Страница 2 от 2

Тoyota MR2 ZZW30 - Andrian is back...

Публикувано: 13 юли 2016 15:29
от ufer

Тoyota MR2 ZZW30 - Andrian is back...

Публикувано: 14 юли 2016 01:12
от Win_XP
ZZW30 няма проблеми с охлаждането ;)

Тoyota MR2 ZZW30 - Andrian is back...

Публикувано: 14 юли 2016 08:06
от ufer
То и 4A-GE няма проблеми, докато не започне да се обажда термостатът или да се стесняват охладителните пътища. Следя един английски форум, където е имало такива случаи с по-старите мотори. Но според мен проблемът е в лошата поддръжка на колата по принцип. Има хора които знаят само да карат и думата профилактика им е чужда. Но дифузорът горе на снимките поне е ефектен... :thumbsup:

Тoyota MR2 ZZW30 - Andrian is back...

Публикувано: 29 юли 2016 11:36
от ufer
Ето и другият модел дифузор, който изглежда още по-по-най...

New Difusor MR2 red.jpg


New Difusor MR2 red&blue.jpg

Тoyota MR2 ZZW30 - Andrian is back...

Публикувано: 03 мар 2017 11:48
от newmiro
Здравей,
Много се радвам за теб, аз си взех МР2 (но фейслифт) преди 2 години, беше ми мечта отдавна, сега може да обменяме опит и други ;) ще се видим на JapFest-a ;)

Тoyota MR2 ZZW30 - Andrian is back...

Публикувано: 03 мар 2017 14:36
от slowtraveler
Честит празник :) Време е да се включиш в станалите вече традиционни (т.е. проведение вече два петъка :) ) петъчни сбирки във Варна :)

Тoyota MR2 ZZW30 - Andrian is back...

Публикувано: 12 юни 2017 19:46
от Japanese_fever
Сигурно събира прах или я е продал вече.

Тoyota MR2 ZZW30 - Andrian is back...

Публикувано: 12 юни 2017 19:48
от Japanese_fever
ufer написа:Източник Ако гори много масло - първо се мери компресия и после се тръгва по каналния ред... :thumbsup:


Как точно ще разбереш с мерене на компресията, при положение, че проблема е с маслените, а не компресионните сегменти. Т.е. компредия ще има и пак ще гори масло.

Тoyota MR2 ZZW30 - Andrian is back...

Публикувано: 12 юни 2017 23:32
от ufer
Да, така е. Но все пак меренето на компресия дава добра обща информация за износването на бутала, сегменти и цилиндри. Ако приемем условно, че степента на износване е еднаква (разбира се, че има разлики по принцип), и ако компресията е паднала до определена граница, тогава работата е ясна - смяна на сегменти, бутала, много мерене, шлайф и т.н. Останалото понякога е догадки, но понякога се гледат и допълнителни обстоятелства, като например ако се цапа някоя свещ. А при съмнение за спечени маслени сегменти може да се направи класическата газова промивка, ако помогне - добре, ако ли не - последващо гадаене. Тук може да се коментира и спори до безкрай, а аз честно нямам време.
Относно събирането на прах, ако се отнася за моя МР: през зимата наистина събира прах в гаража, но лятото го издухвам... :D

Тoyota MR2 ZZW30 - Andrian is back...

Публикувано: 14 юни 2017 22:02
от ufer
slowtraveler написа:Източник Честит празник :) Време е да се включиш в станалите вече традиционни (т.е. проведение вече два петъка :) ) петъчни сбирки във Варна :)


Извинявам се за късната реакция! Тази покана за мен ли се отнасяше или за колегата? То хубаво, ама в петък от Бургас до Варна и при липса на магистрала си е малко трудно. В събота и неделя обаче принципно е по-добре... Пък като стане магистралата направо ще си станем махала. :D Ама дали ще доживеем!? :thumbsup: