Страница 5 от 6

Публикувано на: 06 Дек 2005 13:37
от agent dust
редовен Офф от моя страна:
ми нека райдър да обясни какво точно е планинско. много завои по тесни пътища? АЕ-то маже! :)))

вече написах за Проспийд една програма за оптимизиране на маперски таблици(не знам доколко я ползват), не е проблем да я модифицирам както ми скимне - мога да ускоря и оптимизирам неимоверно процеса за мапване и настройка с рейсинг електроника с всякакви логове и интерполаци. ако гост райдър скочи на СМТ, набързо ще му спретнем здрав екип и ще помагаме. с карбураторите май ще трябва сам да се оправя, което е кофти.

Публикувано на: 06 Дек 2005 13:47
от b_d
maggkrabar написа: СМТ-то е по-добро от Мегаскърта, и от Apexi AFC даже
Според мен си леко в грешка. Това е все едно да сравняваш явълки и круши. SMT-то е piggyback, а MS-а е standalone. И то доста добре развиващ се. Аз лично съм с две ръце за standalone.

Публикувано на: 06 Дек 2005 14:17
от jamie
bad_dog написа:
maggkrabar написа: СМТ-то е по-добро от Мегаскърта, и от Apexi AFC даже
Според мен си леко в грешка. Това е все едно да сравняваш явълки и круши. SMT-то е piggyback, а MS-а е standalone. И то доста добре развиващ се. Аз лично съм с две ръце за standalone.
Е, не бива да се подценява основния бонус на пиджитата - не пипаш цялостното окабеляване (че понякога и датчици).

Публикувано на: 06 Дек 2005 14:35
от b_d
jamie написа:
bad_dog написа:
maggkrabar написа: СМТ-то е по-добро от Мегаскърта, и от Apexi AFC даже
Според мен си леко в грешка. Това е все едно да сравняваш явълки и круши. SMT-то е piggyback, а MS-а е standalone. И то доста добре развиващ се. Аз лично съм с две ръце за standalone.
Е, не бива да се подценява основния бонус на пиджитата - не пипаш цялостното окабеляване (че понякога и датчици).
При поставяне на MS е възможно да не резнеш дори един единствен кабел. Даже един фен продаваше МС в кутия от тойота ЕКУ - директно plug'n'play, но за АФМ версията. Както и да е - направихме егати оффтопика rolleyes.gif rolleyes.gif :whistle: :whistle:

Публикувано на: 06 Дек 2005 15:42
от agent dust
bad_dog, прав си за мегаскърта, но пък той у нас е доста по-малко познат от пиджибек системите - тях си ги монтират доста често, вече има натрупан опит. а и разлика в начина на действие няма да има.

пък офтопика си стана екстра според мен tongue.gif само дето гост райдъра се покри някъде докато ние му "правим" колата smile.gif

Публикувано на: 06 Дек 2005 17:54
от ugabuga
pidjiback, hehe tongue.gif

sajaliavam ne mojah da se sdurja. no hard feelings.

Публикувано на: 06 Дек 2005 18:50
от agent dust
Офффтопик :)
ugabuga написа:pidjiback, hehe tongue.gif

sajaliavam ne mojah da se sdurja. no hard feelings.
хаха, верно съм объркал произношението :))) ама всички така им викат тука, нали четем на развален англиски

http://www.thefreedictionary.com/piggyback - тук го има правилното произношение - било пигибак :)


ghost rider:
хвърли един поглед, мисля че това е точно каквото ти трябва :)

ITB full set on eBay

специалистите да си кажат мнението, ама това май е готово са слагане, с инжекторите, сензорите и останалите подробности. преравях ибей за интересни оферти и случайно попаднах на това. Има и цял двигател 4AGE Silver Top 20v 160HP за $500(иначе има оферти $300 само за главата)

Публикувано на: 07 Дек 2005 00:38
от punkara
jamie написа: ПП: Обясни как глъхнели по завоите и как ги разпробивали - гледам пистовите Тойотки ги има до 220 коня с карбуратори без да разпробиват телата и прочие - сигурно съм пропуснал някоя важна част (туй изрично пиша че е без ирония).
mi nali znaesh che vutre v kamerata sedi benzina, ot kudeto go durpa uskoritelnata pompa i pr. probiva se otdolu v sredata, zavaryavase (ili naviva) edna trubichka navutre, taka che kogato benzina stigne edno nivo v kamerata moze da se otliva i da se vrushta ot tam v rezervoara (podobno na inzekcionnite sistemi).
sega kat si doida v sofia shte ti dam da chetesh edna kniga specialno samo za side draught crbs. (weber/delorto)
samata mi ideya e che s megasquirta nyama da ima tolkova rabota po nastroikite, kolkoto s karburatorite, shtot tam otvaryash, vurtish (ili smenyash vsmukvatelni trubichki, zigliori, i pr.) posle haide na proba, posle pak, spri otvori, nastroi, pak i pak i pak... a s megasquirta dokato si karash go pravish, po-burzo, po-konfortno, i po tochno!
tova e cyalata ideaya!
i sled kato iska da e kola za byagane/.sustezaniya, togava shte mu napravim edna nova sistema, ot starata, i da se znae...
tova mi e cyalata ideya! smile.gif

Публикувано на: 07 Дек 2005 21:50
от ghost rider
ei-hora,az poza4eznah malko,no mnogo se radvam 4e davate mnogo cenni saveti.zna4i tvurdo sam re6il kolata da si ostane injekciq(sas droseli),no vse o6te se 4udiq sas kakvo 6te se upravlqva nai dobre i nai eftino.zasega taka i taka niamam vazmoznost za pokupka, taka 4e 6te prodalzavam da derzaq!ako imate o6te idei-svirkaite!!!

Публикувано на: 07 Дек 2005 22:22
от punkara
ghost rider написа: sas kakvo 6te se upravlqva nai dobre i nai eftino.
SUS M E G A S Q U I R T ! sleep.gif

Публикувано на: 07 Дек 2005 23:36
от agent dust
Гост Райдър, в момента в ebay има чудесна оферта за TRD агресивни валове втора употреба в отлично състояние - провери!

Ultra Rare, TRD Camshafts, 4ag/4agze,4age, ae92, ae86

Публикувано на: 07 Дек 2005 23:43
от ghost rider
maggkrabar,,i az predi malko gledah tova,no za sazalenie valovete sa dosta"meki"!re6il sam da se spra na 288 ili 304gradusa sas po4ti normalno otvariane-"TODA-RACING"

Публикувано на: 07 Дек 2005 23:54
от agent dust
прав си. ама на тези останалите неща са им големи цифри wacko.gif друго харесал ли си си? :whistle:

Публикувано на: 07 Дек 2005 23:58
от ghost rider
abe az mnogo ne6ta sam si haresal,no za sega ne moga dori da si me4taia za tiah! biggrin.gif

Публикувано на: 08 Дек 2005 10:19
от jamie
ghost rider написа:maggkrabar,,i az predi malko gledah tova,no za sazalenie valovete sa dosta"meki"!re6il sam da se spra na 288 ili 304gradusa sas po4ti normalno otvariane-"TODA-RACING"
Стана тя една - намери ли си пружини и повдигачи за такива валове ? :whistle:
Понеже до 280 как да е - може и с оригиналните...