Нов член в отбора

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 11 Ное 2006 20:35

znachi triabva da i slojish :whistle:
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

b_d

Мнение от b_d » 11 Ное 2006 22:03

Celica-та е с Torsen!

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 12 Ное 2006 00:28

Мда верно от заде са със Tors.

Предполагам е от първите Т1 дето са слагани и на моита след 90-та - те са доста слабички. Тогава остава да е ,защото Торшена или се троши много лошо или си работи ,само тези със хидроМуфи вътре може да се износят и пак да работят ма да немат Шпер функция...
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 12 Ное 2006 00:36

Ето целото инфо за диференциалите:

http://www.alltrac.net/phpBB2/viewtopic ... ght=torsen

И по-точно:

165 and 185 models came standard with open front and read diffs.
185 models had optional rear torsen lsd but can only be indentified by opening the lsd.

185 RC/CS/GA and 205 models came standard with rear torsen lsd.

Са интересно неговата ква се води точно ,според мене е 185 CS демек требе да има шпер ,ма оти нема сега... unsure.gif
Изображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 12 Ное 2006 02:19

tva mnogo tupo che s otvoreni diferenciali sa bili eno vreme
to kel faida che ima AWD ...

kak se predpolaga che triabva da se sastezavame s STI-kite i EVO-tata ... mad.gif
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 12 Ное 2006 18:40

направо ме хвърлихте в размисили с тия торсени и шперове,
кво точно е тва торсен, и как точно се разбира дали работи,
при шпера знам че като са в въздуха двете гуми,
като завъртиш едната и другата се върти в същата посока
Изображение
ИзображениеИзображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 12 Ное 2006 22:48

DANIEL написа:направо ме хвърлихте в размисили с тия торсени и шперове,
кво точно е тва торсен, и как точно се разбира дали работи,
при шпера знам че като са в въздуха двете гуми,
като завъртиш едната и другата се върти в същата посока
Кат я дигнеш и дадеш на скорост ,2-те задни ли са въртят или само едната?
Изображение

El Camino

Мнение от El Camino » 12 Ное 2006 22:56

Тоя тест с вдигането и не-въртенето на едната гума с шпер може ли да не е много меродавен? Щото на моята корола бавно ако въртя гумата нямам проблем, невъзможно става да я позасиля rolleyes.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 13 Ное 2006 06:55

The Torsen differential* is a purely mechanical device; it has no electronics, clutches or viscous fluids.

The Torsen (from Torque Sensing) works as an open differential when the amount of torque going to each wheel is equal. As soon as one wheel starts to lose traction, the difference in torque causes the gears in the Torsen differential to bind together. The design of the gears in the differential determines the torque bias ratio. For instance, if a particular Torsen differential is designed with a 5:1 bias ratio, it is capable of applying up to five times more torque to the wheel that has good traction.


These devices are often used in high-performance all-wheel-drive vehicles. Like the viscous coupling, they are often used to transfer power between the front and rear wheels. In this application, the Torsen is superior to the viscous coupling because it transfers torque to the stable wheels before the actual slipping occurs.

However, if one set of wheels loses traction completely, the Torsen differential will be unable to supply any torque to the other set of wheels. The bias ratio determines how much torque can be transferred, and five times zero is zero.

Hummer!
The HMMVV, or Hummer, uses Torsen® differentials on the front and rear axles. The owner's manual for the Hummer proposes a novel solution to the problem of one wheel coming off the ground: Apply the brakes. By applying the brakes, torque is applied to the wheel that is in the air, and then five times that torque can go to the wheel with good traction.
pri TORSEN neshtata sa malko po razlichni. kogato gumite sa vav vazduha, deistva kato open diff. kakto i ako ednata ot gumite niama nikakvo sceplenie pak e kat open diff.
pri moita kola specialno za da razbera dali sam s LSD(v sluchaia i az sam s TORSEN), prosto natiskam gasta do lamarina i posle gledam dali sam ostavil edna ili dve gumi na asfalta tongue.gif
->

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 13 Ное 2006 16:15

El Camino написа:Тоя тест с вдигането и не-въртенето на едната гума с шпер може ли да не е много меродавен? Щото на моята корола бавно ако въртя гумата нямам проблем, невъзможно става да я позасиля rolleyes.gif
Ti na tvoita imash li LSD??? shtoto po princip ne sa mnogo FWD koli-te, dori i po modernite, s LSD...
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

b_d

Мнение от b_d » 13 Ное 2006 16:50

V35GTR написа:
El Camino написа:Тоя тест с вдигането и не-въртенето на едната гума с шпер може ли да не е много меродавен? Щото на моята корола бавно ако въртя гумата нямам проблем, невъзможно става да я позасиля rolleyes.gif
Ti na tvoita imash li LSD??? shtoto po princip ne sa mnogo FWD koli-te, dori i po modernite, s LSD...
Ел Каминов има АЕ86 cool.gif

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 13 Ное 2006 16:55

bad_dog написа:
V35GTR написа:
El Camino написа:Тоя тест с вдигането и не-въртенето на едната гума с шпер може ли да не е много меродавен? Щото на моята корола бавно ако въртя гумата нямам проблем, невъзможно става да я позасиля rolleyes.gif
Ti na tvoita imash li LSD??? shtoto po princip ne sa mnogo FWD koli-te, dori i po modernite, s LSD...
Ел Каминов има АЕ86 cool.gif
ohhh da be, az se po oburkah zashtoto beshe slojil niakakva snimka na po nova Corola ta zatova rekoh che e FWD... neverminD!
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

El Camino

Мнение от El Camino » 13 Ное 2006 19:50

V35GTR написа:
bad_dog написа:
V35GTR написа: Ti na tvoita imash li LSD??? shtoto po princip ne sa mnogo FWD koli-te, dori i po modernite, s LSD...
Ел Каминов има АЕ86 cool.gif
ohhh da be, az se po oburkah zashtoto beshe slojil niakakva snimka na po nova Corola ta zatova rekoh che e FWD... neverminD!
За тая тия думи седмица БАН mad.gif

Изображение

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 13 Ное 2006 20:01

V35GTR написа:
bad_dog написа:
V35GTR написа: Ti na tvoita imash li LSD??? shtoto po princip ne sa mnogo FWD koli-te, dori i po modernite, s LSD...
Ел Каминов има АЕ86 cool.gif
ohhh da be, az se po oburkah zashtoto beshe slojil niakakva snimka na po nova Corola ta zatova rekoh che e FWD... neverminD!
Vuob6te ne si v 4as! tongue.gif
El Camino ima AE86 i Carina.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 13 Ное 2006 20:05

Za tova puk ti si Durv3n 3BP3iH laugh.gif
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 135 госта