Re: Mystique's Mr2 SW20 3S-GE Rev.2
Публикувано на: 25 Фев 2016 13:49
Благодаря за позитивните мнения.
Относно волана - нямам никакво намерение да го обръщам. Първо е достатъчно скъпо, че да няма смисъл. Второ, по-удобно ми е да сменям скоростите с лявата ръка и да си държа волана с дясната. Трето, кефи ме като спра да слизам направо на тротара . Четвърто, според мен на една истинска JDM класика и отива да е с десен волан. Единствения (прочут) проблем при десния волан е изпреварването. Да обаче на планински път със завои този проблем се свежда почти до нула, тъй като бъдейки от дясно мога лесно да виждам напред от дясната страна при десен завой, а при ляв е достатъчно да си дам малко дистанция и вече имам достатъчно видимост. На магистрала няма никакво значение, тъй като като изпреварвам гледам най-вече назад в огледалото. Единствено е кофти като искам да изпреваря на прав двулентов път (което погледнато в общ план е нищожен процент от карането като цяло). Тогава наистина няма видимост, но досега винаги съм имал човек до мен, на който мога да разчитам. Все пак за случай в които съм сам(пък и не само) имам идея да инсталирам камера в лявото огледало и с натискането на един бутон на дисплея да виждам какво се случва напред от възможно най-лявата точка на колата(слагайки камерата в огледалото гледната точка ще е по-вляво, от колкото бих могъл да погледна дори ако съм с ляв волан) така че това според мен до голяма степен ще елиминира дори и този за мен единствен минус на десния волан..
Относно лепенките - като цяло не ми допадаше като беше с всичките лепенки/надписи по нея затова повечето ги махнах. Най-вече ме е яд за сенника, който беше с имената на двамата пича, които ми подариха колата. Дори обмислям да го направя наново в тяхна чест. Също така колата вече е регистрирана като жълта с допълнителен цвят черен, така че няма да е много адекватно да я върна към изцяло жълто. Но като цяло визията на колата ме кефи. Според мен е стилна и отива на такава кола. Освен това не са само лепенки. Черното на предната броня, на част от задната, както и на цялата лява страна под лайсната са боя, така че далеч няма да стане само с махане на фолито. Отделно дори и да махна фолито ще има супер много следи от всички видове лепенки, които трудно биха се заличили. Като цяло мисля да възстановя изгнилите/ръждясали места, но да запазя основните черти на външния вид на колата. Живот и здраве мисля да я оборудвам с едни по-интересни джанти, някакъв вариант на прагове(може би само някви лайсни отдолу), едни въздухозаборници на страничните отвори, може би някой по-агресивен Лип на предната броня. Общо взето мисля да сложа разни добавки, които да подчертаят спортно-агресивната стойка на колата. Преди това обаче ще трябва да намеря майстор тенекеджия, мераклия който да се навие да ми ремонтира изгнилите и правени в час по ръчен труд прагове. За това обаче мисля да изчакам да мине зимата. Все пак ако знаете някой добър майстор на ламарини, пишете ;)
Общо взето нещо подобно е идеала ми за визия на mr2. Като изключим рязаните калници и "липсата" на прагове..
https://www.youtube.com/watch?v=qiZie2y3Gtk
Относно волана - нямам никакво намерение да го обръщам. Първо е достатъчно скъпо, че да няма смисъл. Второ, по-удобно ми е да сменям скоростите с лявата ръка и да си държа волана с дясната. Трето, кефи ме като спра да слизам направо на тротара . Четвърто, според мен на една истинска JDM класика и отива да е с десен волан. Единствения (прочут) проблем при десния волан е изпреварването. Да обаче на планински път със завои този проблем се свежда почти до нула, тъй като бъдейки от дясно мога лесно да виждам напред от дясната страна при десен завой, а при ляв е достатъчно да си дам малко дистанция и вече имам достатъчно видимост. На магистрала няма никакво значение, тъй като като изпреварвам гледам най-вече назад в огледалото. Единствено е кофти като искам да изпреваря на прав двулентов път (което погледнато в общ план е нищожен процент от карането като цяло). Тогава наистина няма видимост, но досега винаги съм имал човек до мен, на който мога да разчитам. Все пак за случай в които съм сам(пък и не само) имам идея да инсталирам камера в лявото огледало и с натискането на един бутон на дисплея да виждам какво се случва напред от възможно най-лявата точка на колата(слагайки камерата в огледалото гледната точка ще е по-вляво, от колкото бих могъл да погледна дори ако съм с ляв волан) така че това според мен до голяма степен ще елиминира дори и този за мен единствен минус на десния волан..
Относно лепенките - като цяло не ми допадаше като беше с всичките лепенки/надписи по нея затова повечето ги махнах. Най-вече ме е яд за сенника, който беше с имената на двамата пича, които ми подариха колата. Дори обмислям да го направя наново в тяхна чест. Също така колата вече е регистрирана като жълта с допълнителен цвят черен, така че няма да е много адекватно да я върна към изцяло жълто. Но като цяло визията на колата ме кефи. Според мен е стилна и отива на такава кола. Освен това не са само лепенки. Черното на предната броня, на част от задната, както и на цялата лява страна под лайсната са боя, така че далеч няма да стане само с махане на фолито. Отделно дори и да махна фолито ще има супер много следи от всички видове лепенки, които трудно биха се заличили. Като цяло мисля да възстановя изгнилите/ръждясали места, но да запазя основните черти на външния вид на колата. Живот и здраве мисля да я оборудвам с едни по-интересни джанти, някакъв вариант на прагове(може би само някви лайсни отдолу), едни въздухозаборници на страничните отвори, може би някой по-агресивен Лип на предната броня. Общо взето мисля да сложа разни добавки, които да подчертаят спортно-агресивната стойка на колата. Преди това обаче ще трябва да намеря майстор тенекеджия, мераклия който да се навие да ми ремонтира изгнилите и правени в час по ръчен труд прагове. За това обаче мисля да изчакам да мине зимата. Все пак ако знаете някой добър майстор на ламарини, пишете ;)
Общо взето нещо подобно е идеала ми за визия на mr2. Като изключим рязаните калници и "липсата" на прагове..
https://www.youtube.com/watch?v=qiZie2y3Gtk