Toyota Supra MKIV Bulgaria

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
xxBgRaCerxx
Мнения: 91
Регистриран: 21 дек 2007 14:08
Репутация: 0
Контакти:

Мнениеот xxBgRaCerxx » 03 фев 2010 17:28

abe ne kazvam 4e nqma ubavi ama na tva koeto popadnah napravo se 6a6nah osven suprata ima6e i 1 skyline GTS 33 i edin 300zx deto mi stana jal za tqh s angliiski nomera unsure.gif to i tuka ima ebati selskite izpylneniq ama ne sym zasi4al s takiva qponki vse o6te
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
Nedkow
Мнения: 1709
Регистриран: 26 фев 2008 00:25
Репутация: 7
Местоположение: Добрич

Мнениеот Nedkow » 03 фев 2010 23:20

Chapstur написа:Мисля,че и във вашите градове има такива тунинг изпълнения не само във Видин.Имаме и добре направени коли все пак... http://www.prospeed.bg/bg/blog/2/26


Не се засягай колега то е до манталитет не до местожителство :thumbsup:

Потребителски аватар
DanielzZz
Мнения: 248
Регистриран: 15 юли 2009 13:59
Репутация: 0

Мнениеот DanielzZz » 01 мар 2010 15:21

Колеги,възможно ли е 2JZ-GE да се преправи на 2JZ-GTE и да се правят големи мощности от рода на 1000 коня или турбо конверсията е невъзможна?
Как стои въпроса с маслените инжектори в блока на GTE-то?
Изображение
Everything else is just transportation...

Потребителски аватар
EMPEROR
Мнения: 542
Регистриран: 07 юли 2008 13:31
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот EMPEROR » 01 мар 2010 16:01

Блока реално е същия, само липсват маслените магистрали отдолу под буталата. Само че има и такива мотори направени ~1000 коня и не ги бърка особено. Плюс това по думите на Дилянчо, не било проблем да се разпробият. Карантията за сериозни начинания, така или иначе ще се сменя, така че разликите се свеждат до минимум. Има пък и цели турбо китове за сток ГЕ мотори. Така че според зависи от желанието и финансовите възможности.

Потребителски аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран: 18 окт 2004 17:04
Репутация: 24
Местоположение: Chicag0-Land

Мнениеот LordDigital » 01 мар 2010 17:09

Общо взето въпросните пръскалки е малко спорно дали си задлужават.

Най-редовно (и почти задължително като устареят) - почват да пръскат когато и колкото си поизкат ,като резултат се губи яко маслено налягане. Личното ми мнение е ,че далаверата им е много по-малка от проблемите до които могат да доведат - като резултат доста хора просто ги запушват и гаааз!
Изображение

Потребителски аватар
DanielzZz
Мнения: 248
Регистриран: 15 юли 2009 13:59
Репутация: 0

Мнениеот DanielzZz » 01 мар 2010 17:29

Ако разпробиването им не е толкова сложно май изобщо няма да търся с турбо...дори ще плащам по-малък данък.Въпроса е дали лесно ще се намерят тия пръскалки с помпичката и т.н.И дали е голям ефекта от тях - все пак допълнителното смазване гарантира доста по-дълъг живот на мотора...
Изображение

Everything else is just transportation...

Потребителски аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран: 18 окт 2004 17:04
Репутация: 24
Местоположение: Chicag0-Land

Мнениеот LordDigital » 01 мар 2010 17:32

DanielzZz написа:Ако разпробиването им не е толкова сложно май изобщо няма да търся с турбо...дори ще плащам по-малък данък.Въпроса е дали лесно ще се намерят тия пръскалки с помпичката и т.н.И дали е голям ефекта от тях - все пак допълнителното смазване гарантира доста по-дълъг живот на мотора...


Пръскалките са стотинки от Тойота ,помчка няма - а функцията им не е да мажат а да охлаждат.
Изображение

Потребителски аватар
DanielzZz
Мнения: 248
Регистриран: 15 юли 2009 13:59
Репутация: 0

Мнениеот DanielzZz » 01 мар 2010 17:44

Е,в такъв случай ще си търся нон-турбо,ще излезе доста по-евтина,а при положение,че единствената* разлика в моторите може да се "заличи",смятам,че това е доста по-практичния вариант.
Благодаря на всички за отговорите.

