Пънки, за ЕДИС-а !

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

jamie
Мнения: 2503
Регистриран: 11 сеп 2004 10:02
Репутация: 0
Местоположение: U S A

Пънки, за ЕДИС-а !

Мнениеот jamie » 07 окт 2004 14:21

Можеш ли да измериш диаметъра на ЕДИС - колелцето, както и зъбите му ? Важно ми е а и горе-долу спешно !

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1512
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Re: Пънки, за ЕДИС-а !

Мнениеот punkara » 07 окт 2004 16:04

jamie написа:Можеш ли да измериш диаметъра на ЕДИС - колелцето, както и зъбите му ? Важно ми е а и горе-долу спешно !
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

jamie
Мнения: 2503
Регистриран: 11 сеп 2004 10:02
Репутация: 0
Местоположение: U S A

Мнениеот jamie » 07 окт 2004 16:40

Размери на зъба ?
Ширина в основата, при върха и височина ?

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1512
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Мнениеот punkara » 08 окт 2004 08:39

ako si reshil da si otlivash takova, po-dobre si go napravi s razmerite koito ti vurshat rabota na teb!
nyama znachnie kolko golyamo e koleloto, vaznoto e da ima 36-1 zuba, koeto shte otchite na sensora cliyat krug ot 360 gradusa, na vseki 10 gradusa, kato tam kudeto nyama zub (toest i signala se promenya) sluzi za izmervane na tochnata poziciya na kol. val.
taka che debelinata na koleloto tryabva da e 1cm, moze i malko poveche. zubite tryabva da sa 7mm visoki, shirinata na gornata ploska chast na zuba e 3mm (znaeme che dulzinata e 10mm).
tova tryabva da ti e pre-dostatuchno za da si napravish takova kolelo, samo che si go napravi za tvoyat razmer, da i pasne dobre.
uspehi,
punky smile.gif

jamie
Мнения: 2503
Регистриран: 11 сеп 2004 10:02
Репутация: 0
Местоположение: U S A

Мнениеот jamie » 08 окт 2004 08:50

Meрси много !
Инак колелцата трябва да са 100-150 мм - в този диапазон САМО !

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1512
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Мнениеот punkara » 11 окт 2004 06:24

eto oshte malko info smile.gif
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1512
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Мнениеот punkara » 11 окт 2004 07:33

eto i kak da gi svurzesh! wacko.gif
ti poneze si s karburator, tryabva da si slozish edno rele M4 v chernata kutiya s releta i bushoni v motornoto otdelnie. prosto go zabodi na praznoto myasno. posle otdolu,i ma edin glaven jak (buksa) kum koyato idva tok ot akumulatora, tochno opositnata strana na buksata e izhoda na EFI releto, toest slagas si edna zica tam v buksata, i ya prekarvash v kupeto (pod kalnika, za da ne sedi na toplo) i kum neya navurzvash nshtata kakto e po shemata.
uspehi,
punky
PS: signala za oborotmera (vhod #2) tryabva da mine prez filtur, no oshte neznam tochno kakuv. ima variant za proba, sus izhod #11 na buksata na EDIS, da e chsit signal za oborotomer (tam izobshto nyamashe kabel na originalnata buksa) no shte proverya i shte dobavya ako ima smisul.
PSS: hubavoto mu na EDIS-a e che si e samostoyatelna sistema. toest, ako kabela za kontorl ot ECU-to kum EDIS-a e prekusnat, EDIS vednaga preminava na default kato izkarva izkrata 10 gradusa predi murtvata tochka na vseki cilindur. zatova e hubavo da se slozi i buksa na kabela za kontrol (#3) mezdu edis i megasquirt, udobstvo kogato se pravyat probi. rolleyes.gif
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта