Toyota Starlet-Tercel-Paseo Hybrid

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 31 Май 2006 01:45

ugabuga написа:be TPS ne ti triabva to si lichi pi naliaganeto kvo stava :)
Ами акъ съдя по налягането ,така нареченоте Spikes izglezda sa tocno sled puskane na drosela pri oboroti nad 1300 - tova e klasicheski fuelCut i nqma za kakvo da mu se pritensqvas - prosto poredniq kapan na Zelenite chovecheta vyv koito dori kolegata ALX beshe popadnal (toi sporese che nema takyv fuel Cut )
Изображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 31 Май 2006 05:34

maggkrabar написа:с каква горивна помпа си? тя има ли дебит за тези инжектори?
taia pompa e dokazana che raboti sas injectori 440cc na 23 psi boost. Tai che sam ok, moite sa 330 i niama da runvam 23 psi puk i turboto mi ne e ogromno. pompata e originalna ot tercel (15 godishna)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 31 Май 2006 05:35

LordDigital написа:
ugabuga написа:be TPS ne ti triabva to si lichi pi naliaganeto kvo stava :)
Ами акъ съдя по налягането ,така нареченоте Spikes izglezda sa tocno sled puskane na drosela pri oboroti nad 1300 - tova e klasicheski fuelCut i nqma za kakvo da mu se pritensqvas - prosto poredniq kapan na Zelenite chovecheta vyv koito dori kolegata ALX beshe popadnal (toi sporese che nema takyv fuel Cut )
ok, nachi da ne sa shashkam mnogo :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 31 Май 2006 17:47

ugabuga написа:
maggkrabar написа:с каква горивна помпа си? тя има ли дебит за тези инжектори?
taia pompa e dokazana che raboti sas injectori 440cc na 23 psi boost. Tai che sam ok, moite sa 330 i niama da runvam 23 psi puk i turboto mi ne e ogromno. pompata e originalna ot tercel (15 godishna)
Абе тва дето съм чел е ,че със Оргинална помпа на над 15 години ,стабилен Тюнинг трудно става. Е може ида имаш късмет де .ма едно WaaallllBro e kolko 50-60-70 leva ,ne si struva riska.
Изображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 31 Май 2006 18:11

niamam predstava kakvo shte vkluchva pipinga na edna takava pompa
i chestno kazano ne mi se zanimava. shte vidia dali stock replacement ne moga da nameria
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 01 Юни 2006 01:46

ugabuga написа:niamam predstava kakvo shte vkluchva pipinga na edna takava pompa
i chestno kazano ne mi se zanimava. shte vidia dali stock replacement ne moga da nameria
Hmm mi to pri mene si beshe 100% replacement za stock ,izglezdase po systiq nacin ,bolt-na se on. Samo deto trebese da i smenq sondata.

Pipinga nema smisal da go pipas ,ako pompata izdyrza nai-mnogo da imas malkoo po-visoko nalqgane ii ako raboti mnogo mnogo chasove da pozagrei benzina - ma big deal:)
Изображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 04 Юни 2006 08:55

pompata se okaza che mnogo lesno shte ia adaptna (walbro za tercel niama)

a dnes na vrushtane ot edin kupon napravil malak tuning i kolata sega varvi perfektno!! (do 5k rpm, ne sam tune-val po natatak).

Karah si po magistralata okolo 50 mili ( i po malki putishta sushto), AFR napravo cepi mraka!! 14.7 i ne murda!! kato naduia, pada do 12-13, no az ne sam boost-val mnogo shtoto tune-vah nai veche za atmosferni uslovia, boosta lesno shte go opravia :)

EGT mi beshe 690C, koeto e super. PO edno nadolnishte biah samo na motorna spirachka i beshe padnalo egt-to do 290C!!! :-D

m/u drugoto sega veche imam auspuh, zvuka na kolata e STRAHOTEN!!!!!!

Tolkova tiha no vse pak sas svirep zvuk! malko chuka na edno miasto ama cha go opravim! kato karam spokoino pochti ne se chuva! i tva sas 3" auspuh!!

A tva che niama da imam vartiasht moment s takav goliam auspuh - mitove i legendi :-D
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

velizar_pz
Мнения: 2
Регистриран на: 04 Юни 2006 14:49
Местоположение: PAZARDJIK

Мнение от velizar_pz » 04 Юни 2006 14:54

za6to nenapravite sabirane na toyota bre po4ove samo nie si nemamame

velizar_pz
Мнения: 2
Регистриран на: 04 Юни 2006 14:49
Местоположение: PAZARDJIK

Мнение от velizar_pz » 04 Юни 2006 14:56

za6to nesi napravi sabirane na toyota da pokajem kakvo mojem

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 04 Юни 2006 16:32

kak niama, toia weekend mai sa se sreshtali momchetata
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 04 Юни 2006 17:01

ugabuga написа: Karah si po magistralata okolo 50 mili ( i po malki putishta sushto), AFR napravo cepi mraka!! 14.7 i ne murda!! kato naduia, pada do 12-13, no az ne sam boost-val mnogo shtoto tune-vah nai veche za atmosferni uslovia, boosta lesno shte go opravia :)
да разбираме ли че имаш мерак да караш атмосферка tongue.gif
от колко ти тръгва добре турбината?
status: за БАН

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 04 Юни 2006 19:53

ugabuga написа:pompata se okaza che mnogo lesno shte ia adaptna (walbro za tercel niama)

a dnes na vrushtane ot edin kupon napravil malak tuning i kolata sega varvi perfektno!! (do 5k rpm, ne sam tune-val po natatak).

Karah si po magistralata okolo 50 mili ( i po malki putishta sushto), AFR napravo cepi mraka!! 14.7 i ne murda!! kato naduia, pada do 12-13, no az ne sam boost-val mnogo shtoto tune-vah nai veche za atmosferni uslovia, boosta lesno shte go opravia :)

EGT mi beshe 690C, koeto e super. PO edno nadolnishte biah samo na motorna spirachka i beshe padnalo egt-to do 290C!!! :-D

m/u drugoto sega veche imam auspuh, zvuka na kolata e STRAHOTEN!!!!!!

Tolkova tiha no vse pak sas svirep zvuk! malko chuka na edno miasto ama cha go opravim! kato karam spokoino pochti ne se chuva! i tva sas 3" auspuh!!

A tva che niama da imam vartiasht moment s takav goliam auspuh - mitove i legendi :-D
3 Incha za toq motor li bre? Mai trebe da ides na psihiatar rolleyes.gif

I vyv kraina smetka sto se okaza che Closed Loop tuninga ti begashe predi?
Изображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 05 Юни 2006 02:20

hehe full boost idva na okolo 3-3.5k

lorde, niamam nikva ideia shto mi sa e gubil, moje bi shtoto kato idle-vam za 2-3 min i kolata izpada v open loop, poneje imam low temp thermostat (170F) i po efikasen radiator + oil cooler. ma vajnoto e kato varvi da e dobre.

praznia hod ne me valnuva osobeno. i da e malko bogata smestta, goliama rabota - da se troviat tia zad mene po svetofarite haha
:P
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 05 Юни 2006 18:05

eto i malko grafiki:

Изображение

Изображение


Po vreme sled kato biah okurajen ot dobrite rezultati reshih da natisna malko i da napravim malko boost:

Изображение

triabva da pusna malko gorivo za da e po-bogata smestta kato pochne da naduva ama inache vsichko e ok :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 05 Юни 2006 19:25

ми сега бива laugh.gif като изписани са картинките
status: за БАН

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта