7мгте

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 25 Окт 2008 23:21

IVOtuning написа:
LordDigital написа:Флексибъл има ли по таз система ,че нещо не го забелязах.

Иначе супер дългоходните матори ,вадят якия звук по принцип;)
ima meka vrazka na vtorata snimka se vijda nai-vdqsno
drugoto koeto zabelqzah e 4e se poniji EGT sega kato karam sas 160- 180km/h e pod 800 gradusa predi be6e okolo 840 i nagore
i kato podam gaz do dolu prekasva, vdiga 0,8 bara i spira gorivoto ohmy.gif
sega ostava da sloja lexus afm i 550cc duzi(i eventualno benz. pompa 255lh) i da vidq kak 6te q nastroq
posle na dino da vidim rezultata i tova 6te bade s tozi dvigatel
ne iskam da go zorq mnogo, mislq kato sglobq drugiq da prodam tozi, 4e mnogo razhodi naposleduk.....
90% от промените се дължат на унилано стиснатото зядоско коляно ,никога няма да разбера за чии чеш са го напраили токова евнато ,техната мамичка.
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 25 Окт 2008 23:23

V35GTR написа:^pokaji na choveka tvoqa "exhaust" deto smb-to go montira!
ili
dump valve! :thumbsup:
Дъмп е много точно казано :whistle:
Изображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 26 Окт 2008 17:24

Mnogo toplo be. az kato cruise-vam mi e kam 670C EGT-to :) sega zimata me e strah da ia karam dane nastine :-P
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 26 Окт 2008 18:22

ugabuga написа:Mnogo toplo be. az kato cruise-vam mi e kam 670C EGT-to :) sega zimata me e strah da ia karam dane nastine :-P
Niamas oste 2 clindyra po dylgiq i mychitelen pyt na vodata za da kaci 800+:)

Inache i moq 7m sys 60 trim turbinata si dyrzese podobni EGT-ta. Nad 850 veche e opasna zona ,ma vinagi mi e pravili vpechatlenie (i na drugi motori) che mezdu 840 i 850 se kacva mnogo bavno.

Inache vyrhovno sym dostigal 978 po celzi! Bez da se strosi motora ,samo pohlupaka sa povdigna da kaze "Eyyy starsii ,kvo prais bre da te Eva" :P

Изображение
Изображение

IVOtuning
Мнения: 330
Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
Местоположение: Испания
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от IVOtuning » 12 Ное 2008 11:45

снощи сложих 550сс инжектори и дебитомер от лексус
първите впечетления са
на празен ход беднее 16.5 17
от сафц увели4их горивото сас 15% и нагласих празния ход на 14.6/ 15.2, обаче нагоре стана бая богата под 10
и някаде кам 0,9бара пак ми реже горивото
сега мисля за следното
да сложа болт на дебитомера( сега има, но е капсулован) и оттам да наглася празният ход
после за нагоре според смесите 6те пимам настройките на сафц
трябва и горивната помпа да сменя, но това по-нататък
вапроса ми е как да избегна този fuel cut
по какво го следи - по налягане, смеси, или количество въздух което минава през дебитомера???????????

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 12 Ное 2008 14:25

IVOtuning написа:снощи сложих 550сс инжектори и дебитомер от лексус
първите впечетления са
на празен ход беднее 16.5 17
от сафц увели4их горивото сас 15% и нагласих празния ход на 14.6/ 15.2, обаче нагоре стана бая богата под 10
и някаде кам 0,9бара пак ми реже горивото
сега мисля за следното
да сложа болт на дебитомера( сега има, но е капсулован) и оттам да наглася празният ход
после за нагоре според смесите 6те пимам настройките на сафц
трябва и горивната помпа да сменя, но това по-нататък
вапроса ми е как да избегна този fuel cut
по какво го следи - по налягане, смеси, или количество въздух което минава през дебитомера???????????
Spored men si naglasi prazniq hod sys SAFC otdelno ot WOT rezmite. T.S. ne polzvas funkciata za cqlostno rqzane na vyzduha ,a tazi za rqzane pri nisyk load ,na opredeleni oboroti. Mozes i da polzvas sys vintcheto ,no az nikoga ne sym go polzval nego. Naglqsqneto na VSQKAKVI rezimi izvyn WOT stava sys seriozno sledene na Fuel Trim izhoda ,pomni che celta ti e 2.75 volta i vsicko izvyn edna stypka nagore ili nadolu ne e na dobre.

WOT rezima si pravis durga karta i go map-vas sys stremez za 11.5. Pri tova poluzenie sha trebe da izvadis okolo 20% ot pokazanieta na debitomera. ECU-to sha si misli che imas 20% po-malko vyzduh i syotvetno sha ti bie fuelCut 20% po-kysno. FuelCut-a e baziran pone 80% na pokazania na debitomera ,zaedno sys oboroti ,load i mai tova e stoto MAP-a sa polzva samo za strelkata vytre i ne vliza izobsto kato danni vyv ECU.
Изображение

IVOtuning
Мнения: 330
Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
Местоположение: Испания
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от IVOtuning » 17 Ное 2008 21:28

малко да обновя информацията
върнах настройките на сафц на 0 и празния ход се оправи
после обаче идваше богата
намалих с 8-11% и се оправиха нещата, нагоре пак е богата 10.9-11, но нямах време, а и ме спираха 2 пъти ченгетата
тази вечер пак ще си поиграя малко, дано да имам повече късмет
ето и графика на 4 скорост
Прикачени файлове
screen zdl.jpg
screen zdl.jpg (113.75 KiB) Преглеждано 5772 пъти

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 17 Ное 2008 22:57

Ти закачил ли си Fuel Trim изхода от ЕКУ-то към 0-5v входа на ZT2?

