Carina all road

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
ToyotaFan
Мнения: 201
Регистриран на: 13 Сеп 2004 08:23
Местоположение: Sofia

Мнение от ToyotaFan » 05 Апр 2005 09:38

the_rider написа:Чшшш ква баба бе, мойта Каринка още си е като нова.
И аз не ви говоря за "бъги" а само за леко повдигане, което евентуално може да се постигне и само чрез по-големи джанти /сега съм с 14-ки а място има доста/ както е при новите оллроудъри на ауди, волво и субару например. А и не забравяйте че мойта е комби...високо комби изглежда съвсем различно от висок седан /който наистина ще стои смешно-като за Париж-Дакар/.
Все едно...само си чешем езиците...като/ако наистина направя нещо ше ви го покажа пък тогава ше си говорим за на баба ми кюлотите tongue.gif tongue.gif
Rider, действай, пък ще покажеш после какво си направил! Аз имам усещането, че би се получило нелошо, имайки предвид как изглежда Субару Форестър...

El Camino

Мнение от El Camino » 05 Апр 2005 12:40

the_rider написа:Чшшш ква баба бе, мойта Каринка още си е като нова.
И аз не ви говоря за "бъги" а само за леко повдигане, което евентуално може да се постигне и само чрез по-големи джанти /сега съм с 14-ки а място има доста/ както е при новите оллроудъри на ауди, волво и субару например. А и не забравяйте че мойта е комби...високо комби изглежда съвсем различно от висок седан /който наистина ще стои смешно-като за Париж-Дакар/.
Все едно...само си чешем езиците...като/ако наистина направя нещо ше ви го покажа пък тогава ше си говорим за на баба ми кюлотите tongue.gif tongue.gif
Хаха - аз в никакъв случай не бих твърдял, че кола на 100 000км и без забележки на немски ТЮФ е стара biggrin.gif . Което имах в предвид е, че е като стара баба на пътя. Чуди се, клати се, мае се.... силна конкуренция на спортния дух на Волксваген Пасат (доказано най - неспортната кола на хилядолетието tongue.gif ). А с малкия мотор... може и да е друго tongue.gif

Аз от доста време гледам джанти за моята, ма все не се решавам, че не ми се разправя с регистрацията им в талона/преглед на ТЮФа/огъване/боядисване на калниците. Факта обаче е, че има само няколко модела джанти 16ки дето влизат без да опират и са толкова редки, че въобще се пренебрегват. Немците за да признаят тези за годни за каране по улицата те карат да си огънеш ръбовете на калника навътре. 17ките пък не само не влизат ми трябва и да се опъва самия калник на страни.
Естествено ако се вдигне може и да няма проблеми с джантите, но пък се опасявам от стабилността на висока скорост.. предвид това, че и стандартно си е патица. Помисли си добре :whistle:

ToyotaFan
Мнения: 201
Регистриран на: 13 Сеп 2004 08:23
Местоположение: Sofia

Мнение от ToyotaFan » 05 Апр 2005 13:08

El Camino написа:
the_rider написа:Чшшш ква баба бе, мойта Каринка още си е като нова.
Естествено ако се вдигне може и да няма проблеми с джантите, но пък се опасявам от стабилността на висока скорост.. предвид това, че и стандартно си е патица. Помисли си добре :whistle:

El Camino, какво искаш да кажеш с това СТАНДАРТНО СИ Е ПАТИЦА?
Според теб Карина-та е нестабилна, така ли? Аз имам съвсем други впечатления от колата, дори си мисля, че е доста стабилна на завоите, при все, че моята няма ABS!

El Camino

Мнение от El Camino » 05 Апр 2005 13:30

ToyotaFan написа:
El Camino написа:
the_rider написа:Чшшш ква баба бе, мойта Каринка още си е като нова.
Естествено ако се вдигне може и да няма проблеми с джантите, но пък се опасявам от стабилността на висока скорост.. предвид това, че и стандартно си е патица. Помисли си добре :whistle:

El Camino, какво искаш да кажеш с това СТАНДАРТНО СИ Е ПАТИЦА?
Според теб Карина-та е нестабилна, така ли? Аз имам съвсем други впечатления от колата, дори си мисля, че е доста стабилна на завоите, при все, че моята няма ABS!
Ми първо да разгранича стабилно от стабилно, когато си караш семейството и стабилно, когато я ускоряваш по завои и ти трябва да знаеш кога ше изскочи от пътя.
Освен това говоря за стандартното (МЕКО) окачване и стандартните 185/14 гуми, който сами по себе си са повод за замисъл за замисъла на стабилността на колата. При ускорение на права на 2ра над 4000 оборота предницата почва да ми се вее... или оставя поне такова усещане. При завой (детелина примерно на магистрала) няма никакъв фийдбек отвън, освен "ей ся съм толко нагъзена, че ако река да приплъзна, напрао ша изподскачам кат жаба от платното". Приплъзване е мръсна дума. Друг тест - два поредни остри завоя... майко милоwacko.gif . Друг тест - спиране в завой... Друго - бърз старт unsure.gif ... пожелания и мечти... Не споменавам как се чувства човек с 210 на 185тки...
Според мен, Карината е лимузина, дето има за функция да вози меко и далеко. Окачването и за ежедневно е хубаво (сигурно), но стабилността е комромис със комфорта.

В по горния смисъл писах, че едно качване на центъра на тежестта, е неразумно за мен..

ToyotaFan
Мнения: 201
Регистриран на: 13 Сеп 2004 08:23
Местоположение: Sofia

Мнение от ToyotaFan » 05 Апр 2005 14:06

Е-хеей, ти си се опитал да разгледаш колата като спортна, а тя изобщо не е спортна! Що се отнася до окачването, моето мнение е, че то не е от най-меките, т.е. компромиса комфорт-сигурност е добре преценен! Освен това Rider-а няма идея да я прави спортна, а доколкото го разбирам да направи оптичен тунинг, като да изглежда ALL ROAD, т.е. по-скоро цели увеличение на проходимостта, или поне да изглежда като кола с повишена проходимост... :whistle:

the_rider
Мнения: 411
Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
Местоположение: София

Мнение от the_rider » 05 Апр 2005 17:37

ToyotaFan написа:Е-хеей, ти си се опитал да разгледаш колата като спортна, а тя изобщо не е спортна! Що се отнася до окачването, моето мнение е, че то не е от най-меките, т.е. компромиса комфорт-сигурност е добре преценен! Освен това Rider-а няма идея да я прави спортна, а доколкото го разбирам да направи оптичен тунинг, като да изглежда ALL ROAD, т.е. по-скоро цели увеличение на проходимостта, или поне да изглежда като кола с повишена проходимост... :whistle:
Точно за това иде реч. :thumbsup: ..малко протекция от леки подпирания, с които градското каране изобилства и малко просвет /който и сега не е малък/, за да не се чудя като скачам от бордюра пред блока дали няма да ми тресне прага. Всичко това финно и точно премерено, без чалгаджийски изпълнения. Аз от 180 повече не съм вдигал с нея, при това само веднъж за проба. Нормално карам на магистрала с около 130-140 където стабилността ми е в съвсем приемливи граници. Обикновено, когато съм с тая кола съм с хлапетата, така че последното, за което ще си помисля е да изпробвам кога ще излети от завоя.....все едно, ако ролбарите се включат в ценовите ми представи ще се пробвам...независимо от разностранните мнения :whistle:

El Camino

Мнение от El Camino » 05 Апр 2005 17:54

the_rider написа:
ToyotaFan написа:Е-хеей, ти си се опитал да разгледаш колата като спортна, а тя изобщо не е спортна! Що се отнася до окачването, моето мнение е, че то не е от най-меките, т.е. компромиса комфорт-сигурност е добре преценен! Освен това Rider-а няма идея да я прави спортна, а доколкото го разбирам да направи оптичен тунинг, като да изглежда ALL ROAD, т.е. по-скоро цели увеличение на проходимостта, или поне да изглежда като кола с повишена проходимост... :whistle:
Точно за това иде реч. :thumbsup: ..малко протекция от леки подпирания, с които градското каране изобилства и малко просвет /който и сега не е малък/, за да не се чудя като скачам от бордюра пред блока дали няма да ми тресне прага. Всичко това финно и точно премерено, без чалгаджийски изпълнения. Аз от 180 повече не съм вдигал с нея, при това само веднъж за проба. Нормално карам на магистрала с около 130-140 където стабилността ми е в съвсем приемливи граници. Обикновено, когато съм с тая кола съм с хлапетата, така че последното, за което ще си помисля е да изпробвам кога ще излети от завоя.....все едно, ако ролбарите се включат в ценовите ми представи ще се пробвам...независимо от разностранните мнения :whistle:
Усетих те, що си мислиш за ролбарите biggrin.gif . То не е било и аз кат съм в БГ да не се размечтая за Ланд Крузър с ролбари, ма за Каринка не се бях сещал cool.gif .
Проблемите на ролбара ги виждам само в паркирането, иначе няма ядове там. Само окачването ме притесняска мен малко, но в никакъв случай не съм против. Даже ми е интересно:).
Ми аман от спортни коли в тоя форум все пак biggrin.gif wink.gif

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Re: Carina all road

Мнение от punkara » 05 Апр 2005 21:54

the_rider написа:хем жената ше паркира по-смело с тях wink.gif?
sled isoiyata sus zadniyat kapak v legloto, edva li veche shte blusne neshto... pusta revnost.... biggrin.gif cool.gif smile.gif

the_rider
Мнения: 411
Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
Местоположение: София

Re: Carina all road

Мнение от the_rider » 06 Апр 2005 08:54

punkara написа:
the_rider написа:хем жената ше паркира по-смело с тях wink.gif?
sled isoiyata sus zadniyat kapak v legloto, edva li veche shte blusne neshto... pusta revnost.... biggrin.gif cool.gif smile.gif
wink.gif biggrin.gif biggrin.gif

Гост

Мнение от Гост » 21 Дек 2005 20:11

jamie написа:Mи тогава събота заран - с мен под ръчичка - и те водя.
Там има и поцинковане, и прахово - какво ли не ;-)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта