MR2 3SGE - 3SGTE

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Oscar de la Hoya
Мнения: 145
Регистриран на: 17 Юни 2005 23:33
Местоположение: София

Мнение от Oscar de la Hoya » 14 Авг 2007 20:57

Bambo, браво, браво нямам търпение да видя най- после как върви MR2 турбалана.Надявам се да организираме некоя срещичка тогава по София да замерим количките :thumbsup: Май май друга оригинална турбо в BG няма, а и като имам предвид колко редки са и въобще в Европа, ще е интересно.

Иначе за проекта на момчето, аз доколкото разбирам той има турбо двигател, а няма да отваря 3SGE и да го турбинира, което и на мене ми се вижда лош вариант.Но като си е оригинален турбо двигател, не би трябвало да е чак толкова сложно-той Лорда му написа горе какво му трябва, пък и вече е правено в Бургас.Ще видим, надявам се да пише тука и видим какмо ще излезе.Иначе съм съгласен - 250 коня и това купе - какво повече му трябва на човек cool.gif cool.gif
Успех :thumbsup:
Плачи Земьо, Шоп те гази..

MRjab4o
Мнения: 15
Регистриран на: 13 Юни 2007 21:26

Мнение от MRjab4o » 15 Авг 2007 10:49

Да имам 3SGTE и защо да го съсипвам?
Бамбо аз няма да правя нищо по различно от това което ти си писал но така или иначе ще сменян турбото е защо да не е малко по голямо с хубав колектор с равни дължини нов кулер тои оригиналния е с водно охлаждане + помпа допълнителен радиатор и др. глупости. Такъв е предварителния плана НО ....
BU

b_d

Мнение от b_d » 15 Авг 2007 11:20

Ами защото някой работи е ОК да са китайски, но други не. Прецени внимателно кое какво ще е.

MRjab4o
Мнения: 15
Регистриран на: 13 Юни 2007 21:26

Мнение от MRjab4o » 15 Авг 2007 12:16

Естествено, не искам да правя компромиси с важните и скъпи неща!
Когато уточня всичко ще пиша какви части ще се слагат. Още ми е доста мътно кое как и дали ще стане но не ми се слага мотора и после пак да разкачам и да монтирам разни неща и без това няма много място за бъркане.
BU

b_d

Мнение от b_d » 15 Авг 2007 12:21

според мен е по-лесно да се прави стъпка по стъпка. Слагаш, подкарваш както е сток. После тунинг. Иначе стават много неизвестните, а като гледам нямаш много опит с правене на подобни неща.

bambo
Мнения: 182
Регистриран на: 09 Авг 2005 18:51
Местоположение: Пазарджик
Обратна връзка:

Мнение от bambo » 15 Авг 2007 17:35

bad_dog написа:според мен е по-лесно да се прави стъпка по стъпка. Слагаш, подкарваш както е сток. После тунинг. Иначе стават много неизвестните, а като гледам нямаш много опит с правене на подобни неща.
@bad_dog: и аз съм на това мение, но тъй като мотора е от Селика, баш сток нема как да стане работата...

По въпроса за intercooler-a - предполагам си разровил достатъчно и трябва да си видял че за MR2 общо взето има смо един кулер на пазара който става на фабричното място и е голям и върши някаква рабнота. Да се вади кулер чак отпред си е безсмислено, щото като олабиш 2 + 2 метра въздуховод и къде му е ползата от файдата незнам unsure.gif. Водния кулер от селиката не е лош, ама според мен ша има неколко проблема - първо капака на двигатела на МР-а нема да може да се затваря biggrin.gif и второ - истинския проблем - ще трябва да прекарваш водни магистрали до отпред и да мислиш как да нахендриш радиатор в гъчканицата зад предната броня...и трето...DANIEL ще каже по-добре, ама си спомням че той никак не беше доволен от ефективността на оригиналния воден кулер от селиката....
и за финал - китайско турбо - моля те, недей... колектори - сток чугунените колектори много хора пишат че са ОК за мощности до 500-600 к.с. което само по себе си обезмися даването на пари за китайски такива.

пак успех, и... keep us posted :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 75 госта