Tипично по Каминовски...
Мислил съм точно по този въпрос, но смятам, че задницата ще стане прекалено лека. Аз в момента съм без задни седалки и съм измъкнал каквото мога от багажнка и не съм много доволен. Прекалено лесно тръгва, а ако е и мокро или още по-зле - заснежено...
При мен нещата са малко по-сложни заради мекото ми окачване. Колата ми е наклонена малко повече напред. Надявам се след като сложа новото окачване да успея до компенсирам т.нар. тенденция към "oversteer". За това и не съм я оборудвал обратно със седалките.
Не ме разбрайте погрешно - колата ми не е за всеки ден и не търся компромис между спортно и нормално поведение, точно обратното - целя да приближа характеристиките и до т.нар. "drift" машини. Именно поради тази причина, смятам, че балансът не трябва да се пренебрегва. С моето меко окачване и с тази склонност към овърстиир не мога да взема бързоо високоскоростни завои... всъщност може и да мога, ама не ми стиска да пробвам
Аз лично смятам, че е важно да се намали теглото на колата - положителните аспекти са много. Но трябва да се спазва баланса и в случая с ае86-ците е добре да се търси олекотяване в предната част на автомобила...
При мен нещата са малко по-сложни заради мекото ми окачване. Колата ми е наклонена малко повече напред. Надявам се след като сложа новото окачване да успея до компенсирам т.нар. тенденция към "oversteer". За това и не съм я оборудвал обратно със седалките.
Не ме разбрайте погрешно - колата ми не е за всеки ден и не търся компромис между спортно и нормално поведение, точно обратното - целя да приближа характеристиките и до т.нар. "drift" машини. Именно поради тази причина, смятам, че балансът не трябва да се пренебрегва. С моето меко окачване и с тази склонност към овърстиир не мога да взема бързоо високоскоростни завои... всъщност може и да мога, ама не ми стиска да пробвам
Аз лично смятам, че е важно да се намали теглото на колата - положителните аспекти са много. Но трябва да се спазва баланса и в случая с ае86-ците е добре да се търси олекотяване в предната част на автомобила...
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
2007 Субару Импреза STi
Една пейка тип спойлер със две туби вино, един чувал бира в бутилки кюпак от по 5 литра и система от скачени съдове - т.е. двама, трима, колкото се съберат отзад и един отпред да лочат. Само трябва да се наговорим как да разпределят тежеста по - трасето, т.е. колко бързо да пият и ще им свием шушоните на ферари. А то с тия динамични показатели, ако успеем да оптимираме аеродинамиката, не виждам причина и оркестър от цигани да не качим отзад biggrin.gifPAKETA_1 написа:Не и като натовариш строителните материали отзад - тухли, дъски, две торби цимент...ако сложиш и нещо да се търкаля можеш да имаш динамич biggrin.gif но разпределение на тежеста - нещо което и Ферари няматEl Camino написа: предвид заводското 50:50 разпределение на тежеста
Съгласен съм ако се търси само "look". В противен случай модификацията почти се обезсмисля.PAKETA_1 написа:Не и като натовариш строителните материали отзад - тухли, дъски, две торби цимент...ако сложиш и нещо да се търкаля можеш да имаш динамич biggrin.gif но разпределение на тежеста - нещо което и Ферари нямат
...казвам "почти" защото ако отворите някой начален учебник по физиката ще видите , че съществува вариант за олекотяване без да се наруши цялостния баланс. Частите, които изрязваме са разположени условно по цялата задна част. Ако ги остраним и ги сложим в най-задната точка на автомобила ще получим прехвърляне на тежест назад, която ще е повече от колкото стандартното състояние преди рязането. С други думи - не ни е необходимо същото физическо тегло, ако го преместим в края на купето. Ето от къде се спестява тегло без да се наруши баланса. В тази връзка по-горе писах, че съм изкарал задните седалки и че колата значително по-лесно овърстирва... ами този проблем до някъде го компенсирам именно по описания начин като сипвам повече гориво в резервоара... На АЕ86-ците е изнесен сравнително назад
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
2007 Субару Импреза STi
Иво, аз още не съм изпитал нуждата чак до там за дрифт, че да почна да олекотявам от пред и да товаря отзад, но най - лесния и смислен мод за който се сещам е май, акумулатора отзад. Някъде имаше и снимки в нета - на задните бомбета се хваща примерно strut brace и пред него, до седалките, остава място точно колкото да влезне акумулатора. Да не говорим, че лесно се прави и каквато и да е поставка.cj написа:Съгласен съм ако се търси само "look". В противен случай модификацията почти се обезсмисля.PAKETA_1 написа:Не и като натовариш строителните материали отзад - тухли, дъски, две торби цимент...ако сложиш и нещо да се търкаля можеш да имаш динамич biggrin.gif но разпределение на тежеста - нещо което и Ферари нямат
...казвам "почти" защото ако отворите някой начален учебник по физиката ще видите , че съществува вариант за олекотяване без да се наруши цялостния баланс. Частите, които изрязваме са разположени условно по цялата задна част. Ако ги остраним и ги сложим в най-задната точка на автомобила ще получим прехвърляне на тежест назад, която ще е повече от колкото стандартното състояние преди рязането. С други думи - не ни е необходимо същото физическо тегло, ако го преместим в края на купето. Ето от къде се спестява тегло без да се наруши баланса. В тази връзка по-горе писах, че съм изкарал задните седалки и че колата значително по-лесно овърстирва... ами този проблем до някъде го компенсирам именно по описания начин като сипвам повече гориво в резервоара... На АЕ86-ците е изнесен сравнително назад
Така губиш 5-6 кила от пред и слагаш толкова отзад.. което е и жива далавера.
Една друга идея е да сложиш централно biggrin.gif . Пак се мести на зад тежестта
- NaLordaZenata
- DRIFT мацка
- Мнения: 295
- Регистриран на: 08 Мар 2005 13:35
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 55 госта