ЗА ЛЕКОТО ПОДСИЛВАНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
sskk87
Мнения: 128
Регистриран на: 03 Яну 2008 18:45
Местоположение: Smolyan

ЗА ЛЕКОТО ПОДСИЛВАНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Мнение от sskk87 » 24 Яну 2008 12:43

МОМЧЕТА ЕТО ВИ МАЛКО ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ТЕЗИ КОИТО
СА РЕШИЛИ ДА СИ ПРАВЯТ "ЛЕК ТУНИНГ" ПО КОЛАТА!!!!!
Прикачени файлове
765476.jpg
765476.jpg (230.48 KiB) Преглеждано 5193 пъти

Аватар
sskk87
Мнения: 128
Регистриран на: 03 Яну 2008 18:45
Местоположение: Smolyan

Мнение от sskk87 » 24 Яну 2008 12:44

ЕТО ОЩЕ
Прикачени файлове
765480.jpg
765480.jpg (222.98 KiB) Преглеждано 5192 пъти

Аватар
sskk87
Мнения: 128
Регистриран на: 03 Яну 2008 18:45
Местоположение: Smolyan

Мнение от sskk87 » 24 Яну 2008 12:45

И ОЩЕ
Прикачени файлове
765483.jpg
765483.jpg (185.43 KiB) Преглеждано 5191 пъти

Аватар
sskk87
Мнения: 128
Регистриран на: 03 Яну 2008 18:45
Местоположение: Smolyan

Мнение от sskk87 » 24 Яну 2008 12:46

И ПОСЛЕДНОТО!!!
Прикачени файлове
765485.jpg
765485.jpg (233.38 KiB) Преглеждано 5190 пъти

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 24 Яну 2008 13:57

Оооф, и тоя "разбирач" !
Имат достатъчно издънки и Проспийд ... историята помни и коли правени при тях (с проблемите им съответно), и неуспешни мапвания.

Ще поставя акцента само на 2-3 неща:
кои са "скъпите материи" за качествените филтри ? полиуретанов "дунапрен" и ... памук. Същия памук като в турските и китайските. Проблемите идват от неточности в изработката - и пропускане на повече прахоляк при някои или дори прокъсване на филтър в зоните на сглобката ("тенекийките") - това е и цялата разлика (не че е малка!).
Китайските колектори сравнени с тия "1000 лева" - съвсем без коментар, ще му се на Ники да продава на дебели цени ама тая работа по списанийца не става.

Аватар
sskk87
Мнения: 128
Регистриран на: 03 Яну 2008 18:45
Местоположение: Smolyan

Мнение от sskk87 » 24 Яну 2008 14:09

abe 4estno kazano na men taq statiq mi haresa!!verno e 4e na momenti zvu4i ot tipa "elate pri nas i nie 6te vi napravim kolata' ,no kato cqlo 4oveka kazva dostva verni ne6ta!!!!
osven tva az sum bil svidetel kak "sporten filtar" ot 15lv dokarva kolata do osnoven remont. :)

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 24 Яну 2008 15:09

Е, тоя форум познава пресен случай на скъп английски филтър - прокъсан и засмукан в мотора на никакви километри пробег....

Аватар
Toyota_Devil
Мнения: 100
Регистриран на: 06 Мар 2007 10:52
Местоположение: София

Мнение от Toyota_Devil » 24 Яну 2008 16:02

jamie написа:Оооф, и тоя "разбирач" !
Имат достатъчно издънки и Проспийд ... историята помни и коли правени при тях (с проблемите им съответно), и неуспешни мапвания.

Ще поставя акцента само на 2-3 неща:
кои са "скъпите материи" за качествените филтри ? полиуретанов "дунапрен" и ... памук. Същия памук като в турските и китайските. Проблемите идват от неточности в изработката - и пропускане на повече прахоляк при някои или дори прокъсване на филтър в зоните на сглобката ("тенекийките") - това е и цялата разлика (не че е малка!).
Китайските колектори сравнени с тия "1000 лева" - съвсем без коментар, ще му се на Ники да продава на дебели цени ама тая работа по списанийца не става.
нали се сещаш каква е основната част на аудиторията, четяща това списание, това все едно да се хванеш да четеш в "Монитор" (май беше там) колонката за тунинга :))))... факт е обаче, че дечицата си ги купуват, четат, наизустяват и им се превръща във Фикс идея да си купят такива неща, започват да си мислят, че много разбират и да пишат по разни форуми и да се правят на разбирачи. В този ред на мисли човека със сигурност ще си докара допълнителни клиенти, в лицето на разни деца, събрали парички и решили да си правят колата примерно бърза :)) нямам за цел да обиждам никой, камо ли авторите на списанието, но за мене такъв тип четива освен за губене на време за нищо не стават. Иначе е факт, че има истини за филтрите и гърнетата, но едва ли вече има човек, който поне малко да се интересува от тази тема и да не знае малко от малко за какво иде реч :))
1992 Toyota Corolla E10 1.3 12V (75hp)
2004 Skoda Octavia 1.9 TDI (90hp)

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 24 Яну 2008 16:32

az lichno sam saglasen s nego che "lek" tuning niama ili pone niama smisal i che ako e atmosferka po dobre da ne se zanimavash s neia
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
milene90
Мнения: 111
Регистриран на: 23 Фев 2007 02:04

Мнение от milene90 » 25 Яну 2008 00:17

ugabuga написа:az lichno sam saglasen s nego che "lek" tuning niama ili pone niama smisal i che ako e atmosferka po dobre da ne se zanimavash s neia
абе незнам кво говори тоя Ники,но неговата Астра тази бялата е атмосверка.
аз мисля,че ако една кола има потенциал мисля,че само с една изпускатена система,Чип и филтър си става.
Изображение

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 25 Яну 2008 00:33

Добре , че Ники вече бачка с дино , че иначе щеше още да си мисли , че филтъра качва 20 коня !
Нито е бил известен състезател нито ще стане известен тунер .
Не знам защо е нужно неща , които са обяснени и написани преди 100 години да се преоткриват сега , като някакви велики изобретения .
Тия списания стават само докато чакаш за фризьор или зъбар да си ги четеш да се разсейваш и повеселиш малко .
Мога само да посаветвам по-младите хора да не си губят времето с малоумни списания ами да учат езици и да четат от изворите , а не от отходните канали .

ЕДИТ:
Хубаво е наистина , че правят тези дино дни та и тези дето не знаят добре и Български език ще могат да се убедят , че не са направили нищо по прост и елементарен начин.

А пък теорията за ЕЛЕКТРОСТАТИЧНИЯ ПРАХ може да разплаче и най-коравите мъже !

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

...

Мнение от rudolf » 25 Яну 2008 02:00

мен лично малко са ми объркани представите какво е лек тунинг??така някак по какви критерий се въведе поонятието за филтър,чип и гърнета??

на грамаж ли се определя или??? ако цената на чипа и монтажа ти е по солена от валове с настройки---валовете-лек тунинг ли са, или маховик или хедър??

или лек тунинг начи тунинг от който няма да усетиш ефекта???
или лек тунинг е тоя дето вдигаш мощността на двигателя без да докосваш двигателя???
или пък просто лек тунинг в бг е аналог на стейч 1 при тунинг фирмите??

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 25 Яну 2008 05:05

mislia predposlednoto
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
Toyota_Devil
Мнения: 100
Регистриран на: 06 Мар 2007 10:52
Местоположение: София

Мнение от Toyota_Devil » 25 Яну 2008 10:43

ugabuga написа:mislia predposlednoto
май наистина това се има предвид, макар че и то си е разтегливо понятие, примерно подмяната на турбото или дори слагането на турбо без да е отварян двигател за подмяна на нещо по него пак ли е лек тунинг :) ?

"лек тунинг" явно правят само в определени фирми, които се изявяват основно по разните там списаниица :thumbsup:
1992 Toyota Corolla E10 1.3 12V (75hp)
2004 Skoda Octavia 1.9 TDI (90hp)

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 25 Яну 2008 12:50

Bass_Man написа: ЕДИТ:
Хубаво е наистина , че правят тези дино дни та и тези дето не знаят добре и Български език ще могат да се убедят , че не са направили нищо по прост и елементарен начин.

А пък теорията за ЕЛЕКТРОСТАТИЧНИЯ ПРАХ може да разплаче и най-коравите мъже !
Основен постулат - ДИНО-то не е инструмент за измерване на абсолютни стойности - а за сравнение (преди/след например). Не разчитай че 100 коня или 100 нютона са точно толкова - на друг модел дино ще е различно, в друг ден - също (рекалибриране).

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 44 госта