Страница 1 от 1

Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България

Публикувано на: 08 Авг 2016 13:10
от 8541angelg
Здравейте колеги.
И аз вече съм част от Supra феновете.
Колата купих за забавление /а и с цел инвестиция/. Засега има няколко идентифицирани технически проблема /теч на рейка, чукане в мотора, неработещ климатик и други по-несъществени/. От следващия понеделник се започва с постепенното им отстраняване. Доволен и горд съм от придобивката, като съм сигурен, че инвестираните в нея пари ще ми носят само радост :D
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

--------------

Колата е със стоков 7m-gte двигател и ръчна скоростна кутия, която се усеща доста стегната. Тропането в двигателя, което по-горе споменах, се появява при повишаване на оборотите, особено когато е рязко. Няма следи от смесване в маслото и антифриза, няма бяло пушене от ауспуха. По кората под капака няма следи от прегряване или масло. Ще се опитам да я поддържам в максимално оригинален вид, без да модифицирам двигател, трансмисия, ходова част или касетофон. :D
Може би ще взема само едни 18-ки с летни гуми, а тези ще останат за зимата.
 ! Съобщение от: Akima
Оригинално заглавие:
Още една Супра МК3 във форума, а и по пътищата на БГ

Supra MA70 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България

Публикувано на: 08 Авг 2016 18:04
от Akima
Добре дошъл,Ангел.
1.Честито е много безаварийни километри.
2.Моля прочетете правилата и да си попълнете профила според тях.
3.Може да си задавате въпросите в тази тема - дано да може да ви се помогне.
8541angelg написа: Колата купих за забавление /а и с цел инвестиция/.
Втората част от това изречение ми е непонятна, но може и да се бъркам.

Дано предишни собственици на 7M да се включат със съвети/знаете си кои сте/. :whistle:

Поздрави. :thumbsup:

Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България

Публикувано на: 09 Авг 2016 08:34
от 8541angelg
8541angelg написа:
Източник Колата купих за забавление /а и с цел инвестиция/.
Втората част от това изречение ми е непонятна, но може и да се бъркам
Според мен, цената на автомобилите, с които човек може да се забавлява /а Супрата е точно такава/, ще се увеличава с всяка една изминала година. Могат да се намерят все по-малко автомобили, които могат да се карат от шофьор, за разлика от съвременните автомобили, които само возят пътниците си, включително водача. Аз карам ежедневно такъв автомобил, нов, с автоматична кутия. Карам с една ръка и един крак, както се казва като тролей и ми остава само да зяпам пътя.
Та поради тази причина считам, че един запазен, оригинално окомплектован мощен и пъргав автомобил, с ръчна скоростна кутия и задно предаване, поддържан в добро техническо състояние, е добра инвестиция днес!

Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България

Публикувано на: 09 Авг 2016 20:01
от LordDigital
Колега ,честито.

Имал съм количество точно такива Супри ,филма със 7М е безкраен като епизодите стават бая брутални доста бързо:) Бая е запазена ,ма дано не се окаже че тропането във мотора е установено от къде идва и предишния собственик е предпочел да се отърве отколкото да се филмира ...

Ако имаш некви конкретни въпроси и проблеми пиши.

Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България

Публикувано на: 10 Авг 2016 06:22
от Japanese_fever
Честито, със здраве да си я караш!


п.п.
Лорде, хората кават, че е пъргава, а ти й казваше "кораба майка", много си неучтив значи! rolleyes.gif

Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България

Публикувано на: 10 Авг 2016 09:08
от 8541angelg
LordDigital написа:Колега ,честито.

...ма дано не се окаже че тропането във мотора е установено от къде идва и предишния собственик е предпочел да се отърве отколкото да се филмира ...

Ако имаш некви конкретни въпроси и проблеми пиши.
Aaaa, честно казано и аз смятам, че предишния собственик ми е оставил изненада/и и съм се подготвил психически и донякъде финансово за това. Далеч съм от мисълта, че мога да купя 30 годишен автомобил, който да не изисква да се вложат средства за техническото му възстановяване. Аз по прочетах доста в последните дни, но пустите технически термини на английски малко ми бягат :D, а и никъде из клипчетата не чух "моя" звук. Определено ще имам нужда от помощ при диагностиката, още повече, че колата е малко позната или непозната в масовите сервизи. Ще оправим хидравликата другата седмица, а относно тропането /то по-скоро е гъргорене като от лагер при повишаване на оборотите/ ще разчитам и на твоята, и на другите колеги от форума, помощ за диагностиката. Имам намерение да направя малък клип със звук за да чуете проблема и ако може да ми помогнете.

Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България

Публикувано на: 11 Авг 2016 02:42
от LordDigital
Ами дай клипче ,но ще бъде хвърляне на бобец :)


Тез МАТОРИ са бая здрави КАТО ГЕОМЕТРИЯ ,нo освен надигането на похлупак заради безумно гиганския ход и разни други фундаментно/дезайнерски проблеми и системата им на мазане е траги-комична (300 страиници тема по тематиката тТУК ) . Дефактно основния проблем от това удря във лагерите на коляновия вал. За начало свали си FSM-а ,там е описако как се проверява налягането на маслото (3000 оборота и се гледа стрелката) ,после ако наистина ще опитваш сам да го диангостицираш си вземи слушалка и почни от към района на лагерите ,но ще инвестираш време бая и проверката на заключенията ша стане само след отваряне...

Другия вариант е да минеш през Дуневи (Топ Дрифт Сервиз) те са единствените деот знам да са правили 3-4 7М-ки ,еключително Руди дето бачка там си купи една Бяла дето е по-запазена и от твоята със превъртял лагер от германия.

Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България

Публикувано на: 11 Авг 2016 15:18
от 8541angelg
LordDigital написа:
Другия вариант е да минеш през Дуневи (Топ Дрифт Сервиз) те са единствените деот знам да са правили 3-4 7М-ки ,еключително Руди дето бачка там си купи една Бяла дето е по-запазена и от твоята със превъртял лагер от германия.
Благодаря, Lord-e, Точно от такава информация имах нужда. Задължително ще мина през този сервиз.

Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България

Публикувано на: 20 Авг 2016 23:56
от Bass_Man
Да този филм е гледан вече доста пъти. Принципно преди да правиш някакви големи инвестиции не е лошо да се съветваш.

Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България

Публикувано на: 25 Авг 2016 12:09
от 8541angelg
Принципно преди да правиш някакви големи инвестиции не е лошо да се съветваш
Да, така си е, ако се бях посъветвал, най-вероятно щях да взема колата по-евтино. Но пак щях да я взема. От разглобяването се оказа, че имам криви биели, които все още не се знае доколко са увредили вала и ризите. Вече поръчах комплект биели и чакам диагнозата за вала и буталата, за да знам още какви части да взема. Все още не се чувствам прекаран от покупката, дано и със сервизната услуга да не се разочаровам.
Иначе ако някой тук /или познавате такъв човек/ продава автомобил на/над 30 години за 5,500 лева, в пълна техническа и оптична изправност, без монтирана газова уредба :censored: , без да се налага да се инвестират допълнително пари, съм готов да обсъдим покупката на такъв автомобил /може и на лични/.

Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България

Публикувано на: 25 Авг 2016 13:52
от Bass_Man
Вала 100% е крив въпроса е колко и премери и тунела задължително! Може да излезе доста по-евтино да вземеш друг мотор!

Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България

Публикувано на: 25 Авг 2016 20:58
от LordDigital
8541angelg написа:
Принципно преди да правиш някакви големи инвестиции не е лошо да се съветваш
Да, така си е, ако се бях посъветвал, най-вероятно щях да взема колата по-евтино. Но пак щях да я взема. От разглобяването се оказа, че имам криви биели, които все още не се знае доколко са увредили вала и ризите. Вече поръчах комплект биели и чакам диагнозата за вала и буталата, за да знам още какви части да взема. Все още не се чувствам прекаран от покупката, дано и със сервизната услуга да не се разочаровам.
Иначе ако някой тук /или познавате такъв човек/ продава автомобил на/над 30 години за 5,500 лева, в пълна техническа и оптична изправност, без монтирана газова уредба :censored: , без да се налага да се инвестират допълнително пари, съм готов да обсъдим покупката на такъв автомобил /може и на лични/.
Вал имам перфектен ,Биели също - стоят и събират прах ,бех взимал за Roney и са останали тука че им е по-скъп транспорта от цената им:))) Всъщност къде я правип колата ,при него (Top Drift Service) или некои друг?

Иначе за тия пари да си беше взел некоя Онда Бегачка от Германия със B18 ,10 години поне по-млада - по динамика бие супрата със всеко едно съреднование ,само дето нема тарга и не е ПИЧЕ-ЛОФ-КА ама сега не може всичко... ;)

Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България

Публикувано на: 25 Авг 2016 22:32
от 8541angelg
В Top drift service е колата.

Иначе, това за пичеловката добре,че жена ми не чете постовете :D , че ще я видите колата в мобилето за продажба :)

Както казва един приятел, всеки уважаващ себе си мъж след 40 или си купува спортна кола или си хваща любовница! А последното май излиза по-денбело отмремонт на мотора punk.gif

Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България

Публикувано на: 25 Авг 2016 22:48
от 8541angelg
Bass_Man написа: Вала 100% е крив въпроса е колко и премери и тунела задължително! Може да излезе доста по-евтино да вземеш друг мотор!
Надявам се в сервиза да ми дадат рационално решение и достоверна информация кое колко е криво, кое подлежи на ремонт и какво трябва да се смени. Аз отидох при тях заради репутацията им, дано не се разочаровам. Засега въпроса с друг двигател не е актуален. Предпочитам да имам отремонтиран стоков двигател за х пари, отколкото друг 30 годишен двигател дето някой иска да се оттърве от него. Освен това нищо чак толкова фатално не се случило, скъсани ангренажи, водни удари, счупени блокове и бутала, пълно е с такива истории в сервизите. Здраве да, всичко друго се оправя :whistle: