CELICA повишаване на мощноста
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Колега клипчетата какво ще ми покаже? На дино ли сте я качили?
Може пък колегата да е сложил някакъв такъв сет
Гаранирали 40к.с. и пак не става сметка да се вмести в 2к. Колега, моля те, напишете какво е правено на колата. Не се заяждам, наистина ми е лубопитно
Може пък колегата да е сложил някакъв такъв сет
Гаранирали 40к.с. и пак не става сметка да се вмести в 2к. Колега, моля те, напишете какво е правено на колата. Не се заяждам, наистина ми е лубопитно
- Прикачени файлове
-
- 4afe set.JPG (38.45 KiB) Преглеждано 3805 пъти
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Поснати са вече колега http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... highlight=sskk87 написа:Искам и аз да видя клип4етата
Колата има турбо TDO4HL-13G ,интеркулър от бензинова ланча делта ,дюзи 440 кубика от супра ,мегаскуирт с процесор единица и платка версия 2.5 ,комутатор от форд(едис 4) ,генерация на 60мм. ,спортен филтър изнесен пред радиатора ,Ръчно правени колектори (много къси ) ,подложка под главата и две гарнитури. И отскоро керамичен съединител за съжаление още се вози в багажника ,надявам се за кратко Хах пропуснах най важното нещо което има колата собственик с много мерак
Човек и добре да живее умира .......
biggrin.gifVokil написа:Колата има турбо TDO4HL-13G ,интеркулър от бензинова ланча делта ,дюзи 440 кубика от супра ,мегаскуирт с процесор единица и платка версия 2.5 ,комутатор от форд(едис 4) ,генерация на 60мм. ,спортен филтър изнесен пред радиатора ,Ръчно правени колектори (много къси ) ,подложка под главата и две гарнитури. И отскоро керамичен съединител за съжаление още се вози в багажника ,надявам се за кратко Хах пропуснах най важното нещо което има колата собственик с много мерак
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
там някъде е цената при положение, че турбото и кулерът не са нови.
Отделна тема е въпросът как се държи и колко е надеждно сравнено със 3SGTE и дали си струва. Иначе е ясно, че става.
В крайна сметка е важно собственикът да се кефи и евала на колегата, че го е направил.
Аз лично предвид опита, който имам 100% бих скочил на 4х4 със заводско турбо, което после да сменя с по-истинско без да ми се налага да правя кой знае какви интервенции.
Естествено не на последно всичко зависи от бюджета.
Отделна тема е въпросът как се държи и колко е надеждно сравнено със 3SGTE и дали си струва. Иначе е ясно, че става.
В крайна сметка е важно собственикът да се кефи и евала на колегата, че го е направил.
Аз лично предвид опита, който имам 100% бих скочил на 4х4 със заводско турбо, което после да сменя с по-истинско без да ми се налага да правя кой знае какви интервенции.
Естествено не на последно всичко зависи от бюджета.
Никога не съм казвал че 2000лв включват труд ,труда е от мен Винаги съм казвал че 2000 са за части и за услуги от стругар ,за лазерно рязане на разни фланци ,за маркучета скобички и такива дреболийки Проектите на всички фланци включително подложката за главата съм си ги правил сам на корел ,колелото 36-1 за едиса е от Джейми ,генерацията съм си я правил сам тръбата и кривките са от "Косер" Настроиките също са си мое дело ,достигнати след доста четене и главоболия тип грешка проба.Зная че най-лесно е да се купи готов продукт и с минимални усилия да го нагодиш към нуждите (вижданията) си но на мен ми е тръпка да правя нещата сам и да зная всяко нещо в колата ми какво точно прави там.Далеч съм от мисълта че е най-бързата или най-хубавата но си е моя направена както ми харесва макар че,имам още идеи които са в процес на разработка.Georgimitrovich написа:то хубаво мерака, ама ся как да повярвам че всичкото тва струва по малко от 2000лв. (говорим със се труда, настройване и пр. )
Човек и добре да живее умира .......
След като те кефи процеса на правене си тръгнал по правилния път. По този начин ще може да научиш доста ползвайки сравнително евтина платформа и части. След това, ако прецениш, че си струва може да скочиш и на по-дълбокоVokil написа:Никога не съм казвал че 2000лв включват труд ,труда е от мен Винаги съм казвал че 2000 са за части и за услуги от стругар ,за лазерно рязане на разни фланци ,за маркучета скобички и такива дреболийки Проектите на всички фланци включително подложката за главата съм си ги правил сам на корел ,колелото 36-1 за едиса е от Джейми ,генерацията съм си я правил сам тръбата и кривките са от "Косер" Настроиките също са си мое дело ,достигнати след доста четене и главоболия тип грешка проба.Зная че най-лесно е да се купи готов продукт и с минимални усилия да го нагодиш към нуждите (вижданията) си но на мен ми е тръпка да правя нещата сам и да зная всяко нещо в колата ми какво точно прави там.Далеч съм от мисълта че е най-бързата или най-хубавата но си е моя направена както ми харесва макар че,имам още идеи които са в процес на разработка.Georgimitrovich написа:то хубаво мерака, ама ся как да повярвам че всичкото тва струва по малко от 2000лв. (говорим със се труда, настройване и пр. )
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 63 госта