toyota celica vs. ford escort rs

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 01 Мар 2008 23:45

Bass_Man написа:И престани да ми редиш гонки с тая смотана вектра щото аз ако мога да си намеря читаво Е30 ще си го гледам , като цвете , а няма да вървя да ти доказвам , че Орела е ръжда .
Е смотаната вектра, ще скъса гъза на префаленото ти БМВ това е важно. Другото е без значение biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


И понеже взех та те послушах, попитах гугъл за 325 Е30 и той каза 16.1. Ако си в час, щеше да знаеш, че Божурската писта има лек наклон и времената там са по-високи, та си идваме на приказката от 16.5 за умреляка...Та викам да забравиш за 15.хх...И в тоя ред на мисли, верно клиото се прави от 91-ва, ма кадетче ГСИ се прави от 89-та, та вероятно се сещаш къде си с умрелото БМВ...Мога ти посоча 15 секундни серийни коли от тез години, ма да споря с кон с капаци ми се струва нелепо, та прекратявам еднолично и едностранно спора. Оставям те с илюзията за бързо БМВ. Спи спокойно и с имисли за лотус омега biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Мар 2008 23:50

El Camino написа:
Хухаха biggrin.gif. Тва читавите БМВта се намират по - трудно от АЕ86ците и защо ли?


Всъщност никога не съм си поставял за цел да помня ПЪРВИТЕ В ИСТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ ЛЕГАЛНИ ГОНКИ щото от доста преди това ми мина мерака да вися да гледам как хората си харчат парите и си правят колите на гъз за да могат група семкаджий в поредния смотан форум да потвърдят , че на Diver брат му бил Е30-ка с 2 коли 2 мигача и една броня с лек спойлер biggrin.gif примерно .
И на теб ще кажа те не са си пускали М-ката по състезанията , а са размазвали всичко живо и то с много по-мощни двигатели , като Ауди например .
Също така ти казваш кефи ме риспонса и баланса по-нагоре съфорумците викат тя умряла и нестабилна ? Нещо ми се струва , че някой май не е карал 6-так със задно и само злобее .
И понеже вие явно имате супер идея за какво говоря , а аз си чопля пред компютъра я ся някой да каже за какво иде реч .
Divera e прав само за едно нещо и това , е че тези години само Опел имат подобен на БМВ двигател в напълно стандартна кола ( не говориме за AMG , M3 , Williams , Lotus , Alpina и много други ) .
Всички останали слагат разни спортни разработки когато стане въпрос за повече от 150 коня в този размер и обем .
А защо се намират трудно читави Е30-ки е съвсем друга тема .
А какъв набор съм, пък въобще не ти влиза в работата , като се видиме някой ден на някоя сбирка ще разбереш .

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Мар 2008 00:08

diver написа: Е смотаната вектра, ще скъса гъза на префаленото ти БМВ това е важно. Другото е без значение biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


И понеже взех та те послушах, попитах гугъл за 325 Е30 и той каза 16.1. Ако си в час, щеше да знаеш, че Божурската писта има лек наклон и времената там са по-високи, та си идваме на приказката от 16.5 за умреляка...Та викам да забравиш за 15.хх...И в тоя ред на мисли, верно клиото се прави от 91-ва, ма кадетче ГСИ се прави от 89-та, та вероятно се сещаш къде си с умрелото БМВ...Мога ти посоча 15 секундни серийни коли от тез години, ма да споря с кон с капаци ми се струва нелепо, та прекратявам еднолично и едностранно спора. Оставям те с илюзията за бързо БМВ. Спи спокойно и с имисли за лотус омега biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Виж ся ти пак си , като БГ журналист , а не като нормално мислещ човек .
Значи аз не хваля Е30-ката , че е много яка . Просто за тези пари това , което получваш е може би най доброто защото :
е 170+ коня
е със задно
е пъргава
е много здрава
е с проста конструкция
е със здрави чрколяци , които все още се намират
е балансирана много добре !!!!!!
И стига ги повтаря като латерна тия Орели просто не стават . Ако беше така щеше да сложат едно валче на винтиловия опел , едно нитро и АЛИ щеше да е история . Ама не ставаааааааа !!!! А ГСИ просто не е в класа на тази кола разбираш ли го това . Като ти е толкова мерак да се бегаш с Е30 влез в БМВ форума и се разбери с някой пич с читава да се дръпнете . Аз не искам да ти доказвам нищо !!!!
За времето може би си прав защото апаратурата на Божурище в началото даваше по-малки времена от нормалното ( ако ти си в час тярбва да го знаеш това ) и чак може би от третата година ( не съм сигурен точно кога ) започна да е малко по-реална работата . И много хора , които бяха дали едни времена повече не ги видяха но за съжаление и тази Е30-ка вече не можеше да се пусне !
Всъщност пистата е под формата на вълна но по-голямата част от гонките са и на изкачването . Но ако си гледал пусканията на VS Motor си видял , че и техните писти не са , като конец .
А ако трябва да бъда , честен и ако вземете да се върнете малко назад никъде в темата не се говори за 400 метра . Тука няколко човека тръгнахте да ми обясняате колко велики коли и какви времена давали на 400 метра . Ами ако гонката не е на 400 метра ?

Ето то тука тръгна великия спор :
Duco be, ne sym chel temata, ama po zaspala sportna kola ot Celicata e samo BMW mai:). Dai primer za dwigatel deto wyrwi na twa kupe (po tejko dori ot karuca calibra:))?
И аз казвам не 325 цата не е заспала спортна кола , а много пъргава обикновенна кола !
320-ката е много зле !
И аз спирам дотук , че си загубих половин ден за глупости .

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Мар 2008 00:28

diver написа:
Мога ти посоча 15 секундни серийни коли от тез години, ма да споря с кон с капаци ми се струва нелепо, та прекратявам еднолично и едностранно спора. Оставям те с илюзията за бързо БМВ.
Аз Омега Никога няма да сyнувам освен ако не е кошмар някакъв !
А от тези 15 секундни серийни коли , като извадиш всички сапунерки с предно , като махнеш и всички в чиито разработка участват разни тунинг и спортни фирми и ще си пстане Е30 сам самичко !
И не е лошо да кажеш брат ти колко прави на божура с не ровената вектра 170 коня ?
ПС:
така като гледам C25XE е 2,5 литра 24 вeнтила DOHC V6???
А М20Б25 е 12 вeнтила SOHC R6 и те са с една и съща мощност ?
Е това ако не е конструктурски гений аз не знам какво е biggrin.gif .
Не ми говори повече за тези орляци .

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 02 Мар 2008 02:21

сток 325 170кс наистина дава около 16.5 на божура. т.е. колкото и една читава сток 124кс АЕ86 wink.gif аз дадох 17.01 без гуми, без окачване, без съединител, без олекотяване, с железни джанти - още като купих колата я премерих на апаратурата. 318ис под 19 много трудно пада. 320ис е две и малко секунди надолу. да речем, че хонда 1.6 кабруратор ги отнася сичките - тя кове 16.00 laugh.gif а астра GSi 150кс - за класа си на 400м е ламя, просто и пасват предавките, тегли много здраво на 3-та и пада под 15.50. и ставаше дума точно за "дръпка" - такава си е темата! под дръпка се разбира гонка на 400м - а не софия -пловдив. щом си журналист - би трябвало да знаеш поне елементарните неща. конските сили не значат нищо. тва че беемве вадят 170кс от 2.5 - тойота и хонда ги вадят от 1.6 атмосферни. литровата мощност за атмосферка е на хонда. тойотата е с 4.3 диф и 7.3 маховик, беемвето е с 3.9(или 3.4?) диф и поне 13 кила маховик. демек - магистрален бегач, изобщо не го вкарвай на дръпки. беемвето винаги си е било магистрален бегач без допълнителни модификации - баварецът го е измислил така, кола за каране, а не за дръпки. тези за дръпки са със сменени дифове, копче да вдигне прекъсвача и разни други играчки. доста далеч от сток беемве са - затова хич не ги вкарвай в играта за дръпките че всеки опелджия ще ти се изсмее laugh.gif и за на Али беемвето не говори - той даже искаше да ми прави тойотата за драг - щото е правил такива още преди да дойде в българия, на вънка се е бягал точно с АЕ86 smile.gif
status: за БАН

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Мар 2008 08:33

Само да те питам пича дето е пуснал темата на Божурище ли се е бягал със Селиката ???
Виждам ги орелите колко са силни 2,5 24v6 170 коня що не сметнеш тази литрова мощност ??? Нали това им е силен мотор ?
Или защо не вземеш да сметнеш 2 16V4 192 коня , или пък 2,3 16V4 215 коня , или пък 2,5 16V4 234 коня , или пък 2,8 24V6 280 коня , или пък 3,2 16V4 коня ??????????
Не можахте да си набиете в кратуните , че ви говоря за най-обикновен мотор , а не за супер форсиран и скъп винтилов двувалов мотор нали ????
Щото на мене 1,6 160 коня ми звучи точно , като 3,2 320 коня или може би тука сега е друго а ? Май пак не съм наясно и не съм разбрал .
И кога си виждал 320iS , като в БГ са по-малко от Суприте бе пич ??????
А да знаеш случайно , че досега в БГ такова БМВ не е показвало повече от 130 коня на Дино ????
И как го разбра , че е 190 коня ????
И какво ми говориш за Али , като не знаеш , че дори ТОЙ СЪСТЕЗАТЕЛЯ беше обърнал буталата на може би 2-рия в БГ 320iS ?
Той се бил състезавал ?!?!?! Що не го питаш дали има 8 -ми клас завършен преди това и дали може да ти сметне обема на горивната камера ???? Или ще ми кажеш , че сте водили с него разговори за ядрена визика и микробиология а ????
Така , че недей да ми казваш какво знам и какво не знам и особенно за Али !
Ето ти времето , което Diver гледа за вярно , демек по книжка от 0-100 :
Opel Astra F GSI 2.0 i 16V - 8.5 секунди
BMW E30 325i - 8,3s

Викаш 1,8 GSI ще му скъса гъза а ?
А пък Астра 16V4 2.0 ще го размаже ?
Или може би БМВ-то с тежкия маховик дърпа до 100 по-бързо , а след това Орела го унищожава победоносно .
Пак ви казвам , качете колите на диното и си вижте една спрямо друга какви са отношенията на мощностите , а не точните числа нали вие си знаете защо . После на кантара и тогава ми приказвайте . И понеже знам , че никой от вас не го е направил това за това и резултатите ви са абсолютно измислени .
А тва , че дръпката ви от 5 години насам ви е 400 метра си е ваш проблем . Хората се бягат и на миля и на други дистанций . А едно време на Бояна и на Венна Рампа нямаше и 400 метра .
Няма никакъв начин кола 124 коня тежаща 1100 кг да дава 15 секунди , а друга кола 170 коня тежаща 1100 кг да дава 16,5 . Ако ще маховика на втората да е 50 кг . Или другия вариант е първата да финишира на пета , а втората на втора скорост.
БМВ с 3,9 диф го има само iX от тези с по-големите мотори . Всичко друго от 170 коня нагоре е 3,40 и по-ниско !
А тези японки дето ги споменаваш ако не са с тези дифове и 30 секунди може да не дадат щото просто нямат въртящ момент . За това има супер сложни и настроени много клапанни с-ни/и-ни системи . И за това трябва да ходят до 8000 оборота . И за това мотора после е скъп и сложен за подръжка за разлика от SOHC 2.5 литрово говедо . На което му е все тая как го караш . И разпределителен вал на dr.Shrick му е 300 лв секънд . А на твоята АЕ86 два хубави вала ще ти отидат над 1500 лв. сигурно . За още 500лв си взимаш долна част от 2,7 и с едно валче хората правят по 220-230 коня на шега . И малко олекотяване малко , електроника и за 5000 лв имате адска машина . А ти за да си стегнеш V-TEC-a или Black Top-a ще отлетиш на 5000 лв. Само за части и я извадиш 200 коня я не. Които ще са на 10 000 оборота и двигателя ще е много близо до своя край . А Е30-ката ще си бачка на 6000 и ще си върти гуми до 5-та пък нека и е зле .
И точно това направи и АЛИ само дето той кара в по-високи обороти ама и вади повече мощност и повече се чупи . Айде ся ти ми дай формула за кола 200+ коня в БГ да става и за дрифт и цялата инвестиция да не е повече от 5-6000 лв ????? :whistle:
Имаш и богат избор на шперове от 3.0 до 4,25 намират се между 300 и 500 лв.
(Ако някой вземе та се вдъхнови и реши да прави такова нещо имам запас от глава за 25-ца в мазето biggrin.gif ).
Айде сега да ги видиме , кои са тези хиляди други коли , които ще станат за всеки ден , ще са здрави , ще са със задно , ще имат шпер , ще искарат 200 коня + и всичко това до 6000лв .
Ако ми намерите поне още две ще ви призная за разбирачи biggrin.gif .
(Да Ви подскажа друга убийствена комбинация е Лада с фиатов мотор кеф ти 8V кеф ти 16V . Може да стане доста по-евтино за около 3000 лв да кажем ама трудно се достигат 200 коня . И пак може да си дрифтиш , да си се гонкаш и да си ходиш на работа за доста дълго време напред ) cool.gif

b_d

Мнение от b_d » 02 Мар 2008 08:55

BassMan,

АЕ86 - 915-950кг според модификацията. С две спортни седалки става 870. Хубаво е преди да напишеш някоя глупост да питаш чичко Гугъл, защото ставаш смешен. Питай го също колко тези Е30 325, защото на мен ми каза, че е 1,237 кг.

П.С. Да си надъхан лошо няма, ама поне не си измисляй "факти".

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 02 Мар 2008 09:29

bad_dog написа:BassMan,

АЕ86 - 915-950кг според модификацията. С две спортни седалки става 870. Хубаво е преди да напишеш някоя глупост да питаш чичко Гугъл, защото ставаш смешен. Питай го също колко тези Е30 325, защото на мен ми каза, че е 1,237 кг.

П.С. Да си надъхан лошо няма, ама поне не си измисляй "факти".
Момчето фактите си ги годи според случая biggrin.gif biggrin.gif Друго ми е интересно, надъхан пък бяга от дръпки...сигурно, щото на практика, нещата няма как да се нагодят кат на теория...ма кво ли разбираме ние семкаджийте от тегла, предавателни числа и конски сили...По въпроса пък за евтин проект на кола със задно и достъпни части, не знам да има повече останали скрапери от форд сиера...та и там е30-ката издиша...сиерка 500лв, гренадов мотор 200лв, ето под 1000 кинта проектче, или някоя манта 1000лв с Ц20ХЕ за 1000лв двигател ще разкатае префаленото ти 325...За висотите на Гошо карбуратора в комбинация с толятската инженерна мисъл, вероятно съвсем няма смисъл да си говорим...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Мар 2008 10:37

bad_dog написа:BassMan,

АЕ86 - 915-950кг според модификацията. С две спортни седалки става 870. Хубаво е преди да напишеш някоя глупост да питаш чичко Гугъл, защото ставаш смешен. Питай го също колко тези Е30 325, защото на мен ми каза, че е 1,237 кг.

П.С. Да си надъхан лошо няма, ама поне не си измисляй "факти".
Зло куче някой по нагоре ми подхвърли , че са еднакви килограми аз не си измислям нищо . Ако ти се търси ще го намериш сигурно .
"Аз казах , като са по-леки много ясно ще вървят повече , а някой ми каза не са ве те са еднакви .
+ това спора въобще не беше за АЕ 86 , а за някаква друга корола с предно 124 коня дето по крайна информация не ровена ще даде под 16 секунди щото 25-цата давала 16,5 . А тя я дърпа най-малко с 2 коли на 400 метра . Ама явно и тебе те е мързяло да четеш всичко !
Какво значи надъхан айде кажи ми такава кола за такива пари ?
Или си имаме едно АЕ 86 и него си го слагаме навсякъде ?
Супер обективни сте няма що . Ами айде вкарайте тогава по едно АЕ 86 за по 2-3000 лв. да си купиме всички и да си имаме най-великата кола завинаги .
Ама и цял ден да пишеш из гугъл няма нищо да ти каже biggrin.gif .
Твоите образовани хора се опитват да ме убедят , че видиш ли БМВ-тата същите килограми не вървят , а пък камо ли ако са по -тежки !
И то не вървят защото са по-тежки , като цяло ами не вървят защото са им по-тежки маховиците и скоростите са им за аутобан за разлика от на опела които били за иделани за драг .
Айде стига глупости вече .
Ето ти ги глупостите една по една :

1. В далечната 2002 (ли беше, помним ли вече:))) една 1,6 тойота с 124 коня пукаше 325ци като пуканки:))). Млади сте май, не помните първите "официални" гонки в Бургас тогава. Има филмчета некъде в нета мисля. " пука ги като пуканки демек поне 2 коли разлика та ако не и повече . И това за сток кола 124 коня срещу Е30/Е36 325 171/192 коня !!!

2.Представяш ли си срама на бедняка, кат се осъзнае, че освен беден е и прост? Много хора предпочитат да вярват, че БМВ е спортна кола - тях не ги разбирам, но ги толерирам.
Не мога да разбера, тия дет без да имат идея за какво говорят, тръгват и проповядват вярата си, като единствено възможна. - тоя дето кара Е30 е пълен бастун поради 1. и поради това , че не се е качвал в АЕ86 .

3. я дай време на 400м на сток е30 325 или е36? щото тва 318ис 140кс сток тойотата 124кс го отвява на 400м с почти 2 секунди - та то е пълен мъртвец! и кантарът и е точно с 325. естествено, че беемве ще ти се стори бързо - сравняваш го с беемвета - тойота , която тежи колкото 325 обаче е 124 коня ще му скъса главата .

4.почти всички европейски коли с подобен двигател отвяват "бързите" беемвета. концепцията на беемве изобщо не е да бъде драг автомобил - от тука става ясно , че БМВ въобще не е драг автомобил а всички други са и БМВ-то ще бъде отвяно от всяка една друга кола в неговия клас - нищо , че в неговия клас освен този любим орел на Diver друго няма само дето той е 24V и е с мощност , като 8V

5. и какво имаш предвид че беемвето имало независимо окачване отзад? едни от най-бързите пистови АЕ-та в света - N2-ките, също са си цял заден мост и нямат никакви проблеми със завиването. за писта целият заден мост си е идеален, лек и здрав - и като направиш окачването като хората - не е никаква пречка - дори е предимство защото осигурява добър баланс на иначе лекичката тойота - няма как да използваш по-лека конструкция, целият заден мост е най-лекият възможен вариант. независимото окачване има предимство само на рали и офроуд трасета, където ходът на окачването е много голям. за писта изобщио не съм чул или видял АЕ да има проблеми със завиването поради целият си заден мост - тва да не ти е лада! - от тук става ясно , че независимото окачване за нищо не става пред добро настоено цяло мостче . Всичко друго е за рали и оф-роуд , както и във F1 не знаят тези нови неща дето само ние и АЕ86 дриверите знаят

6. Не разбирам изобщо, кво се хабиш?! Тоя мъртвец Е30 с 2.5 мотор си е 8.3 0-100. Точно колкото вектра 2.0 и малко повечко от една астра 2.0...или вектра 2.5 дет са къде 7.8....смех смех смех и тва ако е вървяща кола. - Без коментар :
Opel Astra F GSI 2.0 i 16V - 8.5 секунди
BMW E30 325i - 8,3s
Може би само за C25XE е вярно нещо само дето той явно е някакъв доста сгрешен мотор biggrin.gif защото трябваше да е поне 190 коня колкото е 24V мотора на БМВ да кажем .

7. Да не говорим къв "кеф" е БМВ през зимата...единствено ЕМ-ката понавървява, ма си мисля, че за 1/2 от парите има доста по-вървежни колици....А вица колко е стабилно БМВ в завой съвсем ме разсмя....та толкоз за непобедимото Е30 с 2.5 мотор....както колегата е казал всичко друго е чесане на езици/клавиатури и тям подобни.... - от тук става ясно , че БМВ през зимата не се кара и БМВ е страшно нестабилно в завой !!!! А АЕ86 с целия мост е чудно за зимата сигурно !!!

8. И понеже май наистина само си говориш, намери си читаво неровено както ти казваш БМВ и ми се обади да мина с вектричката....А ако изобщо смъкнеш капаците дет ти пречат да гледаш, ще разбереш, че Е30 с 2.5 мотор си е 9 секунди според производителя кола, дет искаш да бягаш с кола 7.8 ...ако искаш, мога те напляскам и с едно КЛИО 2000 кубика, стига френда да не го е продал...Та коли дет ще направят смешен в тоя клас и години има с лопата да ги ринеш.... - от тук става ясно , че съм с огромни капаци , които ми пречат да гледам но все пак трябва веднага да намеря една много читава Е30-ка и да се обадя на Diver да дойде да ме дръпне . Щото БМВ-то е 9 сек до 100. А пък клио 2000 кубика е най-обикновенна кола .
До тук никой не е прочел , че аз говоря за SOHC 12V 6R най-обикновен мотор и ми се предлагат решения от класа на M където и без това тези марки нищо не могат да предложат . Демек високооборотни и сгъстени и доста добре настроени мотори с доста скъпа подръжка сравнено с Е30 .


9. А за опел и невървящите коли, само да ти припомня, че съвсем доскоро ОМЕГА лотус, се водеше най-бързият сериен автомобил....За задното отново си се изфърлил кат *****на песък...за предното и ВАГ, ми ако не знаеш точно АУДИ са го измислили, ама найсе....виде се колко ги разбираш нещата...Кат си намериш Е30-ката обади се да поплачеш малко! - тука лотуса е най-бързия сериен автомобил ( до скоро ) , а разните моментари за ВАГ и тн не се разбират въобще


10. Мен лично ме кефи надеждността, баланса и риспонза на немската машина! Направили през 80те Мка Е30 и пуснали по улиците разни производни, че да могат да си пускат Мката по състезанията.
Изкачайте само още 4 години да излезе F30!!! Тогава ще видите що е то спортен автомобил - тука БМВ от умрела кочина дето не може да върви става надеждна , балансирана и риспонсна кола . И участва в заговора на БМВ да продава там нещо докато си пуска колите по някакви състезания .И само да излезе Ф30 ще видиме ние тогава !!!!


11. Басман, с теб сме си говорили в други теми, но в тази ми се ще да споменеш кой набор си и защо не помниш първите в историята на България официални гонки? Честно, темата нямаше да съществува, ако имаше идея за какво говориш. - тука вече е много важен набора , който след като спомена ще ми се изясни за какво говоря защото преди това само си бълнувам .


12. И в тоя ред на мисли, верно клиото се прави от 91-ва, ма кадетче ГСИ се прави от 89-та, та вероятно се сещаш къде си с умрелото БМВ...Мога ти посоча 15 секундни серийни коли от тез години, ма да споря с кон с капаци ми се струва нелепо, та прекратявам еднолично и едностранно спора. Оставям те с илюзията за бързо БМВ. Спи спокойно и с имисли за лотус омега - тука се прозира , че годината на клиото е две години след като 325 Е30 вече не се произвежда но пък се сещаме , че кадет 1,8 GSI е по това време и той ще разкаже играта на Е30ката . И има безкрайно много серийни коли дето ще дадат 15-ки . Но Diver на иска да разбере , че не говориме за всички серийни коли на света , а по-специално за клас между 130-170 коня купета около 90-те , атмосверни и НЕ СПОРТНИ КОЛИ . В които всъщност от хилядите възможни единствено влиза неговата любима Vectra . И Toyota-та 124 коня . щото тия от по 160 коня / 1,6 не са баш най-обикновенните и си отиват директно в класа на M където няма да им е леко въобще . И също така не струват по 1-2000 лв. Ама аз и тва не разбирам .

13. И имам смелостта да не помня първите в БГ легални гонки !!!! Срамота за мен . Това не се знае с каква цел се споменава !


14. а астра GSi 150кс - за класа си на 400м е ламя, просто и пасват предавките, тегли много здраво на 3-та и пада под 15.50. - както видяхме малко по-нагоре сток времената ни е малко трудно да повярваме , че 0-100 БМВ-то ще води и до към 160 ще бъде изпреварено с една секунда . Но какво пък това си е една ламя !!!


15. и ставаше дума точно за "дръпка" - такава си е темата! под дръпка се разбира гонка на 400м - а не софия -пловдив. - само дето нито една дръпка не е правена на 400 метра но е хубаво да си го представяме за да придадеме нужната атмосфера


16. би трябвало да знаеш поне елементарните неща. конските сили не значат нищо. - пак нищо не знам да му се невиди .


17. тва че беемве вадят 170кс от 2.5 - тойота и хонда ги вадят от 1.6 атмосферни. литровата мощност за атмосферка е на хонда - и пак , и пак , и пак започваме да сравняваме най-евтиното и най-простото с най-скъпото и най-сложното и аз пак си питам , като ми гледаш литрова мощност какво ще кажеш за 3,2 литра 330 коня !!!!!!!! Я да видиме 2х1,6 = 3,2 ААА не може да бъде . И и другото 160х2=320 аааааааааа не не не не може да бъде няма как немеца да е извадил същата литрова мощност , като Японеца . Ние получиме точните данни на S50B32 . Сещам се БМВ са откраднали двигател на Хонда и/или Тойота и понеже им се е видял много малък са залепили два един за друг и той станал двойно по-голям хахахааха .Тука има заговор срещу Япония ХАХАХАХАХАХ biggrin.gif


18. тойотата е с 4.3 диф и 7.3 маховик, беемвето е с 3.9(или 3.4?) диф и поне 13 кила маховик. демек - магистрален бегач, изобщо не го вкарвай на дръпки. беемвето винаги си е било магистрален бегач без допълнителни модификации - баварецът го е измислил така, кола за каране, а не за дръпки. тези за дръпки са със сменени дифове, копче да вдигне прекъсвача и разни други играчки. доста далеч от сток беемве са - затова хич не ги вкарвай в играта за дръпките че всеки опелджия ще ти се изсмее laugh.gif и за на Али беемвето не говори - той даже искаше да ми прави тойотата за драг - щото е правил такива още преди да дойде в българия, на вънка се е бягал точно с АЕ86 smile.gif - тука има много информация !!!!! Първо става ясно защо БМВ-то не върви - от маховик и диф . Всички Опелджий се смеят на всички БМВ-джий защото са заблудени и не са видели истината в Опел . А Али освен , че е велик майстор на БМВ е разпространил и други лъжи ! Даже бил майстор и на Тойота !!!
И не трябв ада говоря за неговото БМВ защото то е апокрифно и ще съжелявам после за това ХАХАХАХХАА

19. Злото куче става рано заранта и ме захпва диретно - АЕ86 - 915-950кг според модификацията. С две спортни седалки става 870. Хубаво е преди да напишеш някоя глупост да питаш чичко Гугъл, защото ставаш смешен. Питай го също колко тези Е30 325, защото на мен ми каза, че е 1,237 кг. - само дето бате доги аз нищо подобно не съм говорил за килограмите !!!! А просто давам сравнение , че това дето ми се говори са щуротий . А именно кола да върви щото е Японска и мощността няма никакво значение . Всъщност правилната формула е съотношението между тежест и мощност , няма формула само с тежест и само с мощност ама какво разбирам аз бе .


20 . Момчето фактите си ги годи според случая biggrin.gif biggrin.gif Друго ми е интересно, надъхан пък бяга от дръпки...сигурно, щото на практика, нещата няма как да се нагодят кат на теория...ма кво ли разбираме ние семкаджийте от тегла, предавателни числа и конски сили.. - и Diver се събуди - не разбра ли бате Diver , че аз Е30-ка нямам в момента за да дойда да те скъсам , и също така няма да тръгна да тъся по света такава за да ти доказвам нещо си .


21. По въпроса пък за евтин проект на кола със задно и достъпни части, не знам да има повече останали скрапери от форд сиера...та и там е30-ката издиша...сиерка 500лв, гренадов мотор 200лв, ето под 1000 кинта проектче, или някоя манта 1000лв с Ц20ХЕ за 1000лв двигател ще разкатае префаленото ти 325...За висотите на Гошо карбуратора в комбинация с толятската инженерна мисъл, вероятно съвсем няма смисъл да си говорим... - Да само , че нито на мантата нито на сиерата това им е сток мотора . Но все пак имаш моите поздравления , че успя да съживиш тези неща от скрапа . Но те са по скоро в класа на Ладата с Фиатовия мотор от колкото на Е30 . И самия факт , че никой от нас не е виждал такива неща да се движат по улиците от години ги прави уникални почти колкото АЕ86 , само дето са доста по-евтини . И каква е тая сиера дето няма да е изяла ръждата до сега не знам . Но наистина стават за целта но не са безброй модели нали ??? И не си въобразявай , че Мантата с C20XE ще стане убиец на Е30 . Просто ще тръгне biggrin.gif . Ама няма да е 200коня +
Друг е въпроса дали ще можеш да легализираш този скрап !

Искаш ли аз да ти кажа едно също много евтино проктче ако не държиш да си 200коня + ??? Просто взимаш една 320-ка и и слагаш шпер . Да няма да си състезателен но ще си дриштиш на воля и ще си ходиш на работа без да се съобразяваш с нищо ! Щото целия ти сетъп ти е 2000 лв . А ако имаш малко повече късмет може и ел.стъкла и климатик да имаш . Айде ся кажи не е ли оферта biggrin.gif .


Иначе обективни трезво милещи хора а ???
Неее просто сектанти това истината tongue.gif biggrin.gif tongue.gif biggrin.gif

El Camino

Мнение от El Camino » 02 Мар 2008 13:05

Bass_Man написа: БМВ с 3,9 диф го има само iX от тези с по-големите мотори . Всичко друго от 170 коня нагоре е 3,40 и по-ниско !
А тези японки дето ги споменаваш ако не са с тези дифове и 30 секунди може да не дадат щото просто нямат въртящ момент . За това има супер сложни и настроени много клапанни с-ни/и-ни системи . И за това трябва да ходят до 8000 оборота . И за това мотора после е скъп и сложен за подръжка за разлика от SOHC 2.5 литрово говедо . На което му е все тая как го караш .
Басмане, казах ти, че от една друга тема ми остана някакво положително впечатление за теб, та за тва си направих труда да пиша глупости в нормален тон в тая тема. Но май няма спасение за теб.
Това горе - като писа, не ти ли удари камбаната, че е абсолютна глупост и че е добре да провериш в гугъл преди да го пуснеш? А останалите простотии?

Защо си мислиш, че ти (който не се е качвал на АЕ86) и който определено не е поддържал японка ще правиш интернет сървейс и ще жънеш аплодисменти?
Басмане, ти наистина ли вярваш, че всички в тоя форум от деня на рождението си са се возили в японки? Замисли се.
Всички са еволюирали по някакъв начин и са стигнали до тук. Дали през БМВ/МБ/Опел/Нисан.
Да срявняваш поддръжка на БМВ и на Тойота е идиотско, особено да го повтаряш на толкова висок глас, че да не чуеш останалите дето идват от там, дето си ти.

Бъди блажен и не преставяй да вярваш. Хубаво е човек да има идеали.
Но ти писах по горе - като ги проповядваш, по внимателно, че ти се рони реномето. Аз няма какво да напиша повече по темата.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 02 Мар 2008 14:11

El Camino написа:...Басмане, ти наистина ли вярваш, че всички в тоя форум от деня на рождението си са се возили в японки? Замисли се.
Всички са еволюирали по някакъв начин и са стигнали до тук. Дали през БМВ/МБ/Опел/Нисан. .
Дано този път стопли за какво говорим...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 02 Мар 2008 15:52

басмане, ти за кой вестник пишеш всъщност?
status: за БАН

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Мар 2008 20:46

Ако бях те ме чули какво искам да кажа още в самото начало нямаше да си пишеме цяла нощ глупости . Защото уж сте реалисти и обективни хора , а пък изведъж си станахте истинска секта biggrin.gif .
Аз лично не знам колко е еволюция да стугнеш от БМВ до Тойота или обратното за разлика от вас аз не се залавям да правя генерални заключения за буклуците и супер яките неща .
Ако ми бяхте казали ми да става колата обаче АЕ86 е по-готина за дрифт , и другите королки с предно не са никак лоши защото са много леки и съответно с много пъргави и здрави моторчета . Също така БМВ-то не е лошо но не е най-бързото има една две коли дето ще го дръпнат в неговия клас и т.н.
Обаче вие н еми го казвате това , ами казвате НЕ САМО ЧЕ Е30-КАТА ЗА НИЩО НЕ СТАВА АМИ И ВСЯКА ДРУГО КОЛА В НЕЙНИЯ КЛАС ЩЕ Я СМАЖЕ . Не бе няма да я смаже всяка друга и не всяка друга е по-добра от нея за всеки ден/драг/дрифт/подръжка . Ето това е истината .
И независимо дали са правени от японци или от извън земни всички мотори , които работят над 6000 оборота с амного натоварени и всички преходни процеси са им доста тегави . Не може да ми кажеш , че понеже видиш то Японеца е много в час неговия мотор ще има толкова ресурс на 8000 оборота колкото М20 на 5000 .
Също така абсолютно невярно е , че Германците не можели да направят мотори с голяма литрова мощност ( което вече е някава супер сектантска работа ) . И ви дадох прост пример С50Б32 3,2 литра . 330 коня . Black Top 1,6 литра 160 коня ( и малко повече за да не ме изядете пак ) . Което е абсолютно една и съща литрова мощност !!!!!
Обаче като чели се заслепихте от това още повече и вадите ли вадите доводи . Какво ви става бе хора ?
Не може всяко едно нещо да се оплюва и да се осира само защото НИЕ ( и аз в това число ) сме избрали Тойота . Този разговор стана по характерен за БМВ клуба , а не за този !
В БГ е трудно да намериш каквото и да е читаво и Е30 ,и Манта , и Сиера , и АЕ86 , и 131 , и всяка една от другите легенди . Само дето Сиерата , Мантата и 131-то ръждата ги яде много силно . И понеже АЕ86 в БГ принципно си няма ( я има 5 бройки за цяло БГ я не ) . То Е30 е добър алтернативен вариант ( не най-добрия ).
Също така е факт и точно това коментираме с вас в други теми , че всички нови кошници са много по-чупливи и по-скъпи за подръжка от добрите стари одл-скулъри . И това е така и за Тойота , и за БМВ и за всички .
За съжаление най-добрите окачвания подходящи за Е30 вече много трудно се намират . За разлика от АЕ86 , която се поддържа още доста добра .
Общо взето това ще е края на тази дивотия. Просто искам да разберете , че не съм се НАДЪХАЛ или ОСЛЕПЯЛ от красотата на БМВ но когато си говориме нещо да си говориме реално , а не да си измисляме и нагаждаме нещата както ни е кеф ( за което аз бях обвинен ) .
Аз моя избор за мен съм си го направил . Предполагам , че и вие вашия също .

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 02 Мар 2008 22:11

Bass_Man написа: И понеже АЕ86 в БГ принципно си няма ( я има 5 бройки за цяло БГ я не )
грешиш! само в софия сигурно са десетина! в цяло БГ - поне 20-30. има пълни кошници, но има и доста в отлично здраве и се карат всеки ден. доста от колите вече имат повече модификации от всяко едно беемве в БГ! просто не се говори много по темата smile.gif има сигурно и десетина манти - две-три от тях в перфектно здраве.

не знам какво имаш предвид с тегавите преходни режими на високооборотните японски двигатели, и че са доста натоварени. няма такова нещо, в дълбока заблуда си. сток 4АГЕ се върти до над 9000об - тук даже имаше една такава, с карбуратори. сток да го въртиш до 7500 не е никакъв проблем, стига да го обслужваш правилно и с хубаво масло. знам и за доста ходички, които въртят до над 8000 без никакъв проблем, дори на едната 9200 не и стигат. преходните режими трябва сериозно да се напънеш че да ги усетиш кога се включват, при добре настроен двигател фазите на газоразпределителните системи изобщо не се усещат. особености имат само пипаните двигатели с пренастроена електроника, разместени фази на витека и подобни неща.
В БГ е трудно да намериш каквото и да е читаво и Е30 ,и Манта , и Сиера , и АЕ86 , и 131 , и всяка една от другите легенди .
и тук грешиш много - има дори 131, и то добре поддържано и в отлично здраве. има и доста е30, сиери, манти - просто не си ги виждал и не си чувал за тях. тези коли не ходят по бояна или божура
status: за БАН

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Мар 2008 22:51

maggkrabar ти да си виждал пистов мотор 1000 кубика да кажем 150 коня на 200 000 километра и да си е , като чисто нов ??? И той си ходи до 12000 та и повече . Ама ресурса му свършва много бързо сравнено с един бавнооборотен бензнинов двигател за рейс например . Нали ?
А не е по мотоциклетите да не се слагат хубави материали . Или пък Ямаха да не знаят как се правят бързооборотни двигатели .
Разликите в натоварването , което действа при 5200 и при 10400 оборота не е два пъти , а много повече .
И за това и по-форсираните мотори изискват по-хубава подръжка с по-качествени консумативи ( по-скъпа като цяло ) . М20Б25 може да се кара с минерално 10W-40 , а на 1,6 V-TEC 160 коня ще му разбиеш мечтите с такова масло . Или може би пак не съм разбрал и съм в грешка ?
Недейте да се опитвате да обяснявате очевадни неща и неща , които са ясни от физиката в 7 клас ( ако някой тогава и е обръщал внимание ) . Вие безспорно имате знания в областта по-големи от моите , а и на повечето съфорумци :thumbsup: ! Но не трябва да се опростяват и издребняват нещата .
За бройката може би си прав за такива неща няма да споря . Въпроса е , че колите дали са 5 или 20 пак са много малко . Да и Е30-ки има ама са 316 до 320 ( хиляди ) , а 325i и 320iS почти не се срещат вече .
Peace Brothers rolleyes.gif .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: borisfx и 52 госта