JT1SOAE8600017229
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
JT1SOAE8600017229
Още една тойотка:
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?p=345978#345978
братото мислеше да я купува(ако е същата) - имаше една за продаване в Карлово, май е модел 85 или 86 година(беше с по-новата решетка). Момчето дето я продаваше твърдеше че е 150кс ама докато нашия се ослуша, обявата изчезна, а бяхме затрили телефона. цената и беше 1500лв.
дано имаме нов член на клуба. Да му помогнем, че май не знае на какво съкровище е попаднал
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?p=345978#345978
братото мислеше да я купува(ако е същата) - имаше една за продаване в Карлово, май е модел 85 или 86 година(беше с по-новата решетка). Момчето дето я продаваше твърдеше че е 150кс ама докато нашия се ослуша, обявата изчезна, а бяхме затрили телефона. цената и беше 1500лв.
дано имаме нов член на клуба. Да му помогнем, че май не знае на какво съкровище е попаднал
status: за БАН
maggkrabar,
гледах какво си написал в другия форум и забелязах няколко дребни неточности:
1. LSD - В Европа са идвали както с LSD така и без LSD. Информация за това може да се намери на табелката в горната част на firewall-а. Ако има код 283 - има LSD, ако има код 282 - няма LSD.
2. Конски сили - конските сили на MAP Bluetop не са 130, а са 124. Объркването ти идва от факта, че в момента на пускане на пазара Тойота са обявили 130 к.с. и едва след това са коригирали грешката.
3. Съдейки по VIN-a е една от най-старите в БГ. Това не трябва да плаши собственика, защото при разлика 3 години, важно е как е карана и как са я гледали.
Това го пиша не за да те поправям, защото това са дреболии, а само като полезно инфо.
гледах какво си написал в другия форум и забелязах няколко дребни неточности:
1. LSD - В Европа са идвали както с LSD така и без LSD. Информация за това може да се намери на табелката в горната част на firewall-а. Ако има код 283 - има LSD, ако има код 282 - няма LSD.
2. Конски сили - конските сили на MAP Bluetop не са 130, а са 124. Объркването ти идва от факта, че в момента на пускане на пазара Тойота са обявили 130 к.с. и едва след това са коригирали грешката.
3. Съдейки по VIN-a е една от най-старите в БГ. Това не трябва да плаши собственика, защото при разлика 3 години, важно е как е карана и как са я гледали.
Това го пиша не за да те поправям, защото това са дреболии, а само като полезно инфо.
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Е, той твърди и че е 150 кончета.....maggkrabar написа:ми аз нали съм новобранец
аз затова му искам кодовете под VIN-a - за да се разбере с точност каква е колата, а и питахме продавача - твърдеше, че е с шпер
Маграбар, ако търсите още една - онази тъмносинята с климатика пак се продава в мобиле.бг. Някъде 1700 лева май искаха - погледни там.
А ако я земете и не искате климатика - мен ме интересуваjamie написа:Е, той твърди и че е 150 кончета.....maggkrabar написа:ми аз нали съм новобранец
аз затова му искам кодовете под VIN-a - за да се разбере с точност каква е колата, а и питахме продавача - твърдеше, че е с шпер
Маграбар, ако търсите още една - онази тъмносинята с климатика пак се продава в мобиле.бг. Някъде 1700 лева май искаха - погледни там.
Ша се отрека от теб официално вече - някакси преглътнах когато те видях да караш онуй Пеже ама клима .... laugh.gif laugh.gif laugh.gifbad_dog написа:А ако я земете и не искате климатика - мен ме интересуваjamie написа:Е, той твърди и че е 150 кончета.....maggkrabar написа:ми аз нали съм новобранец
аз затова му искам кодовете под VIN-a - за да се разбере с точност каква е колата, а и питахме продавача - твърдеше, че е с шпер
Маграбар, ако търсите още една - онази тъмносинята с климатика пак се продава в мобиле.бг. Някъде 1700 лева май искаха - погледни там.
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Хеки, инфото е ценно
jamie, видях обявата, ама то там почти нищо не пише. ще видим.
то май всички АЕ86 в БГ са зле преди да ги вземе някой и да ги оправи - и моята откъм тенекета и окачване е доста пострадала, но няма нещо, дето да не се прави. На тази ямболската как и е двигателя и геометрията, някой знае ли? То така или иначе тенекета и окачване се прави, ама ако е сдухан двигателя или е заминала геометрията, оправянето е проблем.
El Camino, аз дефакто не знам точно къде е прекъсвача на АЕ86, но моята съм я качвал до над 7500, почти до 8000 съм стигал и не е сработвал. Наистина може да е от инертността. Аз затова и се замислям да си сложа допълнителен оборотомер с много по-малка инертност и shift light, ама е $80-$100... пък може и аванта да ми е мога да сложа и само shift light, има откъде да взема такъв на аванта, трябва само да му се подмени един резистор и да се настрои да святка на определени обороти - допълнителния оборотомер е малко големичък и грозен, чудя се къде ще пасне.
jamie, видях обявата, ама то там почти нищо не пише. ще видим.
то май всички АЕ86 в БГ са зле преди да ги вземе някой и да ги оправи - и моята откъм тенекета и окачване е доста пострадала, но няма нещо, дето да не се прави. На тази ямболската как и е двигателя и геометрията, някой знае ли? То така или иначе тенекета и окачване се прави, ама ако е сдухан двигателя или е заминала геометрията, оправянето е проблем.
El Camino, аз дефакто не знам точно къде е прекъсвача на АЕ86, но моята съм я качвал до над 7500, почти до 8000 съм стигал и не е сработвал. Наистина може да е от инертността. Аз затова и се замислям да си сложа допълнителен оборотомер с много по-малка инертност и shift light, ама е $80-$100... пък може и аванта да ми е мога да сложа и само shift light, има откъде да взема такъв на аванта, трябва само да му се подмени един резистор и да се настрои да святка на определени обороти - допълнителния оборотомер е малко големичък и грозен, чудя се къде ще пасне.
status: за БАН
Според мен тук си в грешка. Окачване и двигател се прави. Ламарини трудно. Геометрия много трудноmaggkrabar написа:То така или иначе тенекета и окачване се прави, ама ако е сдухан двигателя или е заминала геометрията, оправянето е проблем.
За двигател - провери си цените на частите в ТМ Ауто и ще се изненадаш, че съвсем не са фрапиращи. Основен ремонт (с нови бутала, лагери, сегменти, гарнитури) може да излезе под 1000лв. Прави си сметката.
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
ми нали аз ламарините почнах първо - верно е голям зорbad_dog написа:
Според мен тук си в грешка. Окачване и двигател се прави. Ламарини трудно. Геометрия много трудно
За двигател - провери си цените на частите в ТМ Ауто и ще се изненадаш, че съвсем не са фрапиращи. Основен ремонт (с нови бутала, лагери, сегменти, гарнитури) може да излезе под 1000лв. Прави си сметката.
ТМ Ауто ще ги преслушам като му дойде времето, ама знам, че са малко цифромани
status: за БАН
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 107 госта