Tипично по Каминовски...

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
El Camino

Tипично по Каминовски...

Мнение от El Camino » 10 Авг 2005 23:33

Е го на, глейте кво напрайх от мойта

Изображение stretcher.gif

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 11 Авг 2005 04:20

bravo! mnogo me kefi ;)

no seriozno tova e mnogo iaka ideia a i ne izglejda zle.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

El Camino

Мнение от El Camino » 11 Авг 2005 06:33

ugabuga написа:bravo! mnogo me kefi ;)

no seriozno tova e mnogo iaka ideia a i ne izglejda zle.
Ще го докарва като поведение на улицата като Жигула малко, предвид заводското 50:50 разпределение на тежеста. Ама кво - колко хора карат Жигули, та аз ли няма да карам Ел ХачиРокуПикАпКамино :whistle: biggrin.gif tongue.gif

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 11 Авг 2005 07:11

demek che shte stane mnogo leka otzad li? btw ne znaeh che zavodsko sa 50-50! mnogo malko koli ima koito sa 50-50. Moita e okolo 60-40, moje i po zle ama ne viarvam.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
PAKETA_1
Мнения: 642
Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54

Мнение от PAKETA_1 » 11 Авг 2005 09:11

El Camino написа: предвид заводското 50:50 разпределение на тежеста
Не и като натовариш строителните материали отзад - тухли, дъски, две торби цимент...ако сложиш и нещо да се търкаля можеш да имаш динамич biggrin.gif но разпределение на тежеста - нещо което и Ферари нямат

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 11 Авг 2005 10:29

Мислил съм точно по този въпрос, но смятам, че задницата ще стане прекалено лека. Аз в момента съм без задни седалки и съм измъкнал каквото мога от багажнка и не съм много доволен. Прекалено лесно тръгва, а ако е и мокро или още по-зле - заснежено... :help: tongue.gif

При мен нещата са малко по-сложни заради мекото ми окачване. Колата ми е наклонена малко повече напред. Надявам се след като сложа новото окачване да успея до компенсирам т.нар. тенденция към "oversteer". За това и не съм я оборудвал обратно със седалките.

Не ме разбрайте погрешно - колата ми не е за всеки ден и не търся компромис между спортно и нормално поведение, точно обратното - целя да приближа характеристиките и до т.нар. "drift" машини. Именно поради тази причина, смятам, че балансът не трябва да се пренебрегва. С моето меко окачване и с тази склонност към овърстиир не мога да взема бързоо високоскоростни завои... всъщност може и да мога, ама не ми стиска да пробвам happy.gif tongue.gif

Аз лично смятам, че е важно да се намали теглото на колата - положителните аспекти са много. Но трябва да се спазва баланса и в случая с ае86-ците е добре да се търси олекотяване в предната част на автомобила...
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

El Camino

Мнение от El Camino » 11 Авг 2005 10:29

PAKETA_1 написа:
El Camino написа: предвид заводското 50:50 разпределение на тежеста
Не и като натовариш строителните материали отзад - тухли, дъски, две торби цимент...ако сложиш и нещо да се търкаля можеш да имаш динамич biggrin.gif но разпределение на тежеста - нещо което и Ферари нямат
Една пейка тип спойлер със две туби вино, един чувал бира в бутилки кюпак от по 5 литра и система от скачени съдове - т.е. двама, трима, колкото се съберат отзад и един отпред да лочат. Само трябва да се наговорим как да разпределят тежеста по - трасето, т.е. колко бързо да пият и ще им свием шушоните на ферари. А то с тия динамични показатели, ако успеем да оптимираме аеродинамиката, не виждам причина и оркестър от цигани да не качим отзад biggrin.gif

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 11 Авг 2005 10:54

PAKETA_1 написа:Не и като натовариш строителните материали отзад - тухли, дъски, две торби цимент...ако сложиш и нещо да се търкаля можеш да имаш динамич biggrin.gif но разпределение на тежеста - нещо което и Ферари нямат
Съгласен съм ако се търси само "look". В противен случай модификацията почти се обезсмисля.



...казвам "почти" защото ако отворите някой начален учебник по физиката ще видите , че съществува вариант за олекотяване без да се наруши цялостния баланс. Частите, които изрязваме са разположени условно по цялата задна част. Ако ги остраним и ги сложим в най-задната точка на автомобила ще получим прехвърляне на тежест назад, която ще е повече от колкото стандартното състояние преди рязането. С други думи - не ни е необходимо същото физическо тегло, ако го преместим в края на купето. Ето от къде се спестява тегло без да се наруши баланса. В тази връзка по-горе писах, че съм изкарал задните седалки и че колата значително по-лесно овърстирва... ами този проблем до някъде го компенсирам именно по описания начин като сипвам повече гориво в резервоара... На АЕ86-ците е изнесен сравнително назад :)
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 11 Авг 2005 11:05

Да си призная - след заглавието на темата очаквах да видя самоходна каравана вътре.... :whistle: :thumbsup:

El Camino

Мнение от El Camino » 11 Авг 2005 11:23

cj написа:
PAKETA_1 написа:Не и като натовариш строителните материали отзад - тухли, дъски, две торби цимент...ако сложиш и нещо да се търкаля можеш да имаш динамич biggrin.gif но разпределение на тежеста - нещо което и Ферари нямат
Съгласен съм ако се търси само "look". В противен случай модификацията почти се обезсмисля.



...казвам "почти" защото ако отворите някой начален учебник по физиката ще видите , че съществува вариант за олекотяване без да се наруши цялостния баланс. Частите, които изрязваме са разположени условно по цялата задна част. Ако ги остраним и ги сложим в най-задната точка на автомобила ще получим прехвърляне на тежест назад, която ще е повече от колкото стандартното състояние преди рязането. С други думи - не ни е необходимо същото физическо тегло, ако го преместим в края на купето. Ето от къде се спестява тегло без да се наруши баланса. В тази връзка по-горе писах, че съм изкарал задните седалки и че колата значително по-лесно овърстирва... ами този проблем до някъде го компенсирам именно по описания начин като сипвам повече гориво в резервоара... На АЕ86-ците е изнесен сравнително назад :)
Иво, аз още не съм изпитал нуждата чак до там за дрифт, че да почна да олекотявам от пред и да товаря отзад, но най - лесния и смислен мод за който се сещам е май, акумулатора отзад. Някъде имаше и снимки в нета - на задните бомбета се хваща примерно strut brace и пред него, до седалките, остава място точно колкото да влезне акумулатора. Да не говорим, че лесно се прави и каквато и да е поставка.
Така губиш 5-6 кила от пред и слагаш толкова отзад.. което е и жива далавера.
Една друга идея е да сложиш централно biggrin.gif . Пак се мести на зад тежестта :whistle:

El Camino

Мнение от El Camino » 12 Окт 2005 12:06

Oще една пре*****а Тойотка:

Изображение

Аватар
NaLordaZenata
DRIFT мацка
Мнения: 295
Регистриран на: 08 Мар 2005 13:35

Мнение от NaLordaZenata » 12 Окт 2005 12:25

El Camino написа:Oще една пре*****а Тойотка:


Въпросът е - Тойотка
или Луноходка...? laugh.gif
Motion Creates Emotion!

El Camino

Мнение от El Camino » 12 Окт 2005 12:47

blue написа:
El Camino написа:Oще една пре*****а Тойотка:


Въпросът е - Тойотка
или Луноходка...? laugh.gif
biggrin.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 12 Окт 2005 12:49

iavno horata na selo si niamat druga rabota
->

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 12 Окт 2005 19:49

biggrin.gif biggrin.gif

rednecks
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 55 госта