toyota celica vs. ford escort rs

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
El Camino

Мнение от El Camino » 01 Мар 2008 16:40

Bass_Man написа:
El Camino написа: ama po zaspala sportna kola ot Celicata e samo BMW mai:).
Като казваш BMW не забравяй , че има 25-тици ! Иначе от 20-ката по-голям мъртвец няма .
В далечната 2002 (ли беше, помним ли вече:))) една 1,6 тойота с 124 коня пукаше 325ци като пуканки:))). Млади сте май, не помните първите "официални" гонки в Бургас тогава. Има филмчета некъде в нета мисля.
Па ако нема питай направо CJ biggrin.gif

П.С. БМВ РУЛЗ! За бога хора купувайте, че смятам да си купя още неколко Тойоти! biggrin.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Мар 2008 17:07

belchilov написа:
Bass_Man написа:
El Camino написа: ama po zaspala sportna kola ot Celicata e samo BMW mai:).
Като казваш BMW не забравяй , че има 25-тици ! Иначе от 20-ката по-голям мъртвец няма .
И ти така се изказа :whistle: Все е дно казваш имат и М-ки tongue.gif
E30 325 си е М-ката на бедняка !

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Мар 2008 17:09

El Camino написа:
В далечната 2002 (ли беше, помним ли вече:))) една 1,6 тойота с 124 коня пукаше 325ци като пуканки:))). Млади сте май, не помните първите "официални" гонки в Бургас тогава. Има филмчета некъде в нета мисля.
Па ако нема питай направо CJ biggrin.gif

П.С. БМВ РУЛЗ! За бога хора купувайте, че смятам да си купя още неколко Тойоти! biggrin.gif
Тва може само на сън да стане или ако 25-цата е на 3 цилиндъра щото ако е на 4 и повече Toyotata пак няма шанс!

El Camino

Мнение от El Camino » 01 Мар 2008 17:22

Bass_Man написа:
belchilov написа:
Bass_Man написа: Като казваш BMW не забравяй , че има 25-тици ! Иначе от 20-ката по-голям мъртвец няма .
И ти така се изказа :whistle: Все е дно казваш имат и М-ки tongue.gif
E30 325 си е М-ката на бедняка !
Представяш ли си срама на бедняка, кат се осъзнае, че освен беден е и прост? Много хора предпочитат да вярват, че БМВ е спортна кола - тях не ги разбирам, но ги толерирам.
Не мога да разбера, тия дет без да имат идея за какво говорят, тръгват и проповядват вярата си, като единствено възможна.

Преди седмица в един детски форум имаше дискусия "Коя кола е по добра за дрифт - Е30 или АЕ86". Естествено беше нажежена дискусия, щото тези дето дискутураха не бяха се качвали на АЕ86.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Мар 2008 18:09

Виж сега , не става само да си приказваме !
Значи БМВ Е30 НЕ Е СПОРТНА КОЛА ! И никъде не съм го казвал . Но БМВ Е30 171 коня ще разцепи всяка една друга НЕ СПОРТНА АТМОСФЕРНА КОЛА до 2500 кубика произведена до 1990 година та и по-късна година . И сосбенно тази корола 124 коня . Защото тя не само , че няма въртящ момент , а дори няма и мощност .
АЕ 86 също не е спортна кола !!!
И безспорно не е лоша кола само дето трябва да е екипирана с Black Тop и с късичко дифче за да може да се опълчи по скоростни показатели на Е30 ! А не по-дрифт показатели . Въпреки , че и всички БМВ-та се правят максимално близки до 50/50 дистрибуция на тежеста и за разлика от Toyota до ден днешен нямат кола с предно!!!!! Та сигурно имат някакъв опит при колите със задно ?
AE 86 отзад е с цял мост а БМВ Е30 е с независимо окачване . Което автоматично прави королата по подходяща за дрифт . Но ако двете коли се екипират подходящо за писта АЕ 86-ще умре !!!! ( демек направят се спортни )
БМВ Е30 325 смазва дори и БМВ Е36 325 , което е с 20 коня по-мощно .
Говоря за най-обикновенни коли , а не за ровеняци !!!!
Е30 се ражда , като хомолгирана версия на М3 за шосейния шампионат. И доколкото знам няма е толкова сполучлив модел , че няма НИТО ЕДНА ЗАГУБА !!!!!!!!!!!!
Същия е случая и с 190-ката на МБ . И двата автомобила абсолютно безспорно са страшно сполучливи и без съмнение много от славата на тези две марки се дължи именно на тези два автомобила .
Но за нещастие към наши дни не може да се намери нищо читаво от тези два модела . А ако се намери то е по-скъпо от много по-актуални автомобили .
Така , че тази Тойота и всяка друга кола 124 коня ако не тежи 600кг просто няма никакъв шанс . Тя няма шанс дори и срещу Астра 2.0 16V (голфоубиец ).
А пък ако тази тйотка е ровена и са правени някакви неща тогава сравнението вече не е коректно . И тогава тя не е просто една Toyota 124 коня дето бие коли по 200 коня щото видиш ли много върви . Или пък те Японските коне са по силни от Германските . Или пък те Японските мотори много бързо се развъртат . И тем подобни глупости , които вече са много по-харктерни за тунинг форума , а не за трезво мислещи хора !
Тази Тойота за , която говориш е в класа на на Е30 318iS , Golf2 1.8 GTI , Kadet 1,8GSI , Civic 1,6 124 коня ( не го знам кой мотор е точно ) и някой други . От , които нито една не е спортна също !!!
Това ти го пиша не защото съм сляп фен на БМВ !!! Най-малкото ако беше така нямаше да си продам 2-те E30-ки и да си купя Toyota . А просто защото не обичам да се приказват глупости и да се създават легенди от някакви пълни щуротий .
За да обобщя на БГ пазара за коли до 4000лв. няма какво да мръдне БМВ Е30 325 от трона . но за съжаление такава кола не може да се намери вече . А за отвън е акцизна и стъпва на доста солена сума . Също така има и мега лесен мод на Е30 за над 200 коня с 2,7 блок и 2,5 глава . който е продаван не малко време , като стандартно изпълнение от Алпина . И тогава пък вече хептен няма толкова БЪРЗА кола за тези пари . 1100кг, 200кс , задно , атмосферна кола това е една иделна всекидневна градска/дрифт/драг кола . С поносима поддръжка . Но да спрем с Е30 защото това е Toyota форум все пак .

ПС:
Вие до толкова започнахте да се превъзнасяте , че едва ли не ако не е АЕ 86 дрифт не може да се направи . В drift bible Кеичи каквато и кошница да вземе все си дрифти , а на вас все колата ви е виновна.
На кофти ракета облаците и пречат !!!!!!!!!!

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 01 Мар 2008 18:54

А така, кажи им го на тия сектанти. Особенно на Ел Камино, дето просто не мое се събере в нормална кола и затва само плюе tongue.gif

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 01 Мар 2008 19:52

Bass_Man написа:Виж сега , не става само да си приказваме !
Значи БМВ Е30 НЕ Е СПОРТНА КОЛА ! И никъде не съм го казвал . Но БМВ Е30 171 коня ще разцепи всяка една друга НЕ СПОРТНА АТМОСФЕРНА КОЛА до 2500 кубика произведена до 1990 година та и по-късна година .
Не си направих дори труда, да дочета докрай, щото ми е скучно. Брат ми кара една атмосферна векртичка, 89-та година В6 2500кубика. БМВ-та 325 досега не са и се опирали пък доста се пробваха. Може да си първия. Кога викаш, ще се пробваш?
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 01 Мар 2008 21:21

Bass_Man написа:...


я дай време на 400м на сток е30 325 или е36? щото тва 318ис 140кс сток тойотата 124кс го отвява на 400м с почти 2 секунди - та то е пълен мъртвец! и кантарът и е точно с 325. естествено, че беемве ще ти се стори бързо - сравняваш го с беемвета smile.gif почти всички европейски коли с подобен двигател отвяват "бързите" беемвета. концепцията на беемве изобщо не е да бъде драг автомобил. и какво имаш предвид че беемвето имало независимо окачване отзад? едни от най-бързите пистови АЕ-та в света - N2-ките, също са си цял заден мост и нямат никакви проблеми със завиването. за писта целият заден мост си е идеален, лек и здрав - и като направиш окачването като хората - не е никаква пречка - дори е предимство защото осигурява добър баланс на иначе лекичката тойота - няма как да използваш по-лека конструкция, целият заден мост е най-лекият възможен вариант. независимото окачване има предимство само на рали и офроуд трасета, където ходът на окачването е много голям. за писта изобщио не съм чул или видял АЕ да има проблеми със завиването поради целият си заден мост - тва да не ти е лада!

и аз за троянският път съм много навит, пробвах го вече. този към юндула също е готин и с много завои. обаче има един основен проблем, при това доста опасен! и на двете трасета има кофти бабуни, някои от тях са на самите завои - и ако не познаваш трасето добре - има опасност колата да подскочи точно като си на максимално завиване. и на двете трасета няколко пъти отлепих и 4-те колела от асвалта и се приземих в насрещното платно! ако искате да караме на такива пътища - няма грижи. само намерете терен дето да не е толкова оръфан щото някой със сигурност ще се завре под бус или камион. твърде е опасно.
status: за БАН

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 01 Мар 2008 21:53

maggkrabar написа: и аз за троянският път съм много навит, пробвах го вече. този към юндула също е готин и с много завои. обаче има един основен проблем, при това доста опасен! и на двете трасета има кофти бабуни, някои от тях са на самите завои - и ако не познаваш трасето добре - има опасност колата да подскочи точно като си на максимално завиване. и на двете трасета няколко пъти отлепих и 4-те колела от асвалта и се приземих в насрещното платно! ако искате да караме на такива пътища - няма грижи. само намерете терен дето да не е толкова оръфан щото някой със сигурност ще се завре под бус или камион. твърде е опасно.
Пътя към Юндола има и друг шибан проблем - камионите дето мъкнат трупи или не знам кви боклуци там, хвърлят масло и ако се огледа човек, по канавките е пълно с натрошени брони и фарове. От Юндола към Велинград е дупка до дупка на места.

Троянския проход е много по-добре, даже още от Варненската магистрала има много приятни отсечки с добър асфалт. Проблема с камионите в насрещното за жалост си остава.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 01 Мар 2008 22:04

maggkrabar написа:
Bass_Man написа:...


я дай време на 400м на сток е30 325 или е36? щото тва 318ис 140кс сток тойотата 124кс го отвява на 400м с почти 2 секунди - та то е пълен мъртвец! и кантарът и е точно с 325. естествено, че беемве ще ти се стори бързо - сравняваш го с беемвета smile.gif почти всички европейски коли с подобен двигател отвяват "бързите" беемвета. концепцията на беемве изобщо не е да бъде драг автомобил. и какво имаш предвид че беемвето имало независимо окачване отзад? едни от най-бързите пистови АЕ-та в света - N2-ките, също са си цял заден мост и нямат никакви проблеми със завиването. за писта целият заден мост си е идеален, лек и здрав - и като направиш окачването като хората - не е никаква пречка - дори е предимство защото осигурява добър баланс на иначе лекичката тойота - няма как да използваш по-лека конструкция, целият заден мост е най-лекият възможен вариант. независимото окачване има предимство само на рали и офроуд трасета, където ходът на окачването е много голям. за писта изобщио не съм чул или видял АЕ да има проблеми със завиването поради целият си заден мост - тва да не ти е лада!

и аз за троянският път съм много навит, пробвах го вече. този към юндула също е готин и с много завои. обаче има един основен проблем, при това доста опасен! и на двете трасета има кофти бабуни, някои от тях са на самите завои - и ако не познаваш трасето добре - има опасност колата да подскочи точно като си на максимално завиване. и на двете трасета няколко пъти отлепих и 4-те колела от асвалта и се приземих в насрещното платно! ако искате да караме на такива пътища - няма грижи. само намерете терен дето да не е толкова оръфан щото някой със сигурност ще се завре под бус или камион. твърде е опасно.
Не разбирам изобщо, кво се хабиш?! Тоя мъртвец Е30 с 2.5 мотор си е 8.3 0-100. Точно колкото вектра 2.0 и малко повечко от една астра 2.0...или вектра 2.5 дет са къде 7.8....смех смех смех и тва ако е вървяща кола....Да не говорим къв "кеф" е БМВ през зимата...единствено ЕМ-ката понавървява, ма си мисля, че за 1/2 от парите има доста по-вървежни колици....А вица колко е стабилно БМВ в завой съвсем ме разсмя....та толкоз за непобедимото Е30 с 2.5 мотор....както колегата е казал всичко друго е чесане на езици/клавиатури и тям подобни....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 01 Мар 2008 22:11

diver написа:...Да не говорим къв "кеф" е БМВ през зимата...единствено ЕМ-ката понавървява, ма си мисля, че за 1/2 от парите има доста по-вървежни колици....А вица колко е стабилно БМВ в завой съвсем ме разсмя...
Извинете, че се намесвам в спор на хора дето явно ги разбират нещата, ама вие *лично* колко пъти сте карали "ЕМ"-ки през зимата по завои? (ако може да обобщим изказванията ви, за по лесно).

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Мар 2008 22:35

diver написа: Не си направих дори труда, да дочета докрай, щото ми е скучно. Брат ми кара една атмосферна векртичка, 89-та година В6 2500кубика. БМВ-та 325 досега не са и се опирали пък доста се пробваха. Може да си първия. Кога викаш, ще се пробваш?
Може и да ти е скучно ама не съм имал за цел да ви равеселявам , а да изясниме нещата !
Нали ти е ясно , че ако не е ровеняк няма как да стане това ? И май е време да поразберете , че не на всичко , което пише 325 отзад може да му се взимат данните за верни ?!?!?!? Както казах в момента не се сещам за нито една читава 325-ца . Може и да има ама такова сравнение ще е смислено , като преди това се качат двете коли на дино и се види кой колко живи коне има , а не колко са му по книжка !!!!
Не на БМВ-то да му е садран гъза ( както е в 99% от случаите ) и да има 120 коня и ти да си много велик с королата или с вектрата или с голфа ! Намери нещо дето да ти покаже близки до реалните данни и ще останеш много назад !
До сега съм виждал 2 или 3 325-ци , които да понавървяват и нито една от тях не е сред живите вече . И нито една от тях няма нито една загуба на Бояна , Военна Рампа и Божурище от подобен клас кола !!!!

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 01 Мар 2008 22:38

dimd00d написа: Троянския проход е много по-добре, даже още от Варненската магистрала има много приятни отсечки с добър асфалт. Проблема с камионите в насрещното за жалост си остава.
да, ама пред мен беше ВРЦ-то на братото - импреса турбо. на качване към юндула той даже отлепи едната гума от джантата. всичко беше ОК докато не прегряха зимните гуми laugh.gif иначе тойотата има страшна сила в подобни трасета - тва докато не го видите, не можете да го усетите. страшно сцепление, прекрасно завиване. и не става дума само за АЕ, селиката също е бесна на подобни начупени трасета.
status: за БАН

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Мар 2008 22:43

maggkrabar:
Само да те питам когато БМВ е било в пистовия шампионат в европа защо не е имало АЕ 86 там да го бие ?????
И да БМВ-то не е за драг , а е за писта . Аз също така не казвам , че има проблем със завиването АЕ86 но независимото окачване е по-добро при всяко едно отношение освен при дрифта ! А това с колко е по-леко вече не знам .
Само дето смешния АЛИ не можа да го бие никой 5 години сигурно щото всички европейки останали много вървят та даже и японки !!!!!
Това с времената е алъш вериш работа ако не са на една и съща писта !
При полежение , че казваш , че са едни килограми твоята техническа мисъл каква конструктивна особенност ще намери в БМВ-то та то да е по-бавно от кола с 50 коня по-малко ???
И така да те питам това БМВ дето го биеш с 2 коли ( Е30 не е 140 коня !!!) сигурен ли си , че е в добра кондиция ? И ако биеш това БМВ с 2 коли с колко коли ще биеш 325 ??? Може би с една ? Или ще си поне 6 коли зад 325 защото то сравнено с 318iS просто го отвява ?
Между другото на бужура на мой познат не кой знае колко вървежна Е30 даваше 15,4 някъде . Но със сигурност не беше много бърза ако мога така да се изразя . Направо си беше супер талига .

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 01 Мар 2008 22:45

maggkrabar написа:
dimd00d написа: Троянския проход е много по-добре, даже още от Варненската магистрала има много приятни отсечки с добър асфалт. Проблема с камионите в насрещното за жалост си остава.
да, ама пред мен беше ВРЦ-то на братото - импреса турбо. на качване към юндула той даже отлепи едната гума от джантата. всичко беше ОК докато не прегряха зимните гуми laugh.gif иначе тойотата има страшна сила в подобни трасета - тва докато не го видите, не можете да го усетите. страшно сцепление, прекрасно завиване. и не става дума само за АЕ, селиката също е бесна на подобни начупени трасета.
Ако качването е било от Велинград към Юндола, нищо чудно не гума ми да са му се отлепили пломбите, повече дупки съм виждал само на Батак-Доспат smile.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 107 госта