Страница 1 от 1

Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .

Публикувано: 22 дек 2017 08:37
от Antoii
Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .
Мнения по въпроса .
Не търся чип тунинг!
Колата е наа 200000 км.
Аз съм нов и търся добри мнения.
Благодаря предварително.

Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .

Публикувано: 22 дек 2017 09:20
от slowtraveler
Щом не търсите чип тунинг, по какъв начин очаквате да се случат нещата?
Вариантът който виждам е смяна на двигателя с по-мощен такъв, но за такъв тип автомобил 2000г не смятам че е разумно..

Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .

Публикувано: 22 дек 2017 09:26
от Karaboev
Колега без така наречения "чип"(дума която мразя), как мислиш се вдига въртящия момент на един дизел. Приготви си едни 10к.лева , че може и да не ти стигнат, само една добра генерация е 4, 5к.лева, да не говорим за турбо и валове дюзи, кулер, въобще всичко по мотора.
Най добре си я бутни софтуерно незнам дали ще стигне 150 но ще се подобри въртящия момент.

Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .

Публикувано: 22 дек 2017 10:02
от gimara
Във форумните бисери има още един начин:
има и по лесен вариант купуваш си дизелова кола и почваш постепенно да и наливаш по малко бензин един ден ще я научиш само на 100октана + да върви и еи ти готова бегачка без да бараш нищо по двигателя
кви са тия глупости ПИЛЕНЕ шлаифане шмиргели углошлаифи

Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .

Публикувано: 22 дек 2017 11:11
от Antoii
Чувал съм ,че хората правят индивидуални програми за компютъра на колата. Мислих си да сменя турбина, интеркулер, и дузите май?
Не съм много на ясно за това питам

Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .

Публикувано: 22 дек 2017 13:08
от slowtraveler
Не пипай машинката ако искаш да ти служи вярно...
За да пипаш, трябва да си наясно какво искаш и още по-наясно - как да го направиш.
В случая турбината и дЮзите са малкият проблем... Смяна на програмата се нарича и чип-тунинг.
Липсата на познания ме навежда на мисълта, че ако тръгнеш по наклонената плоскост има голяма вероятност да се 'нанижеш' на някой 'майстор' :whistle:
Затова на твое място не бих пипал нищо по този автомобил..

Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .

Публикувано: 22 дек 2017 13:19
от dokkito
След чипосването ще пуши като печка на въглища, ще гори много и ще се тормози цялата механика по колата.

Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .

Публикувано: 22 дек 2017 18:41
от мехаННика
Вместо това, ако си промениш намеренията де, може да го направиш тоя мотор с нови сегменти, ремонт глава, нови дюзи и комплект гарнитури, нови SCV та ? Ще ти се види като двеста коньов след това. Безценно предимство- ще е все така надежден...

Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .

Публикувано: 23 дек 2017 08:16
от Antoii
Посъветваха ме първо да си почистя дюзите и турбото. После ако реша да ситроша главата.
Как мислите?

Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .

Публикувано: 23 дек 2017 14:17
от peterhr
Пази си главата като първо.
Второ - мехаННика ти е написал най-смисленото нещо, но реално никой не го прави, защото и ти както и другите искат с много малко пари да постигнат много. Та това второто ще ти излезе 2 или 3 пъти повече отколкото си дал за колата.
Трето - сменяй турбо, кулер, бутала, валове и много много други неща - ще направиш бегачка, ама ако го правиш както трябва - цената ще е доста над 10к в лева.
Четвърто - всъщност какво точно търсиш? Ежедневка, за семейството, за сам себе си да возиш? За магистралата, за града? Въобще какво не ти стига в момента, че да искаш нещо в повече?

Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .

Публикувано: 25 дек 2017 21:06
от Antoii
Маалко тромава ми се струва при изпреарване и на баири натоварена си е все едно карам 1 ца

Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .

Публикувано: 27 дек 2017 10:43
от urb
Най - лесното решение е - продаваш този Авенсис и си взимаш нещо 200 коня+ заводско. Поне знаеш какво караш, а не си в безкраен филм. Ако ти си режисьора (сам си правиш колата) става, ако неможеш не се занимвай - съвет от мен. Когато я засилиш си трябват нови полуоски, карета, лагери, главини. окачване и СПИРАЧКИ ! То не е само колата да бяга, трябва и да спира. Затова взимаш нещо напомпано от завода, а там вече може и чип и така.

Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .

Публикувано: 03 яну 2018 12:37
от dexter
gimara написа:ИзточникВъв форумните бисери има още един начин...

Има даже и трети начин
Требе да ходиш в ХОГУОРТС да учиш за магьосник.

Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .

Публикувано: 05 яну 2018 21:18
от Vokil
'Едно е да искаш, друго е да можеш, а трето и четвърто - да го направиш.'