Поредната съживена турбо скрап 7MGTE :)

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
ugabuga
Мнения: 2840
Регистриран: 23 фев 2005 07:06
Репутация: 0
Местоположение: New Brunswick, NJ
Контакти:

Мнениеот ugabuga » 08 яну 2009 16:38

A be ostaviai ia taia supara, ne se nauchi ot greshkata na lorda ti :))

Vzemai neshto po-nadejdno :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Потребителски аватар
Bass_Man
Мнения: 5511
Регистриран: 15 сеп 2007 20:38
Репутация: 18
Местоположение: София

Мнениеот Bass_Man » 08 яну 2009 23:25

ugabuga написа:Vzemai neshto po-nadejdno :)

Като Субару ли ??? biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif

Бате щом тази кола е оцеляла в ръцете на пълни абуригени 20 години значи няма нищо по-надеждно от нея !!!
Както и няма нищо по-евтино :thumbsup: .

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 09 яну 2009 06:55

Bass_Man написа:
Japanese_fever написа:
Ако мен питаш не . Педала е мек само в началото и след това си се удървя доста . За да спреш рязко трябва да си натиснеш отчетливо .
Принципно мога да се съглася с теб обаче при градско каране си е доста уморително да се бориш с педалите.


Ne znam, napravi inspekciq na spira4nata sistema, 4e tova ne e shega.

Tova kakto go opisvash e vse edno da se opitvash da spirash bez da imash servo?!? :whistle:
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
Bass_Man
Мнения: 5511
Регистриран: 15 сеп 2007 20:38
Репутация: 18
Местоположение: София

Мнениеот Bass_Man » 09 яну 2009 15:43

Japanese_fever написа:
Bass_Man написа:
Japanese_fever написа:
Ако мен питаш не . Педала е мек само в началото и след това си се удървя доста . За да спреш рязко трябва да си натиснеш отчетливо .
Принципно мога да се съглася с теб обаче при градско каране си е доста уморително да се бориш с педалите.


Ne znam, napravi inspekciq na spira4nata sistema, 4e tova ne e shega.

Tova kakto go opisvash e vse edno da se opitvash da spirash bez da imash servo?!? :whistle:


Ами направих и то доста добра . Когато не е запалена колата педала е доста по твърд ! Така ,че сервото работи но дали работи с пълна сила вече не знам , а и няма как да разбера освен ако не сравня с подобна кола .

Потребителски аватар
Bass_Man
Мнения: 5511
Регистриран: 15 сеп 2007 20:38
Репутация: 18
Местоположение: София

Мнениеот Bass_Man » 16 апр 2010 19:13

Те !
Стигнахме и до второто отваряне на тази скраб . И какво да видим ?
Една малка лайняна чисто нова пръскалка здала багажа и след това :
http://pyankulov.globat.com/7mgte/open2/

За наше щастие вала все още е в нормите , но пък една биелка е с елипса .

Интересното е , че съединителя е доста износен . Има няма 10К км и си е доста близо до нитовете . Явно якия маховик и градското каране му взимат здравето .

Има ли някой да е ползвал повторно метална гарнитурка и каква е била процедурата ?

Потребителски аватар
Bass_Man
Мнения: 5511
Регистриран: 15 сеп 2007 20:38
Репутация: 18
Местоположение: София

Мнениеот Bass_Man » 17 апр 2010 13:08

BTW: Някой знае ли къде в София може да са балансират колянов вал и маховик ? На една от срещите преди време някой ( май пънкара беше ) спомена за някакъв стенд в МЕИ ?

Потребителски аватар
grunge_is_dead
Мнения: 73
Регистриран: 20 ное 2008 22:20
Репутация: 0
Местоположение: Стара Загора/София

Мнениеот grunge_is_dead » 17 апр 2010 13:57

В МЕИ-то има стенд за балансиране на колянов вал. Намира се в катедрата по ТММ. Незнам дали е в добро състояние в момента. Последно когато го видях беше "зареден" с някакв доста солиден вал на дизелов агрегат. Евентуално бих помогнал с личен телефон на някой вътрешен човек от катедрата, който е наясно с моментното състояние на установката.
Is there another reason for your stain ?

Потребителски аватар
Bass_Man
Мнения: 5511
Регистриран: 15 сеп 2007 20:38
Репутация: 18
Местоположение: София

Мнениеот Bass_Man » 17 апр 2010 14:13

Ами помагай тогава biggrin.gif !

Потребителски аватар
Bass_Man
Мнения: 5511
Регистриран: 15 сеп 2007 20:38
Репутация: 18
Местоположение: София

Мнениеот Bass_Man » 22 апр 2010 20:51

Я кажете знаете ли къде в София могат да правят корекции на биели . Че на едното място се местели .

IVOtuning
Мнения: 321
Регистриран: 13 авг 2006 22:37
Репутация: 0
Местоположение: Испания
Контакти:

Мнениеот IVOtuning » 24 апр 2010 14:47

ima bieli i butala, ako te interesuvat pi6i mi

Потребителски аватар
Vokil
Мнения: 608
Регистриран: 03 мар 2009 00:35
Репутация: 24
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Vokil » 25 апр 2010 00:33

Басмен нали знаеш че при такъв ремонт на биела теглото и дължината и се намаляват.
Човек и добре да живее умира .......

Потребителски аватар
Bass_Man
Мнения: 5511
Регистриран: 15 сеп 2007 20:38
Репутация: 18
Местоположение: София

Мнениеот Bass_Man » 26 апр 2010 18:38

IVOtuning написа:ima bieli i butala, ako te interesuvat pi6i mi


Имаш ЛС !

Vokil написа:Басмен нали знаеш че при такъв ремонт на биела теглото и дължината и се намаляват.


Знам обаче в това нямане съм склонен да си затворя очите за 3 десети .........


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта