ЗА ЛЕКОТО ПОДСИЛВАНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ЗА ЛЕКОТО ПОДСИЛВАНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!
МОМЧЕТА ЕТО ВИ МАЛКО ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ТЕЗИ КОИТО
СА РЕШИЛИ ДА СИ ПРАВЯТ "ЛЕК ТУНИНГ" ПО КОЛАТА!!!!!
СА РЕШИЛИ ДА СИ ПРАВЯТ "ЛЕК ТУНИНГ" ПО КОЛАТА!!!!!
- Прикачени файлове
-
- 765476.jpg (230.48 KiB) Преглеждано 5193 пъти
Оооф, и тоя "разбирач" !
Имат достатъчно издънки и Проспийд ... историята помни и коли правени при тях (с проблемите им съответно), и неуспешни мапвания.
Ще поставя акцента само на 2-3 неща:
кои са "скъпите материи" за качествените филтри ? полиуретанов "дунапрен" и ... памук. Същия памук като в турските и китайските. Проблемите идват от неточности в изработката - и пропускане на повече прахоляк при някои или дори прокъсване на филтър в зоните на сглобката ("тенекийките") - това е и цялата разлика (не че е малка!).
Китайските колектори сравнени с тия "1000 лева" - съвсем без коментар, ще му се на Ники да продава на дебели цени ама тая работа по списанийца не става.
Имат достатъчно издънки и Проспийд ... историята помни и коли правени при тях (с проблемите им съответно), и неуспешни мапвания.
Ще поставя акцента само на 2-3 неща:
кои са "скъпите материи" за качествените филтри ? полиуретанов "дунапрен" и ... памук. Същия памук като в турските и китайските. Проблемите идват от неточности в изработката - и пропускане на повече прахоляк при някои или дори прокъсване на филтър в зоните на сглобката ("тенекийките") - това е и цялата разлика (не че е малка!).
Китайските колектори сравнени с тия "1000 лева" - съвсем без коментар, ще му се на Ники да продава на дебели цени ама тая работа по списанийца не става.
- Toyota_Devil
- Мнения: 100
- Регистриран на: 06 Мар 2007 10:52
- Местоположение: София
нали се сещаш каква е основната част на аудиторията, четяща това списание, това все едно да се хванеш да четеш в "Монитор" (май беше там) колонката за тунинга )))... факт е обаче, че дечицата си ги купуват, четат, наизустяват и им се превръща във Фикс идея да си купят такива неща, започват да си мислят, че много разбират и да пишат по разни форуми и да се правят на разбирачи. В този ред на мисли човека със сигурност ще си докара допълнителни клиенти, в лицето на разни деца, събрали парички и решили да си правят колата примерно бърза ) нямам за цел да обиждам никой, камо ли авторите на списанието, но за мене такъв тип четива освен за губене на време за нищо не стават. Иначе е факт, че има истини за филтрите и гърнетата, но едва ли вече има човек, който поне малко да се интересува от тази тема и да не знае малко от малко за какво иде реч )jamie написа:Оооф, и тоя "разбирач" !
Имат достатъчно издънки и Проспийд ... историята помни и коли правени при тях (с проблемите им съответно), и неуспешни мапвания.
Ще поставя акцента само на 2-3 неща:
кои са "скъпите материи" за качествените филтри ? полиуретанов "дунапрен" и ... памук. Същия памук като в турските и китайските. Проблемите идват от неточности в изработката - и пропускане на повече прахоляк при някои или дори прокъсване на филтър в зоните на сглобката ("тенекийките") - това е и цялата разлика (не че е малка!).
Китайските колектори сравнени с тия "1000 лева" - съвсем без коментар, ще му се на Ники да продава на дебели цени ама тая работа по списанийца не става.
1992 Toyota Corolla E10 1.3 12V (75hp)
2004 Skoda Octavia 1.9 TDI (90hp)
2004 Skoda Octavia 1.9 TDI (90hp)
абе незнам кво говори тоя Ники,но неговата Астра тази бялата е атмосверка.ugabuga написа:az lichno sam saglasen s nego che "lek" tuning niama ili pone niama smisal i che ako e atmosferka po dobre da ne se zanimavash s neia
аз мисля,че ако една кола има потенциал мисля,че само с една изпускатена система,Чип и филтър си става.
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Добре , че Ники вече бачка с дино , че иначе щеше още да си мисли , че филтъра качва 20 коня !
Нито е бил известен състезател нито ще стане известен тунер .
Не знам защо е нужно неща , които са обяснени и написани преди 100 години да се преоткриват сега , като някакви велики изобретения .
Тия списания стават само докато чакаш за фризьор или зъбар да си ги четеш да се разсейваш и повеселиш малко .
Мога само да посаветвам по-младите хора да не си губят времето с малоумни списания ами да учат езици и да четат от изворите , а не от отходните канали .
ЕДИТ:
Хубаво е наистина , че правят тези дино дни та и тези дето не знаят добре и Български език ще могат да се убедят , че не са направили нищо по прост и елементарен начин.
А пък теорията за ЕЛЕКТРОСТАТИЧНИЯ ПРАХ може да разплаче и най-коравите мъже !
Нито е бил известен състезател нито ще стане известен тунер .
Не знам защо е нужно неща , които са обяснени и написани преди 100 години да се преоткриват сега , като някакви велики изобретения .
Тия списания стават само докато чакаш за фризьор или зъбар да си ги четеш да се разсейваш и повеселиш малко .
Мога само да посаветвам по-младите хора да не си губят времето с малоумни списания ами да учат езици и да четат от изворите , а не от отходните канали .
ЕДИТ:
Хубаво е наистина , че правят тези дино дни та и тези дето не знаят добре и Български език ще могат да се убедят , че не са направили нищо по прост и елементарен начин.
А пък теорията за ЕЛЕКТРОСТАТИЧНИЯ ПРАХ може да разплаче и най-коравите мъже !
...
мен лично малко са ми объркани представите какво е лек тунинг??така някак по какви критерий се въведе поонятието за филтър,чип и гърнета??
на грамаж ли се определя или??? ако цената на чипа и монтажа ти е по солена от валове с настройки---валовете-лек тунинг ли са, или маховик или хедър??
или лек тунинг начи тунинг от който няма да усетиш ефекта???
или лек тунинг е тоя дето вдигаш мощността на двигателя без да докосваш двигателя???
или пък просто лек тунинг в бг е аналог на стейч 1 при тунинг фирмите??
на грамаж ли се определя или??? ако цената на чипа и монтажа ти е по солена от валове с настройки---валовете-лек тунинг ли са, или маховик или хедър??
или лек тунинг начи тунинг от който няма да усетиш ефекта???
или лек тунинг е тоя дето вдигаш мощността на двигателя без да докосваш двигателя???
или пък просто лек тунинг в бг е аналог на стейч 1 при тунинг фирмите??
- Toyota_Devil
- Мнения: 100
- Регистриран на: 06 Мар 2007 10:52
- Местоположение: София
май наистина това се има предвид, макар че и то си е разтегливо понятие, примерно подмяната на турбото или дори слагането на турбо без да е отварян двигател за подмяна на нещо по него пак ли е лек тунинг ?ugabuga написа:mislia predposlednoto
"лек тунинг" явно правят само в определени фирми, които се изявяват основно по разните там списаниица
1992 Toyota Corolla E10 1.3 12V (75hp)
2004 Skoda Octavia 1.9 TDI (90hp)
2004 Skoda Octavia 1.9 TDI (90hp)
Основен постулат - ДИНО-то не е инструмент за измерване на абсолютни стойности - а за сравнение (преди/след например). Не разчитай че 100 коня или 100 нютона са точно толкова - на друг модел дино ще е различно, в друг ден - също (рекалибриране).Bass_Man написа: ЕДИТ:
Хубаво е наистина , че правят тези дино дни та и тези дето не знаят добре и Български език ще могат да се убедят , че не са направили нищо по прост и елементарен начин.
А пък теорията за ЕЛЕКТРОСТАТИЧНИЯ ПРАХ може да разплаче и най-коравите мъже !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 44 госта