mr2

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 15 Фев 2009 10:21

Така е Тоше, ма аз бъркам марките и модели коли от възраста, та ми е простено....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

C7227BX
Мнения: 21
Регистриран на: 14 Фев 2009 22:20

Мнение от C7227BX » 15 Фев 2009 16:48

80 коня може да се добавят към 140 само с турбо. Въпреки че ти говориш по-скоро за 110. За да се докарат обаче подобни коне ще трябва повечко налягане.

Нека приемем, че заводски колата има 140 коня като атосферка. Добавяме рестриктори - интеркулер, тръби, колена и т.н. След това загряваме въздуха сериозно (особено предвид лошото положение на кулера породено от задния двигател). И вадим по-добра VE? Не мисля... С други думи - или за меренето сте надули повечко, или диното е било много оптимистично. В реалния живот много хубаво мерило за конете са времената и терминалната скорост на 400м. Ако имаш такива ще е интересно да ги споделиш.[/quote]
Ние освен за добавяне с турбо за друго не сме говорили, поне аз де.250 са показателите на двигателя,а 210 са на колелата.Виж за Диното си имаше отговорник и ми се струва, че щом е второто в София би трябвало да е настроено правилно. А на въпроса на водолаза ще му отговоря, че се намира в ХЕЕД Ауто.Защо мислиш че кулера не е на правилно място? Под него има въздухоотвод или заборник ако така ти харесва който отвежда студеният въздух отпод колата право в кулера и тъй като въздуха след това е топъл отива нагоре където както сам знаеш капака е прорязан и въздуха много бързо си се връща обратно в атмосферата.Пшшшшшш и готово.Така го правят и всички по света които са добавяли турбо към 1ZZ. Е питай г-н Де Ла Оя които се е срещнал с ентусиасти от Англия на остров Корфу, та във впечатленията си той самият каза че всички са били турбинирани и единственото място където ги е настигнал е било в кафето до пътя.

C7227BX
Мнения: 21
Регистриран на: 14 Фев 2009 22:20

Мнение от C7227BX » 15 Фев 2009 16:52

belchilov написа:
diver написа:
belchilov написа:здравей колега- C7227BX,

извинявам се че се намесвам във вашата тема !!!


Виждам ,че разбираш и се занимаваш с доработка на коли .
Aз имам Toyota Paseo 1.5i 16v (много върви ) ,но искам да е турбинирам и да стане яката работа(защото обожавам предното предаване и мисля ,че е най-доброто и лесно за каране).Та сега какво ще ми предложиш като части и евентулано кой може да ми го направи ама, ако може с оригиналните карантии(за да не отваряме мотора защото е много нов на 50к)
И горе долу каква мощност да очаквам ???(чел съм че много мощни ги правят по 300коня )

П.С ще бада много балгодарен ако ме посъветваш нещо !!!

това ми е моторчето -
Трее ходим явно на очен лекар, щото тва пасео последно ми приличаше на друго....
Кво да направя обичам МАРКАТА обичам си колицата ,кефи ме предното ИСКАМ само повер mellow.gif

П.С Водолазче бате ,незнам к'во си се объркал не е друго явно не си само за слухов апарат(от големите дълбочини на които се гмуркаш) ,а и очила ти трЕбат.
Колега, ето ти едно сайтче на Пасео ентусиасти какъвто си и ти http://www.torontopaseoclub.com/ а колкото за помощ със форумите нямаш грижи аз смятам, че добре владея английския така че ще ти помагам с каквото мога при преводите.

b_d

Мнение от b_d » 15 Фев 2009 17:13

C7227BX написа:Ние освен за добавяне с турбо за друго не сме говорили, поне аз де.250 са показателите на двигателя,а 210 са на колелата.Виж за Диното си имаше отговорник и ми се струва, че щом е второто в София би трябвало да е настроено правилно. А на въпроса на водолаза ще му отговоря, че се намира в ХЕЕД Ауто.Защо мислиш че кулера не е на правилно място? Под него има въздухоотвод или заборник ако така ти харесва който отвежда студеният въздух отпод колата право в кулера и тъй като въздуха след това е топъл отива нагоре където както сам знаеш капака е прорязан и въздуха много бързо си се връща обратно в атмосферата.Пшшшшшш и готово.Така го правят и всички по света които са добавяли турбо към 1ZZ. Е питай г-н Де Ла Оя които се е срещнал с ентусиасти от Англия на остров Корфу, та във впечатленията си той самият каза че всички са били турбинирани и единственото място където ги е настигнал е било в кафето до пътя.
Ти май си се опитал да прочетеш какво съм ти написал, но не си го разбрал... Разходи се по бул. Мадрид, подишай въздух и опитай да го прочетеш пак...

C7227BX
Мнения: 21
Регистриран на: 14 Фев 2009 22:20

Мнение от C7227BX » 15 Фев 2009 17:57

Според мен много ясно те разбрах но добре, след като вече тече малко по-спортсменски дух бих искал да ми разясниш та да се разберем правилно. Ами то аз всеки ден си се разхождам по този булевард понеже там живея и редовно можеш да видиш MR-а ми наоколо.

slona
Мнения: 134
Регистриран на: 19 Ное 2006 20:04
Местоположение: shumen

hi

Мнение от slona » 15 Фев 2009 19:57

do kolegata s paseoto vij na tova sa mu slojili turbina neznam obache dali e sus stock karantiitehttp://www.torontopaseoclub.com/modules.php?se ... _photo.php :whistle:
AKINA SPEED STARS

b_d

Мнение от b_d » 15 Фев 2009 22:15

C7227BX написа:Според мен много ясно те разбрах но добре, след като вече тече малко по-спортсменски дух бих искал да ми разясниш та да се разберем правилно. Ами то аз всеки ден си се разхождам по този булевард понеже там живея и редовно можеш да видиш MR-а ми наоколо.
Опитвам се да кажа следното:

1. Имаш единица въздух, която прави Z коня;

2. Добавяш 0.4 единици въздух (0.5 бара + загряване);

3. Имаш загуби от пътя, по който минава въздуха;

4. Няма как да изкараш 1.8 х Z коня. Просто няма как освен, ако не промениш нещо друго в уравнението - примерно обемната ефективност на двигателя, кпд и т.н.


Също така не съм казал, че сте сложили лошо кулера, а че поради това, че двигателя е отзад има по-лошо обдухване/охлаждане от челно разпожен.

От друга страна, ако колата те кефи тези неща са без значение. Аз лично бих подходил съвсем различно при тунинг на подобна кола/двигател (примерно бих копирал от Лотус), но това също е без значение.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 15 Фев 2009 22:46

що не идете да премерите колата и на другото дино? и след това с време на 400м.
status: за БАН

Аватар
Troshko
Мнения: 2094
Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
Местоположение: София

Мнение от Troshko » 16 Фев 2009 00:32

maggkrabar написа:що не идете да премерите колата и на другото дино? и след това с време на 400м.
г.н maggkrabar,

Виждам ,че разбирате и вие .Ако не е тайна ще се заемете ли с турбинирането на пасеото ми (при полужение ,че знаете за моята любов към предното няма как да ми откажете ) знам ,че косвено се занимавате с това :whistle: (все пак не е ево 9 ,но става laugh.gif laugh.gif laugh.gif )

Поздрави Тодор !!!
Последно промяна от Troshko на 16 Фев 2009 08:54, променено общо 1 път.

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 16 Фев 2009 00:50

Колега Белчилов, преди две седмици си сложих Суперчарджър на Карината 1.6 - та съвета ми е - по-добре е така, щото нямате тоя убийствен лаг при ниски обороти! С добра генерация Пасеото ставаИзображение

fido
Мнения: 53
Регистриран на: 23 Мар 2006 01:39

Мнение от fido » 16 Фев 2009 06:59

belchilov написа:............!
Остай го тва пасео и бегай да си купиш ауди 1.8Т biggrin.gif .........е там е исктината.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 16 Фев 2009 20:38

Fido Dido написа:Колега Белчилов, преди две седмици си сложих Суперчарджър на Карината 1.6 - та съвета ми е - по-добре е така, щото нямате тоя убийствен лаг при ниски обороти! С добра генерация Пасеото ставаИзображение
За да не съм банален с дай едно кръгче, кога ще дадеш едно квадратче със чарджнатата каринка?!
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 16 Фев 2009 21:08

diver написа:За да не съм банален с дай едно кръгче, кога ще дадеш едно квадратче със чарджнатата каринка?!
Няма проблем, на разменни начала, че и на мен ми се кара Миата 350 НР laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Oscar de la Hoya
Мнения: 145
Регистриран на: 17 Юни 2005 23:33
Местоположение: София

Мнение от Oscar de la Hoya » 16 Фев 2009 22:21

Леле вие на деня за пиене и любов каква караница сте си спретнали laugh.gif laugh.gif
Както казваше един руски анимационен герой -нека бъдем приятели.
Аз лично се кефя на такива хора като колегите с MK3 ките-без много умуване и вайкане -действат.Сега, какъв е резултата, какво се е получило е друг въпрос, важното е че има действие.Не е ли така?
С колегата С7227 сме се виждали, съседи сме, даже май аз му дадох адреса на форума и е точен пич.Колега, лошото е, че хората които нападаш , а именно Lord digital ,bad dog i magkrabar са едни от най-знаещите и можещите хора в тоя форум, като punky не пише, а и колегата altezza и el camino да не забравим.Всеки си има мнение, всеки си харесва нещо, важното е да се запази добрия тон.Мен лично ще ми е много интересно да видя какво се е получило и като вървеж и като всичко.
Най добре спора има ли хляб в турбинирането на MK3 да се реши на една хубава маса, хем да видим всичките коли, хем да полафим :thumbsup: Напоследък нещо съм се запалил по сръбската скара на Майстор Миро -вешалици, биволски мезета и една мазна мазнаа домашна србска дюлова!!!Така че ако има навити, можем да направим една опознавателна среща там -един вид новото поколение форумци с по старото tongue.gif
А ми стана интересно какво има предвид bad dog под копирането от лотус при тунинга???
Плачи Земьо, Шоп те гази..

b_d

Мнение от b_d » 16 Фев 2009 22:53

Еми то си го пише на първа страница:

SUPERCHARGER

Конкретно Лотус са направили следното:

2ZZ-GE + Eaton M62

Което ще направи колата с централен заден двигател много по-предивидима и контролируема спрямо турбото. Аз лично доста бих внимавал с турбо варианта на това купе, особено на мокро.


http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Exige
Toyota Supplied, 2ZZ-GE 1796 cc I-4, DOHC with VVTL-i (variable valve timing with lift intelligence), supercharged and intercooled
Bore/Stroke 82 mm/85 mm
264 hp (197 kW) @ 8000 rpm
184 ft·lbf (249 N·m) @ 5500 rpm
Compression ratio: 11.5:1

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта