Celica T18 3S-GE

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
Torque
Мнения: 13
Регистриран на: 16 Фев 2008 08:53

Celica T18 3S-GE

Мнение от Torque » 26 Фев 2008 22:52

Въпросът е следния. Може ли двигателят на Celica T18 3S-GE (2-ра генерация) да го направим подобие на 3S-GTE.
Какви части ще са ни нужни (освен турбо) да направим 3S-GTE от 3S-GE?
Еднакви ли са железата на тези два двигателя?
Ако са различни, дали ще издържат чарковете на 3S-GE повишаването на мощността от 155 на 205 к.с. (+50к.с.)
И не на последно място. Колко ще струва тази промяна по двигателя. wacko.gif

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Re: Celica T18 3S-GE

Мнение от diver » 26 Фев 2008 23:34

Torque написа:Въпросът е следния. Може ли двигателят на Celica T18 3S-GE (2-ра генерация) да го направим подобие на 3S-GTE.
Какви части ще са ни нужни (освен турбо) да направим 3S-GTE от 3S-GE?
Еднакви ли са железата на тези два двигателя?
Ако са различни, дали ще издържат чарковете на 3S-GE повишаването на мощността от 155 на 205 к.с. (+50к.с.)
И не на последно място. Колко ще струва тази промяна по двигателя. wacko.gif
турбо, колектори, кулер, дюзи, електроника...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

b_d

Re: Celica T18 3S-GE

Мнение от b_d » 27 Фев 2008 08:38

diver написа:
Torque написа:Въпросът е следния. Може ли двигателят на Celica T18 3S-GE (2-ра генерация) да го направим подобие на 3S-GTE.
Какви части ще са ни нужни (освен турбо) да направим 3S-GTE от 3S-GE?
Еднакви ли са железата на тези два двигателя?
Ако са различни, дали ще издържат чарковете на 3S-GE повишаването на мощността от 155 на 205 к.с. (+50к.с.)
И не на последно място. Колко ще струва тази промяна по двигателя. wacko.gif
турбо, колектори, кулер, дюзи, електроника...
карантии...

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Re: Celica T18 3S-GE

Мнение от diver » 27 Фев 2008 08:57

bad_dog написа:
diver написа:
Torque написа:Въпросът е следния. Може ли двигателят на Celica T18 3S-GE (2-ра генерация) да го направим подобие на 3S-GTE.
Какви части ще са ни нужни (освен турбо) да направим 3S-GTE от 3S-GE?
Еднакви ли са железата на тези два двигателя?
Ако са различни, дали ще издържат чарковете на 3S-GE повишаването на мощността от 155 на 205 к.с. (+50к.с.)
И не на последно място. Колко ще струва тази промяна по двигателя. wacko.gif
турбо, колектори, кулер, дюзи, електроника...
карантии...
Абе до 200 коня мисля, че може да мине и без, само с подложка на главата, ама ако сметне и буталца, биели и лагери бррррррррр............
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Torque
Мнения: 13
Регистриран на: 16 Фев 2008 08:53

Мнение от Torque » 27 Фев 2008 12:52

Е значи карантиите на 3S-GE и 3S-GTE са коренно различни така ли да разбирам.

И само с турбо, колектори, кулер, дюзи и електроника няма ли да може да се мине?

А за цената защо нищо не казвате? rolleyes.gif

Аватар
Corolla_E9
Мнения: 243
Регистриран на: 01 Юли 2005 12:25
Местоположение: stara zagora

Мнение от Corolla_E9 » 27 Фев 2008 13:24

под карантий ако разбираш блок, глава и т.н. са същите ;)

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 27 Фев 2008 13:57

Corolla_E9 написа:под карантий ако разбираш блок, глава и т.н. са същите ;)
карантиите са карантии, щото са вътре, блока и главата са 'отвън' :)

Аватар
Corolla_E9
Мнения: 243
Регистриран на: 01 Юли 2005 12:25
Местоположение: stara zagora

Мнение от Corolla_E9 » 27 Фев 2008 14:06

еми пак са еднакви буталата, кол. вал, разпределителните валове :)

duco
Мнения: 138
Регистриран на: 04 Ное 2004 15:35

Мнение от duco » 27 Фев 2008 18:08

be te sa ednakvi ma ednite sa kovani puk drugite ne biggrin.gif

Аватар
Torque
Мнения: 13
Регистриран на: 16 Фев 2008 08:53

Мнение от Torque » 27 Фев 2008 19:40

duco написа:be te sa ednakvi ma ednite sa kovani puk drugite ne biggrin.gif
Това сигурно ли е или..... dry.gif

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 27 Фев 2008 20:51

Torque написа:Е значи карантиите на 3S-GE и 3S-GTE са коренно различни така ли да разбирам.

И само с турбо, колектори, кулер, дюзи и електроника няма ли да може да се мине?

А за цената защо нищо не казвате? rolleyes.gif
Цените са разтегливи...

Турбо 150-3000лв
Кулер 100-700лв
Колектори 500-1000лв
Дюзи 50-500лв
електроника мегаскуирт може да си сбереш и за 200лв, а някой халтек ще чукне 2000$ та и ще ги мине...
Разни силиконови тръбички и свивки 10 броя по 20-40лв
предполагам че за тези + 50 коня ще трябва да сложиш някъв по-корав съединител
малко манометърчета, туй онуй...с под 3-4 бона в джоба няма смисъл според мен да почваш, ама ти си знаеш....
А и кат сложиш турбо, трябва да помислиш и как ще спираш...от там други апарати, по-корави амортесиори....гуми, джанти...няма край....аз на 16к спрях да броя инвестицията и още нямам кола кат хората....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Torque
Мнения: 13
Регистриран на: 16 Фев 2008 08:53

Мнение от Torque » 28 Фев 2008 08:56

Е значи по една проста сметка, може да ми излезе много по евтино да се купи един 3S-GTE вместо да се турбинира 3S-GE и да достигне 205-те коня на 3S-GTE. unsure.gif wacko.gif

Вече почвам да си мисля, че еднаквото в тези двигатели е само съвпадението на инициалите. wink.gif
Не става ли да се вземат липсващите/различните части (кои са те?) от GTE-то и да се сложат на GE-то.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 28 Фев 2008 09:31

Torque написа:Е значи по една проста сметка, може да ми излезе много по евтино да се купи един 3S-GTE вместо да се турбинира 3S-GE и да достигне 205-те коня на 3S-GTE. unsure.gif wacko.gif

Вече почвам да си мисля, че еднаквото в тези двигатели е само съвпадението на инициалите. wink.gif
Не става ли да се вземат липсващите/различните части (кои са те?) от GTE-то и да се сложат на GE-то.
Първо 3С-ГТЕ не са с лопата да ги ринеш а кат си вземеш 3С-ГТЕ нали трябва да го сервизираш и него, що мислиш, че ще излезе по-тънко?! Минал съм по трънливия път на турбинирането и да ти кажа, край няма....Най-евтино излиза да вземеш направо турбо кола, но бързо и тя ти става бавна....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Torque
Мнения: 13
Регистриран на: 16 Фев 2008 08:53

Мнение от Torque » 28 Фев 2008 12:42

Значи работата е ясна. Трябва човек да има доста пари за да започне турбиниране на двигател. wink.gif :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 87 госта