CELICA повишаване на мощноста

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Spaski87
Мнения: 91
Регистриран на: 10 Сеп 2008 20:08

Мнение от Spaski87 » 12 Окт 2009 13:00

Да но въпроса е че няма лепенки и видни следи от това, че е правена. Тези разговори в голф форумите. Имайте търпение за .MOV имам нужда от кодекси за да кача видеото, а да и още нещо най-малкия .MOV файл е с големина от 300 MB.

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 12 Окт 2009 13:21

Колега клипчетата какво ще ми покаже? На дино ли сте я качили?

Може пък колегата да е сложил някакъв такъв сет

Гаранирали 40к.с. и пак не става сметка да се вмести в 2к. Колега, моля те, напишете какво е правено на колата. Не се заяждам, наистина ми е лубопитно :thumbsup:
Прикачени файлове
4afe set.JPG
4afe set.JPG (38.45 KiB) Преглеждано 3805 пъти
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Spaski87
Мнения: 91
Регистриран на: 10 Сеп 2008 20:08

Мнение от Spaski87 » 12 Окт 2009 13:24

Знам, че си голям фен на Тойота имай търпение до 1 час ще видиш всичко ! 16 видеа конвертирам в Divx формат после ги качвам.

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 12 Окт 2009 13:39

:thumbsup: smile.gif ОК чакам с нетърпение smile.gif
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
Slayer
Мнения: 115
Регистриран на: 21 Ное 2007 13:23
Местоположение: Пловдив

Мнение от Slayer » 12 Окт 2009 18:19

Georgimitrovich написа::thumbsup: smile.gif ОК чакам с нетърпение smile.gif
Кво става Жоре? Изгледа ли клипчетата? Виде ли са? Неверник!!! mad.gif
:thumbsup:
GT-Four ST205

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 12 Окт 2009 18:24

Не съм още. Има ли нещо интересн. Сподели де, що да съм неверник ?
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
sskk87
Мнения: 128
Регистриран на: 03 Яну 2008 18:45
Местоположение: Smolyan

Мнение от sskk87 » 12 Окт 2009 20:32

Искам и аз да видя клип4етата :thumbsup:

Spaski87
Мнения: 91
Регистриран на: 10 Сеп 2008 20:08

Мнение от Spaski87 » 12 Окт 2009 20:36

sskk87 написа:Искам и аз да видя клип4етата :thumbsup:
Поснати са вече колега :thumbsup: http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... highlight=

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 13 Окт 2009 23:00

Колата има турбо TDO4HL-13G ,интеркулър от бензинова ланча делта ,дюзи 440 кубика от супра ,мегаскуирт с процесор единица и платка версия 2.5 ,комутатор от форд(едис 4) ,генерация на 60мм. ,спортен филтър изнесен пред радиатора ,Ръчно правени колектори (много къси :) ) ,подложка под главата и две гарнитури. И отскоро керамичен съединител за съжаление още се вози в багажника ,надявам се за кратко :) Хах пропуснах най важното нещо което има колата собственик с много мерак :)
Човек и добре да живее умира .......

Spaski87
Мнения: 91
Регистриран на: 10 Сеп 2008 20:08

Мнение от Spaski87 » 13 Окт 2009 23:09

Vokil написа:Колата има турбо TDO4HL-13G ,интеркулър от бензинова ланча делта ,дюзи 440 кубика от супра ,мегаскуирт с процесор единица и платка версия 2.5 ,комутатор от форд(едис 4) ,генерация на 60мм. ,спортен филтър изнесен пред радиатора ,Ръчно правени колектори (много къси :) ) ,подложка под главата и две гарнитури. И отскоро керамичен съединител за съжаление още се вози в багажника ,надявам се за кратко :) Хах пропуснах най важното нещо което има колата собственик с много мерак :)
:thumbsup: biggrin.gif

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 14 Окт 2009 10:13

то хубаво мерака, ама ся как да повярвам че всичкото тва струва по малко от 2000лв. wink.gif (говорим със се труда, настройване и пр. )
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

b_d

Мнение от b_d » 14 Окт 2009 10:33

там някъде е цената при положение, че турбото и кулерът не са нови.

Отделна тема е въпросът как се държи и колко е надеждно сравнено със 3SGTE и дали си струва. Иначе е ясно, че става.

В крайна сметка е важно собственикът да се кефи и евала на колегата, че го е направил.

Аз лично предвид опита, който имам 100% бих скочил на 4х4 със заводско турбо, което после да сменя с по-истинско без да ми се налага да правя кой знае какви интервенции.

Естествено не на последно всичко зависи от бюджета.

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 15 Окт 2009 00:09

Georgimitrovich написа:то хубаво мерака, ама ся как да повярвам че всичкото тва струва по малко от 2000лв. wink.gif (говорим със се труда, настройване и пр. )
Никога не съм казвал че 2000лв включват труд ,труда е от мен :) Винаги съм казвал че 2000 са за части и за услуги от стругар ,за лазерно рязане на разни фланци ,за маркучета скобички и такива дреболийки :) Проектите на всички фланци включително подложката за главата съм си ги правил сам на корел ,колелото 36-1 за едиса е от Джейми ,генерацията съм си я правил сам тръбата и кривките са от "Косер" Настроиките също са си мое дело ,достигнати след доста четене и главоболия тип грешка проба.Зная че най-лесно е да се купи готов продукт и с минимални усилия да го нагодиш към нуждите (вижданията) си но на мен ми е тръпка да правя нещата сам и да зная всяко нещо в колата ми какво точно прави там.Далеч съм от мисълта че е най-бързата или най-хубавата но си е моя направена както ми харесва макар че,имам още идеи които са в процес на разработка. :blob7:
Човек и добре да живее умира .......

Spaski87
Мнения: 91
Регистриран на: 10 Сеп 2008 20:08

Мнение от Spaski87 » 15 Окт 2009 00:22

Vokil е много точен човек :thumbsup: . Днес раздвижихме заедно с него закупената от мен турбина :whistle:

b_d

Мнение от b_d » 15 Окт 2009 09:19

Vokil написа:
Georgimitrovich написа:то хубаво мерака, ама ся как да повярвам че всичкото тва струва по малко от 2000лв. wink.gif (говорим със се труда, настройване и пр. )
Никога не съм казвал че 2000лв включват труд ,труда е от мен :) Винаги съм казвал че 2000 са за части и за услуги от стругар ,за лазерно рязане на разни фланци ,за маркучета скобички и такива дреболийки :) Проектите на всички фланци включително подложката за главата съм си ги правил сам на корел ,колелото 36-1 за едиса е от Джейми ,генерацията съм си я правил сам тръбата и кривките са от "Косер" Настроиките също са си мое дело ,достигнати след доста четене и главоболия тип грешка проба.Зная че най-лесно е да се купи готов продукт и с минимални усилия да го нагодиш към нуждите (вижданията) си но на мен ми е тръпка да правя нещата сам и да зная всяко нещо в колата ми какво точно прави там.Далеч съм от мисълта че е най-бързата или най-хубавата но си е моя направена както ми харесва макар че,имам още идеи които са в процес на разработка. :blob7:
След като те кефи процеса на правене си тръгнал по правилния път. По този начин ще може да научиш доста ползвайки сравнително евтина платформа и части. След това, ако прецениш, че си струва може да скочиш и на по-дълбоко :thumbsup: :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 63 госта