skoro shte podnovya web stranicata si :)

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

jamie
Мнения: 2503
Регистриран: 11 сеп 2004 10:02
Репутация: 0
Местоположение: U S A

Мнениеот jamie » 26 фев 2005 11:44

Пънки, 9:1 дават само 4АС-то май ? 9.4 и 10.3 са 16-клапановите 4АГЕ-та. Макар че на 9.4 не го бърка верно да си кара с малко бууст и добро управление на мотора :thumbsup:

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1514
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Мнениеот punkara » 26 фев 2005 18:18

jamie написа:Пънки, 9:1 дават само 4АС-то май ? 9.4 и 10.3 са 16-клапановите 4АГЕ-та. Макар че на 9.4 не го бърка верно да си кара с малко бууст и добро управление на мотора :thumbsup:

jamie, tova sa GENERALNITE danni, v deistvitelnost, v zavisimost ot pazara, i sistemite prikacheni kum dvigatelyat, 4AG na AE86 ima 3 vida razlichni butala, koito sa standartni, i te sa sus 3 razlichni visochini.
na bad_dog, sa tezi s nai-nisuk profil! t.e. bez centralen most na butaloto mezdu klapanite!
drugite dvat tipa imat centralen most. kato ima s po visok i s po-nisuk takuv.
10.3:1 tova sa veche butalata s 20mm butalen bolt, a az govorya za 18mm takuv. vse pak ne tryabva da se zabravya, che v JAPAN ima i 140kc blue top head, koito se slagat i na celica AA63, i na nyakoi Carini.
ta v tova otnoshenie, bad_dog, moje spokoino da si turbinira svoya dvigatel, taka kakto e!
:thumbsup: smile.gif

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1514
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Re: Още нещо да попитам

Мнениеот punkara » 26 фев 2005 18:25

bad_dog написа:Пънки,
гледам я твоята и честно казано леко ме притеснява начина, по който е закачено колелцето на ЕДИС-а. Мисля моето да се пробвам да го закача отзад и да изнеса ролките с 6-8мм напред. Как мислиш - дали ще стане?

tova na snimkata ne e nachina po koito e zakacheno! az sum zavaril planka v sredata na koleloto, i prz neya sum slozil edna edra golyama shpilka, koyato se zaviva na mestoto na bolta km kolyanoviyat va, a ot drugata i strana edna shaiba s gaika, i stana vechno!
drugo nachin, koito sushto e i po udoben do nyakude e:
jamie da izreze 72-2 zuba (kato lipsvashtite 2 zuba da se edin sreshtu drug na koleloto), mahash edin magniten sensor, ot tvoeto delko, i tova kolelo se zakacha kum ednoto subno kolelo na razpredelitelniyat val, a sensora sushto mu pravish stoika. suotvretno, zubite na koleloto shte sa mnogo po finni, shtot diametura shte e po maluk a zubite dvoino poveche, no tova nyama problem, shtot sensora ot toyota e sushto sus mnogo fin reseptor.
edinstven problem, moje da ima ot strana na angrenazniyat remuk, koito ponyakoga e dosta elastichen, i moje da dade nyakakva minimalna promyana vuv zasichaneto, no tya edva oli shte se useti.
taka che si izberi edin variant, i davai. mislya si che gore na razpredelitelniyat val, e mnogo dobur variant, koito sushto moje da stane, i e po-lesen za rabota.
smile.gif

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1514
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Мнениеот punkara » 26 фев 2005 18:30

bad_dog написа:Я, обясни по-подробно за буталата - аз с какви съм според теб. Ако съм около 9:1 няма ядове директно да турбинирам. Само сегменти и лагери ще сменя и съм готов. Аз мислех, че на bluetop е 9,5:1, което вече отива на границата. Но дори и там с wideband 02 (каквото мисля да сложа) ще е относително безопасно. К'во мислиш по въпроса?

Порових и навсякъде го дават 9,4:1 за bluetop.


pisah otgore na jamie, za butalata. ti nyama da imash problem, shtot nali shte polzvash EDIS, taka che shte si tuningovash i vremeto na zapalvne, toest vinagi mojesh da go vurnesh malko, za da nyama pinging, i nyamash nikakuv problem! taka che se kocentrirai vurhu turbina, naprava na turbo kolektor, masleni suedineniya, intercooler, markuchi i pr.
:whistle:

b_d

Re: Още нещо да попитам

Мнениеот b_d » 27 фев 2005 09:04

punkara написа:tova na snimkata ne e nachina po koito e zakacheno! az sum zavaril planka v sredata na koleloto, i prz neya sum slozil edna edra golyama shpilka, koyato se zaviva na mestoto na bolta km kolyanoviyat va, a ot drugata i strana edna shaiba s gaika, i stana vechno!
smile.gif


Еми сложи една снимка да видя как е закачено. 72:2 не ме блазни - бих го сложил само на мястото на дистрибутора, но мястото е прекалено малко.
Моята идея веше да закача колелцето зад ролката.Ще го изгрежа с формата на ролката и то ще се закачено за вала направо (без напрежение в ролката) и ще е много добре фиксирано. И съответно ще трябва да изнеса всички ролки леко напред. Трябва да видя може ли да стане.

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1514
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Re: Още нещо да попитам

Мнениеот punkara » 27 фев 2005 16:09

bad_dog написа:
punkara написа:tova na snimkata ne e nachina po koito e zakacheno! az sum zavaril planka v sredata na koleloto, i prz neya sum slozil edna edra golyama shpilka, koyato se zaviva na mestoto na bolta km kolyanoviyat va, a ot drugata i strana edna shaiba s gaika, i stana vechno!
smile.gif


Еми сложи една снимка да видя как е закачено. 72:2 не ме блазни - бих го сложил само на мястото на дистрибутора, но мястото е прекалено малко.
Моята идея веше да закача колелцето зад ролката.Ще го изгрежа с формата на ролката и то ще се закачено за вала направо (без напрежение в ролката) и ще е много добре фиксирано. И съответно ще трябва да изнеса всички ролки леко напред. Трябва да видя може ли да стане.

moje da stane nyama problem! ami ak da si sloza snimka, kato nemoga da stigna dotam ta da go snimam... sad.gif
po princip, moze da go napieshotzad na rolkata, kakto sedi originalno na rolkata na ford sierra 1.8i, sushto e perfekten nachin!
a za nai-lesno, ako mozesh da slozish edno kolelca 72-2 vutre v delkoto, i polzvash edinya ot magnitnite sensori, razkarash kapachkata, i go zatapish, hste e sushto super! hem i po lesno za rabota... mahash delkoto modificirash i go kachvash i tova e! kato kachish koleloto dolu na kol. val, tryabva da napravish i mnogo zdrava stoika za samiyat sensor, da ne vibrira samata stoika i pr. taka che tova s delkoto e mnogo umna ideya! samoto delko ne prechi, precho kapachkata i kabelite mu, a te usotvetno nyama da ti tryabvat s EDIS-a.... wink.gif
taka che misli, i probvai purvo po-lesnoto, a ne skachai na po-trudnoto, az samiyat edva li bih se nael da go kachvam dolu koleloto otnovo, sled kato e shtyalo da bude po-lesno gore, ako imah vuzmoznost da si izreza kolelo deto mi pasva... ti imah tazi vuzmoznost, taka che polzvai ya!
usopehi,
punky :thumbsup:

b_d

Мнениеот b_d » 27 фев 2005 17:26

Абе аз лесно ще го изрежа - проблема е че ще стане толкова малко, че датчика няма да отчита зъбците :(. Има определен мин. диаметър и мисля, че е по-голям.

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1514
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Мнениеот punkara » 27 фев 2005 18:50

bad_dog написа:Абе аз лесно ще го изрежа - проблема е че ще стане толкова малко, че датчика няма да отчита зъбците :(. Има определен мин. диаметър и мисля, че е по-голям.

abe datchika deto e vutre v samoto delko, e maluk, i mislya che nyama da ima propblem! za 10lv napravi edna proba, izrezi go, slozi go zavurti go, i s edin multimetur, vix dali oychita datchika signali, ako da, gotov si... smile.gif :whistle:

jamie
Мнения: 2503
Регистриран: 11 сеп 2004 10:02
Репутация: 0
Местоположение: U S A

Мнениеот jamie » 27 фев 2005 19:33

bad_dog написа:Абе аз лесно ще го изрежа - проблема е че ще стане толкова малко, че датчика няма да отчита зъбците :(. Има определен мин. диаметър и мисля, че е по-голям.


Ot FORD davat da e mezdu 120 i 180 mm - za 36-1 wheel. Poveche zybci --->moze da se namali oste malko pod 120mm diametera.
PS: detaila e 5lv otriazan.

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1514
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Мнениеот punkara » 27 фев 2005 20:54

jamie написа:
bad_dog написа:Абе аз лесно ще го изрежа - проблема е че ще стане толкова малко, че датчика няма да отчита зъбците :(. Има определен мин. диаметър и мисля, че е по-голям.


Ot FORD davat da e mezdu 120 i 180 mm - za 36-1 wheel. Poveche zybci --->moze da se namali oste malko pod 120mm diametera.
PS: detaila e 5lv otriazan.

e za 5lv, ne si li zasluzava da se napravi opit? po princip koleloto moje da se ontira v gotnata chast na delkoto, a ne nai-dolu, deto e mnogo tesno, taka mi se struva che shte stane super!
az shte vzema da vidya, da izmerya, i shte ti pratya da mi izrezesh edno kolelce, da si napravya az tuka nyakoi opiti... wacko.gif smile.gif

jamie
Мнения: 2503
Регистриран: 11 сеп 2004 10:02
Репутация: 0
Местоположение: U S A

Мнениеот jamie » 27 фев 2005 21:03

No problem Punky.
Nuzno mi e i VYTRE kak da e otvora - s lazera moga da te ulesnia maximum :-)

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1514
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Мнениеот punkara » 27 фев 2005 22:07

jamie написа:No problem Punky.
Nuzno mi e i VYTRE kak da e otvora - s lazera moga da te ulesnia maximum :-)

znam znam, vsichko shte ti napisha i nachertaya... :thumbsup:


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта