писта Дракон 05 2007

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 10 Юни 2007 22:45

не интеграла! припомнете си висшата математика, интеграла е просто площта на получената фигура и не е показател - отново опирате до едно число - което е показател точно толкова колкото и максималната мощност - т.е. за нищо не става. важна е формата на кривата на въртящият момент а не някаква си сума от моментни стойности - само по кривата можеш да си правиш заключения как се пълни двигателят с горивна смес. става дума за просто нещо като крива разгърната в работният диапазон от обороти а не за числени методи и разни такива фатки от математиката - точно за практиката те са напълно ненужни и безмислени - затова и логовете на разните му електроники и контролери ги гледате като криви а не като формули - достатъчни са няколко секунди и набито око веднага може да прецени какъв е двигателя само по малко чертички - което и правите постоянно като си гледате данните от разните му мотеци, апексита, мегаскуирти и други евтини плейстейшънски имитации tongue.gif
status: за БАН

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 11 Юни 2007 06:13

mi nal tuk kazvat bre kolega

moshtnost = tork x rpm

tai che i da smiatash integralata na torka i na hp-to se taia, te sa pravoproporcionalni.

A kato smiatash integralata ploshtta e tova koeto e vajno shtoto ako imash po goliama plosht i sushtata max moshtnost, znachi che na povecheto oboroti imash po visok tork otkolkoto predi tova
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 20 Юни 2007 04:53

X1 Prototype Specifications

• 3-phase AC induction motor, 236hp at the motor shaft
• 182 ft lbs torque at the motor shaft, from 0 rpm to 6,000 rpm

• 13,300 rpm rev limit • weight 1,536 lbs
• no clutch, single gear ratio 8.25:1
• Quaife limited slip differential
• Alcon front calipers, 4 piston
• Dymag Magnesium Alloy wheels
• inboard Bilstein race dampers, Eibach 2-stage springs
• steering: rack and pinion, 1.5 turns lock-lock
• 25 kWhr Lithium Ion battery pack

Performance

• 0-60 ~ 3.0 seconds
• Standing quarter mile ~11.5 seconds
• Top speed 112mph (electronically limited)
• Range >100 miles in urban use
• Charger: onboard conductive. Input 100-250V 50 or 60 Hz. Current: user adjustable up to 80A
• Energy consumption 200 WHr/mile in urban use, equivalent to 170 mpg (33,705 WHr/gallon)

:whistle:

p.s.
ot temata "Tok i jici" na El Camino :thumbsup:
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 109 госта