mr2

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 16 Фев 2009 22:58

Fido Dido написа:
diver написа:За да не съм банален с дай едно кръгче, кога ще дадеш едно квадратче със чарджнатата каринка?!
Няма проблем, на разменни начала, че и на мен ми се кара Миата 350 НР laugh.gif laugh.gif laugh.gif
За момента заведението предлага съвсем обикновенна мята кат на съвсем обикновен педераст biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Ма мятата ми + калибрата горе долу ще доклатят 350 коня....обаче мога се възползвам от новото ти поприще и утре заран да мина да ми нариеш едни 100-200 коня с чип, филтър и сини пръскалки?!
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Oscar de la Hoya
Мнения: 145
Регистриран на: 17 Юни 2005 23:33
Местоположение: София

Мнение от Oscar de la Hoya » 18 Фев 2009 13:02

Аха ясно, е ма суперчарджър незнам някой да слага в БГ.Или бъркам?Иначе си прав, сигурно на мокро ше бие камшици яко, ама ако се кара за кеф, това едва ли ще е голям проблем.
По-скоро за мене алтернативата е дали да се сложи високооборотния двигател от селика дето е 190 коня, не му знам означението и там малко да се пипне да стане 200 коня и мощността ще се разгъва много по плавно.Обаче пък всичките МР и дето видях в Гързия до един бяха или с турбо.

А иначе си говорих есента с един пич с такъв Лотус и беше много недоволен, защото непрекъснато му светела лампата за авариен режим на двигателя от бензина в БГ.Вика като излеза в Гърция, гасне веднага!!!
Плачи Земьо, Шоп те гази..

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 18 Фев 2009 15:40

Oscar de la Hoya написа:А иначе си говорих есента с един пич с такъв Лотус и беше много недоволен, защото непрекъснато му светела лампата за авариен режим на двигателя от бензина в БГ.Вика като излеза в Гърция, гасне веднага!!!
Поредните митове и легенди...досега когато ми е светел чек енжина винаги е имало причина. Я ламда я детонационен датчик, но както се досещаш, това с минаване на границата не се самоооправя....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 18 Фев 2009 23:24

diver написа:
Oscar de la Hoya написа:А иначе си говорих есента с един пич с такъв Лотус и беше много недоволен, защото непрекъснато му светела лампата за авариен режим на двигателя от бензина в БГ.Вика като излеза в Гърция, гасне веднага!!!
Поредните митове и легенди...досега когато ми е светел чек енжина винаги е имало причина. Я ламда я детонационен датчик, но както се досещаш, това с минаване на границата не се самоооправя....
напротив, точно както казва оскар е. нашият бензин, а също и пропан бутана - са истински лайна.
status: за БАН

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 19 Фев 2009 08:50

diver написа:... я детонационен датчик, но както се досещаш, това с минаване на границата не се самоооправя.
ako benzina e kofti, togava moje da se poluchavat detonacii, ili pak kod P0171(System too lean)
->

C7227BX
Мнения: 21
Регистриран на: 14 Фев 2009 22:20

Мнение от C7227BX » 19 Фев 2009 21:39

diver написа:
Oscar de la Hoya написа:А иначе си говорих есента с един пич с такъв Лотус и беше много недоволен, защото непрекъснато му светела лампата за авариен режим на двигателя от бензина в БГ.Вика като излеза в Гърция, гасне веднага!!!
Поредните митове и легенди...досега когато ми е светел чек енжина винаги е имало причина. Я ламда я детонационен датчик, но както се досещаш, това с минаване на границата не се самоооправя....
Е, как да не е от това детонациите се получават от скапан бензин затова човека като отиде в някоя по-така страна няма проблеми.А колегата сигурно е срещнал колегата с жълтия Елиз и явно настройките на мотора са изключително финни та да се включва чек енджина.Аз преди 9 години си купих едно ново Клио в Унгария и там като го карах винаги бях 6.5л/100 като си дойдех в БГ под 8 не можех да падна без значение Шел или ОМВ. Така, че напълно съм съгласен с пилота на Елизето

C7227BX
Мнения: 21
Регистриран на: 14 Фев 2009 22:20

Мнение от C7227BX » 19 Фев 2009 22:08

bad_dog написа:Еми то си го пише на първа страница:

SUPERCHARGER

Конкретно Лотус са направили следното:

2ZZ-GE + Eaton M62

Което ще направи колата с централен заден двигател много по-предивидима и контролируема спрямо турбото. Аз лично доста бих внимавал с турбо варианта на това купе, особено на мокро.


http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Exige
Toyota Supplied, 2ZZ-GE 1796 cc I-4, DOHC with VVTL-i (variable valve timing with lift intelligence), supercharged and intercooled
Bore/Stroke 82 mm/85 mm
264 hp (197 kW) @ 8000 rpm
184 ft·lbf (249 N·m) @ 5500 rpm
Compression ratio: 11.5:1
То и те сигурно са сбъркали най-вероятно със формулите и вероятно не е повече от 200-210 коня?! Карай, няма да се заяждам но това е 2ZZ двигател и доколкото съм чел става с Eaton supercharger, а 1ZZ става с Carver supercharger. И при този вариант се споменава за ~250 к.с. сигурно е супер за ти се разгръща мощността плавно без никакви лагове.

b_d

Мнение от b_d » 19 Фев 2009 22:25

C7227BX написа:
bad_dog написа:Еми то си го пише на първа страница:

SUPERCHARGER

Конкретно Лотус са направили следното:

2ZZ-GE + Eaton M62

Което ще направи колата с централен заден двигател много по-предивидима и контролируема спрямо турбото. Аз лично доста бих внимавал с турбо варианта на това купе, особено на мокро.


http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Exige
Toyota Supplied, 2ZZ-GE 1796 cc I-4, DOHC with VVTL-i (variable valve timing with lift intelligence), supercharged and intercooled
Bore/Stroke 82 mm/85 mm
264 hp (197 kW) @ 8000 rpm
184 ft·lbf (249 N·m) @ 5500 rpm
Compression ratio: 11.5:1
То и те сигурно са сбъркали най-вероятно със формулите и вероятно не е повече от 200-210 коня?! Карай, няма да се заяждам но това е 2ZZ двигател и доколкото съм чел става с Eaton supercharger, а 1ZZ става с Carver supercharger. И при този вариант се споменава за ~250 к.с. сигурно е супер за ти се разгръща мощността плавно без никакви лагове.

Плувай, плувай, л**** зелено!

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 20 Фев 2009 09:33

C7227BX написа:Е, как да не е от това детонациите се получават от скапан бензин затова човека като отиде в някоя по-така страна няма проблеми.А колегата сигурно е срещнал колегата с жълтия Елиз и явно настройките на мотора са изключително финни та да се включва чек енджина.Аз преди 9 години си купих едно ново Клио в Унгария и там като го карах винаги бях 6.5л/100 като си дойдех в БГ под 8 не можех да падна без значение Шел или ОМВ. Така, че напълно съм съгласен с пилота на Елизето
Според теб идеята на кноксензора е да свети когато е кофти бензина ли, щото според мен идеята му е да се оправя с аванса за да няма детонации.....


П.П. Далеч съм от мисълта, че по родните ширини бензина не е шит, но приказки от рода тука чека свети в Гърция никога - да, да....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
topc
Мнения: 6
Регистриран на: 26 Дек 2008 15:30

Мнение от topc » 20 Фев 2009 14:23

Здравейте
Сега стига сте спорили за глупости колата не е женсак използва се доста от Японските сатезатели за различни дисциплини . 1ZZ или 2ZZ това е вапроса? Смятам че и двата двигателя са достатачно добри за турбиниране зависи как са направени .Докато спорихте в тази безмислена дискусия аз си карах колата и сам доволен конете които съм споменал са реални никои не лъже даиното е правено в ХЕЕД не сум имал проблеми досега .Другото което тук смятам че всички сте любители на TOYOTA такаче няма нужда да се карате пуснах тая тема не с цел да се изфукам а да ви покажа какво може да се направи с една малка количка и то не за много пари и да има ефекта на кола за значитално повече пари .Другото което ако искате да се равивате не се хранете а се допитваите един към друг да не знаеш не е срамно ако питаш но е смешно да се хейтва нещо което трябва да се оважава защото малко са хората които дръзват да правят такива неща .И с никои не искам да си го меря колата съм си я правил за мен и които иска да я види можем да се сабере и на маса да дискотираме а не да се караме нали затова тук се сабираме да говорим и да стигнем до най виско ниво .

Аватар
Troshko
Мнения: 2094
Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
Местоположение: София

Мнение от Troshko » 20 Фев 2009 15:05

Женска се има предвид,че един едър и голям български мъж трудно влиза в нея, затова се возят в нея само тела тип фин-млечен :thumbsup:

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


А иначе ,че колта ти с тази турбина е станала доста непридвидима-неконтолируема за каране ФАКТ

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 20 Фев 2009 15:14

Що не пуснеш диното от ХЕАД?
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
topc
Мнения: 6
Регистриран на: 26 Дек 2008 15:30

Мнение от topc » 20 Фев 2009 15:24

Здравейте е аз сум едър мъж само дет не съм много висок 176 такаче ми е идеална ако си над 180 6те ти е проблем да влезнеш вътре .Ще пусна даиното от хеед само трябва да го взема от механиците от Sporttech
http://sporttech.hit.bg/.А иначе не е факт че колата е станала доста непридвидима-неконтолируема колата е идеална за каране никакви пробле с карането а и е правена за DRIFT това емоита страст и нищо неможе да ме изненада тя и преди това си играеше доста но в никакъв случаи колата не е станала доста непридвидима-неконтолируема мога да ви повозя казах да се саберем и критика на яве след като се повозите . smile.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 20 Фев 2009 22:15

topc написа:...а и е правена за DRIFT...
s kakav diferencial si?
->

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 21 Фев 2009 05:05

BTW ако не е тайна колко пари ти се върза колата до тук ?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 132 госта