Az mislia che razlikata idva ot facta che toi prosto gubi dosta traction vuv samoto nachalo no uspiava da stigne tozi trap speed po burzo. Dokato pri tebe edno che imash po pravolineen "torque curve" i vtoro imash po dorbi letni gumi - ot start niamash tolkova goliam problem sus vartene na gumi (wasted energy)ALTEZZA написа:starta na Lorda ne e losh, 2.2sec. za parvite 60 feet-a. moia nai-dobar start e tolkoz sasto, pak sam s ok gumi, chudia se obache ako sloja po shiroki gumi dali biha mi pomognali, che sega samo pilia s tezi.
1/4 милята на Лорда, ДелСол-а и други приказни герои
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Значи аз да уточня некои неща:
1.TPS-а - WideBand-а не е калибриран за моя сенсор и показва малко по-ниски проценти при напълно отворен дросел
2.КANU пак храни некакви илюзий и пак напразно защото аз финиширам на прекъсвач за наи-добро време и на 4-та за максимална Термална скорост. Проблема е ,че UpShift time ми е около 0.4 секунди при тва ако изкам да дам добро време требе да държа на 3-та до края ,ако вкарам 4-та времето ми става по-лошо но термалната скорост може и 100 мили да надмине. Ето една разпечатка където съм вкарал 4-та (аз съм номер 647 т.с. лявата колонка):
Та Плановете за ToyotaTeam са за мене следващия път аз ша търся около 0.85 SteadyState Boost (сега беше около 0.75) ,ша сложа един гигански InterCooler че да не гръмне мотора и ша смена и останалите тръби със алуминиеви или такива от PVC. Надявам се ако теорията за загряването на гуми е вярна да сваля под 14:)
Ма тва не е интересно щото явно би бием Нацистите като Маче У дирек ,само требе малко Алтезов какво ша пипне ,че и той да ги накаже и вече като видят Тойота да гледат във земята
1.TPS-а - WideBand-а не е калибриран за моя сенсор и показва малко по-ниски проценти при напълно отворен дросел
2.КANU пак храни некакви илюзий и пак напразно защото аз финиширам на прекъсвач за наи-добро време и на 4-та за максимална Термална скорост. Проблема е ,че UpShift time ми е около 0.4 секунди при тва ако изкам да дам добро време требе да държа на 3-та до края ,ако вкарам 4-та времето ми става по-лошо но термалната скорост може и 100 мили да надмине. Ето една разпечатка където съм вкарал 4-та (аз съм номер 647 т.с. лявата колонка):
Та Плановете за ToyotaTeam са за мене следващия път аз ша търся около 0.85 SteadyState Boost (сега беше около 0.75) ,ша сложа един гигански InterCooler че да не гръмне мотора и ша смена и останалите тръби със алуминиеви или такива от PVC. Надявам се ако теорията за загряването на гуми е вярна да сваля под 14:)
Ма тва не е интересно щото явно би бием Нацистите като Маче У дирек ,само требе малко Алтезов какво ша пипне ,че и той да ги накаже и вече като видят Тойота да гледат във земята
abe az veche imam planove da pipna razni nestica po kolata, problema e obache che te vse digat konete pri visoki oboroti za smetka na mostnosta na niski, koeto na men mi varshi rabota tai kat karam se po magistralata, obache tova ne e zadaljitelno da mi pomogne za po dobro vreme na 1/4mile, no ste vidim de.
btw, mislia si za edin Borla catback, dali ste ima niakva faida ot nego?
btw, mislia si za edin Borla catback, dali ste ima niakva faida ot nego?
->
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Moito mnenie e che nqma da ima osobeno golqma razlika ,ma za seka kola si e razlicno viz na IS forumite kakvo kazvat ako nekoi e prail DynoVrytki sys i bez smenen CatBack.
Drugiq moment e che moze da doide veche dosta shumnichko...
A na Magistralata kato karas i si vyv ClosedLoop - nikakvy tuning ne moze da ti pomogne ,ako q natiskas na niski oboroti toz motor ne e za taz rabota - trebe maaaalkooo DownShift
Drugiq moment e che moze da doide veche dosta shumnichko...
A na Magistralata kato karas i si vyv ClosedLoop - nikakvy tuning ne moze da ti pomogne ,ako q natiskas na niski oboroti toz motor ne e za taz rabota - trebe maaaalkooo DownShift
-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
- Местоположение: Chicago, US of A
ta dnes otnovo biahme na drag stripa da merim 1/4mile-a. tai kat PAKETA-ta ne doide s nas moje bi ste triabva az da obobsta sabitiata. ta tez koito se darpahme biahme az, Lorda, sestrata na Lorda(kara Infinity G35 coupe), gadjeto na sestrata na Lorda(kara Audi S4 koeto e pipano tuk tam), Marto(VW Golf 1.8T, toi i predishnite pati beshe s nas, no za tozi pat beshe smenil chip na kolata) i V35GTR(kakto se sestate i toi e s Infiniti G35 coupe). tozi pat az ne smeeh da se zaiajdam stoto konkurenciata za men behse prekaleno goliama, s koi da se zaiajdam kat vsichkite baia kone nad men, ta az si traeh i samo chakah da vidia dali e imalo faida ot slagane na APEXi Air/Fuel Convertera. v obsti linii borbata za nai-barza kola si beshe iasno che ste e mejdu Lorda i Roskata(picha sas S4-kata). eh, do tuk hubavo obache oste po pat stana iasno che Roskata ima problemi sas S4-kata(VW, normalno, ste si kaje chovek ), gubeshe boost na 3-ta(ili nesto takova), daje i check engine lampata mu svetna, e vse pak se probva vednaj da vidi kak e, no se otkaza, kolata nesto nesteshe da varvi, chak mi stana jal za choveka che bil tolkoz pat da probva kolata, pak triabvashe samo da sedi i da ni gleda , no se nadiavam da opravi skoro problema i da pokaja ne kakvo e sposoben toz Vw . Lorda estestveno ne chakashe pokana i vednaga se pusna da vidi kak varvi toku sto zavarshenata mu kola(toku sto instalirani nov intercooler i benzinova pompa), ne si spomniam vremeto mu, no beshe niakade v niskite 14-ki, koeto si e dosta dobre. ta reshi da otvori klapata da vidi kak varvi zviara bez garneta, da ama ne, nesto klapata na dump valve-a beshe zapecnala i toi pochna da se machi da opravi problema, obache nesto ne moja s podrachni materiali, ta se naloji da prodalji da se darpa s garneta, koeto go zabavia, no tova ne mu poprechi da napravi v posledstvie 13.8 , za drugia pat kat opravi klapata i sloji edni svestni gumi sam siguren che ste padne v niskite 13, ta bravo Lorde, nie sme s teb . sestrata na Lorda se predstavi dosta dobre, daje po-dobre ot ochakvaniata mi, az misleh che tia ste napravi niakolko loshi puskania do kat se obezstrashi da natisne gasta povechko, no biah priatno iznenadan che tia oste ot parvoto puskane napravi 14.6, koeto si e dosta dobre, do kraia uspia da go smakne na 14.5. Marto s Golfa iavno ne si e dal parite na viatara za novia chip, stoto napravi 14.6, sravneno s predishnoto mu nai-dobro vreme ot 15.1. V35GTR niama da go obsajdam, iavno mu beshe losh den. ta taka. o da, mi az, e i az iavno ne sam si dal parite na viatara za APEXi-to, dokarah nai-dobroto mi vreme do 14.7
ta obobstenite rezultati:
Lorda -13.8(s nadjeda kat opravi dump valve-a za po dobro vreme)
sestrata na Lorda -14.5
Marto -14.6
az(ALTEZZA) -14.7
V35GTR -ne sam siguren za negovoto nai-dobro vreme
Roskata -ste go vidim sled remonta
btw, imahme i video kamera, no Lorda triabva da gi svali niakade v neta za da mogat da se vidiat filmechetata.
ta obobstenite rezultati:
Lorda -13.8(s nadjeda kat opravi dump valve-a za po dobro vreme)
sestrata na Lorda -14.5
Marto -14.6
az(ALTEZZA) -14.7
V35GTR -ne sam siguren za negovoto nai-dobro vreme
Roskata -ste go vidim sled remonta
btw, imahme i video kamera, no Lorda triabva da gi svali niakade v neta za da mogat da se vidiat filmechetata.
- Прикачени файлове
-
- IMG_1072.JPG (92.43 KiB) Преглеждано 5105 пъти
->
ehhh.... kvo da se pravi... iavno ne sum roden za "drag racer". Moeto nai dobro beshe 14.9x. No KANU (toyota hatera) se kachi v moita kola da mi pokaje uj kak se pravi. Kachih se az do nego da vidia kak sha se spravi toi. Ot purvia put, dvamata vuv kolata, toy napravi 14.6. Napravo izumiah i se iadosah oshte poveche. Ne znam zashto obache mnogo se biah psihiral vchera!!!
ta sushto taka premerih kolata da vidia kolko teji i se ukaza che e tochno 3300 sus 1/4 benzin i bagajnik pulen sus 2 chifta obufki, 1 lap top, 2 hard drive, 1 power supply, rabotna chanta, torba sus drehi, chorapi, nosni kurpicki i kvo li ne oshte. Pone ot tova biah mnogo dovolen.
Ta kakto i da e.... poradi edna ili druga prichina, ne mojah da svikna sus pistata, no ciala vecher ne se otkazah kolkoto i da biah iadosan.
UPGRADE LIST Coming soon:
AEM cold air intake
CRAWFORD high flow plenum
Kinetix or Crawford high flow cats (moje i reace pipes)
Borla True Dual Exhaust
Apexi SAFC2
tova sha bude proekta za tazi zima.
ta sushto taka premerih kolata da vidia kolko teji i se ukaza che e tochno 3300 sus 1/4 benzin i bagajnik pulen sus 2 chifta obufki, 1 lap top, 2 hard drive, 1 power supply, rabotna chanta, torba sus drehi, chorapi, nosni kurpicki i kvo li ne oshte. Pone ot tova biah mnogo dovolen.
Ta kakto i da e.... poradi edna ili druga prichina, ne mojah da svikna sus pistata, no ciala vecher ne se otkazah kolkoto i da biah iadosan.
UPGRADE LIST Coming soon:
AEM cold air intake
CRAWFORD high flow plenum
Kinetix or Crawford high flow cats (moje i reace pipes)
Borla True Dual Exhaust
Apexi SAFC2
tova sha bude proekta za tazi zima.
-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
- Местоположение: Chicago, US of A
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 42 госта