7mGTE ,newPage

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 14 Окт 2007 21:40

а има ли решение за картерното налягане? ние на импресите го освобождаваме с дебели маркучи и оил кеч, стандартното не върши работа, маркучите са скапани. ама ако надува много в картера - няма никакво решение, правиш мотора
status: за БАН

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 14 Окт 2007 22:02

Japanese_fever написа:Lorde nai-hubavoto e, 4e priema6 problemite mnogo leko, pone taka izglejda otsrani.
Abe ne6to te4e, ama 6te se opravi nqma kude da ide.
Tova ako mi se slu4i na men golqmo psuvane i drama 6te bude. dry.gif
Е това се казва светъл пример !!! Трябва всички да сме , като него :thumbsup: !
А то , че ще стане ще стане ама що се по трудния начин вееее ........
Е , че защо ще ти духа в картера нали съвсем прясно го събра моторчето ?

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 15 Окт 2007 00:03

За сега панижението отива на изтрешел матор:

Резултати за компресията:

No.1 = 10x PSI
No.2 = 10x PSI
No.3 = 60 PSI
No.4 = 5x PSI
No.5 = 7x PSI
No.6 = 10x PSI
Изображение

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 15 Окт 2007 00:22

с кви клапани си? я вижте първо клапаните, нов мотор не трещи току така. от лош аванс или бедна смес може да е пробил бутало, ама чак пък три е твърде лош сценарий

с компресор става най-лесно. слагаш на горна мъртва точка и надуваш с компесор - ако има кофти клапан ще свисти. след това ако намериш от онези специалните лампички можеш да свалиш свещ и да гледаш вътре в цилиндъра
status: за БАН

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 15 Окт 2007 04:44

kolega to tia sichkite stoinosti mi se vijdat niski kato gi gledam.

na turbo motor triabva kam 150psi da e, pone moia tolkoz pokazva 150-170 tam niakade beshe.

ti predi da go zapalish ne proveri li kompresiata za sravnenie?
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 15 Окт 2007 05:34

maggkrabar написа:с компресор става най-лесно. слагаш на горна мъртва точка и надуваш с компесор - ако има кофти клапан ще свисти. след това ако намериш от онези специалните лампички можеш да свалиш свещ и да гледаш вътре в цилиндъра
hubavo shte e v nai-gorna tochka, no vednaj kat go slejish pod naliagane shte izbuta butaloto nadolo, truabva niakoi da go darji tam. fakta e che gori maslo, t.e. nai veroiatno e ot piston rings, ne vijdam kak maslo shte vliza ot klapanite.

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 15 Окт 2007 07:22

Аз съм на мнение ,че всеки човек прави грешка.

Конкретно ,грешката е вероятно на Buldera (aaRon) ,днеска говорих със него и ша му пратя мотора да си го оправя там. явно е проблем со буталата ,дали са само сегментите им не съм убеден понеже тоз мотор беше якооооо шумен от първия път като запали. ТурбоДизел е меко казано ,защото новите дизели не тракат така - тоз тракаше като некои много стар дизел ,може и да не е турбо даже....

Мда пътят към големите коне е труден ,ма можеше и да не ми са беше падал наи-трудния. От моя страна напраих сичко за да е лесно ,главно със избора на уж човека със наи-добра репотация по 7м моторите - ма явно и късмета си казва думата и тоз път не беше съвем на моя страна. Нищо де ,по-натам ша требе да си го взема обратно wink.gif
Изображение

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 15 Окт 2007 10:40

LordDigital написа:Аз съм на мнение ,че всеки човек прави грешка.
По-скоро грешки ! biggrin.gif
Иначе дето казва един мой познат щом не е раждано се прави :thumbsup: .

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 25 Окт 2007 06:57

Последно развитие.

За Под 2 часа изкарах мотора (Да ,сам са спраих само накрая един приятел ми помогна да прехвърлим опашката) - тва при условие че бех оставил цела нощ да са точи водата от Иебания Аборигенсги радиатор ,иначе от откачане на кардан до слагане на мотора на земята час и педТесет минутки :whistle: ,има разни изроди дето го правят за под 60минути така ,че има какво да гоня...

После 3 часа разоборудване ,инжекторите ги махах 40 минути със почивка по средата щото много ма изнервиха ,шибани Нациски Сименски Отпадъци....

И после 3 дена отвивах болта на макарата ,със кво ли не пробвах включително е те това едноИнчово добиче дето е поне Хиляда Ударни Нютона:


Изображение

Добре ,че Алтезов даде на заем инструмент тип проста верига (ама не ефтина ,оти струва колкото моите сите интруметни взети заедно..):

Изображение


И между другото тия копелдаци U-Tube-to ми изтрили виде-то ,ма тука имам едно друго от точно последните яки ръчки преди да предаде богу Дух...:

http://supra.stalx.com/Project/Raznii/M ... raCruz.wmv
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 25 Окт 2007 07:04

А сега за новото 6 ,по неква причина външния борд на Ангренажа са е изтъркал до конец:

Изображение


Силно са надявах ,че съм изтървал некви парчета от капака му като го изкъртих да гледам как е центровката ,ама уви немаше нищичко. Мога само да си представя да идва по някакъв магически начин от обтегача .ама как като го пипах и си изглежда перфектно гладък - пак и требе да е чистак бърсак... Некои некви идеи - до сега Десетина разбирачи го гледаха и само пушат цигари и вдигат рамене във стил "Мексиканци тръпнат ,Друг Пат не видели" :shock: :



Изображение

Изображение
Изображение

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 25 Окт 2007 08:29

Mania biggrin.gif , mnogo qka muzika slushash ei! :thumbsup:
Tova video mi haresa, osobeno papeti4niq text v na4aloto,
mnogo qko. smile.gif

Kak sa cilindrite, klapanite, sve6tite ili to golqmata rabota e dolu pri vala ... :whistle: rolleyes.gif


p.s.
Malkata s kamerata dobre , 4e se useti da ne snima prez liuka. :thumbsup:
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Celica
Мнения: 237
Регистриран на: 07 Окт 2004 16:52
Местоположение: Варна, Морето...

Мнение от Celica » 25 Окт 2007 09:12

Japanese_fever написа:
p.s.
Malkata s kamerata dobre , 4e se useti da ne snima prez liuka. :thumbsup:
идеята беше да снимам Чикаго нощем.... обачеее... при тези условия ми беше малко трудничко да разбера какво снимам... та явно не съм успяла... иначе щеше да бъде добро лирическо отклонение wink.gif cool.gif

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 25 Окт 2007 16:20

japanes to ne e liuk be :) t tops
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 25 Окт 2007 16:41

ugabuga написа:japanes to ne e liuk be :) t tops
da de, nqkoi mu vikat su6to targa, ako ne se luja. Znam kak e ti puk sega, no mersi za popravkata! :thumbsup:
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 25 Окт 2007 16:45

Celica написа: идеята беше да снимам Чикаго нощем.... обачеее... при тези условия ми беше малко трудничко да разбера какво снимам... та явно не съм успяла... иначе щеше да бъде добро лирическо отклонение wink.gif cool.gif
Na magistralata malko trudno 6te snimash Chicago by night biggrin.gif ,
a puk e i opasno s tazi skorost prez t-top-a.
Drug put, ako snimash taka pri visoka skorost ili ima silen vqtur izkliu4i zvuka na videoto i mu slojish edin soundtrack i gotovo,. wink.gif

p.s.
Govorq samo ako 6te se pokazvash otgore, ina4e otvutre sie o.k.,
neka se 4uva laseca na Suparata. cool.gif
Последно промяна от Japanese_fever на 25 Окт 2007 18:36, променено общо 1 път.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 58 госта