CELICA повишаване на мощноста

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
cablio
Мнения: 42
Регистриран на: 23 Юни 2008 12:06
Местоположение: София

CELICA повишаване на мощноста

Мнение от cablio » 29 Ное 2008 23:35

Здр. на всички. Имам celica-6 с 1.8 и мислия че е 114hp(7A FE).Искам да попитам по какъв начин мога да увелича кончетата.Чет5ох за спортни филтри, за чип тунинг обаче не намерих отговор кое е най ефективно и с колко ще ми се вдигне мощноста dry.gif

Аватар
foxx
Мнения: 70
Регистриран на: 09 Май 2008 16:08
Местоположение: plovdiv maina

Мнение от foxx » 02 Яну 2009 14:25

edno frend ot kompaniqta v sofiq mu q 4ipnaha i e 135 nqkade varvi pove4e ot 6-ta generaciq 1.8l i to s dosta
celica s peika....ama si e moq

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 02 Яну 2009 14:52

Поредния... защо да четем, преди да пишем.....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Elboriso
Мнения: 76
Регистриран на: 22 Апр 2007 21:43
Обратна връзка:

Мнение от Elboriso » 02 Яну 2009 20:06

Аз съм с Селика 1,8 и съм с K&N филтър обикновен за кутията, за повишаване на мощноста неможе да се говори но има разлика във вървенето на колата при високи обороти, и по добър разход. :thumbsup:
Чипове за Тойота доколкото знам няма, но има дриги начини за повишаване на мощноста без турбо. :thumbsup:

Аватар
foxx
Мнения: 70
Регистриран на: 09 Май 2008 16:08
Местоположение: plovdiv maina

Мнение от foxx » 03 Яну 2009 08:28

Поредния... защо да четем, преди да пишем.....????????????????


a kak da go krastim kato i braknat v kompa ?
celica s peika....ama si e moq

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 03 Яну 2009 09:03

foxx написа:Поредния... защо да четем, преди да пишем.....????????????????


a kak da go krastim kato i braknat v kompa ?
щото ако беше почел, щеше да разбереш каква феноменална глупост си написал...
foxx написа:edno frend ot kompaniqta v sofiq mu q 4ipnaha i e 135 nqkade varvi pove4e ot 6-ta generaciq 1.8l i to s dosta
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Capo_69
Мнения: 29
Регистриран на: 13 Авг 2009 19:37

Мнение от Capo_69 » 13 Авг 2009 19:52

Elboriso написа:Аз съм с Селика 1,8 и съм с K&N филтър обикновен за кутията, за повишаване на мощноста неможе да се говори но има разлика във вървенето на колата при високи обороти, и по добър разход. :thumbsup:
Чипове за Тойота доколкото знам няма, но има дриги начини за повишаване на мощноста без турбо. :thumbsup:
Не може, тези мотори са доста "изцедени", та повече няма за къде.

Spaski87
Мнения: 91
Регистриран на: 10 Сеп 2008 20:08

Мнение от Spaski87 » 12 Окт 2009 02:49

Изцеден не е мотора, а сивото вещество на някои хора.

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 12 Окт 2009 09:47

Ееее, ама само тунингари в тоя форум бе laugh.gif Я някой маистор дето да е постигнал нещо смислено при опитите си да си каже. Атмосферните Селики са безмислени за всякакви опити. Не че е невъзможно, просто инвестицията е не рентабилна. Като че ли най-простичкия и ефтин вариант е да си вземеш друг двигател, но отново като сметнеш цена на двигателя, труд и сравниш с получения резултата излиза по-ефтино да си продадеш твоята и сега като паднат акцизите да си докараш готова турбо версия 4х4. Тя съответно вече има достатчно какво да и се прави.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Spaski87
Мнения: 91
Регистриран на: 10 Сеп 2008 20:08

Мнение от Spaski87 » 12 Окт 2009 10:10

Да но след като имаш фацата трябва да хвърлиш още повече пари за нова :)

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 12 Окт 2009 10:20

Нямам си на идея какво значи фаца ??? sad.gif Иначе ето го наи ефтиния вариант за тунинг на ген.6 1,8. Продаваш я за 3-4к че да може веднага да я махнеш и добавяш още 2-3 и си внасяш ген.6 2,0 175к.с. :thumbsup: от тва по ефтино накъде. wink.gif
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Spaski87
Мнения: 91
Регистриран на: 10 Сеп 2008 20:08

Мнение от Spaski87 » 12 Окт 2009 10:30

Точно това се обяснявахме с колегата на събора в В.Търново. За 2000 лева е постигнал очеваден резултат на 1.6.

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 12 Окт 2009 11:40

Ми аре дайте да го видим каде е бил тоя събор, че то само за среща се знае че е имало smile.gif За 2к ми е много интересно какво толкова е направил по колата че да я направи над 160к.с. ??? Нека колега пусне тема, предполагам че на много, много хора ще им е интересно и ще им е от полза :thumbsup:
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
EMPEROR
Мнения: 542
Регистриран на: 07 Юли 2008 13:31
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от EMPEROR » 12 Окт 2009 12:11

Georgimitrovich... еее излагаш се... за 2к се зимат регистрационни номера с PK и колата полудява... не си в час явно... laugh.gif

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 12 Окт 2009 12:53

laugh.gif и аз това предположих, ама освен номера може и от ония лепенки дето всяка дига по два коня да си земе човек, лампички за пръсаите и т.н.

Но нека колегата сподели наистина какво е направил. Интересно ми е, но съм много скиптично настроен, че е нещо наисти смислено и даващо разултат.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 49 госта