ghost rider's ae 86

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

agent dust
Мнения: 2236
Регистриран: 15 авг 2005 23:26
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот agent dust » 04 дек 2005 01:37

150лв - мноо евтино бе! ако е читав де. че аз гледах по ибея само velocity stacks(въздухоускорителите или както там се казва :)) са $80, филтрите и те толкоз, а колко е самия карбуратор не съм намерил още, ама 150лв е евтино според мен.

сега продават някакво дуал микуни ама продавачите са неизвестни а и цената също.

ТУК

ти с подобно чудо ли си се снабдил?
status: за БАН

jamie
Мнения: 2503
Регистриран: 11 сеп 2004 10:02
Репутация: 0
Местоположение: U S A

Мнениеот jamie » 04 дек 2005 11:41

ghost rider написа:karburatorite mogat da se nameriat za okolo 100-150lv.az vzeh edni del-ortovci naskoro. re6il sam da gi izkormia ot vsiakade da zapusha vsi4ki nenuzni otvori (za da ne smu4e vuzduh)i da zaka4a vsi4ki nuzni ne6ta po tiah za da si ostane kolatata sas neinata inzekcia.inzektorite mislia da si ostanat na originalnite mesta.stra6no mnogo ne6ta po tozi proekt ne sa mi iasni,taka 4e 6te se radvam niakoi ako moze da mi dade niakakavi saveti.po mahovika v momenta se raboti! a i JAMIE misliq 4e e dobre da se seti za mene tezi dni!!!


Аз съм се сетил - ама на 1-во място да ти кажа - стандартната електроника НЯМА да се справи читаво с ИТБ. За съжаление. Може да се помисли за доработка на ТВИС сигнала именно - за да обогати сместа - ама гаранция няма какво ще стане.
даже Mikuni и вебер карбуратори сънувам ама са цифраааа!!
И аз мисля че не са цифра, както и че може да се настроят сравнително лесно, както и че (вече) монтажа им е решен лесно.

R1cerB0y

Мнениеот R1cerB0y » 04 дек 2005 15:44

Искам да попитам какви са предимстватата на карбураторите пред инжекцията ?

ПС: ghost rider трябват ми задни стопове за ае86

Това е линк към темата: http://www.toyotabg.net/viewtopic.php?t=921

Потребителски аватар
ghost rider
Мнения: 167
Регистриран: 14 дек 2004 19:54
Репутация: 0
Местоположение: sofia

Мнениеот ghost rider » 04 дек 2005 19:01

MAGGKRABAR,tarsi karburatiri ot alfa romeo!po morgite vse o6te se namirat.dokato si vzema megasqirta, vse pak 6te probvam da ia podkaram sas neinata si inzekcia parvona4alno!interesno mi e kvo 6te se polu4i!

jamie
Мнения: 2503
Регистриран: 11 сеп 2004 10:02
Репутация: 0
Местоположение: U S A

Мнениеот jamie » 04 дек 2005 20:03

ghost rider написа:MAGGKRABAR,tarsi karburatiri ot alfa romeo!po morgite vse o6te se namirat.dokato si vzema megasqirta, vse pak 6te probvam da ia podkaram sas neinata si inzekcia parvona4alno!interesno mi e kvo 6te se polu4i!


Ще се получи сериозно обедняване на по-високи обороти - ако си регулираш сместа както трябва за нормалните колектори - просто над 5000 оборота ще си забиваш нос.
ПП: Не забравяй да смениш бензиновата помпа с такава за карбуратори - 0.2-0.3 бара.

Потребителски аватар
ghost rider
Мнения: 167
Регистриран: 14 дек 2004 19:54
Репутация: 0
Местоположение: sofia

Мнениеот ghost rider » 04 дек 2005 20:19

de se se6tam kak originalnite injektori 6te rabotiat na 0.3 bara (sega karam na okolo 3 bara). na mene cialata ideia mi beshe samo da pusna vuzduha prez 4etiri gurla bez da pipam po4ti ni6to drugo.

jamie
Мнения: 2503
Регистриран: 11 сеп 2004 10:02
Репутация: 0
Местоположение: U S A

Мнениеот jamie » 04 дек 2005 20:39

ghost rider написа:de se se6tam kak originalnite injektori 6te rabotiat na 0.3 bara (sega karam na okolo 3 bara). na mene cialata ideia mi beshe samo da pusna vuzduha prez 4etiri gurla bez da pipam po4ti ni6to drugo.


Тази идея - да, макар и според мен да има проблеми.
Но какво ще кажеш за идеята да използваш карбураторите като карбуратори а ЕКУ-то да се оправя със запалването ?

b_d

Мнениеот b_d » 04 дек 2005 20:47

Spored men ECU-to shte vleze v Safe-mode direktno.

Потребителски аватар
ghost rider
Мнения: 167
Регистриран: 14 дек 2004 19:54
Репутация: 0
Местоположение: sofia

Мнениеот ghost rider » 04 дек 2005 20:51

ve4e ne znam i az!

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1514
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Мнениеот punkara » 04 дек 2005 21:40

ghost rider написа:ve4e ne znam i az!

e kak da ne znaesh?! ne ehich slozno! purvo, ti taka i taka vinagi karash na "safe mode" poneze karash bes vakumen MAP sensor! problema shte doide ot TPS sensora, shtot kak tochno she go turish tam na tiya karburatori, che i nastroish neznam?! no moga da ti kaza che dvigatelya BEZ TPS nema da raboti! bez map moze, ama bez tps... zabravi!
ili minavash na karburatori, ili ne minavash, mnogo e prosto!
ili slagash dva razpredelitelni vala i nishto drugo, ili ne slagash!
spored men, NAI_evtiniyat variant da napravish neshto, e da vzemesh kolektor ot jamie za karboratori, da zemesh ot tvoite oligofreni s Ladite 2 webera 40mm (shtot 45mm nema da ima nikoi na niski oboroti) da gi rugnesh na tvoya motor, da si poigraesh da gi nastroish (she ti tryabvat razlichni jetove, zigliori i pr.) i da vidish kakvo shte stane, eventualno mozesh da si polzvash ECU-to da ti dvizi zapalvaneto, ama po takuv nachin, che da ne durpa ot vremeto, inache shte tryabva da napravish mehanichen avans.
az obache produlzavam da tvurdya, ce ti tryabva da slozish 2 vala, i edin megasquirt! mislya che ako se napunesh mozesh spokoino da suberesh parite nuzni ti zatova!
ednoto shte ti dade dobra mosht po celiyat range na RPM-a, a drugoto shte ti dade vuzmoznost da si nastroivash kolata za vseki edin teren na suztezanieto, taka che da vurvi optimalno za vuprosnoto trase!
mislya che 150-200lv, za chasti za megasquirt mozesh da namerish, i samo da ti gi zapoi nyakoi.
valovete sa 1000lv, no si zasluzavat VSEKI edin CENT! ne ti tryabvat nikakvi drugi ekstri da burnikash po dvigatelya!
wink.gif

jamie
Мнения: 2503
Регистриран: 11 сеп 2004 10:02
Репутация: 0
Местоположение: U S A

Мнениеот jamie » 04 дек 2005 21:42

bad_dog написа:Spored men ECU-to shte vleze v Safe-mode direktno.


Няма. Изобщо няма да иде в Сейф.

duco
Мнения: 139
Регистриран: 04 ное 2004 15:35
Репутация: 0

Мнениеот duco » 04 дек 2005 21:53

I az minah na varianta s weberi samo 4e moite sa 45mm.Flaneca mi e gotov zel sum si pompa ot karburatorno subaro 2,5 legacy.napravil sum si vtulki koito 6te zamestqt duzite ot tam mislq da zema vacum za servoto i za kot trqva za MAP-a primerno.
Q obqsnete ko trqva da napravq 4e ECU-to da ne vleze v avarien rejim 6toto mislq da polzvam originalnoto zapalvane.

Потребителски аватар
ghost rider
Мнения: 167
Регистриран: 14 дек 2004 19:54
Репутация: 0
Местоположение: sofia

Мнениеот ghost rider » 04 дек 2005 21:56

PUNKARE,valove i megasquirt 6te ima,no 4ak po dogodina,6toto sam re6il da karam pove4eto planinski dogodina,a tova zna4i-SAVE MODE!!!

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 04 дек 2005 22:05

ghost rider написа:PUNKARE,valove i megasquirt 6te ima,no 4ak po dogodina,6toto sam re6il da karam pove4eto planinski dogodina,a tova zna4i-SAVE MODE!!!

Spored men, ako ne slu6a6 punkara 6te sgre6i6! :whistle:
Az sum amtior, no ako bqh na tvoe mqsto vmesto da slu6am ladadjiite 6tqh da slu6am punkara, ama nemam AE86 za jalost ... rolleyes.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 04 дек 2005 22:07

ghost rider написа:PUNKARE,valove i megasquirt 6te ima,no 4ak po dogodina,6toto sam re6il da karam pove4eto planinski dogodina,a tova zna4i-SAVE MODE!!!

Vzemi zaem ot nqkoj banka! NAli sega sa po4bnali da otpuskat pove4e.
Vzemi si valovete deto punky ti kaza i sloji edin megasquirt. Posle sus spe4elinite pari ot sustezanieto 6te si vurne6 zaema! smile.gif
Abe davat li nqkakvi pari v na6iq ally championship i do koe mqsto, a su6to i kolko pari davat tiq ot federaciqta???
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта