писта Дракон 05 2007
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
писта Дракон 05 2007
снимки - на една уникална кола с която пътувахме до пистата, единствената в БГ - Опел Омега Ево, 3.0 24v 230кс. на газ 5 човека в колата, 200км/ч по магистралата не ги усеща, шофера вдигна няколко пъти до 230км/ч. задният спойлер се мести нагоре-надолу имам и видео от състезанието но по-късно като го обработя
тойотата:
един Голф 3 с дросели от Сузуки Хаябуса и мегаскуирт
тойотата:
един Голф 3 с дросели от Сузуки Хаябуса и мегаскуирт
status: за БАН
да наистина здрав двигател кода му е C30XEI тои се слага само на тази кола EVO-то а дроселите на голфа са 51ммDrifter написа:Винаги съм се възхищавал на този двигател на Опел - C30SEJ,това е може би най-добрия им и здрав двигател.6-тица в редица. Голфа е избрал добро решения тези дросели мисля че са по 47мм ако не бъркам,но се намират трудничко и са скъпички.
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Osaka/Japoniq? Qwno interesna istoriq e imala taq kola:).Helix написа:Въпросната тойота преди години се караше от мой приятел,който я продаде на тези хора.Бяхме с него в Неделя на пистата и като я видя се хвана за главата,направо съжали че я е продал.
Malko poweche info za neq - za dwigatelq moje bi?
Re: писта Дракон 05 2007
Не че нещо де, ама да "не ги усеща" при положение че при 200км/ч е със 5К оборота, при редлайн 6Кmaggkrabar написа:200км/ч по магистралата не ги усеща, шофера вдигна няколко пъти до 230км/ч.
[/url]
За 230-то... чудно на колко оборота е тогава... и колко може да ги поддържа...
Със ГАЗ - жалко за хубавия двигател, дано поне е някой добър газов инжекцион, че иначе...
П.С. Сори за сектантското изказване, ама се почувствах длъжен.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Abe i az da se izkaza po sektanski:)
OREL li e ,ako ne e Lotus-Omega ,ne bi ma grabnal ako ste i 300 da podyrza na cruz speed:) chestno kazano ne znaeh che opel sa slagali redovi shestak na po-obinovenni omegi ,ne sym zapoznat dali 3.6-te litra na Omegata idvat ot Stroker KIT ili si e napylno razlicen dvigatel?
http://www.youtube.com/watch?v=L4V2KZNyaw8
OREL li e ,ako ne e Lotus-Omega ,ne bi ma grabnal ako ste i 300 da podyrza na cruz speed:) chestno kazano ne znaeh che opel sa slagali redovi shestak na po-obinovenni omegi ,ne sym zapoznat dali 3.6-te litra na Omegata idvat ot Stroker KIT ili si e napylno razlicen dvigatel?
http://www.youtube.com/watch?v=L4V2KZNyaw8
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
имам предвид за омегата че не ги усеща 200 - вътре си се возиш все едно си с 80 - няма допълнителен шум или вибрации
тойотата не е сток 4АГЕ Блу Топ 124кс - кутията е друга, мисля че са сменени и коляновият вал, биелите и буталата - по-мощна е. но както бяха преправили всмукването на въздух - след 6000об ще се задуши
тойотата не е сток 4АГЕ Блу Топ 124кс - кутията е друга, мисля че са сменени и коляновият вал, биелите и буталата - по-мощна е. но както бяха преправили всмукването на въздух - след 6000об ще се задуши
status: за БАН
аз лично не знам как се вадят повече коне със сток електроника, инжектори и т.н.maggkrabar написа:тойотата не е сток 4АГЕ Блу Топ 124кс - кутията е друга, мисля че са сменени и коляновият вал, биелите и буталата - по-мощна е. но както бяха преправили всмукването на въздух - след 6000об ще се задуши
Тази кола е толкова мърлява, че би трябвало да ги е срам да вдигнат капака.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта