дросел, но от такъв има смисъл само при късоходовите атмосферни проекти.
Eто при японците размери на дросели :
SR20VE - 60mm
SR16VE - 60mm
SR16VE N1 - 70mm
SR20VE 20V - 70mm
B16B - 62mm
B18C5 - 62mm
F20C - 62mm
H22A1/A4 - 62mm
3S-GE 3ген. - 60mm
3S-GE 4ген. - 65mm

Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?

Публикувано: 28 авг 2015 18:58
от KrasIs7a
Слапа за сега отпадна тъй като беше запазен и човека си го взе (искрено се надявах да не го направи но.... biggrin.gif )
Ще потърся някоя друга по тънка оферта и ако не изпадне направо започвам с тоя мотор пък каквото стане. rolleyes.gif

Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?

Публикувано: 28 авг 2015 19:04
от Akima
KrasIs7a написа:Ще потърся някоя друга по тънка оферта и ако не изпадне направо започвам с тоя мотор пък каквото стане. rolleyes.gif


http://toyotabg.net/viewtopic.php?f=4&t=28321#p280638 - E12 TS има.

П.С.Казва се swap - суап.Идва от смяна,а слап e пляскане.

Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?

Публикувано: 29 авг 2015 01:19
от KrasIs7a
http://toyotabg.net/viewtopic.php?f=4&t=28321#p280638 - E12 TS има.

П.С.Казва се swap - суап.Идва от смяна,а слап e пляскане.



Едва ли цената му ще е по различна отколкото този на Селиката ,все пак става въпрос за едно и също ,а офертата която бях намерил беше за 1200лв мотор с инсталация и комп,едва ли скоро ще има пак такава ,но не пречи да поизчакам още малко. :)
Колкото до слапа/суапа - пиша го така не защото не знам как се пише ,а от бързина и мързел да сменя езика :D ще извиняваш ако те дразни :) tongue.gif

Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?

Публикувано: 18 яну 2016 00:15
от KrasIs7a
Така,след търпеливо чакане най-накрая изпадна оферта и си взех цяла кола с 2зз за донор.Въпросът е инсталацията в купето трябва ли да се подмени с тази от купето с 2зз мотор или всичко става само с смяна на инсталацията в коша ? :)

Турбиниране без смяна на биели и бутала ??

Публикувано: 04 апр 2016 22:50
от theblow
Здравейте,колеги!
Наскоро си взех Celica T23 1ZZ-FE VVTi.

1.Много ми харесва, много ми е удобна, но ми се ще да върви повече, някой може ли да ми каже какво мога да направя по въпроса ?
Естествено турбинирането е най - доброто решение, но ги нямам тези 5-6-7 бона или колкото там излиза за бутала и биели + кит комплект...
2.Някой може ли да ми каже мит ли е тОва, че нормални бутала и биели издържат на турбина нагнетяваща до 0.4 бара или ще се потроша двигателя?
3.Някой занимава ли се с поставяне на такива самоделки и изобщо идей за вдигане на к.с. и въртящ момент ?
4.А и не на последно място, колко пари ще ми излезе? biggrin.gif

Благодаря ви предварително !

Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?

Публикувано: 04 апр 2016 23:57
от Vokil
Колега няма абсолютно никакъв смисъл да минеш през целия филм за налягане до 0.4 от личен не еднократен опит го казвам. До 0.4 колата ще върви по-малко от оригинално. Едва след това идва приръст в мощността но осезаемо повече става след 0.7 . А цената в изброените случаи не е много различна. Смислен тунинг за малко повече коне е монтаж на разпределителни валове с по-дълги фази но цените и там си започват от 1400лв.