Страница 18 от 22

Публикувано на: 03 Фев 2010 17:28
от xxBgRaCerxx
abe ne kazvam 4e nqma ubavi ama na tva koeto popadnah napravo se 6a6nah osven suprata ima6e i 1 skyline GTS 33 i edin 300zx deto mi stana jal za tqh s angliiski nomera unsure.gif to i tuka ima ebati selskite izpylneniq ama ne sym zasi4al s takiva qponki vse o6te

Публикувано на: 03 Фев 2010 23:20
от Nedkow
Chapstur написа:Мисля,че и във вашите градове има такива тунинг изпълнения не само във Видин.Имаме и добре направени коли все пак... http://www.prospeed.bg/bg/blog/2/26
Не се засягай колега то е до манталитет не до местожителство :thumbsup:

Публикувано на: 01 Мар 2010 15:21
от DanielzZz
Колеги,възможно ли е 2JZ-GE да се преправи на 2JZ-GTE и да се правят големи мощности от рода на 1000 коня или турбо конверсията е невъзможна?
Как стои въпроса с маслените инжектори в блока на GTE-то?

Публикувано на: 01 Мар 2010 16:01
от EMPEROR
Блока реално е същия, само липсват маслените магистрали отдолу под буталата. Само че има и такива мотори направени ~1000 коня и не ги бърка особено. Плюс това по думите на Дилянчо, не било проблем да се разпробият. Карантията за сериозни начинания, така или иначе ще се сменя, така че разликите се свеждат до минимум. Има пък и цели турбо китове за сток ГЕ мотори. Така че според зависи от желанието и финансовите възможности.

Публикувано на: 01 Мар 2010 17:09
от LordDigital
Общо взето въпросните пръскалки е малко спорно дали си задлужават.

Най-редовно (и почти задължително като устареят) - почват да пръскат когато и колкото си поизкат ,като резултат се губи яко маслено налягане. Личното ми мнение е ,че далаверата им е много по-малка от проблемите до които могат да доведат - като резултат доста хора просто ги запушват и гаааз!

Публикувано на: 01 Мар 2010 17:29
от DanielzZz
Ако разпробиването им не е толкова сложно май изобщо няма да търся с турбо...дори ще плащам по-малък данък.Въпроса е дали лесно ще се намерят тия пръскалки с помпичката и т.н.И дали е голям ефекта от тях - все пак допълнителното смазване гарантира доста по-дълъг живот на мотора...

Публикувано на: 01 Мар 2010 17:32
от LordDigital
DanielzZz написа:Ако разпробиването им не е толкова сложно май изобщо няма да търся с турбо...дори ще плащам по-малък данък.Въпроса е дали лесно ще се намерят тия пръскалки с помпичката и т.н.И дали е голям ефекта от тях - все пак допълнителното смазване гарантира доста по-дълъг живот на мотора...
Пръскалките са стотинки от Тойота ,помчка няма - а функцията им не е да мажат а да охлаждат.

Публикувано на: 01 Мар 2010 17:44
от DanielzZz
Е,в такъв случай ще си търся нон-турбо,ще излезе доста по-евтина,а при положение,че единствената* разлика в моторите може да се "заличи",смятам,че това е доста по-практичния вариант.
Благодаря на всички за отговорите.

*Според Уикипедия.

Публикувано на: 01 Мар 2010 18:48
от EMPEROR
Абе... ммм... не е само в това разликата между двата мотора, ама по-скоро кажи какви са ти плановете и съответно с какъв бюджет разполагаш...

Публикувано на: 02 Мар 2010 01:16
от Bass_Man
DanielzZz написа:Е,в такъв случай ще си търся нон-турбо,ще излезе доста по-евтина,а при положение,че единствената* разлика в моторите може да се "заличи",смятам,че това е доста по-практичния вариант.
Благодаря на всички за отговорите.

*Според Уикипедия.
Съществената разлика не е в двигателите , а в скоростната кутия и ако може да караш без пръскалки то без хубавата кутия не можеш , а разликата там вече е убийствена !
Така , че ако намериш читава турбо ръгачка въобще не го мисли ако да е с 4-5К по-скъпа .

Публикувано на: 02 Мар 2010 08:28
от EMPEROR
Bass_Man написа:
DanielzZz написа:Е,в такъв случай ще си търся нон-турбо,ще излезе доста по-евтина,а при положение,че единствената* разлика в моторите може да се "заличи",смятам,че това е доста по-практичния вариант.
Благодаря на всички за отговорите.

*Според Уикипедия.
Съществената разлика не е в двигателите , а в скоростната кутия и ако може да караш без пръскалки то без хубавата кутия не можеш , а разликата там вече е убийствена !
Така , че ако намериш читава турбо ръгачка въобще не го мисли ако да е с 4-5К по-скъпа .
Хмммм, те затова хората са пуснали спецификация SZR след фейслифта, която е атмосферен мотор с 6 степенен Getrag и Torsen LSD както е и в моя случай...
http://mkiv.supras.org.nz/specs.htm

Публикувано на: 02 Мар 2010 15:03
от DanielzZz
Аз съм човек,който минимално иска да се занимава с търсене на екзотични части...след като разбрах за скоростната кутия ще си търся турбо версия или SZR.По възможност LHD (само че как ще намеря такава :whistle: ).
Как вървят цените на Суприте с Ляв волан и Десен волан,ръчки,с турбо и без турбо ? Защото автоборсите дават противоречива информация.
Как стоят нещата с митата biggrin.gif ?

Публикувано на: 02 Мар 2010 15:42
от EMPEROR
Пак те питам... кажи направо какъв бюджет си заделил за целта (за кола и след това за тунинг)... иначе започва цялата работа да звучи малко несериозно...

Публикувано на: 02 Мар 2010 15:44
от DanielzZz
Нищо не съм заделял за тунинг.За сега все още съм на ниво въпроси за да се ориентирам какво да търся.А за парите - да речем,че имам към 10 бона unsure.gif

Публикувано на: 02 Мар 2010 15:56
от EMPEROR
За 10к лева можеш да намериш facelift SZR (атмосферка 6sp и то с бая късмет) или pre-facelift TT (по всяка вероятност автоматик), тъй като имаш едни 1500лв. докарване, после регистриране и т.н.
За лява каквато и да било трябва да имаш поне 20к приготвени, ако ще да е атмосферка автоматик от най-най-най първите.