Въпрос за супра мк3

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
KoMuHa
Мнения: 28
Регистриран на: 17 Ное 2008 10:55
Местоположение: Sofia

Мнение от KoMuHa » 20 Ное 2008 09:05

Има една много основна разлика кой каде се намира и стойносттна на парите е савсем различна то че се набиват вчсички пари е ясно но проблема ми е че аз разполагам с 3000 лева а с тях сам точно до никаде. Най основното ми притеснение е че крайния резултат не си заслужава всички средства 240-300 коня за към 8000 лева май и платвормата не е толкова добра за развитие а и 7м с тея дълги биели и малки буталца некси се повече се разколебавам. Варянта на иво тунинг ми харесва доста нз той сега какав мотор прави но четох за неговия 7м и май ще ми сварши работа времето не ме притеснява толково колкото това че нз от каде ще ми го праща и какви неща се плащат в бг за внос на мотор

IVOtuning
Мнения: 330
Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
Местоположение: Испания
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от IVOtuning » 21 Ное 2008 00:02

az sam v ispaniq
dvigatelq moga da ti go pratq kogato pra6tam avtovoz s koli za bg, 6te go sloja v nqkoi bagajnik i gotovo
vaprosut e 4e izob6to nqmam predstava koga 6te sglobq noviq
kaji kakvo ti trqbva tuk v ispanskiq forum ima 2 supri na 4asti moje da uredim ne6to
az imam butala, bieli, turbo, kolektori, glavi.... ako ti trqbva ne6to kazvai

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 21 Ное 2008 02:07

KoMuHa написа:за към 8000 лева май и платвормата не е толкова добра за развитие а и 7м с тея дълги биели и малки буталца некси се повече се разколебавам
Ами я кажи някоя по-добра платформа дето за 8000 лв. може да извадиш 300 коня и да не си в период на полуразпад ? А пък и ,като се засилиш да можеш и да спреш ? А пък и да седиш на пътя , а не да се веееш , като прани гащи ( подобаващо окачване ) ? И да е тарга/кабрио ? И да прилича на нещо на външен вид ? И да е със спортен салон ? И да е с възможност за развитие до към 800 коня ? И да е със задно ? И да е с LSD ? И да е турбо ?
За едно си прав с 3000лв. си до никъде. Ама с каквато и да си платформа с 3000лв. си до никъде за 300 коня ! Освен ако не си намериш кола 300 коня за 8000лв. ама най-вероятно ще е в по-лошо състояние от твоята за тези пари.
По принцип биелите и буталцата не би трябвало да те притесняват освена ако не си решил да вадиш 2000 коня ама , като ти гледам бюджета май не си . Или ако не смяташ да я правиш атмосферна и да вадиш много коне от нея.

Ако се разкандардисаш още малко трябва да знаеш , че няма да си остане вечно твоя. Има хора , които ще я вземат стига да не искаш да избиеш годината от нея biggrin.gif . И веднага да инвестираш в един бързооборотен , късомотовилков , широкобутален голф ( ауди, сеат ) трепач tongue.gif .

KoMuHa
Мнения: 28
Регистриран на: 17 Ное 2008 10:55
Местоположение: Sofia

Мнение от KoMuHa » 21 Ное 2008 08:41

Ами я кажи някоя по-добра платформа дето за 8000 лв. може да извадиш 300 коня и да не си в период на полуразпад ? А пък и ,като се засилиш да можеш и да спреш ? А пък и да седиш на пътя , а не да се веееш , като прани гащи ( подобаващо окачване ) ? И да е тарга/кабрио ? И да прилича на нещо на външен вид ? И да е със спортен салон ? И да е с възможност за развитие до към 800 коня ? И да е със задно ? И да е с LSD ? И да е турбо ?
За едно си прав с 3000лв. си до никъде. Ама с каквато и да си платформа с 3000лв. си до никъде за 300 коня ! Освен ако не си намериш кола 300 коня за 8000лв. ама най-вероятно ще е в по-лошо състояние от твоята за тези пари.
По принцип биелите и буталцата не би трябвало да те притесняват освена ако не си решил да вадиш 2000 коня ама , като ти гледам бюджета май не си . Или ако не смяташ да я правиш атмосферна и да вадиш много коне от нея.

Ако се разкандардисаш още малко трябва да знаеш , че няма да си остане вечно твоя. Има хора , които ще я вземат стига да не искаш да избиеш годината от нея biggrin.gif . И веднага да инвестираш в един бързооборотен , късомотовилков , широкобутален голф ( ауди, сеат ) трепач tongue.gif .
Ами калибтара ми дето е с20хе за тия пари за които купих супрата и тия 3000 още можех да я направа 350тина коня на 2 бара и да я обарна на задно е само дето няма да спира и да е с лсд но поне като се счупи цифрите са доста по нормални. Обаче никога няма да стане като супра. А супрата си е супра smile.gif и затва си заслужава набиването

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 21 Ное 2008 14:44

KoMuHa написа:
Ами калибтара ми дето е с20хе за тия пари за които купих супрата и тия 3000 още можех да я направа 350тина коня на 2 бара и да я обарна на задно е само дето няма да спира и да е с лсд но поне като се счупи цифрите са доста по нормални. Обаче никога няма да стане като супра. А супрата си е супра smile.gif и затва си заслужава набиването
Батка ако за 3000лв. в БГ ( за части и за труд говорим ) може някой да направи от атмосферен турбо двигател , да го надуе два бара ( ама не с компресор за помпане на гуми ) и да направи конверсия от предно на задно предаване аз лично си мисля , че отдавна нямаше да има атмосферни коли! Недей да се лъжеш по кръчмарски сметки ! Реалните разходи за конверсия са ОГРОМНИ !

KoMuHa
Мнения: 28
Регистриран на: 17 Ное 2008 10:55
Местоположение: Sofia

Мнение от KoMuHa » 21 Ное 2008 15:33

Батка ако за 3000лв. в БГ ( за части и за труд говорим ) може някой да направи от атмосферен турбо двигател , да го надуе два бара ( ама не с компресор за помпане на гуми ) и да направи конверсия от предно на задно предаване аз лично си мисля , че отдавна нямаше да има атмосферни коли! Недей да се лъжеш по кръчмарски сметки ! Реалните разходи за конверсия са ОГРОМНИ !
Mai ne sme se razbrali goworq za 8000 leva i za razreden motor na 9 i fabrichni butala i bieli s 2 elektoniki fabri4nata i 1 mega za 4tiru dopalnitelni diuzi s gt30ka i bar i 7 ili bar i 5 a zadnoto stava mn lesno skorosti ot omega botu6 ot omega tq kalibrata e 4x4 i da ti kaja e po stabilna ot taq supra deto nema gram amortesiori a te sa cifra

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 21 Ное 2008 16:33

Аха искаш да кажеш 3000+5000лв. Ама то хубаво но нали и калибрата струва към 4-5000лв. Демек за тотал осем пак става трудна работата. Иначе ако е калибра + 8000лв. тогава съм съгласен , че може и да стане. Но пак се развиваш до 350 коня и там си оставаш. + това амортисьори на калибрата пак ще трябва да сменяваш и не е толкова голяма разликата освен ако не си ги купуваш от ТМ Ауто . Реално на амортисьорите за тунинг цели не им зависи цената от това дали са за Тойота или Опел а какъв клас са и какви качества имат. Така , че ако искаш класно окачване и за Опела ще трябва да се бръкнеш доста.
По форума някъде съм пуснал един линк за една 7M Супра , която със сток карантия ( глава , валове , биели , клапани ) и със сменена гарнитура , електроника и турбо прави около 800 коня! Разбира се това е само дино настройка и хората не смеят да я карат така . Но за всеки ден на около 500 коня на колелата казват , че нямат никакви ядове. Обаче мотора си е сервизиран и си е на 6 !
Идеята ми е , че ако направиш един сервиз на C20XE ( за да може да градиш върху него ) в , който да включиш всички гарнитури , семеринги , лагери , помпи , разни клапанчета и малки карантийки , тампони , филтри , маркучи и маркученца , шлайфане на глава , пасване на клапани , евентуално шлайф на блок , сегменти и тн. Както би трябвало да се направи . Ще ти излезе максимум до 30% по-евтино , а ще получиш едно не кой знае колко силно моторче . Пък и ще трябва да сложиш хубав съединител докато на Супрата за 300-350 коня може и с обикновен да си караш или там някакъв с лек тунинг. Да не забравяме и спирачките! Докато ако направиш това упражнение на Супрата ще имаш вече една много сериозна основа на , която ако добавиш и едни бутала ( без биели дори ) в бъдеще може да играеш за 800 коня без ядове . Реално в БГ без нитро и тн неща май още няма кола направена от 150-250 коня на 800 или повече коня , която да може да отиде до морето на самоход и да се върне без няколко основни ремонта и счупени кутий , полуоски , съединител , диференциал , и какво ли още не . И без да изхарчи 500 литра гориво.
А ако вземеш калибрата/астрата/вектрата и само и метнеш карантийте без да я отваряш и без да пипаш нищо друго ще получиш една сравнително евтина бомба със закъснител в стил "у БГ винаги може да се преебе системата" biggrin.gif .
Принципно ако тази кочинка дето си взел се окаже , че е със здрав колянов вал , блок , глава и скорости си направил зделката на годината. За това първо отвори мотора и после мисли какво ще правиш !

BTW: Имам гарнитура ( оригинална Тойота , която не е метална върши работа до към 400 коня!) и ремъци за 7М.

BTW2: Най-простия мод за супрата е с MAF от Лексус и по-големи дюзи . А ако си още по-голям фен може на твоя MAF да си му направиш с 30% по-голяма проходна междина ( правоъгълна тръба ) и по-големи дюзи ! И без да бараш нищо друго може да стигнеш заветните 300-350 коня .

BTW3: На Супрата също може да се сложи Мега ! Bad_Dog кара 4AG с турбо конверсия и Мега .

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 21 Ное 2008 21:49

KoMuHa написа:Ами калибтара ми дето е с20хе за тия пари за които купих супрата и тия 3000 още можех да я направа 350тина коня на 2 бара и да я обарна на задно е само дето няма да спира и да е с лсд но поне като се счупи цифрите са доста по нормални. Обаче никога няма да стане като супра. А супрата си е супра smile.gif и затва си заслужава набиването
Аз в мойта съм набил 20К (до толкоз ми стигнаха нервите да броя). Сигурно вече е 1000 коня.... :censored: :censored: :censored: Подминавам предното предаване, главите дет са консуматив и разни други дреболии....Само за сведение, Ц20ЛЕТ дет е бая по-читав фаза 3 изкарва със зор 270 коня....

П.П. Сега прочетох, че твойта е 4х4...конверсията Ф28 + читав съединител само щи глътне въпросните 3К...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

IVOtuning
Мнения: 330
Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
Местоположение: Испания
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от IVOtuning » 21 Ное 2008 23:06

diver написа:
KoMuHa написа:Ами калибтара ми дето е с20хе за тия пари за които купих супрата и тия 3000 още можех да я направа 350тина коня на 2 бара и да я обарна на задно е само дето няма да спира и да е с лсд но поне като се счупи цифрите са доста по нормални. Обаче никога няма да стане като супра. А супрата си е супра smile.gif и затва си заслужава набиването
Аз в мойта съм набил 20К (до толкоз ми стигнаха нервите да броя). Сигурно вече е 1000 коня.... :censored: :censored: :censored:
izvinqvai za lubopitstvoto moje li da kaje6 kakva kola podgotvq6 wink.gif
a za suprata ako bloka i glavata sa dobre moje6 da q zatvori6 i s 2000lv spored men
ve4e za povi6avane na mo6tnostta e drug vapros
a za tezi 380ks koito si pisal kato zel 6te e dosta trudno otkam finikiiski znazi

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 22 Ное 2008 02:42

IVOtuning написа:

izvinqvai za lubopitstvoto moje li da kaje6 kakva kola podgotvq6 wink.gif
a za suprata ako bloka i glavata sa dobre moje6 da q zatvori6 i s 2000lv spored men
Ivo братче не става с 2000 лв. на 5000 лв. и малко съм само за аксесоари без труд ! Като имаш предвид , че нещата са от щатите ! Ако бяха от БГ щяха да са към 7000 лв. . Разбира се и съединителя и маховика влизат в това число ! Без тях съм на около 3500-4000лв. . Ако не сменяваш помпи и всички гарнитури може и да влезнеш до към 2000 ама си е циганийка laugh.gif и не знаеш кога и от къде ще избие .
Абсолютно същия ремонт на BMW 540i без ванус и без съединител ( щото е автомат ) , и без водна помпа излезе към 7000лв. само за частите . И то с доста отстъпки . Така , че не знам защо му се виждат на човека скъпи нещата .

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 22 Ное 2008 12:26

IVOtuning написа:
diver написа:
KoMuHa написа:Ами калибтара ми дето е с20хе за тия пари за които купих супрата и тия 3000 още можех да я направа 350тина коня на 2 бара и да я обарна на задно е само дето няма да спира и да е с лсд но поне като се счупи цифрите са доста по нормални. Обаче никога няма да стане като супра. А супрата си е супра smile.gif и затва си заслужава набиването
Аз в мойта съм набил 20К (до толкоз ми стигнаха нервите да броя). Сигурно вече е 1000 коня.... :censored: :censored: :censored:
izvinqvai za lubopitstvoto moje li da kaje6 kakva kola podgotvq6 wink.gif
a za suprata ako bloka i glavata sa dobre moje6 da q zatvori6 i s 2000lv spored men
ve4e za povi6avane na mo6tnostta e drug vapros
a za tezi 380ks koito si pisal kato zel 6te e dosta trudno otkam finikiiski znazi
Това с 1000 коня колега беше сарказъм...мойта на колелата я има я няма 200 кончета. Писах го за колегата дет си мисли, че може да изкара 350 коня ей така....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

IVOtuning
Мнения: 330
Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
Местоположение: Испания
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от IVOtuning » 22 Ное 2008 20:33

diver написа:
IVOtuning написа:
diver написа:
Аз в мойта съм набил 20К (до толкоз ми стигнаха нервите да броя). Сигурно вече е 1000 коня.... :censored: :censored: :censored:
izvinqvai za lubopitstvoto moje li da kaje6 kakva kola podgotvq6 wink.gif
a za suprata ako bloka i glavata sa dobre moje6 da q zatvori6 i s 2000lv spored men
ve4e za povi6avane na mo6tnostta e drug vapros
a za tezi 380ks koito si pisal kato zel 6te e dosta trudno otkam finikiiski znazi
Това с 1000 коня колега беше сарказъм...мойта на колелата я има я няма 200 кончета. Писах го за колегата дет си мисли, че може да изкара 350 коня ей така....
tova za 1000 konq go razbrah 4e e 6ega interesuva6e me kolata kakva e trqbva da e nqkoq dobra ma6ina 6tom si investiral 20k lv
kakto i da e spiram sas spama

KoMuHa
Мнения: 28
Регистриран на: 17 Ное 2008 10:55
Местоположение: Sofia

Мнение от KoMuHa » 23 Ное 2008 09:44

Мисля да поръчрам гарнитура на cometic метална и зн болтове за главата трябват ли ми? А какво още ще ми трябва ще се разбере понеделник като разцепиме мотора.Обаче има 2 вида гарнитури 86Х1.3 или 84Х1.3 тва 84 какво е точно ?

П.с. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-ARP- ... ccessories

Май тези са истинските ма защо ли ми се струва че в комплекта са 12 болта а на мене ми тряят 14 или се лъжа ?

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 23 Ное 2008 14:22

86 и 84 явно са диаметър на буталото и 1,3 е дебелина на гарнитурата .
Много бързаш , не четеш по форума ( говорили сме за тези неща ) и бързаш да поръчваш на части ! Тези неща са сигурен показател за огромно време за сглобяване !
Първо разглоби и виж какво е състоянието на всичко ! Защото ако ти е скапан блока или главата за какво ти е тая гарнитура и тия болтове ????
И другото , като искаш метална си вземи истинска ! Нпаример на HKS .
За този мотор ако искаш да си сериозен не се взимат болтове , шпилки на ARP .
Другото нещо , което е много важно е , че трябва да се шлайфа и блока ако ще слагаш метална гарнитура !
Но не е лошо да пуснеш една тема след отварянето на мотора и измерването и огледа на блока , коляновия вал и главата за да се направи списък и да се види точно какво, колко и от къде ти трябва .
Иначе не 3000 ами и 30 000 лв няма да ти стигнат !

KoMuHa
Мнения: 28
Регистриран на: 17 Ное 2008 10:55
Местоположение: Sofia

Мнение от KoMuHa » 25 Ное 2008 21:02

Мерси за напатствията сега ще чакам разглабянето и босле като се "озъбя" ще пусна друга тема

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 133 госта