*Според Уикипедия.
Изображение

Everything else is just transportation...

Потребителски аватар
EMPEROR
Мнения: 542
Регистриран: 07 юли 2008 13:31
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот EMPEROR » 01 мар 2010 18:48

Абе... ммм... не е само в това разликата между двата мотора, ама по-скоро кажи какви са ти плановете и съответно с какъв бюджет разполагаш...

Потребителски аватар
Bass_Man
Мнения: 5511
Регистриран: 15 сеп 2007 20:38
Репутация: 18
Местоположение: София

Мнениеот Bass_Man » 02 мар 2010 01:16

DanielzZz написа:Е,в такъв случай ще си търся нон-турбо,ще излезе доста по-евтина,а при положение,че единствената* разлика в моторите може да се "заличи",смятам,че това е доста по-практичния вариант.
Благодаря на всички за отговорите.

*Според Уикипедия.


Съществената разлика не е в двигателите , а в скоростната кутия и ако може да караш без пръскалки то без хубавата кутия не можеш , а разликата там вече е убийствена !
Така , че ако намериш читава турбо ръгачка въобще не го мисли ако да е с 4-5К по-скъпа .

Потребителски аватар
EMPEROR
Мнения: 542
Регистриран: 07 юли 2008 13:31
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот EMPEROR » 02 мар 2010 08:28

Bass_Man написа:
DanielzZz написа:Е,в такъв случай ще си търся нон-турбо,ще излезе доста по-евтина,а при положение,че единствената* разлика в моторите може да се "заличи",смятам,че това е доста по-практичния вариант.
Благодаря на всички за отговорите.

*Според Уикипедия.


Съществената разлика не е в двигателите , а в скоростната кутия и ако може да караш без пръскалки то без хубавата кутия не можеш , а разликата там вече е убийствена !
Така , че ако намериш читава турбо ръгачка въобще не го мисли ако да е с 4-5К по-скъпа .


Хмммм, те затова хората са пуснали спецификация SZR след фейслифта, която е атмосферен мотор с 6 степенен Getrag и Torsen LSD както е и в моя случай...
http://mkiv.supras.org.nz/specs.htm

Потребителски аватар
DanielzZz
Мнения: 248
Регистриран: 15 юли 2009 13:59
Репутация: 0

Мнениеот DanielzZz » 02 мар 2010 15:03

Аз съм човек,който минимално иска да се занимава с търсене на екзотични части...след като разбрах за скоростната кутия ще си търся турбо версия или SZR.По възможност LHD (само че как ще намеря такава :whistle: ).
Как вървят цените на Суприте с Ляв волан и Десен волан,ръчки,с турбо и без турбо ? Защото автоборсите дават противоречива информация.
Как стоят нещата с митата biggrin.gif ?
Изображение

Everything else is just transportation...

Потребителски аватар
EMPEROR
Мнения: 542
Регистриран: 07 юли 2008 13:31
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот EMPEROR » 02 мар 2010 15:42

Пак те питам... кажи направо какъв бюджет си заделил за целта (за кола и след това за тунинг)... иначе започва цялата работа да звучи малко несериозно...

Потребителски аватар
DanielzZz
Мнения: 248
Регистриран: 15 юли 2009 13:59
Репутация: 0

Мнениеот DanielzZz » 02 мар 2010 15:44

Нищо не съм заделял за тунинг.За сега все още съм на ниво въпроси за да се ориентирам какво да търся.А за парите - да речем,че имам към 10 бона unsure.gif
Изображение

Everything else is just transportation...

Потребителски аватар
EMPEROR
Мнения: 542
Регистриран: 07 юли 2008 13:31
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот EMPEROR » 02 мар 2010 15:56

За 10к лева можеш да намериш facelift SZR (атмосферка 6sp и то с бая късмет) или pre-facelift TT (по всяка вероятност автоматик), тъй като имаш едни 1500лв. докарване, после регистриране и т.н.
За лява каквато и да било трябва да имаш поне 20к приготвени, ако ще да е атмосферка автоматик от най-най-най първите.


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта