Страница 3 от 4

Публикувано на: 16 Дек 2008 10:35
от b0by
Честито , добре си уплътнил уикенда! :thumbsup:

Публикувано на: 16 Дек 2008 23:57
от Bass_Man
Така го уплътних , че чак и от седмицата захапах laugh.gif .
Но пък вече се появиха наченки на спиране :whistle: .

Публикувано на: 21 Дек 2008 01:58
от Bass_Man
Днес допълних резервоарчето и сметнах среден разход в София каране само в часове пик 16,86 л. на 100 км . Като трябва да се вземе предвид , че са ми пре@бани помпите за съединителя и висящия лагер. И колата тръгва много гадно и почти няма полусъединител и си давам доста газчица при тръгване . Някъде около 2000-2500 на всяко тръгване ! Като ги коригирам тези неща може да падна и на 16 според мен rolleyes.gif . Което всъщност си е един доста добър разход , като се вземе предвид , че е на 700 км след основен ремонт .

Публикувано на: 21 Дек 2008 08:37
от LordDigital
Bass_Man написа:Днес допълних резервоарчето и сметнах среден разход в София каране само в часове пик 16,86 л. на 100 км . Като трябва да се вземе предвид , че са ми пре@бани помпите за съединителя и висящия лагер. И колата тръгва много гадно и почти няма полусъединител и си давам доста газчица при тръгване . Някъде около 2000-2500 на всяко тръгване ! Като ги коригирам тези неща може да падна и на 16 според мен rolleyes.gif . Което всъщност си е един доста добър разход , като се вземе предвид , че е на 700 км след основен ремонт .
Продаваааи я бързо докато цената на бензина е по-ниска :whistle:

Публикувано на: 21 Дек 2008 09:39
от diver
LordDigital написа:
Bass_Man написа:Днес допълних резервоарчето и сметнах среден разход в София каране само в часове пик 16,86 л. на 100 км . Като трябва да се вземе предвид , че са ми пре@бани помпите за съединителя и висящия лагер. И колата тръгва много гадно и почти няма полусъединител и си давам доста газчица при тръгване . Някъде около 2000-2500 на всяко тръгване ! Като ги коригирам тези неща може да падна и на 16 според мен rolleyes.gif . Което всъщност си е един доста добър разход , като се вземе предвид , че е на 700 км след основен ремонт .
Продаваааи я бързо докато цената на бензина е по-ниска :whistle:
Тя цената на бензина се предвижда, да спадне с още 30%. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 21 Дек 2008 17:10
от IVOtuning
пак е добре този разход mellow.gif
моята на изванградско 13-13,5
на градско не съм я засичал
най-ниския разход беше 10,5 по магистралата със 140-150км/ч на автопилот караики като дядо

колко е твоя резервоар, гледам в книжката пише 70л, на на моята повече от 55л никога не съм наливал

Публикувано на: 21 Дек 2008 19:43
от LordDigital
smb написа:
LordDigital написа:
Bass_Man написа:Днес допълних резервоарчето и сметнах среден разход в София каране само в часове пик 16,86 л. на 100 км . Като трябва да се вземе предвид , че са ми пре@бани помпите за съединителя и висящия лагер. И колата тръгва много гадно и почти няма полусъединител и си давам доста газчица при тръгване . Някъде около 2000-2500 на всяко тръгване ! Като ги коригирам тези неща може да падна и на 16 според мен rolleyes.gif . Което всъщност си е един доста добър разход , като се вземе предвид , че е на 700 км след основен ремонт .
Продаваааи я бързо докато цената на бензина е по-ниска :whistle:
добри идеи даваш, аз за твойта ще се обадя да дойдат от http://www.junkmycar.com/ да я вземат, поне има много материал в нея и няма да откажат като за CRX-a ~ 2тона tongue.gif tongue.gif tongue.gif
:whistle: :whistle: :whistle:

Публикувано на: 22 Дек 2008 06:28
от Bass_Man
IVOtuning написа: колко е твоя резервоар, гледам в книжката пише 70л, на на моята повече от 55л никога не съм наливал
Последно и налях 53 литра ако не се лъжа . А беше на лампичка biggrin.gif .
Аве Лорде къде ще я продавам ве тя мамината с това разходче ми е златна ве . Иначе ко да си взема някоя 1,6 бързооборотка дето пак да ми харчи 15 у градо biggrin.gif . Екстра си е ! Само да видим колко ще издеяни biggrin.gif .
А от junk-a ако дойдат от тука да си я вземат може да се спазариме нещо biggrin.gif .
Или да взема да и махна калниците , дъното , вратите , стъклата и капаците и да почне да ми чука 8-8,5 градско biggrin.gif .

Публикувано на: 03 Яну 2009 00:05
от Bass_Man
Днес си смених горната помпа за съединителя . Като нахраних цялата жълтурска нация по повод гениалното техническо решение да вземат педалите и помпите от дясно и да ги лепнат от ляво без да погледнат дали въобще след това може нещо да се ремонтира !!!!!! С една гайка съм си играл 30 мин на развиване и още толкова на завиване . Такава овча мисъл няма и по Ладата на брато-ми !!! Направо ми скъсаха нервите ! Както и тръбичката за долната помпа се качва над казанчето с течност и тогава слиза надолу ?!?!?!
Тая кола , като е конструирана явно абсолютно условие е било нито едно казанче за каквато и да била течност да не се намира на най-високата точка за съответната система в , която служи !!!
Все пак има и нещо положително от цялата работа rolleyes.gif . Вече съединителя започна да се държи по-нормално и е доста по-мек от преди ( но ми се струва , че може и повече ) , а пък и се появяват признаци на полусъединител !!! Както и се забелязва доста по-леко превключване на скоростите .
Докато обезвъздушавах системата си направих експеримент да натисна лостчето на долната помпа и се оказа , че има още малко ход за да се прибере плътно. И при не голямо усилие с ръка лостчето може да се прибере докрай. Иначе стои леко излязло , като е обрало свободния ход на вилката до положение в , което за по нататъчен ход трябва да се употреби много по-голямо усилие . Предполагам , че така е нормално да бъде ?
Също така докато свалях старата помпа забелязах , че е текла вътре в купето и ще трябва , като се постопли времето да надигам килимите да видим какво се случва отдолу . Но то и без това си беше запланувано .
Живи и здрави следващата седмица , като се пораздвижи народа ще ходя пак при рейкаджийте да видим какво се случва с хидравликата .
И те така !
BTW: Искам да питам Toyota дриверсите нещо относно спирачките ? Интересно ми е когато колата е запалена ( демек сервото би трябвало да бачка ) колко ви е мек педала на спирачките . И по конкретно визирам моделите произведени между 1985 и 1995 г. . Защото ми се струва , че дори и при запален двигател педала ми е малко твърдичък . А пък съм карал един древен Нисан Алмера и един древен Сивик , които имаха феноменално меки педали за съединител и спирачка . Както и по-новите Авенсис и Корола . Но съответно си работеха много добре . Та просто не знам тази кочинка с какво да я сравня ?ю

Публикувано на: 06 Яну 2009 09:28
от Kiki
Bass_Man написа:BTW: Искам да питам Toyota дриверсите нещо относно спирачките ? Интересно ми е когато колата е запалена ( демек сервото би трябвало да бачка ) колко ви е мек педала на спирачките . И по конкретно визирам моделите произведени между 1985 и 1995 г. . Защото ми се струва , че дори и при запален двигател педала ми е малко твърдичък . А пък съм карал един древен Нисан Алмера и един древен Сивик , които имаха феноменално меки педали за съединител и спирачка . Както и по-новите Авенсис и Корола . Но съответно си работеха много добре . Та просто не знам тази кочинка с какво да я сравня ?ю
Пепи, ти знаеш какъв е моят Авинсис. Педалът на спирачката наистина е много мек. Аз я карам повече от 50 000км и още не мога да и свикна Често ми се случва още да изтръпвам. Съединителят, обаче е твърд и то доста. Интересувах се, рових се и в интернет и попаднах на една статия на руски, където обясняваха точно това. Съединителите на всички по-нови Тойоти с дизелови двигатели и по- мощни бензинови са по-твърди, защото били усилени!? За бензинките с много коне е разбираемо, но за дизелите??? Те са бавно оборотни и не виждам лагика. unsure.gif

Публикувано на: 06 Яну 2009 10:58
от Slayer
Kiki написа:За бензинките с много коне е разбираемо, но за дизелите??? Те са бавно оборотни и не виждам лагика. unsure.gif
Голям въртящ момент още от ниски обороти.

Публикувано на: 06 Яну 2009 17:12
от ugabuga
kvo se oplakvash, horata pari davat za da stane pedala po-tvard!

Публикувано на: 07 Яну 2009 09:33
от Bass_Man
Да ве Kiki ама твоята колица е по-новичка на мене ми беше интересно при наборите как е положението biggrin.gif . Че от както смених помпата съединителя доста олекна но сега съм хвърлил око на спирачките :whistle: .

Публикувано на: 07 Яну 2009 21:38
от Japanese_fever
Slayer написа:
Kiki написа:За бензинките с много коне е разбираемо, но за дизелите??? Те са бавно оборотни и не виждам лагика. unsure.gif
Голям въртящ момент още от ниски обороти.
Po-tejki karantii -> po-tejuk dvigatel -> po-tejka kola.

Na kamionite za6to im e tolkova tvurt suedinitelq kato vurtat samo do 2000rpm? wink.gif

Spored men suedinitelq e hubavo da e mek, za6toto mojesh po-lesno da go kontrolirash pri polusuedinitel, a su6to i po-burzo se ru4kat skorostite.

No pedala na spirachkata da e mek, spored men e opasno, za6toto mnogo lesno, burzo i neusetno shte gi kovesh. Taka li e pri teb?

Публикувано на: 08 Яну 2009 09:09
от Bass_Man
Japanese_fever написа:
No pedala na spirachkata da e mek, spored men e opasno, za6toto mnogo lesno, burzo i neusetno shte gi kovesh. Taka li e pri teb?
Ако мен питаш не . Педала е мек само в началото и след това си се удървя доста . За да спреш рязко трябва да си натиснеш отчетливо .
Принципно мога да се съглася с теб обаче при градско каране си е доста уморително да се бориш с педалите.

BTW: от вчера вече имам хидравлика на волана tongue.gif ohmy.gif !!!
Пълна ревизия на рейката и нова помпа ! И ся съм , като чисто нов , волана е перфектен . Няма значение на ниски на високи обороти запалиш ли колата си го въртиш , като пич .
Пичовете в МЕИ-то излязоха големи пичове !!!
Там смених и висящия лагер !
Лека полека си ставам чисто нов biggrin.gif !

BTW2:На някой случайно да му се намира читава скоростна кутия за 7MGTE ???