Toyota Starlet-Tercel-Paseo Hybrid
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
da shte vidia kvo moga da napravia. niamam nikav software sega zatva.
btw moje bi exhaust maniolda mi izdisha i ottam sviri i zvuchi taka. shtoto edinia bolt kato go zatiagahme , bashta mi samo naviva s ruka i bolta se otchupi ot glavata. wtf!?! i gledahme zad nego si ima aluminii, glavata ne beshe probita i slojihme JBweld. kazvat che blokove lepiat s nego ta vikam moje da stane. she gledam da go zategna malko povechko tam da vidim dali shte izdisha pak. ako ne shte vzema glava ot paseo. te sa sushtite ama shte moga da i napravia edin valve job tai i tai sht e esvalena, novi valove, klapani, gumichki, prujini ... siako zlo za dobro
btw moje bi exhaust maniolda mi izdisha i ottam sviri i zvuchi taka. shtoto edinia bolt kato go zatiagahme , bashta mi samo naviva s ruka i bolta se otchupi ot glavata. wtf!?! i gledahme zad nego si ima aluminii, glavata ne beshe probita i slojihme JBweld. kazvat che blokove lepiat s nego ta vikam moje da stane. she gledam da go zategna malko povechko tam da vidim dali shte izdisha pak. ako ne shte vzema glava ot paseo. te sa sushtite ama shte moga da i napravia edin valve job tai i tai sht e esvalena, novi valove, klapani, gumichki, prujini ... siako zlo za dobro
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Teoriticno e vyzmozno ,izpuskast MainFold da pravi podoben zvuk ,NO vse trebe da se vizda kogato izpuska (izgorelite gazove). Drugoto e ako izpuska naistina MNOOOOOOOOGOOOO malko ,trebe da moze da go pochustvas ako ima nacin da zavres rykata tam ,vizdal sym da go tyrsqt i sys termoDvoika(temps sensor) zakachena kym Multicet.
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
nachi da vi update-na. kolata si varvi veche bez problemi. chukaneto go ima pri studen dvigatel (klapan demek). klapanite sa hidravlichni taka che shte vidim kato se pokara moje da se opravi, moje prosto da e lepkav.
poslednite 1-2 sedmici sam se zanimavam da instaliram gauges, interior i t.n.
snimki ima tuka - http://board.tercelonline.com/viewthrea ... 445&page=5
kajete kvo mislite
P>S> Sivata sedalka e tam vremenno. shte e samo s 1 sedalka dokato sabera pari za 2-ro sparco i mounting bracket i kolani ... demek $400 taka che niama da e skoro. gadjetata shte se voziat legnali :-D
poslednite 1-2 sedmici sam se zanimavam da instaliram gauges, interior i t.n.
snimki ima tuka - http://board.tercelonline.com/viewthrea ... 445&page=5
kajete kvo mislite
P>S> Sivata sedalka e tam vremenno. shte e samo s 1 sedalka dokato sabera pari za 2-ro sparco i mounting bracket i kolani ... demek $400 taka che niama da e skoro. gadjetata shte se voziat legnali :-D
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
rezultati
nachi merih compresiata, opraviah timing, i t.n.
timinga e 10gradusa predi gorna murtva.
kompresiata na vsichki cilindri e 170 psi s izkluchenie na #4 koito e 165-168psi. obshto vzeto dvigatelia triabva da e super.
vsichko e 6 samo deto kato si raboti na svobodni oboroti ne raboti gladko e varira m/u 700-900 rpm. sushto taka auspuha e v sajdi, daje po zemiata farlia niakoi pat. ne maslo a sajdi. i sveshtite i te biaha cherni (ne mazni).
ne znam kakav e problema. moje da e zashtto mi e mnogo tesen auspiha i turboto ne moje da se varti kato horata i niama dostatachno vazduh, moje da mi triabvat novi jici za sveshtite shtoto moje da niama dostatachno tok za hubava iskra ... ne znam. inache si durpa iako kolicata. auspuha mi e 1 3/4" taka che ia karam na low mode (4-5psi), makar che max koeto sam udaril do sega e 3-4psi. moje bi pak zaradi auspuha ne moje da se zavarti kato horata turboto i da vdigne naliaganeto.
timinga e 10gradusa predi gorna murtva.
kompresiata na vsichki cilindri e 170 psi s izkluchenie na #4 koito e 165-168psi. obshto vzeto dvigatelia triabva da e super.
vsichko e 6 samo deto kato si raboti na svobodni oboroti ne raboti gladko e varira m/u 700-900 rpm. sushto taka auspuha e v sajdi, daje po zemiata farlia niakoi pat. ne maslo a sajdi. i sveshtite i te biaha cherni (ne mazni).
ne znam kakav e problema. moje da e zashtto mi e mnogo tesen auspiha i turboto ne moje da se varti kato horata i niama dostatachno vazduh, moje da mi triabvat novi jici za sveshtite shtoto moje da niama dostatachno tok za hubava iskra ... ne znam. inache si durpa iako kolicata. auspuha mi e 1 3/4" taka che ia karam na low mode (4-5psi), makar che max koeto sam udaril do sega e 3-4psi. moje bi pak zaradi auspuha ne moje da se zavarti kato horata turboto i da vdigne naliaganeto.
Re: rezultati
ako auspuha e nyamal sazdi v nego predi tova, znachi gorish tvurde bogata smes! ot tam, i chernoto i sazdite!ugabuga написа:nachi merih compresiata, opraviah timing, i t.n.
timinga e 10gradusa predi gorna murtva.
kompresiata na vsichki cilindri e 170 psi s izkluchenie na #4 koito e 165-168psi. obshto vzeto dvigatelia triabva da e super.
vsichko e 6 samo deto kato si raboti na svobodni oboroti ne raboti gladko e varira m/u 700-900 rpm. sushto taka auspuha e v sajdi, daje po zemiata farlia niakoi pat. ne maslo a sajdi. i sveshtite i te biaha cherni (ne mazni).
ne znam kakav e problema. moje da e zashtto mi e mnogo tesen auspiha i turboto ne moje da se varti kato horata i niama dostatachno vazduh, moje da mi triabvat novi jici za sveshtite shtoto moje da niama dostatachno tok za hubava iskra ... ne znam. inache si durpa iako kolicata. auspuha mi e 1 3/4" taka che ia karam na low mode (4-5psi), makar che max koeto sam udaril do sega e 3-4psi. moje bi pak zaradi auspuha ne moje da se zavarti kato horata turboto i da vdigne naliaganeto.
Proveri vsichki vakumni markucheta da nyama nyakude dupchica, i pr. ot tova sushtoi se poluchava neravnomerni svobodni oboroti. ako vsichko e nared, togava si proveri benzinovata sistema, neznam dali tvoyata sistema ima klapa za izravnyvane na tlasuxite ot benzinovata pompa, ili ima samo regulator sled fuel feed line, no i dvete tryabva da gi proverish, ako imat problem, togava variaciyata idva ot samoto nalyagane na gorivoto v sistemata.
ako i tam vsichko e nared, proveri oshte vednuz timinga, i go zacepi TOCHNO, posle zacepi i delkoto tochno (ako ima takova) to tryabva da e tam, kudeto sa nai-visoki oborotite, posle svobodnite oboroti se regulirat ot vuzdushnoto vinche na throttle-a.
ako i tam vsichko e nared, togava proveri dali vsichki vtorostepenni sistemi svurzani s vakum sa zakacheni, i dali funkcionirat tochno!
ptoveri kabeli, sveshti i pr. proveri kapachkata na delkoto (ako ima takova).
ako i tam vsichko e nared, togava zapochni vsichko otnachalo pak pulna proverka po sistemite, dokato ne otkriesh problema.
PS: aupuha nyama nishto obshto, osobenno na prazni oboroti, kogato turboto ne nagnetyava.
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
ako auspuha e nyamal sazdi v nego predi tova, znachi gorish tvurde bogata smes! ot tam, i chernoto i sazdite!
> Iasno mi e. sajdite sa novo iavlenie
Proveri vsichki vakumni markucheta da nyama nyakude dupchica, i pr. ot tova sushtoi se poluchava neravnomerni svobodni oboroti.
> uj gledah. vsichkite sa varzani sas Zip-ties i t.n. pak shte gledam ...
ako vsichko e nared, togava si proveri benzinovata sistema, neznam dali tvoyata sistema ima klapa za izravnyvane na tlasuxite ot benzinovata pompa, ili ima samo regulator sled fuel feed line, no i dvete tryabva da gi proverish, ako imat problem, togava variaciyata idva ot samoto nalyagane na gorivoto v sistemata.
> za tazi klapa ne znam no shte pitam.
ako i tam vsichko e nared, proveri oshte vednuz timinga, i go zacepi TOCHNO, posle zacepi i delkoto tochno (ako ima takova) to tryabva da e tam, kudeto sa nai-visoki oborotite, posle svobodnite oboroti se regulirat ot vuzdushnoto vinche na throttle-a.
> zacepen e remaka kakto triabva. uj sme 100% sigurni. bashta mi go zacepva. ne mu e za sefte, a i staria go izvadihme, markirahme i slojime novia bez da se vartiat valove i prochie. sas stroboskop sam opravial timing-a. kazaha mi turbiniran dvigatel nikoga na uho da ne go pravia. ne mislia che e kadeto sa nai visoki oborotite. mojeh da prodalja do 15 gradusa no nad 15 ne se preporuchvalo za nashite dviateli taka che az reshih da sam konservativen i distributora go ostavih na 10.
ako i tam vsichko e nared, togava proveri dali vsichki vtorostepenni sistemi svurzani s vakum sa zakacheni, i dali funkcionirat tochno!
ptoveri kabeli, sveshti i pr. proveri kapachkata na delkoto (ako ima takova).
ako i tam vsichko e nared, togava zapochni vsichko otnachalo pak pulna proverka po sistemite, dokato ne otkriesh problema.
> porachal sam novi jici magnecor, dano da polucha malko po dobra iskra. shte vadia i O2 sensora da go chistia, moje i da go smenia.
PS: aupuha nyama nishto obshto, osobenno na prazni oboroti, kogato turboto ne nagnetyava.
> iasno de i az tova si pomislih sled kato go napisah tova
> Iasno mi e. sajdite sa novo iavlenie
Proveri vsichki vakumni markucheta da nyama nyakude dupchica, i pr. ot tova sushtoi se poluchava neravnomerni svobodni oboroti.
> uj gledah. vsichkite sa varzani sas Zip-ties i t.n. pak shte gledam ...
ako vsichko e nared, togava si proveri benzinovata sistema, neznam dali tvoyata sistema ima klapa za izravnyvane na tlasuxite ot benzinovata pompa, ili ima samo regulator sled fuel feed line, no i dvete tryabva da gi proverish, ako imat problem, togava variaciyata idva ot samoto nalyagane na gorivoto v sistemata.
> za tazi klapa ne znam no shte pitam.
ako i tam vsichko e nared, proveri oshte vednuz timinga, i go zacepi TOCHNO, posle zacepi i delkoto tochno (ako ima takova) to tryabva da e tam, kudeto sa nai-visoki oborotite, posle svobodnite oboroti se regulirat ot vuzdushnoto vinche na throttle-a.
> zacepen e remaka kakto triabva. uj sme 100% sigurni. bashta mi go zacepva. ne mu e za sefte, a i staria go izvadihme, markirahme i slojime novia bez da se vartiat valove i prochie. sas stroboskop sam opravial timing-a. kazaha mi turbiniran dvigatel nikoga na uho da ne go pravia. ne mislia che e kadeto sa nai visoki oborotite. mojeh da prodalja do 15 gradusa no nad 15 ne se preporuchvalo za nashite dviateli taka che az reshih da sam konservativen i distributora go ostavih na 10.
ako i tam vsichko e nared, togava proveri dali vsichki vtorostepenni sistemi svurzani s vakum sa zakacheni, i dali funkcionirat tochno!
ptoveri kabeli, sveshti i pr. proveri kapachkata na delkoto (ako ima takova).
ako i tam vsichko e nared, togava zapochni vsichko otnachalo pak pulna proverka po sistemite, dokato ne otkriesh problema.
> porachal sam novi jici magnecor, dano da polucha malko po dobra iskra. shte vadia i O2 sensora da go chistia, moje i da go smenia.
PS: aupuha nyama nishto obshto, osobenno na prazni oboroti, kogato turboto ne nagnetyava.
> iasno de i az tova si pomislih sled kato go napisah tova
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
nali ako obednee niama da ima sajdi be Lorde?LordDigital написа:Eeh Woolfar ,ako beshe tuka iz Chicago da go mernem sys WideBanda da vidim kvo stava. Moze i O2 sensora da ne e U red ,i kato mines na closed loop da obednqva prekalno mnogo... koi li znae ,zarad tva si e hubavo edin takyv analizator ,a za pravilen tuning posle si e naprao zadylzitelno.
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
mi to mai sa e vidialo che shte triabva wideband da zemam ama ...
O2 sensora shte go izvadia da go izchistia. na nashia tercelskia forum ima edin dedo 50-60 godishen star racer i mi kazva razni trikove. kaza da go izadia, da go izchistia s niakav korselin (brake cleaner, carb cleaner) i posle da go turna v bial ocet da posedi i posle pak da go izchistia. toia metod rabotel mnogo dobre. predpolagam prosto razlaga kvito okisi ima po povurhnostta.
sando ti kav wideband imash?
az chuh za niakav LM1 ili neshto takova bil hubav. i TWM mai. kajete niakoi ubav i ne mnogo skup
O2 sensora shte go izvadia da go izchistia. na nashia tercelskia forum ima edin dedo 50-60 godishen star racer i mi kazva razni trikove. kaza da go izadia, da go izchistia s niakav korselin (brake cleaner, carb cleaner) i posle da go turna v bial ocet da posedi i posle pak da go izchistia. toia metod rabotel mnogo dobre. predpolagam prosto razlaga kvito okisi ima po povurhnostta.
sando ti kav wideband imash?
az chuh za niakav LM1 ili neshto takova bil hubav. i TWM mai. kajete niakoi ubav i ne mnogo skup
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 126 госта