Ако не стабилизираш PartTrottle i IDLE режимите (чрез следене на FuelTrim-a) ,ЕКУ-то може да кача по различни карти при WOT и ша са вкараш у голям филм да го настройваш... принципно зависи доста от версията на софтуера дето имаш ,но на повечето 89+ ЕКУ-та зависимостта е пряка и неприятна.
Изображение

IVOtuning
Мнения: 330
Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
Местоположение: Испания
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от IVOtuning » 03 Дек 2008 02:42

да, фуел трима е закачен за 0-5в вход на зеитроникса
на празен ход и на круйзване се колебае м/у 2 и 3в, мисля че е нормално
нагласих и смесите, утре ще сложа графиката
тази вечер я замерих с г-тек-а
0-60мили/час 5,23сек
1/4 миля 13,82 сек
очаквах по-добри резултати, но беше влажно и с пълен резервоар до горе

IVOtuning
Мнения: 330
Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
Местоположение: Испания
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от IVOtuning » 17 Фев 2009 23:35

v4era i dnes napravih kutiq za vazdu6niq filtur
sled kato m,u slojih ''sporten'' made in china, ventilatora duha6e to4no vurhu nego
eto i malko snimki
PREDI
Изображение
KUTIQTA NA SASTAVNITE I 4ASTI
Изображение
MONTIRANA BEZ KAPAKA
Изображение
OKON4ATELEN VARIANT

Изображение
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 17 Фев 2009 23:44

Добре изглежда ,наистина е удачно защото тъпия вентилатор надува яко топъл въздух точно на филтъра. Требе да помисля нещо подобно и за моята.
Изображение

IVOtuning
Мнения: 330
Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
Местоположение: Испания
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от IVOtuning » 25 Апр 2009 22:29

update
монтирах и буст контролера
марка ХДИ, маде ин Хонг Конг mellow.gif
сега нямам пикове, и държи зададения буст и на високи обороти
нагласена е на 1бар, остава да пипна малко смесите и я ка4вам на дино
ето снимки

ОТВЪТРЕ
Изображение
ОЩЕ ЕДНА ОТВЪТРЕ
Изображение
ДВИГАТЕЛ
Изображение
ДВИГАТЕЛ
Изображение
трябва да сменя марку4ите 4е тези са просто прекрасни tongue.gif
и може би ще сменя мястото на клапана
но за сега остава така
Последно промяна от IVOtuning на 04 Окт 2009 14:00, променено общо 1 път.

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 26 Апр 2009 09:36

Тоз контролер има ли PreSpоol алгоритми? Погледни на логовете дали прави разлика във развъртането ,защото за 7м-а добрия контролер наистика оказва големо значение за кривата на момента.
Изображение

IVOtuning
Мнения: 330
Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
Местоположение: Испания
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от IVOtuning » 26 Апр 2009 16:08

уж има ама .....
днес закачих лаптопа да видя смесите и логовете
няколко странни неща забелязах (не съм променял нищо по настройките на сафц)
като е настрона на нисък буст 0.7 смесите на 3 -4 оборота са високи 13ки ohmy.gif
когато е на висок буст 1.1 (тук пък направо не ми се пише)
значи на 2800 об/мин имам 1.1-1.15бара дотук добре
обаче вече на 5-5.500 об/мин имам само 0.5 0.6 бара
смесите пък са 12-12високи
направих няколко старта и съединителя и тои пропуши
с 2 думи лош ден
после ще ка4а и графиките

IVOtuning
Мнения: 330
Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
Местоположение: Испания
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от IVOtuning » 27 Апр 2009 01:54

така ето настройките които са на сафц

об/мин 2800 3200 3600 4000 4400 5000 5200 5400 5600 5800 6200
корекция -2 -2 -2 -2 -2 -2 -2 -2 -2 -2 -3 low
-6 -10 -14 -18 -19 -18 -17 -16 -16 -15 -15 high
trottle position low 25%
high 70%
ето и графиките
искам да подчертая че не съм пипал нищо от настроиките на горивото или аванса, само буста е увеличен от 0.8-0.9 на 1.1-1.2

мисля си дали въпреки че съм задал налягане от 1.1-1.2бара, турбото(серийно цт26) няма достатъчния дебит да го поддържа до 6-6200об/мин и затова пада на 0.5-0.6 бара
за pre spool-a на 2800об имам вече 1,15бара, което мисля че е добре
това май е единствената полойителна промяна
снимки
ВИСОК БУСТ 1,1-1,15 на 4 скорост целич диапазон от оборотите
Изображение

Изображение
НИСЪК БУСТ 0.5-0.6 НА 5корост
Изображение
ВИСОК БУСТ 1.1-1.15 НА 5 скорост

Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта