7mGTE ,newPage
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
I az tova si misleh, ama nali Lorda kaza, 4e sa go gledali nqkolko 4oveka i az vikam da si traq.V35GTR написа:Gledaiiki snimkite samo optegacha ima nqakakva dopirna tochka... moje bi da se izmestva pri po visoki RPM i da turka optegacha
Lorde proveri KAPAKA na remaka da ne turka otvutre nqkude!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
V35GTR, това на снимката не е обтегача на ремъка, а края на коляновия вал, на който се затяга ремъчната шайба, чието развиване толкова е измъчило Лорда. Като единствена зъбчатка с борд, най-логично е именно тя да изтрива ремъка, алуминиевият капак също би могъл да е причина за това, но тогава по него би имало очевидни следи. Според мен обаче, ремъкът се измества навън и се търка в ръба на обтегача, увеличих снимката и се виждат следи от гумата по ролката. Освен това нараняванията на ремъка се откъм плоската му страна, доколкото се вижда зъбите са си ОК, затова изключвам борда на долната забчатка като причина.
- Прикачени файлове
-
- Obtegach.JPG (125.52 KiB) Преглеждано 4078 пъти
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
бат Асене, и аз точно това си помислих. обикновено проблемът е в някоя паразитна ролка, и рядко в обтегача. ако по някаква причина е чукнато гнездото където се стяга ролката, се получава мустак който не и позволява да застане правилно. на субарата тва е редовен проблем при недоглеждане, там при цепене на блокът понякога се получава подобен мустак и затова после го минаваме с пилата - иначе ролката застава накриво и ремъка ходи напред. не се сещам да има начин да е от основна ролка - на някой от валовете, все се получава от паразитна ролка - или накриво застанала, или незатегната
status: за БАН
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Lorde ima li veroqtnost remaka da ne e bil opunat po predpisanoto?LordDigital написа:За тоз ангренаж ... метате ме у много дълбоки мисли ,за сега все още не мога да окрия подобен проблем по Супра Формуте ,ама ясно не търся правилно.
Ще видим тоя дето го сглоби какво ша каже за проблема ,и ще тръгнем от там.
Za6toto, ako e bil po-otpusnat ili po-opunat su6to moje da se polu4i zakusvane.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Etooo kakva bila vrytkata sys Shiftera
(Za informacia ,na dzipkite transmisiata e systata kato na 7m-GTE Supra ,samo deto nema 2-ta remontni prozoreca ot strani)
http://www.brian894x4.com/Shifter.html
Prichinata za tva che losta mi hodeshe iz cqloto kupe e .... che TOZI BUSHING PRI MENE LIPSVA!!! oti ne mozah da go sloza ,kato ne e mozal i tozi obraz:
I poneze ot staria nemasha absolutno nisto ostanalo ,resih che sha ostane kato neizpolzvana chast i ostana ... i si eba maikata
(Za informacia ,na dzipkite transmisiata e systata kato na 7m-GTE Supra ,samo deto nema 2-ta remontni prozoreca ot strani)
http://www.brian894x4.com/Shifter.html
Prichinata za tva che losta mi hodeshe iz cqloto kupe e .... che TOZI BUSHING PRI MENE LIPSVA!!! oti ne mozah da go sloza ,kato ne e mozal i tozi obraz:
I poneze ot staria nemasha absolutno nisto ostanalo ,resih che sha ostane kato neizpolzvana chast i ostana ... i si eba maikata
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Ono si pishelo na web-a na proizvoditelq na tva plastmasovo dryvce ,ama koi da chete
http://www.marlincrawler.com/docs/shift ... index.html
http://www.marlincrawler.com/docs/shift ... index.html
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Kakvo stana sus zaltnite butala i debeliq val?LordDigital написа:
500 - moze i da gi gonq ,ma vyv momenta sym na nivo 0
Nqkakvi novini? KAkvo mu beshe, 4e raboteshe kato dizelak?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Сега малко разсъждения (на глас) (въпреки че не ми са отДава много).
От пръв поглед човек ша каже веднага - ХИПЕР БЕДНА СМЕС ,детонации във невсвяс от там мотора влиза във стадии на полуразпад.
Да ама от къде ша стане това? За първите 150мили имам почти 100% logs ,за следващите 50 верно по-малко ,но всичко на всичко една едиствена ръчка не съм я записвал със лаптопа. Смесите си беха добре ,EGT-тата 50 градуса по-ниски от преди ,промяната на картите спрямо предишния мотор е праткически нищожна.
Може попма да е изтрещела ,може регулатор на налягане - тва всичко ша се провери да речем ама ме съмнява.
Тоз мотор за мене си беше ебан от самото начало ,мноо чаткаше нещо вътре ама лоошо чаткане. Какво ще да е било ,че да изкара 300км и после да почне да гори масло обаче?
Дали е възможно да е прогорило първо между 5 и 6 цилиндър гарнитура ,от там като домино ефект 5 и 4-ти (пропагацията става през някаква форма на Pre-Ignition) ,спрямо следната таблица базирана на работата на този мотор това е теоритично възможно:
П.С. Снимки на свещите няма ,ма едната от тях е била напрао потрошена вероятно от парчета от буталото.
От пръв поглед човек ша каже веднага - ХИПЕР БЕДНА СМЕС ,детонации във невсвяс от там мотора влиза във стадии на полуразпад.
Да ама от къде ша стане това? За първите 150мили имам почти 100% logs ,за следващите 50 верно по-малко ,но всичко на всичко една едиствена ръчка не съм я записвал със лаптопа. Смесите си беха добре ,EGT-тата 50 градуса по-ниски от преди ,промяната на картите спрямо предишния мотор е праткически нищожна.
Може попма да е изтрещела ,може регулатор на налягане - тва всичко ша се провери да речем ама ме съмнява.
Тоз мотор за мене си беше ебан от самото начало ,мноо чаткаше нещо вътре ама лоошо чаткане. Какво ще да е било ,че да изкара 300км и после да почне да гори масло обаче?
Дали е възможно да е прогорило първо между 5 и 6 цилиндър гарнитура ,от там като домино ефект 5 и 4-ти (пропагацията става през някаква форма на Pre-Ignition) ,спрямо следната таблица базирана на работата на този мотор това е теоритично възможно:
П.С. Снимки на свещите няма ,ма едната от тях е била напрао потрошена вероятно от парчета от буталото.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 50 госта