писта Дракон 05 2007

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 07 Юни 2007 12:08

bad_dog написа: Според мен живееш в дълбока заблуда, в което лошо няма. 20 коня без ремап на ЕКУ аз бих го нарекъл "плацебо ефект". Т.е. ти си мислиш, че си сложил 20 коня, а всъщност си взел 10. :thumbsup:

Естествено това си е лично мое мнение и никой не ангажирам с него.
Ами сигурно живея в заблуда. Цитирам това което чета.
Добре дай някакви аргументи, конкретни ограничения на това ЕКУ, кито да покажат, че 20 коня са невъзможни?!?!
Или кажи от къде да прочетем и ние.
Всички производители на валове и хора които са слагали се "кълнат", че с валове, генерация и подходящи настройки 15% е абслютно реализируемо повишение на мощността.
Иначе излиза, че горивната сиситема и ЕКУ-то, валовете са ползвани на 100%(като извадиш конете от по-добра генерация), а до колкото разбирам и Ти си съгласен, че запас от минимум 15% е заложен във "системата"!


ПОЗДРАВИ

fr3nzy
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Дек 2005 12:54

Мнение от fr3nzy » 07 Юни 2007 12:14

Japanese_fever написа:
fr3nzy написа:Можеш ли да направиш един кратък списък на частите и цените им, който струват 7000лв, нужни за направата на огромния скок от 124 до 180кс с турбо?
Grubo samo Turbinata, kolektora za neq + buatalata i after market ECU sa moje bi nad $2000.
Otdelno razp. valove, intercooler i drugi podrobnosti i sumata ot 7K leva moje da bude nadvi6ena.

Ama nali znam, 4e vuprosa ti e rituri4en i ne e kum men. wink.gif tongue.gif
Аз все си мисля, че за 7000 лв трябва да отидеш на поне 250-300 коня. За това е смешно да се твърди, че за тази мижава разлика, ще ти трябват повече от 2000-3000лв. Нито бутала ти трябват други, нито разпределителни валове ...

duco
Мнения: 138
Регистриран на: 04 Ное 2004 15:35

Мнение от duco » 07 Юни 2007 15:47

Ne moga da razbera kakvo se mu4i6 da dokaje6 4e moje da se ka4at 15-20hp s stock ECU-to li -AMI MOJE sqka6 polovinata biga4ki iz BG ne sa takiva dai 6a reznem glavata 1-2mm 6te mahnem lambda sensora i 6te otrjem kolektorite ot kudeto sa subirat i gotovo -eto adna tipi4na BG bega4ka
purpori kat sustezatelna lada pu6i 4erno ko pove4e iska6 eto za 50-60 lv si gotov
wacko.gif

P.S. AAAA zabravih i moje da izkara6 si4kite vacumi ot intake

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 08 Юни 2007 04:12

тва конете са мноооого относително понятие, напълно абстрактно. една кола може да стане доста по-бърза и без един кон да качи отгоре - само с промяна на електрониката. мощността е някаква максимална стойност, най-обикновена сметка и обикновено не е показател за качествата на един "пипан" двигател. много опростявате нещата, слушайте бат Асен - той пипа къде ли не по колата. 10 коня са си 10 коня, но 10 правилни коня са съвсем друга история стига да са постигнати по правилният начин
status: за БАН

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 08 Юни 2007 05:46

fr3nzy написа:Можеш ли да направиш един кратък списък на частите и цените им, който струват 7000лв, нужни за направата на огромния скок от 124 до 180кс с турбо?
Ami ot 124 do 180k.c. ne sa samo 15-20 konq, a celi 56, ako trqbva da sme to4ni ! biggrin.gif

Ta tezi 56 konq, kakto se vidq ne mogat da se postignat bez turbocompressor. A ina4e kato trugne6 po ebay.com tam kazvat, 4e samo ColdAirIntake ti vdiga 10 konq, otdelno cat back(trubite sled catalizatora + zadno gurne, koito obiknoveno sa s diametur 2.5-3") ti vdigat o6te 15-20 konq, ta eto ti 30 k.c., ama dali naistina e taka
Ili brum4i k'at me4ka, vurvi kat bubole4ka, t.e. samo 6umoviq efekt go ima, no relnite kone sa moje bi ne pove4e ot 10-15.

Sledva6toto ne6to za naturalka e da se smenqt razp. valove + ECU-to, ako iska6 da vdiga6 mo6tnostta nad tezi dopulnitelni 15 konq.
A kato smeni6 razp. valove 6te si dobre samo vuv visokiq, no ne i v niskiq/sredniq diapazon na oborotite.


bad_dog, ako ne sum prav moql da buda popraven. :whistle:
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 08 Юни 2007 08:50

japanes, konete mogat da se postignat bez kompresor ili turbo. ne e tam rabotata
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 08 Юни 2007 11:54

една кола може да стане доста по-бърза и без един кон да качи отгоре - само с промяна на електрониката.
Е туй как ще стане моля да ми се обясни ? Променяме по електрониката значи каквото променяме, на диното мощността си седи както преди - а колата става по-бърза wacko.gif

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 08 Юни 2007 13:25

jamie написа:
една кола може да стане доста по-бърза и без един кон да качи отгоре - само с промяна на електрониката.
Е туй как ще стане моля да ми се обясни ? Променяме по електрониката значи каквото променяме, на диното мощността си седи както преди - а колата става по-бърза wacko.gif
Ами сигурно се има предвид по-добро разгръщане на въртящ момент, като крайната мощност се заапзи същата, но в ниски и средни обороти да се вдигне въртящият момент. Ами такива валове се предлагат и с раздвижени колелЕта и подходящи настройки вероятно може да се постигне, което води до "по-добър вървеж".
За колегата по-горе - спора е само дали ЕКУ-то и горивната система имат потенциал за 15% отгоре. Да ли конете, които ще се постигнат са ПИКОВИ или не - НЕ СПОРИМ.

ПОЗДРАВИ

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 08 Юни 2007 13:28

fr3nzy написа:
Japanese_fever написа:
fr3nzy написа:Можеш ли да направиш един кратък списък на частите и цените им, който струват 7000лв, нужни за направата на огромния скок от 124 до 180кс с турбо?
Grubo samo Turbinata, kolektora za neq + buatalata i after market ECU sa moje bi nad $2000.
Otdelno razp. valove, intercooler i drugi podrobnosti i sumata ot 7K leva moje da bude nadvi6ena.

Ama nali znam, 4e vuprosa ti e rituri4en i ne e kum men. wink.gif tongue.gif
Аз все си мисля, че за 7000 лв трябва да отидеш на поне 250-300 коня. За това е смешно да се твърди, че за тази мижава разлика, ще ти трябват повече от 2000-3000лв. Нито бутала ти трябват други, нито разпределителни валове ...
Ами за такива, коне определено твоите бутала ще ИЗПРЕГАНТ скоро.....
Към всички суми от И-бей прибавете транспортни разходи и 30% митни сборове, които са незибежни при фактурни суми над 50$.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 08 Юни 2007 14:11

Да, така с момента си звучи по-добре. Което означава че и мощността в тия режими ще нарасне. Предполагам под "мощност" Краси е визирал само максималната.
ПП: От Европа няма митни сборове, нито ДДС. Тествано с фактурна стойност 500 Евро.

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 08 Юни 2007 14:38

jamie написа:Да, така с момента си звучи по-добре. Което означава че и мощността в тия режими ще нарасне. Предполагам под "мощност" Краси е визирал само максималната.
ПП: От Европа няма митни сборове, нито ДДС. Тествано с фактурна стойност 500 Евро.
То и аз така "предположих"....
Предложенията за части от Европа са значително по-високи от това, което се намира отвъд Голямата локва т.е крайните сметки едва ли ше са по-различни!
"Говоря" за меща, които аз съм си "харесвал". Знаеш, че по едно време почти се бях решил да си купя валове, но се отказах!

ПОЗДРАВИ

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 09 Юни 2007 04:39

ugabuga написа:japanes, konete mogat da se postignat bez kompresor ili turbo. ne e tam rabotata
Trunki. POstiga6 kolko???

Postiga6 samo vuv viskite, nadolu murtvilo. dry.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 09 Юни 2007 05:52

jamie написа:Да, така с момента си звучи по-добре. Което означава че и мощността в тия режими ще нарасне. Предполагам под "мощност" Краси е визирал само максималната.
ПП: От Европа няма митни сборове, нито ДДС. Тествано с фактурна стойност 500 Евро.
мощността винаги е била и ще бъде само максималната smile.gif без значение какъв е автомобила - като параметър се дава максималната мощност, постигната при еди какви си обороти. аз затова казвам, че тя е твърде абстрактно понятие - далеч по важна е кривата на мощността, по нея може да се правят много заключение. мощността е просто сметка с използване на въртящ момент и обороти в една формула. но като ти кажат колата беше 130кс, сега е 150 и върви много повече - това е наивно. разгъщането на тази мощност в работният диапазон да, но мощността сама по себе си като някакво число не означава нищо специално. същото важи и за въртящият момент - мощността се получава от него. максимален въртящ момент също не значи нищо особено, просто някакво число, важно е каква е кривата на въртящият момент в работният диапазон от обороти.

две коли могат да имат един и същи максимален въртящ и една и съща постигната мощност, да са напълно идентични по конструкция и електроника, но едната може да е много по-бърза само защото електрониката и е по-добре настроена
status: за БАН

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 09 Юни 2007 08:06

maggkrabar написа:
jamie написа:Да, така с момента си звучи по-добре. Което означава че и мощността в тия режими ще нарасне. Предполагам под "мощност" Краси е визирал само максималната.
ПП: От Европа няма митни сборове, нито ДДС. Тествано с фактурна стойност 500 Евро.
мощността винаги е била и ще бъде само максималната smile.gif без значение какъв е автомобила - като параметър се дава максималната мощност, постигната при еди какви си обороти. аз затова казвам, че тя е твърде абстрактно понятие - далеч по важна е кривата на мощността, по нея може да се правят много заключение. мощността е просто сметка с използване на въртящ момент и обороти в една формула. но като ти кажат колата беше 130кс, сега е 150 и върви много повече - това е наивно. разгъщането на тази мощност в работният диапазон да, но мощността сама по себе си като някакво число не означава нищо специално. същото важи и за въртящият момент - мощността се получава от него. максимален въртящ момент също не значи нищо особено, просто някакво число, важно е каква е кривата на въртящият момент в работният диапазон от обороти.

две коли могат да имат един и същи максимален въртящ и една и съща постигната мощност, да са напълно идентични по конструкция и електроника, но едната може да е много по-бърза само защото електрониката и е по-добре настроена
Ili kazano inzinerno ,vazni sa samite Grafiki i oste po-vazen e integrala im - vsicko drugo prekaleno otnositelno ;)
Изображение

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 09 Юни 2007 10:20

LordDigital написа:
Ili kazano inzinerno ,vazni sa samite Grafiki i oste po-vazen e integrala im - vsicko drugo prekaleno otnositelno ;)
За нуждите на практиката това е най-точното обяснение.
Важен е интеграла.......ама само инжинерно казано. Само малко суха теория колкото за "цвят" ще добавя.
Аз щях да дам подобно обяснение, но като математик се въздържах да "говоря" за интегриране на НЕ-гладки криви и въобще при липсата на функция която описва кривата.
Защото нашата графика е съставена от дискретни точки т.е тя е ТАБЛИЧНО зададена а не е функционално дефинирана.
Е, все пак след едно добро приближение(предлагам за най-просто "метод на най-малките квадрати") с галдка крива вече можем да си сметнем интеграла и разбира се, ще бъдем ИЗКЛЮЧИТЕЛНО точни за нуждите на практиката.

ПОЗДРАВИ

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта