ghost rider's ae 86

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

gost rider

Мнениеот gost rider » 02 дек 2005 00:14

da be da!daite da si napravime i sportni pruzini taka!moze i za klapanite...hora i az sam privurzenik na"napravi si sam"no prosto niakoi ne6ta niama smisal da se praviat,6toto dori i da stanat dobre,poniakoga izlizat po skupo ot istinskite!a ti punkare ne mi govori za murzel,6toto sam po4ti siguren 4e 86-cata ti vse o6te e bez sper!

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1514
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Мнениеот punkara » 02 дек 2005 00:38

gost rider написа:da be da!daite da si napravime i sportni pruzini taka!moze i za klapanite...hora i az sam privurzenik na"napravi si sam"no prosto niakoi ne6ta niama smisal da se praviat,6toto dori i da stanat dobre,poniakoga izlizat po skupo ot istinskite!a ti punkare ne mi govori za murzel,6toto sam po4ti siguren 4e 86-cata ti vse o6te e bez sper!

taka e, ama MA61-cata mi e s 2JZ-GE, za smetka na tova! tongue.gif

agent dust
Мнения: 2236
Регистриран: 15 авг 2005 23:26
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот agent dust » 02 дек 2005 01:46

stepen na sgastiavane okolo10.5,razhod na gorivo okolo 30-35l


а това какво означава че не зацепвам? има сменяни валове ли? тоя голям разход откъде идва?
status: за БАН

jamie
Мнения: 2503
Регистриран: 11 сеп 2004 10:02
Репутация: 0
Местоположение: U S A

Мнениеот jamie » 02 дек 2005 10:07

maggkrabar написа:Пънки, поразпитах, имам приятел, който разбира от метали, нарисувах му къде искам да монтирам sway-бара и как да го закрепя(не като оригиналния, а като aftermarket) - оказва се, че да огънеш метал не трудно, зорът е да го закалиш и да го докараш до необходимата еластичност - ставало с някакво маслено закаляване. Имам представа точно как се монтира тази джаджа отзад, ама джаджата я нямам :)

Аз искам само заден, щото нали колата за дрифт ще правя. На Райдър ще му трябва и преден за планинско - ако иска да прави колата по-бърза де.


Материала е пружинна стомана. Помисли за конструкция от 3 части - средната част да е в ролята на торсионен прът + две рамена - това по-лесно може да се изработи.

agent dust
Мнения: 2236
Регистриран: 15 авг 2005 23:26
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот agent dust » 02 дек 2005 10:24

jamie, точно този вариант съм обмислял :)

във връзка екстрите - хвърлете един поглед на тази тема в тунинг.бг, ще ви е интересно:

http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=23735

към края е най-интересното
status: за БАН

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1514
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Мнениеот punkara » 02 дек 2005 22:45

maggkrabar написа:
stepen na sgastiavane okolo10.5,razhod na gorivo okolo 30-35l


а това какво означава че не зацепвам? има сменяни валове ли? тоя голям разход откъде идва?

drupni si markucha na vakuma deto hodi kum vakumniyat (MAP) sensora, i shte vidish kakvo znachi 35L/100km, i cheren auspuh i bronyata pokrai nego (katomna disel)... :whistle:

nema valove nema nishto, samo presturgana glava, koyato ako ya presturze oshte vednuz i shte ya hvurli... ohmy.gif
kakto ti pisa Miro (ghost rider-a) kolata si e standartne, pone za sega.
wink.gif

agent dust
Мнения: 2236
Регистриран: 15 авг 2005 23:26
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот agent dust » 02 дек 2005 23:55

и каква е файдата от това? сместа явно е твърде богата щом е като дизел - гори ли я както трябва? 135кс/35л/100км ми се струва недобре
status: за БАН

jamie
Мнения: 2503
Регистриран: 11 сеп 2004 10:02
Репутация: 0
Местоположение: U S A

Мнениеот jamie » 02 дек 2005 23:59

Просто маграбър сместа не е настроена а е правена на принципа "колкото повече - толкова по-добре"...

Потребителски аватар
ugabuga
Мнения: 2840
Регистриран: 23 фев 2005 07:06
Репутация: 0
Местоположение: New Brunswick, NJ
Контакти:

Мнениеот ugabuga » 03 дек 2005 05:27

da ama ne vinagi e taka :) pone dolkoto az znam :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Потребителски аватар
ghost rider
Мнения: 167
Регистриран: 14 дек 2004 19:54
Репутация: 0
Местоположение: sofia

Мнениеот ghost rider » 03 дек 2005 20:45

punkare za map-a se luze6!ve4e ne go otka4am,6toto sas zapruzkata (gorivoto) s koeto karah tozi sezon,kolata ne6teshe da iz4istva!?!no s tezi drugite tapi i vakuumi,koito otka4am,opredeleno ima osezaema razlika.a kolata i sas zaka4eni "ne6ta"pak si har4i okolo 25litra na 100.

Потребителски аватар
ghost rider
Мнения: 167
Регистриран: 14 дек 2004 19:54
Репутация: 0
Местоположение: sofia

Мнениеот ghost rider » 03 дек 2005 20:50

a glavata mislia da ia rezna o6te malko tazi zima,6toto se e vidialo 4e i sledva6tata godina 6te si karam sas starite butala 16030,a i 6te mi e interesno da vidia kvo 6te stane!?!?!

agent dust
Мнения: 2236
Регистриран: 15 авг 2005 23:26
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот agent dust » 03 дек 2005 22:41

а замервал ли си графиката на въртящият момент след тези манипулации? в смисъл - TVIS-a върши ли си правилно работата като сложиш тапи тук там, проверявал ли си каква ти е горивната смес? И изобщо как се държи двигателя? Като включиш на по-висока предавка преди да си достигнал до 6500 оборота придърпва ли? Мисля, че мога да ти помогна да си замериш емисиите и да видиш какъв е лог-а, имам човек с подходящо оборудване - с wideband сонда, и лаптоп със софтуер за замерване на смесите, ще се навие да помогне предполагам.

Моята също работи на твърде богата смес и ми дава голям разход, или е пипана(карали са я на драг), или е нещо друго, още не съм я водил на проверка. Прави ми впечатление, че ако сменя предавката преди 6500 об придърпва. Ако при смяна на предавката се озова на 4000-4500 няма проблем. Първото нещо, което ще направя след диагностиката е да я замеря с wideband и да видя какви са смесите в диапазона 2000-7000 оборота.
status: за БАН

Гост

Мнениеот Гост » 03 дек 2005 23:20

4ove4e,ne sam meril kolata sas absolutno ni6to,osven na otse4ka(koeto e gre6ka),no v bude6te zivot i zdrave kato sloza megasqirt,valove i tbs-i,sas sigurnost ste se nalozi niakoi gramoten 4ovek sas laptop da se zaigrae i to iako!t-visa tazi zima 6te go razkarvam,stoto mai pove4e mi pre4i otkolkoto pomaga!ne mislia 4e pri nad 6000 oborota(kakto po4ti vinagi ia karam)ima niakakva polza ot nego.ne e lo6a ideia da zakara6 tvoiata kolica na diagnostika,za da i vidiat gazovete,centrovkata na valovete i delkoto. goliamo zna4enie sasto imat i sve6tite(samo NGK ili DENSO)i kabelite.

agent dust
Мнения: 2236
Регистриран: 15 авг 2005 23:26
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот agent dust » 04 дек 2005 00:05

ами доколкото знам предназначението на TVIS-a е да дава добра горивна смес в ниските обороти, а не във високите - над 4500 той е отворил гърлото докрай. Фатката била, че ти дава добър въртящ момент и в ниските, подобно на VTEC двигателите - имаше една тема в тунунг.бг за предимството VTEC и на въртящият момент в голям диапазон от обороти. Там писах разни обяснения защо витеците са много бързи на писта, интересувам се от пистов рейсинг и пистова техника(не рали или планинско), ще правя колата си точно за такъв тип каране(и дрифт). За твоя тип каране нямам представа дали ще върши работа, ако държиш колата винаги над 4500 при състезание наистина не ти трябва.

Изчетох доста неща по въпроса, препоръчват махането на TVIS-a на 4AGE чак след 150 коня, тогава вече той наистина не върши работа, но под тези параметри се справя идеално. И аз мисля да отварям гърлото на тойотата(даже Mikuni и вебер карбуратори сънувам ама са цифраааа!!!), но препоръчват първо да се разтовари двигателя - олекотени шайби и маховик, разни мотеци и електроники, и чак после да се слагат агресивни валове или змейски карбуратори, да се пили главата и да се гонят високите обороти. Мисля, че на теб ти трябва най-вече динамика на двигателя(за планинското) - олекотените шайби и маховик и тойотата ще озверее както си е с TVIS-a :) пък и ще е по-евтино, ще дава и по-малък разход, че с тия 35л/км е кошмар - маса пари ще издухаш само за настройките

пък когато дойде време за замерване, свиркай, ще помагаме - аз голям замервач се извъдих, ама после ми се драйфаше яко - кофти е да гледаш графиката и да следиш смесите на лаптопа, докато някой реже колата юнашката wacko.gif
status: за БАН

Потребителски аватар
ghost rider
Мнения: 167
Регистриран: 14 дек 2004 19:54
Репутация: 0
Местоположение: sofia

Мнениеот ghost rider » 04 дек 2005 00:40

karburatorite mogat da se nameriat za okolo 100-150lv.az vzeh edni del-ortovci naskoro. re6il sam da gi izkormia ot vsiakade da zapusha vsi4ki nenuzni otvori (za da ne smu4e vuzduh)i da zaka4a vsi4ki nuzni ne6ta po tiah za da si ostane kolatata sas neinata inzekcia.inzektorite mislia da si ostanat na originalnite mesta.stra6no mnogo ne6ta po tozi proekt ne sa mi iasni,taka 4e 6te se radvam niakoi ako moze da mi dade niakakavi saveti.po mahovika v momenta se raboti! a i JAMIE misliq 4e e dobre da se seti za mene tezi dni!!!


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта